quote:En dit geldt voor iedereen
Op zondag 17 augustus 2003 18:24 schreef Tijn het volgende:
Is het hele idee van volwassen worden nou juist niet dat je dat soort dingen laat vallen en er gewoon van overtuigd bent dat je zelf leuk genoeg bent?
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 17-08-2003 18:35]
quote:Die andere was vol.
Op zondag 17 augustus 2003 18:32 schreef Sjaakman het volgende:
[afbeelding] & [afbeelding] knoppen door elkaar gehaald?
En Cosmic: ik snap niet wat je wil zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door N.i.c.k op 17-08-2003 18:53]
Als ik goeie ervaringen heb met een merk, als producten gewoon goed zitten en lang meegaan (het gaat nog steeds over kleding dan, maar het principe is hetzelfde bij alle soorten producten...) dan zal ik wel eerder weer een product van dat merk nemen als ik iets mooi vind, of dat nou een onbekend of een bekend merk is.
Op die manier let ik er wel op, maar ik zoek zeker niet naar dure merken... wat trouwens sowieso ook afstotend werkt zijn producten waar de merknaam echt ontzettend groot opstaat.
Wel kies ik bepaalde merken meer omdat deze van betere kwaliteit zijn/horen te zijn.
Je gaat toch ook niet zeggen dat een tweaker een arrogant persoon is, verwaand omdat hij een dope computer heeft of iets dergelijks.
We leven nu eenmaal in een maatschappij waarin je kleding aanduidt waarvoor je staat, hoe je bent etc. Is daar dan iets mis mee, hetzelfde doet een huis / hond of auto dat ..
quote:Daar geloof ik helemaal niks van.
Op zondag 17 augustus 2003 19:05 schreef N.i.c.k het volgende:We leven nu eenmaal in een maatschappij waarin je kleding aanduidt waarvoor je staat, hoe je bent etc. Is daar dan iets mis mee, hetzelfde doet een huis / hond of auto dat ..
Om je Tweaker-vergelijking door te trekken: wat voor computer je hebt zegt toch ook niks over hoe je bent.
quote:Uiteraard zegt het iets over je interesses en je bestedingsprioriteiten, alles wat je koopt zegt daar iets over. Maar het zegt geen fuck over je persoonlijkheid. Of je aardig bent, gezellig, leuk, grappig, intelligent etc. Maar dat zijn, in tegenstelling tot de eersten, wèl punten waarop je iemand kunt beoordelen.
Op zondag 17 augustus 2003 19:24 schreef N.i.c.k het volgende:
Jawel; Het budget dat je eraan uitgeeft alleen al.
Als jij op je pc een perfecte bay bus hebt zitten en een watercooling hebt met vette OC, dan zegt dat toch iets over je. Je interresse je bestedingsprioriteiten ...
quote:Ja dat klopt, maar dat kun je mijn inziens ook niet aan kleding. Hooguit dat iemand wat ijdel is ofzo ...
Op zondag 17 augustus 2003 19:28 schreef Tijn het volgende:[..]
Uiteraard zegt het iets over je interesses en je bestedingsprioriteiten, alles wat je koopt zegt daar iets over. Maar het zegt geen fuck over je persoonlijkheid. Of je aardig bent, gezellig, leuk, grappig, intelligent etc. Maar dat zijn, in tegenstelling tot de eersten, wèl punten waarop je iemand kunt beoordelen.
maar alleen tijdens de sales...
dus ik koop zowel bij de bristol als bij coolcat
quote:Dat denk ik ook.
Op zondag 17 augustus 2003 19:34 schreef N.i.c.k het volgende:[..]
Ja dat klopt, maar dat kun je mijn inziens ook niet aan kleding. Hooguit dat iemand wat ijdel is ofzo ...
quote:Zullen we trouwen?
Op zondag 17 augustus 2003 19:25 schreef Marjan1985 het volgende:
Het kan mij niks schelen als het een speciaal merk is of gewoon een onbekend iets... als het maar lekker zit
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:28 schreef Cosmic het volgende:
Ben jij merkgeil?
[..]
Is het hele idee van volwassen worden nou juist niet dat je dat soort dingen laat vallen en er gewoon van overtuigd bent dat je zelf leuk genoeg bent?En dit geldt voor iedereen
[Dit bericht is gewijzigd door plato242 op 18-08-2003 02:25]
quote:dat heeft er ook mee te maken ja...
Op maandag 18 augustus 2003 02:25 schreef plato242 het volgende:
jA maar jij werkt ook in een kledingwinkel
quote:Ik wil hier toch ff op inhaken. Ik denk namelijk niet dat dit waar is. Om ff naar de 'upperclass' te kijken, mensen die 't financieël goed voor elkaar hebben dus. Waarom zouden ze in hemelsnaam een broek van de markt halen als zij ook een een gerenomeerd merk als Armani kunnen veroorloven. Verder is het ook vaak zo dat kleding van merkspul langer meegaat dan van die goedkope trash(nee ik ben niet objectief bezig).
Is het hele idee van volwassen worden nou juist niet dat je dat soort dingen laat vallen en er gewoon van overtuigd bent dat je zelf leuk genoeg bent?
Als laatst : wat is er mis met merkkleding?! Waarom is er hier op Fok! zon enorme aversie tegen merken?
Zelf draag ik veel Armani jeans na heel veel andere merken (goedkoop en duur) in de loop der jaren te hebben geprobeerd, en ik merk dat mijn broek van Armani die ik 4 jaar geleden heb gekocht er nogsteeds als nieuw uit ziet, en prima staat.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:31 schreef Murphy22x het volgende:
ik denk dat 9 van de 10 mensen merkkleding kopen omdat het over het algemeen langer meegaat, en mooi blijft.
Welk wasmiddel gebruik jij
quote:Weet je dat, als een kledingstuk van goede kwaliteit is, het helemaal niet zo uitmaakt welk wasmiddel je gebruikt?
Op maandag 18 augustus 2003 10:32 schreef Cosmic het volgende:[..]
Welk wasmiddel gebruik jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |