[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 16-08-2003 20:02]
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:53 schreef Vlarp het volgende:[..]
Een irritante homoseksuele man...
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:53 schreef NoXxa het volgende:[..]
En n00b! of een kloontje..
*nol gaat bakkie pleur doen*
quote:Okay
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:53 schreef XMN8R het volgende:[..]
ehm.... een verse rel-nicht?
quote:Wat moet er in dan...
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:56 schreef Tizmo het volgende:
Wil iemand mijn icoontje updaten?
zoek rietje brouwer anders es ff op.
quote:Mijn icoontje ipv de oude
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:58 schreef NoXxa het volgende:[..]
Wat moet er in dan...
quote:Rietje power
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:58 schreef NoXxa het volgende:[..]
Wat moet er in dan...
quote:tuurlijk schat
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:56 schreef Tizmo het volgende:
Wil iemand mijn icoontje updaten?
quote:Dank u
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:02 schreef XMN8R het volgende:[..]
tuurlijk schat
is al gebeurd.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:05 schreef NoXxa het volgende:
[afbeelding]En Rietje was born
quote:je moet nog veel leren
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:58 schreef Tizmo het volgende:
Hoe rel je lief trouwens?Hier lullo, een klap voor jou, hihihihi [afbeelding].
.
*Tizmo donzen rel-handtas aangeef*
quote:That's not my steegje
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:06 schreef XMN8R het volgende:[..]
je moet nog veel leren
*Tizmo donzen rel-handtas aangeef*
quote:isnt it!
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:07 schreef Tizmo het volgende:[..]
That's not my steegje
.
quote:Zijn jou vogeltjes (ava) nog steeds niet geruimd?
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hoi
quote:Ik heb ze verborgen.. en daar komt bij dat het computer vogeltjes zijn
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:19 schreef NoXxa het volgende:[..]
Zijn jou vogeltjes (ava) nog steeds niet geruimd?
quote:Ja kzie het, hij is under koffer!
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:20 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb ze verborgen.. en daar komt bij dat het computer vogeltjes zijn
quote:Nee, dat is tegen de felle zon
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:21 schreef NoXxa het volgende:[..]
Ja kzie het, hij is under koffer!
*ongeduldig wacht*
quote:Hehehehe of om het felle licht na een heftig avondje af te weren.
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:23 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nee, dat is tegen de felle zon
*ongeduldig wacht*
quote:ik ben bezig met een beyonce avatar!
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:07 schreef NoXxa het volgende:[..]
hebbe?
quote:Beyonce is ok.
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ben bezig met een beyonce avatar!
quote:Ook ja
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:24 schreef NoXxa het volgende:[..]
Hehehehe of om het felle licht na een heftig avondje af te weren.
quote:*kuch*
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ben bezig met een beyonce avatar!
quote:dankje Vlarp
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
*kuch*
quote:Je had me niet hoeven bedanken hoor
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
dankje Vlarp
.
quote:*kuch*
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
dankje Vlarp
.
Beyonce is zeker ok!
quote:Veel plezier
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:40 schreef NoXxa het volgende:
Nol gaat feesten... bier enzo..Later
Gerdo ik zie je zo
.
quote:hai
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:42 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hoi
enne... wat was dat opeens zostraks? Dawaaziknie hoor...
Ik dacht dus, FF een uurtje liggen, werd ik net opeens wakker!!! En over een uur heb ik al afgesproken om naar de stad te gaan!!! Ik ga zo dus echt wel douchen en alles!!
En dat terwijl je me op kunt dweilen vandaag...
quote:Ik heb niks gedaan
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:44 schreef Waxxer het volgende:
haiheb jij iets zomaar gedaan ineens?
![]()
enne... wat was dat opeens zostraks? Dawaaziknie hoor...
Ik dacht dus, FF een uurtje liggen, werd ik net opeens wakker!!! En over een uur heb ik al afgesproken om naar de stad te gaan!!! Ik ga zo dus echt wel douchen en alles!!
En dat terwijl je me op kunt dweilen vandaag...
Nee, smsje was gebroken ofzo.. *T-mobile sgop* ... overigens, het was nog lekker in de zon
Ga dan maar lekker even relaxen enzo.. douchen word je wakker van..
quote:ooowww ik bedoelde dan ook die rel met die use
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:47 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb niks gedaan
Nee, smsje was gebroken ofzo.. *T-mobile sgop* ... overigens, het was nog lekker in de zon
Ga dan maar lekker even relaxen enzo.. douchen word je wakker van..
Ja kreeg ik toch opeens een sms'je
Ik lag er net als een zombie in en ik heb heel raar en actief liggen dromen. Naja, ooit komt het wel weer goed met mij.... Ik spring zo onder de douche en dan de stad in!!
oh ja, Spel zonder grenzen is het prog. dat nu op Ned 2 is, niet echt iets voor mij
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 02:34 schreef Veroniqe het volgende:
Met een foutje van de natuur bedoel ik dat homo's zich nooit kunnen voortplanten doormiddel van sex, zoals hetro's dat doen....daar komt te miste nog een baby'tje uit. Het past gewoon niet. De kut is gemaakt voor de lul met alle onderdelen erbij, als homo's sex hebben komt het niet uit. Ik geef een voorbeeld. Als je als man een vrouw van achterneemt en je gaat hard genoeg heen en weer, dan komen de ballen van de man tegen de clitoris aan van de vrouw. Bij homo's zal dit nooit lukken! Het klopt dus gewoon niet..
Ik ben niet tegen homo's ofzo, als je homo wilt zijn moet je dat doen, als je daar gelukkig mee bent... : P
quote:Ohw, eddo.. da's een eikel
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:52 schreef Waxxer het volgende:
ooowww ik bedoelde dan ook die rel met die useJa kreeg ik toch opeens een
sms'je
![]()
Ik lag er net als een zombie in en ik heb heel raar en actief liggen dromen. Naja, ooit komt het wel weer goed met mij.... Ik spring zo onder de douche en dan de stad in!!
![]()
oh ja, Spel zonder grenzen is het prog. dat nu op Ned 2 is, niet echt iets voor mij
Mja, ik dacht laat ik eens gek
doen
Maar ga lekker douchen en dan lekker uit. En dan lekker in slaap vallen tijdens het uitgaan
Uitgaan als je moe bent kan heel irri zijn ondanks dat je het leuk vind.
quote:Ik reageer niet meer in die topics. Ik heb het gelezen. Elke 2 maanden komt er wel weer zo'n topic langs en elke keer weer met even kortzichtige mensen. In het begin nam ik de tijd er nog voor.. maar ben het zat. Als zij niet met homo's kunnen leven is dat hun probleem, niet het mijne...
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja nog een ding om over na te denken:
[..]
![]()
quote:Op MSN lul je wel anders, Vlarp
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:57 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ohw, eddo.. da's een eikel
quote:Nee?
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:45 schreef Tizmo het volgende:
Zijn er nog andere menschen?
Ik heb net Bruce Almighty gekeken.. erg kewl
quote:Was ie ook een beetje leuk
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nee?
Ik heb net Bruce Almighty gekeken.. erg kewl
quote:Ook nog ja...
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:56 schreef Tizmo het volgende:[..]
Was ie ook een beetje leuk
?
quote:hmm, ik ben er net, en je durft nu al een waardeoordeel te vormen.. over nichtenpraktijken gesproken *spiegel voorhoud*
Op zondag 17 augustus 2003 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee... Je let even niet op en er zijn opeens weer nieuwe users bijgekomen. Maar ja. Dat Pino een vette nicht is, dat wisten we natuurlijk ook al lang..
quote:Awww, mijn verontschuldigingen, maar je tilt veel te zwaar aan mijn woorden. Ik meen zelden iets serieus, als ik iets post in dit topic. En daarmee ben ik niet de enige, het is niet voor niets "Onzin voor je leven".
Op zondag 17 augustus 2003 01:58 schreef eddo23 het volgende:[..]
hmm, ik ben er net, en je durft nu al een waardeoordeel te vormen.. over nichtenpraktijken gesproken *spiegel voorhoud*
En ik bedoelde dus de Pino uit Sesamstraat, de vogel uit je icoon. . Je hoeft je niet meteen op je grote rode tenen getrapt te voelen.
Mijn God, wat doe ik hier nog, als mensen zelfs dit verkeerd proberen uit te legen. Misschien is het tijd voor een schop naar R&P. Of anders een slot op de reeks.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 17-08-2003 02:17]
quote:Dan besta ik uit dezelfde bouwstenen die jij ook bezit.. ik meen het ook allemaal niet zo.. :p *aai*
Op zondag 17 augustus 2003 02:06 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Awww, mijn verontschuldigingen, maar je tilt veel te zwaar aan mijn woorden. Ik meen zelden iets serieus, als ik iets post in dit topic. En daarmee ben ik niet de enige, het is niet voor niets "Onzin voor je leven".
En ik bedoelde dus de Pino uit Sesamstraat, de vogel uit je icoon.
. Je hoeft je niet meteen op je grote rode tenen getrapt te voelen.
Mijn God, wat doe ik hier nog, als mensen zelfs dit verkeerd proberen uit te legen. Misschien is het tijd voor een schop naar R&P. Of anders een slot op de reeks.
quote:DAT IS MAAR GOED OOK.
Op zondag 17 augustus 2003 02:19 schreef eddo23 het volgende:[..]
Dan besta ik uit dezelfde bouwstenen die jij ook bezit.. ik meen het ook allemaal niet zo.. :p *aai*
anders hou je 't met geen dag vol hier
quote:ook goedemorgen
Op zondag 17 augustus 2003 11:41 schreef Cazman het volgende:
DAT IS MAAR GOED OOK.anders hou je 't met geen dag vol hier
dom foutje, H is dan verkloot
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 17-08-2003 12:21]
En toen kreeg 'ie een-of-andere MSN trol op bezoek...
quote:Nu is 't geen mooie H meer
Op zondag 17 augustus 2003 12:09 schreef Extremini het volgende:
Als jullie niet erg vinden, voeg ik mezelf bij deze groep.<blokje>
Maar toch welkom
quote:Oh, sorry
Op zondag 17 augustus 2003 12:13 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nu is 't geen mooie H meer
Maar toch welkom
Ik had niet in gaten dat het een H was, dom, he?
Haal hem maar weg, een H(omo) is inderdaad leuker.
quote:We vragen wel weer iemand om creatief te zijn zodat het een mooie H blijft en jij er ook nog bij kunt
Op zondag 17 augustus 2003 12:20 schreef Extremini het volgende:[..]
Oh, sorry
Ik had niet in gaten dat het een H was, dom, he?
Haal hem maar weg, een H(omo) is inderdaad leuker.
quote:Mja, ik moet toch iets beters zien te vinden dan jij...
Op zondag 17 augustus 2003 12:27 schreef Marc_mga het volgende:
Vlerp, ben je weer zieltjes aan het winnen ofzo?
quote:Succes
Op zondag 17 augustus 2003 12:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, ik moet toch iets beters zien te vinden dan jij...
quote:Kunnen we geen vacture plaatsen?
Op zondag 17 augustus 2003 12:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, ik moet toch iets beters zien te vinden dan jij...
quote:Als je je geroepen voelt
Op zondag 17 augustus 2003 12:48 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Kunnen we geen vacture plaatsen?
.
quote:Ja maar ja, ik weet niet of er in een landje als Nederland al iemand gelijk beter dan mij is, moet je misschien toch even wat verder zoeken
Op zondag 17 augustus 2003 12:48 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Kunnen we geen vacture plaatsen?
.
Locatie/Standplaats:
Onzin voor je leven!
Topicprofiel:
Het Homo-topic is een van de weinige reeksen die nog is toegestaan in Onzin. De succesvolle reeks bestaat reeds 487 delen lang, en kent vele relnichten enthousiaste posters en luie lurkers die boos zijn weglopen wordt ook veel gelezen door anderen. Op dit moment posten er circa 28 users dagelijks in dit topic. In verband met verdere ontwikkeling en zoeken wij uitbreiding van ons topic.
Topiccultuur:
Het Homotopic is een rellerig levendig topic dat zich kenmerkt door de grote verscheidenheid in persoonlijkheden.
Functie omschrijving:
Als nieuwe poster ben je samen met je collegae verantwoordelijk voor het regelmatig (tenminste dagelijks) posten van eigen berichten en reacties op anderen. Daarnaast verricht je diverse ondersteunende werkzaamheden voor het topic, zoals het openen van nieuwe delen als de vorige is gesloten.
Functie eisen:
Kennis van het Fok! forum
Beheersing van de smileys
Gevoel voor humor
Schattig, blond, blauwe ogen
17 tot 34 jaar
Dienstverband:
Vast
Solliciteren:
Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie met uw uitgebreide CV! U kunt uw sollicitatie digitaal versturen, door op onderstaande button "reageer op dit topic" te klikken. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met onze contactpersoon.
Contactgegevens:
[HOMO] topic:
[HOMO] 487 - Doe hier alleen lief rellen !.
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Gezocht! Schattige Fok! user(m/v)
Organisatie:
[HOMO] topicLocatie/Standplaats:
Onzin voor je leven!Topicprofiel:
Het Homo-topic is een van de weinige reeksen die nog is toegestaan in Onzin. De succesvolle reeks bestaat reeds 487 delen lang, en kent vele relnichten enthousiaste posters en luie lurkers die boos zijn weglopen wordt ook veel gelezen door anderen. Op dit moment posten er circa 28 users dagelijks in dit topic. In verband met verdere ontwikkeling en zoeken wij uitbreiding van ons topic.Topiccultuur:
Het Homotopic is een rellerig levendig topic dat zich kenmerkt door de grote verscheidenheid in persoonlijkheden.Functie omschrijving:
Als nieuwe poster ben je samen met je collegae verantwoordelijk voor het regelmatig (tenminste dagelijks) posten van eigen berichten en reacties op anderen. Daarnaast verricht je diverse ondersteunende werkzaamheden voor het topic, zoals het openen van nieuwe delen als de vorige is gesloten.Functie eisen:
Gevoel voor humor
17 tot 34 jaarDienstverband:
VastSolliciteren:
Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie met uw uitgebreide CV! U kunt uw sollicitatie digitaal versturen, door op onderstaande button "reageer op dit topic" te klikken. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met onze contactpersoon.Contactgegevens:
[HOMO] topic:
Heb leuk gesprekje op inet maar volgens mij blokt ie me binnen nu en twee minuten
quote:vooral die boos weggelopen lurkers doen het m, volgens mij is iedreen al es boos weggelopen hier
Organisatie:
Het Homo-topic is een van de weinige reeksen die nog is toegestaan in Onzin. De succesvolle reeks bestaat reeds 487 delen lang, en kent vele relnichten enthousiaste posters en luie lurkers die boos zijn weglopen wordt ook veel gelezen door anderen. Op dit moment posten er circa 28 users dagelijks in dit topic. In verband met verdere ontwikkeling en zoeken wij uitbreiding van ons topic.Topiccultuur:
Het Homotopic is een rellerig levendig topic dat zich kenmerkt door de grote verscheidenheid in persoonlijkheden.Functie omschrijving:
Als nieuwe poster ben je samen met je collegae verantwoordelijk voor het regelmatig (tenminste dagelijks) posten van eigen berichten en reacties op anderen. Daarnaast verricht je diverse ondersteunende werkzaamheden voor het topic, zoals het openen van nieuwe delen als de vorige is gesloten.Functie eisen:
Gevoel voor humor
VastSolliciteren:
Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie met uw uitgebreide CV! U kunt uw sollicitatie digitaal versturen, door op onderstaande button "reageer op dit topic" te klikken. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met onze contactpersoon.Contactgegevens:
[HOMO] topic:
quote:*meldt*
Op zondag 17 augustus 2003 13:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
vooral die boos weggelopen lurkers doen het m, volgens mij is iedreen al es boos weggelopen hier
.
gisteren was dus de grootste knokpartij ooit, (gelukkig niet in de discotheek), wij waren al aan het poetsen toen we telefoon kregen dat we de deuren dicht moesten doen en vooral binnen blijven.
het begon dat er in het cafe (zit een 250 meter verder ofzo) mijn bazin tegen iemand zei dat hij eruit moest omdat hij opzettelijk glazen kapot gooide. waarop een vrouw zich er mee gaat bemoeien, een andere vrouw zich daar weer mee gaat bemoeien, die twee ruzie krijgen, de twee families ruzie krijgen, en er op een gegeven moment op 5 plaatsen (waaronder buiten, en zelfs in de keuken) geknokt wordt. dan komt er opeens een busje aanrijden (gebeld door iemand) waaruit een man met stalen pijp komt en op onze security ramt, die kon dus ook naar het ziekenhuis wegens ademhalingsproblemen (gekneusde of gebroken ribben?) en hij was op zijn hand geraakt wat ook niet helemaal lekker zat. en toen kwamen er dus 3 politie wagens, 10 wouten, en toen ik savonds naar huis ging zaten er twee man in een wagen, en ze waren nog naar anderen op zoek
Gezellig, vakantie!
quote:och ik volgens mij ook
Op zondag 17 augustus 2003 13:09 schreef Marc_mga het volgende:[..]
*meldt*
quote:heb ik maar 1 zin voor: zulke mensen mag je slaan!!!!!
Op zondag 17 augustus 2003 13:10 schreef Driftwood het volgende:
okay, goeiemoguhgisteren was dus de grootste knokpartij ooit, (gelukkig niet in de discotheek), wij waren al aan het poetsen toen we telefoon kregen dat we de deuren dicht moesten doen en vooral binnen blijven.
het begon dat er in het cafe (zit een 250 meter verder ofzo) mijn bazin tegen iemand zei dat hij eruit moest omdat hij opzettelijk glazen kapot gooide. waarop een vrouw zich er mee gaat bemoeien, een andere vrouw zich daar weer mee gaat bemoeien, die twee ruzie krijgen, de twee families ruzie krijgen, en er op een gegeven moment op 5 plaatsen (waaronder buiten, en zelfs in de keuken) geknokt wordt. dan komt er opeens een busje aanrijden (gebeld door iemand) waaruit een man met stalen pijp komt en op onze security ramt, die kon dus ook naar het ziekenhuis wegens ademhalingsproblemen (gekneusde of gebroken ribben?) en hij was op zijn hand geraakt wat ook niet helemaal lekker zat. en toen kwamen er dus 3 politie wagens, 10 wouten, en toen ik savonds naar huis ging zaten er twee man in een wagen, en ze waren nog naar anderen op zoekGezellig, vakantie!
quote:mjah, het waren natuurlijk ook weer twee familie's die in huizen waarvan een band lek kan raken wonen
Op zondag 17 augustus 2003 13:12 schreef Jerruh het volgende:[..]
heb ik maar 1 zin voor: zulke mensen mag je slaan!!!!!
. sommigen kennen dus echt nooit normaal doen!
*amy studt oppleur*
"everything you can do, I can do it better"
quote:*ook heeft* (= net zo'n movie liedje)
Op zondag 17 augustus 2003 13:13 schreef Driftwood het volgende:[..]
mjah, het waren natuurlijk ook weer twee familie's die in huizen waarvan een band lek kan raken wonen
*amy studt oppleur*
Maar eh... erg klote ja
quote:tja met een pa als politieman krijg je de schrijnendste verhalen te horen, ook hoe achterlijk die lui zijn van die pierre bouleij die twee jaar geleej in den bosch is doodgeschoten. Die mensen nemen geen verantwoordelijkheid en geven altijd de schuld aan een ander, ook al rennen ze met messen op anderen af of schieten ze een ander overhoop..
Op zondag 17 augustus 2003 13:13 schreef Driftwood het volgende:[..]
mjah, het waren natuurlijk ook weer twee familie's die in huizen waarvan een band lek kan raken wonen
*amy studt oppleur*
quote:erg leuk liedje
Op zondag 17 augustus 2003 13:15 schreef Marc_mga het volgende:[..]
*ook heeft* (= net zo'n movie liedje)
Maar eh... erg klote ja
hoe'st met marc?
quote:zoiets heb ik nu ook met die marokaan in amsterdam, die is PER ONGELUK doodgeschoten, die agent had hem in zijn been of arm ofzo moeten raken, maar er wordt door de demonstranten enzo ook niks gezegd dat hij met een mes liep te zwaaien, dat mag blijkbaar wel
Op zondag 17 augustus 2003 13:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
tja met een pa als politieman krijg je de schrijnendste verhalen te horen, ook hoe achterlijk die lui zijn van die pierre bouleij die twee jaar geleej in den bosch is doodgeschoten. Die mensen nemen geen verantwoordelijkheid en geven altijd de schuld aan een ander, ook al rennen ze met messen op anderen af of schieten ze een ander overhoop..
quote:Goed wel.. lange verhalen die ik beter es in het echt kan vertellen
Op zondag 17 augustus 2003 13:16 schreef Driftwood het volgende:[..]
erg leuk liedje
hoe'st met marc?
quote:Welkom in de wondere wereld die internet heet
Op zondag 17 augustus 2003 13:06 schreef Marc_mga het volgende:[..]
![]()
![]()
waarom trouwens alleen blond en blauwe ogen?Heb leuk gesprekje op inet maar volgens mij blokt ie me binnen nu en twee minuten
quote:Dat zijn de leuke uitgaanstijden
okay, goeiemoguhgisteren was dus de grootste knokpartij ooit, (gelukkig niet in de discotheek), wij waren al aan het poetsen toen we telefoon kregen dat we de deuren dicht moesten doen en vooral binnen blijven.
het begon dat er in het cafe (zit een 250 meter verder ofzo) mijn bazin tegen iemand zei dat hij eruit moest omdat hij opzettelijk glazen kapot gooide. waarop een vrouw zich er mee gaat bemoeien, een andere vrouw zich daar weer mee gaat bemoeien, die twee ruzie krijgen, de twee families ruzie krijgen, en er op een gegeven moment op 5 plaatsen (waaronder buiten, en zelfs in de keuken) geknokt wordt. dan komt er opeens een busje aanrijden (gebeld door iemand) waaruit een man met stalen pijp komt en op onze security ramt, die kon dus ook naar het ziekenhuis wegens ademhalingsproblemen (gekneusde of gebroken ribben?) en hij was op zijn hand geraakt wat ook niet helemaal lekker zat. en toen kwamen er dus 3 politie wagens, 10 wouten, en toen ik savonds naar huis ging zaten er twee man in een wagen, en ze waren nog naar anderen op zoekGezellig, vakantie!
quote:fucking 23 november!!!!
Op zondag 17 augustus 2003 13:20 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Goed wel.. lange verhalen die ik beter es in het echt kan vertellen
Laatste keer dat we elkaar zagen was dat we je robbie w kaartje gingen kopen, veel te lang
quote:Leuk zeg
okay, goeiemoguh<veldslagverhaal>
Gezellig, vakantie!
quote:het hoort erbij zullen we maar zeggen,
Op zondag 17 augustus 2003 13:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
Leuk zeg
Dan zie je ook weer de nadelen van in de horeca werken...
quote:Da's mooi.. verder alles wel goed met Drijf?
Op zondag 17 augustus 2003 13:25 schreef Driftwood het volgende:[..]
het hoort erbij zullen we maar zeggen,
ach en ik ben vrolijk
quote:uhuh
Op zondag 17 augustus 2003 13:24 schreef Driftwood het volgende:[..]
fucking 23 november!!!!
okay, we gaan nu heel snel een afspraak maken
quote:mjah, paar dingetjes in mijn kop, maar dat komt vanzelf ook wel weer goed....
Op zondag 17 augustus 2003 13:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
Da's mooi.. verder alles wel goed met Drijf?
afzeiken is cool trouwens
quote:Welkom in de wondere wereld van iemand afzeiken op internet
Op zondag 17 augustus 2003 13:29 schreef Vlarp het volgende:
Goed.. ik ga zo denk ik even iemand afzeiken op msn. Die had tot een week geleden met een vriend van me. En 't was altijd al een slet/hoer/klootzak/player enz. dus nu ben ik hem zat, we tolereerden hem ook alleen maar, niemand mocht hem van onze stapgroep.
quote:werd nog veel erger
Marcjuh [::..MucH too flY..::] says:
ja mij maakt het niet uit hoor
bijna alle homos zijn zo
***** says:
pfff
***** says:
je vergelijkt mij mat alle homo's?
nee maar je ziet het wel altijd bij de meeste homos
***** says:
ik ben niet de meeste homo's
nee dat zeggen de meeste homo's ook
quote:oeh nu moet er getroost worden
Op zondag 17 augustus 2003 13:29 schreef Marc_mga het volgende:[..]
uhuh
quote:I know.. gisteren op 't terras met Maarten hebben we ons ook een paar keer flink op zitten winden over die gozer... niet dat dat iets oplost, maar 't geeft wel aan wat voor een eikel het is.
Op zondag 17 augustus 2003 13:30 schreef Driftwood het volgende:[..]
mjah, paar dingetjes in mijn kop, maar dat komt vanzelf ook wel weer goed....
afzeiken is cool trouwens
quote:*schouderklopje geef* Heel goed marcjuh
Op zondag 17 augustus 2003 13:30 schreef Marc_mga het volgende:
[..]werd nog veel erger
quote:ach ja, op een of andere manier kan je er door het afzeiken, (wat niet direct perse op hem hoeft, maar ook gewoon over hem kan zijn) wel weer erg vrolijk worden
Op zondag 17 augustus 2003 13:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
I know.. gisteren op 't terras met Maarten hebben we ons ook een paar keer flink op zitten winden over die gozer... niet dat dat iets oplost, maar 't geeft wel aan wat voor een eikel het is.
quote:Zeker na 3 wit bier in de zon
Op zondag 17 augustus 2003 13:37 schreef Driftwood het volgende:[..]
ach ja, op een of andere manier kan je er door het afzeiken, (wat niet direct perse op hem hoeft, maar ook gewoon over hem kan zijn) wel weer erg vrolijk worden
quote:gewoon negeren, en anders slaan
Op zondag 17 augustus 2003 13:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
I know.. gisteren op 't terras met Maarten hebben we ons ook een paar keer flink op zitten winden over die gozer... niet dat dat iets oplost, maar 't geeft wel aan wat voor een eikel het is.
ow marc, de volgende keer mee rlumidee op de achtergrond .
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:31 schreef Driftwood het volgende:[..]
oeh nu moet er getroost worden
quote:God wat een klef gedoe.. bah
Op zondag 17 augustus 2003 13:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
gewoon negeren, en anders slaan
. (jeumig, ik ben agressief dit weekend
. )
en ik mis timmeke zo! ik kreeg gister een smsje van m: ik heb mijn kamer in het appartement al omgetoverd tot bruidssuite en van het bed een twijfelaar gemaakt, alles is compleet, alleen jij moet nu nog naast me ligge!![]()
![]()
. Hij is zoow lief.... ik ga er dinsdag heen!!!!
.
quote:knuuuuuuffeeeeeeeeel
Op zondag 17 augustus 2003 13:41 schreef Marc_mga het volgende:[..]
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:56 schreef Jerruh het volgende:
woei, max heeft voor het eerst een kat gemolesteerd net.
kutstraakatten!
quote:egwel!!! max zindde op wraak sinds onze vissen zijn verdwenen!
Op zondag 17 augustus 2003 13:57 schreef Driftwood het volgende:[..]
tiojd voor taart en slingers
quote:en dan goed rondkijken of niemand het gezien heeft
Op zondag 17 augustus 2003 14:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
egwel!!! max zindde op wraak sinds onze vissen zijn verdwenen!
en oeh da zag er heftig uit. de hondenlijn verdween in een bosje, ik hoorde een schelle miauwenkreet en toen kwam er een kat uitgesprongen met een bloedend pootje
. ik ben met max snel doorgelope
.
quote:Ja had die kat naar de 1e hulp moeten brengen!! Arm dier!
Op zondag 17 augustus 2003 14:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
egwel!!! max zindde op wraak sinds onze vissen zijn verdwenen!
en oeh da zag er heftig uit. de hondenlijn verdween in een bosje, ik hoorde een schelle miauwenkreet en toen kwam er een kat uitgesprongen met een bloedend pootje
. ik ben met max snel doorgelope
.
quote:ik had die kat nog een trap na moeten geven
Op zondag 17 augustus 2003 14:01 schreef Driftwood het volgende:[..]
en dan goed rondkijken of niemand het gezien heeft
@vlarp: neuh, da moeten hun baasjes maar doen, die verwaarlozen zon beest door het in de tuin te dumpen. ik heb echt een teringhekel aan straatkatten, vooral als ze op jouw dakkapeldakje gaan janken!
quote:Hmm.. wij hebben hier geen last van straatkatten volgens mij..
Op zondag 17 augustus 2003 14:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik had die kat nog een trap na moeten geven
.
@vlarp: neuh, da moeten hun baasjes maar doen, die verwaarlozen zon beest door het in de tuin te dumpen. ik heb echt een teringhekel aan straatkatten, vooral als ze op jouw dakkapeldakje gaan janken!
Behalve mn eigen kat, die heeft weer een vogel in de tuin gedropt
quote:In onze buurt wonen meer katten dan mensen volgens mij. Maar ze zijn allemaal wel erg lief enzo, we hebben een kat (die "Poes" heet) en die heeft schijt aan alles, steekt gewoon de straat over als er een auto aankomt, blijft gewoon zitten als je aan komt lopen enzo.. nou ja, we hebben wel lieve katten hier
Op zondag 17 augustus 2003 14:37 schreef Marc_mga het volgende:
Wij hebben hier wel een heleboel katten maar die hebben allemaal een lief baasje en zelf zijn ze ook heel lief, liggen de hele dag te slapen of komen naar je toe
quote:Ahhhh.. zielig!
Behalve mn eigen kat, die heeft weer een vogel in de tuin gedropt
quote:van die schijt aan alles katten zijn evrschrikkelijk
Op zondag 17 augustus 2003 14:54 schreef Vlarp het volgende:[..]
In onze buurt wonen meer katten dan mensen volgens mij. Maar ze zijn allemaal wel erg lief enzo, we hebben een kat (die "Poes" heet) en die heeft schijt aan alles, steekt gewoon de straat over als er een auto aankomt, blijft gewoon zitten als je aan komt lopen enzo.. nou ja, we hebben wel lieve katten hier
[..]Ahhhh.. zielig!
quote:Nou, die kat ligt meestal heel de zomer bij ons onder de heg te slapen in de zon
Op zondag 17 augustus 2003 15:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
van die schijt aan alles katten zijn evrschrikkelijk
schijten heel je tuin onder, eten alle andere beesten op en woelen de planten uit de grond als ze weer een dood muisje willen wegpleuren.
maar ja, zow hekel aan dieren heb ik ook weer nie.
Ik ga vanavond samen met pascal ff naar het strand van Hoek van Holland, even lekker uitwaaien Strand is heerlijk, en 't is al 1,5 maand geleden ofzo dat ik Pascal heb gezien, echt weer zin in
quote:Zal ik je zeggen dat ik 11 uur geslapen heb?
Op zondag 17 augustus 2003 15:44 schreef Waxxer het volgende:
haai, ik ben duf
Hoi
quote:mmmjahaaaahhh
Op zondag 17 augustus 2003 15:45 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zal ik je zeggen dat ik 11 uur geslapen heb?
En dat ik nu dus hyper ben?
Hoi
![]()
ik wil ook naar het strand dat zei je gewoon expres omdat ik eraan kwam.
ik wil ook uitwaaien en wakker worden...
quote:Zullen wij dat dan ook maar een keer gaan doen?
Op zondag 17 augustus 2003 15:48 schreef Waxxer het volgende:[..]
mmmjahaaaahhh
![]()
ik wil ook naar het strand
dat zei je gewoon expres omdat ik eraan kwam.
ik wil ook uitwaaien en wakker worden...
Dus ik heb nu al beloofd dat ik kom koken, strandwandeling, dierentuin... nog meer wat je wilt doen?
quote:ow das een heel leuk idee heej!
Op zondag 17 augustus 2003 15:49 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zullen wij dat dan ook maar een keer gaan doen?
![]()
Dus ik heb nu al beloofd dat ik kom koken, strandwandeling, dierentuin... nog meer wat je wilt doen?
hypotheekje aflsuiten ofzo Je krijgt het nog druk met mij
quote:*noteer* Wordt dan wel ná Kreta hoor...
Op zondag 17 augustus 2003 15:51 schreef Waxxer het volgende:[..]
ow das een heel leuk idee heej!
![]()
![]()
hypotheekje aflsuiten ofzo
Je krijgt het nog druk met mij
![]()
Ik kan nog geen hypotheek afsluiten, maar huren mag ook hoor
quote:*opschrijf*
Op zondag 17 augustus 2003 15:53 schreef Vlarp het volgende:[..]
*noteer* Wordt dan wel ná Kreta hoor...
Ik kan nog geen hypotheek afsluiten, maar huren mag ook hoor
oke! Hebben wij een deal!
Maar ik ga nu ff wat anders doen, beetje bijruimen hier en alles... Tot straks!!
quote:Veel plezier
Op zondag 17 augustus 2003 15:56 schreef Waxxer het volgende:[..]
*opschrijf*
oke! Hebben wij een deal!
![]()
Maar ik ga nu ff wat anders doen, beetje bijruimen hier en alles... Tot straks!!
![]()
quote:latorrrrr
Op zondag 17 augustus 2003 16:08 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even douchen en scheren en haar doen enzo...Laters!
Maar is natuurlijk niets relevant, omdat we zoeken naar een Lekker Jong Ding van ergens begin twintig.
maar dat is dus bijna verleden tijd
quote:maar... dan wordt het leeftijdsverschil toch wel erruug groot...
Op zondag 17 augustus 2003 16:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Een vertegenwoordiger van de bejaarde homo's in dit topic heeft laten weten dat de leeftijdsgrens zoals genoemd in de vacature niet klopt, er zouden hier nu ook al homo's zijn van boven de 34.Maar is natuurlijk niets relevant, omdat we zoeken naar een Lekker Jong Ding van ergens begin twintig.
quote:Ik doe al bijna 1,5 jaar aan internetbankieren.. echt ideaal
Op zondag 17 augustus 2003 16:19 schreef Driftwood het volgende:
zo, en ik heb gewoon maar eens het internetbankieren aangevraagd, kwam er gisteren pas achter dat het als je een studentenrekening hebt gewoon gratis is
en nu moet ik steeds als ik een overboeking wil doen, dat blaadje 5 km verderop gaan inleverenmaar dat is dus bijna verleden tijd
Je hebt toch wel Rabobank heh?
quote:ja, of wil je een schema gaan maken voor leeftijdsgroepen die hier op bepaalde tijden mogen komen
Op zondag 17 augustus 2003 16:20 schreef XMN8R het volgende:[..]
maar... dan wordt het leeftijdsverschil toch wel erruug groot...
.
quote:neuh...
Op zondag 17 augustus 2003 16:31 schreef Driftwood het volgende:
ja, of wil je een schema gaan maken voor leeftijdsgroepen die hier op bepaalde tijden mogen komen
quote:Vragen wie het is?
Op zondag 17 augustus 2003 16:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Help! Help! Help! Er heeft iemand mij toegevoegd aan zijn MSN lijst, iemand die ik helemaal niet ken! Wat nu! Help!
quote:Ik ben er intussen achter. Het is een hetero fok!-er!! Eeeek!
Op zondag 17 augustus 2003 16:42 schreef Vlarp het volgende:[..]
Vragen wie het is?
quote:ik heb niks tegen hetero's hoor, als ze maar niet naast me gaan zitten!
Op zondag 17 augustus 2003 16:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben er intussen achter. Het is een hetero fok!-er!! Eeeek! [afbeelding]
quote:nicht en ik.
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:58 schreef eddo23 het volgende:
het woord nicht en ik gaan niet samen door één deur.
Zie je wel, het gaat best wel.
quote:Getver!
Op zondag 17 augustus 2003 16:56 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik ben er intussen achter. Het is een hetero fok!-er!! Eeeek!
quote:Goed plan!
Op zondag 17 augustus 2003 16:31 schreef Driftwood het volgende:[..]
ja, of wil je een schema gaan maken voor leeftijdsgroepen die hier op bepaalde tijden mogen komen
Hoewel ik persoonlijk meer behoefte heb aan iets dergelijks voor autosnelwegen, supermarken en het openbaar vervoer.
Ik zou er niets tegen hebben als kinderen en 65+-ers alleen op bepaalde rustige tijden vrij mogen rondhobbelen, en niet in de spits (tussen half vijf en half zeven) op de weg, in de rij bij de kassa van Albert Heijn of in bus of trein mogen komen. Al was het maar omdat ze met hun rimpelige hoofden het zicht ontnemen op schattige jongens.
We mogen via de TPG nu 3x per jaar met 38% korting schoenen van ECCO kopen...
quote:Sjeees.. stel je es niet zo aan! Ik heb me de afgelopen 2 weken zo gevoeld zoals jij je nu voelt.. Weet je ook es hoe dat voelt
Op zondag 17 augustus 2003 17:05 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*
*aai*
*kopje thee zet voor Wax* Drink maar even lekker een kopje thee..
quote:natuuuuuuuurlijk
Op zondag 17 augustus 2003 16:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik doe al bijna 1,5 jaar aan internetbankieren.. echt ideaal
Je hebt toch wel Rabobank heh?
quote:*KNUFFEL*
Op zondag 17 augustus 2003 17:05 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:10 schreef Driftwood het volgende:[..]
natuuuuuuuurlijk
ik kom uit een brabant boerengat
ik zit natuurlijk bij de boerenleenbank
quote:*Jerruh kalmeer*
Op zondag 17 augustus 2003 17:13 schreef Jerruh het volgende:
ik haat me broerke!
quote:tis een egoistisch kutkreng, de hele dag al, nu issie weg kan ik weer eten gaan maken..
Op zondag 17 augustus 2003 17:14 schreef Vlarp het volgende:[..]
*Jerruh kalmeer*
Wat is er vent?
quote:Adem in, adem uit, adem in...
Op zondag 17 augustus 2003 17:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
tis een egoistisch kutkreng, de hele dag al, nu issie weg kan ik weer eten gaan maken..
.
quote:
tis een egoistisch kutkreng, de hele dag al, nu issie weg kan ik weer eten gaan maken..
Nou ja, succes ermee dan...
quote:he je zit in t verkeerde topic man haha
Op zondag 17 augustus 2003 17:18 schreef Gerdo het volgende:[..]
Adem in, adem uit, adem in...
.
quote:Vrouweh... je kunt (GVDMZLKAHSDGRMBL) beter kippe houwe!
quote:R&P schopt
Op zondag 17 augustus 2003 17:19 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
he je zit in t verkeerde topic man haha
quote:'t Gaat over een broertje...
Op zondag 17 augustus 2003 17:19 schreef NoXxa het volgende:[..]
Vrouweh... je kunt (GVDMZLKAHSDGRMBL) beter kippe houwe!
quote:'t Gaat over een broertje...
quote:Gerdo is onze topic-hetero
quote:Jij ook!
*voorzichtjes een slokje thee neem*
trouwens Drift, als je 2,5 week eerder was geweest, kreeg je de Wielereditie met een gratis boekje over de Tour de France
quote:tis me broertje..
quote:soort van mascotte
Op zondag 17 augustus 2003 17:19 schreef Vlarp het volgende:[..]
Gerdo is onze topic-hetero
quote:Da's 1 van de voordelen als je homo bent
quote:oeps
Op zondag 17 augustus 2003 17:20 schreef Gerdo het volgende:[..]
Jij ook!
.
quote:Gerdo de huis-hetero!
Op zondag 17 augustus 2003 17:19 schreef Vlarp het volgende:[..]
Gerdo is onze topic-hetero
quote:Zijn er een hoop voordelen?
Op zondag 17 augustus 2003 17:20 schreef Vlarp het volgende:[..]
Da's 1 van de voordelen als je homo bent
quote:Je neemt gewoon teveel hooi op je vork Wax.. doe het eens rustiger aan, ga leuke dingen doen.. laat iemand voor je koken bijv. ontspan je zelf.. en euhm.. weet ik ut
Op zondag 17 augustus 2003 17:20 schreef Waxxer het volgende:
bbwwww ja nou, ik voel me zo... zo.... *zucht* Ik heb nerregens zin in, ik moet nog een tel. interview doen, ik moet nog drie artikelen schrijven, morgen NOG een tel. interview....![]()
*voorzichtjes een slokje thee neem*
trouwens Drift, als je 2,5 week eerder was geweest, kreeg je de Wielereditie met een gratis boekje over de Tour de France
![]()
En hou die promotie praat van de Rabobank maar bij je ja
quote:Dan heb je het ook wel mee gehad. Want vrouwen zijn eigenlijk best wel lief enzo. Maar ook een stel K*T hoeren.... He Gerdo!
Op zondag 17 augustus 2003 17:20 schreef Vlarp het volgende:[..]
Da's 1 van de voordelen als je homo bent
Ooit komt het goed.
quote:Je hoeft niet aan die mossel te zitten
Op zondag 17 augustus 2003 17:22 schreef Gerdo het volgende:[..]
Zijn er een hoop voordelen?
quote:One day, op een mooie dag, ver van hier, komt alles goed!
Op zondag 17 augustus 2003 17:22 schreef NoXxa het volgende:[..]
Dan heb je het ook wel mee gehad. Want vrouwen zijn eigenlijk best wel lief enzo. Maar ook een stel K*T hoeren.... He Gerdo!
Ooit komt het goed.
quote:Netjes bijgehouden is dat helemaal niet vervelend hoor!
Op zondag 17 augustus 2003 17:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je hoeft niet aan die mossel te zitten
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:22 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je neemt gewoon teveel hooi op je vork Wax.. doe het eens rustiger aan, ga leuke dingen doen.. laat iemand voor je koken bijv. ontspan je zelf.. en euhm.. weet ik ut
En hou die promotie praat van de Rabobank maar bij je ja
Nou maar internetbankieren is heel handig, je mag ook gratis gebruik maken van de internetzuil in de bankhal, zodat je kunt profiteren van de hogere rente op de internet-spaarrekening. Ik deel gewoon iets mee hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 17-08-2003 17:28]
quote:dat zullen we nog wel eens zien
Op zondag 17 augustus 2003 17:11 schreef Vlarp het volgende:[..]
Heel goed! Rabo heeft ook het beste internetbankiersysteem. Werkt perfect
quote:das Tizmo al
Op zondag 17 augustus 2003 17:21 schreef Gerdo het volgende:[..]
Gerdo de huis-hetero!
.
quote:sinds wanneer staat er mart smeets op mijn voorhoofd
Op zondag 17 augustus 2003 17:20 schreef Waxxer het volgende:
trouwens Drift, als je 2,5 week eerder was geweest, kreeg je de Wielereditie met een gratis boekje over de Tour de France![]()
quote:Wij hebben geen internetzuil bij onze bank
Op zondag 17 augustus 2003 17:26 schreef Waxxer het volgende:ik heb ook gewoon geen vakantie gehad, deze week was de druppel denk ik, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag belwerk, vrijdagavond/nacht coc, gisteren stappen, vandaag laat uit bed en nu nog weer die kutinterviews over kutkomkommeronderwerpen en dan moet ik dat nog helemaal uitwerken...
Nou maar internetbankieren is heel handig, je mag ook gratis gebruik maken van de internetzuil in de bankhal, zodat je kunt profiteren van de hogere rente op de internet-spaarrekening. Ik deel gewoon iets mee hoor
Trouwens, dan dump je het COC toch? Die vinden wel weer vrijwilliger hoor. Als je dan achter de bar wilt staan, doe het dan ergens waar je er voor betaalt krijgt
quote:Ja maar, maar, ma...
Op zondag 17 augustus 2003 17:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
das Tizmo al
.
*snif*
.
quote:Rabo internetbankieren is het beste getest door de consumentenbond enzo. Bied de meeste mogelijkheden, realtime transactieoverzicht (je gaat binnen bij de automaat, je komt terug en meteen is de transactie al te zien) en het is gewoon handig. Ook accept-giro's online verwerken enzo..
Op zondag 17 augustus 2003 17:26 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat zullen we nog wel eens zien
drift kan alles kapot maken
quote:nee ik moet unive maar dumpen, coc is gewoon leuk om te doen, maar icm werken op zaterdagochtend is dat geen porum. Ik heb gewoon geen tijd gehad om leuke dingen te doen, want steeds moet ik dan rekening houden met mijn werk
Op zondag 17 augustus 2003 17:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wij hebben geen internetzuil bij onze bank
Nou is 't hier ook niet zo'n grote bank. En ik wil ook geen spaarrekening, al is het maar omdat ik toch geen geld heb om in te leggen
Trouwens, dan dump je het COC toch? Die vinden wel weer vrijwilliger hoor. Als je dan achter de bar wilt staan, doe het dan ergens waar je er voor betaalt krijgt
quote:*gerdo troost*
Op zondag 17 augustus 2003 17:30 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ja maar, maar, ma...
*snif*
.
. Senseo Heerscht!!
Mhhz we hebben nieuwe crackertjes met Peper en Zout smaak, goed binnen te houden zeg maar.
quote:en dat willen we hebben inderdaad
Op zondag 17 augustus 2003 17:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Rabo internetbankieren is het beste getest door de consumentenbond enzo. Bied de meeste mogelijkheden, realtime transactieoverzicht (je gaat binnen bij de automaat, je komt terug en meteen is de transactie al te zien) en het is gewoon handig. Ook accept-giro's online verwerken enzo..
quote:Ow nou, ik dacht ehm, driftwood fietst wel eens
Op zondag 17 augustus 2003 17:28 schreef Driftwood het volgende:[..]
sinds wanneer staat er mart smeets op mijn voorhoofd
quote:misschien moeten we tiz dan medehuisbi maken en jou huishetero, je bent mij toch iets meer hetero...ofzo
Op zondag 17 augustus 2003 17:30 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ja maar, maar, ma...
*snif*
.
.
quote:Je doet gewoon te veel dus. Werken is handig, levert veel geld op, maar houd ook een beetje vrije tijd over joh, anders ga je flippen
Op zondag 17 augustus 2003 17:31 schreef Waxxer het volgende:[..]
nee ik moet unive maar dumpen, coc is gewoon leuk om te doen, maar icm werken op zaterdagochtend is dat geen porum. Ik heb gewoon geen tijd gehad om leuke dingen te doen, want steeds moet ik dan rekening houden met mijn werk
Als ik niet moet bellen, dan zijn er wel weer interviews om te doen
Had je vrijdag nou al wat te doen?
quote:dus toch.....
Op zondag 17 augustus 2003 17:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
misschien moeten we tiz dan medehuisbi maken en jou huishetero, je bent mij toch iets meer hetero...ofzo
bla!!!.
.
naja hij is ook nog jong he...
quote:Ik heb nog een ouderwetse DigiPass
Op zondag 17 augustus 2003 17:33 schreef Waxxer het volgende:
Ow nou, ik dacht ehm, driftwood fietst wel eensJammer zeker dat er geen GayPrideEditie was
met een rose apparaatje ipv saai grijs
quote:welke nederlander fietst er niet
Op zondag 17 augustus 2003 17:33 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ow nou, ik dacht ehm, driftwood fietst wel eens
Jammer zeker dat er geen GayPrideEditie was
met een rose apparaatje ipv saai grijs
quote:Die krijg je nog maar 1x per maand als je internetbankiert
Op zondag 17 augustus 2003 17:37 schreef Driftwood het volgende:[..]
welke nederlander fietst er niet
maar goed, een speciale gay edition....
krijg je dan ook voortaan roze afschriftjes
quote:tis een ireeele grappige niet op waarheid gebaseerde grap eej..
Op zondag 17 augustus 2003 17:35 schreef Waxxer het volgende:[..]
dus toch.....
naja hij is ook nog jong he...
quote:volgensmij krijg ik ze nu ook maar 1 keer per maand
Op zondag 17 augustus 2003 17:39 schreef Vlarp het volgende:[..]
Die krijg je nog maar 1x per maand als je internetbankiert
Maar dan krijg je dus wel veel roze papiertjes met al die transacties erop
quote:mja flippen duurt niet lang meer... het erge is dat na de vakantie gelijk weer hard gewerkt moet worden om mijn studieachterstanden in te halen
Op zondag 17 augustus 2003 17:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je doet gewoon te veel dus. Werken is handig, levert veel geld op, maar houd ook een beetje vrije tijd over joh, anders ga je flippen
Had je vrijdag nou al wat te doen?
nou ik moet nog 1 interview doen, en dan moet ik met een buurtbus, want ik wil ak weekend niet in de 8erhoek doorbrengen... naja we msn'en er gauw over ok? straks, of als je weg bent morgen, maar ik ga zo even voedsel halen om mijn maag voor vandaag te vullen...
quote:Onhandig als je niet internetbankiert...
Op zondag 17 augustus 2003 17:40 schreef Driftwood het volgende:[..]
volgensmij krijg ik ze nu ook maar 1 keer per maand
quote:ssssshhhhh
Op zondag 17 augustus 2003 17:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
tis een ireeele grappige niet op waarheid gebaseerde grap eej..
.
quote:Dat begint er op te lijken!
Op zondag 17 augustus 2003 17:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
misschien moeten we tiz dan medehuisbi maken en jou huishetero, je bent mij toch iets meer hetero...ofzo
bla!!!.
.
Maar Tizmo zegt dat ie helemaal hetero is... Tegen mij dan.... .
Zal ie zich dan niet gepasseerd voelen?
quote:Hoeveel achterstand heb je dan?
Op zondag 17 augustus 2003 17:40 schreef Waxxer het volgende:[..]
mja flippen duurt niet lang meer... het erge is dat na de vakantie gelijk weer hard gewerkt moet worden om mijn studieachterstanden in te halen
kutzooi....
nou ik moet nog 1 interview doen, en dan moet ik met een buurtbus, want ik wil ak weekend niet in de 8erhoek doorbrengen... naja we msn'en er gauw over ok?
straks, of als je weg bent morgen, maar ik ga zo even voedsel halen om mijn maag voor vandaag te vullen...
Ok
Ohw, mensen, ik ben eten.. en ik ga dus straks met Pascal naar Hoek van Holland.. laters!
quote:zeg dat wel, ik weet 9 van de 10 keer niet hoeveel geld ik heb
Op zondag 17 augustus 2003 17:40 schreef Vlarp het volgende:[..]
Onhandig als je niet internetbankiert...
quote:da zal dan zijn, en da zou niet leuk zijn
Op zondag 17 augustus 2003 17:42 schreef Gerdo het volgende:[..]
Dat begint er op te lijken!
.
Maar Tizmo zegt dat ie helemaal hetero is... Tegen mij dan....
.
Zal ie zich dan niet gepasseerd voelen?
quote:Das waar! Nou, dan kan ik idd best de huis-hetero worden!
Op zondag 17 augustus 2003 17:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
da zal dan zijn, en da zou niet leuk zijn
. maar hij weet toch wel da hij mijn nummer 1 hetero is
.
quote:mjwa. ik twijfel nog wel hoor
Op zondag 17 augustus 2003 17:46 schreef Gerdo het volgende:[..]
Das waar! Nou, dan kan ik idd best de huis-hetero worden!
.
@drift: kom je deze week nog in eindhoven?
quote:Niet als je steeds je eigen Hetero-reeksjes opent!
Op zondag 17 augustus 2003 17:46 schreef Gerdo het volgende:[..]
Das waar! Nou, dan kan ik idd best de huis-hetero worden!
.
quote:euhm ja jij was er woensdag niet he...
Op zondag 17 augustus 2003 17:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
@drift: kom je deze week nog in eindhoven?
quote:woensdag avond wel.. want we gaan dinsdag op woensdag naar drenthe nu! tis echt strak inplanne hahaha
Op zondag 17 augustus 2003 17:51 schreef Driftwood het volgende:[..]
euhm ja jij was er woensdag niet he...
ik moet nog een deel spullen halen (nieuwe tas, cadeau voor mijn zus enzo)
dus ik kom er nog wel ja
quote:Das alleen om mijn [hetero]-zijn zo nu en dan even te bevestigen!
Op zondag 17 augustus 2003 17:50 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Niet als je steeds je eigen Hetero-reeksjes opent!
quote:woensdag is mijn vrije dag deze week
Op zondag 17 augustus 2003 17:52 schreef Jerruh het volgende:[..]
woensdag avond wel.. want we gaan dinsdag op woensdag naar drenthe nu! tis echt strak inplanne hahaha
.
quote:ill keep in mind!
Op zondag 17 augustus 2003 17:54 schreef Driftwood het volgende:[..]
woensdag is mijn vrije dag deze week
quote:Niet nodig, ik zal de hetero's met overgave vertegenwoordigen in [homo]!
Op zondag 17 augustus 2003 17:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa. ik twijfel nog wel hoor
.
quote:vindt het maar een rot nummer
Op zondag 17 augustus 2003 17:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
ill keep in mind!
lumidee op 1, amai!.
als een van deze nu op nr 1 komt:
quote:
Amy Studt - Misfit
Tarkan - Dudu
Mark Owen - Four Minute Warning
Lisa Scott Lee - Lately
Soulvation* - Reset
Chipz - Chipz In Black (Who You Gonna Call) (ja heel erg, I know)
Kurtis Mantronik - How Did You Know
Gareth Gates - Sunshine
Shaggy Ft Chaka Khan - Get My Party On
Jason Nevins Ft Holly James - Im In Heaven
David Sneddon - Best Of Order
Busted - Sleeping With The Light On
quote:Amy Studt - Misfit
Op zondag 17 augustus 2003 17:56 schreef Driftwood het volgende:[..]
vindt het maar een rot nummer
als een van deze nu op nr 1 komt:
[..]
en de rest weet ik ff nie op te noemen .
maar lumidee, t ritme heeft wel wa maar tis idd niks, ook al vraag ik m keivaak aan op sommige momenten .
quote:hehe okay, nou als de rest nu ook even wa wegstreept houden we vanzelf 1 nummmer over wat wel op 1 mag komen
Op zondag 17 augustus 2003 18:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
Amy Studt - Misfit
Tarkan - Dudu
Lisa Scott Lee - Lately
Soulvation* - Reset
Gareth Gates - Sunshine
stacey oricco - stuck
siobhan donaughy - overrateden de rest weet ik ff nie op te noemen
.
maar lumidee, t ritme heeft wel wa maar tis idd niks, ook al vraag ik m keivaak aan op sommige momenten
.
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:18 schreef Driftwood het volgende:[..]
hehe okay, nou als de rest nu ook even wa wegstreept houden we vanzelf 1 nummmer over wat wel op 1 mag komen
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
Amy Studt - Misfit
Tarkan - Dudu
Lisa Scott Lee - Lately
Soulvation* - Reset
Gareth Gates - Sunshine
stacey oricco - stuck
siobhan donaughy - overrateden de rest weet ik ff nie op te noemen
.
maar lumidee, t ritme heeft wel wa maar tis idd niks, ook al vraag ik m keivaak aan op sommige momenten
.
quote:voor mijn maag ja als ik weer aan de malibu/pissang ambon/bleu curacao/passoa/jus d'orange ga
Op zondag 17 augustus 2003 18:59 schreef NoXxa het volgende:[..]
Sterkte!
lang niet hier geweest meneer brouwer
quote:werkze vent!!
Op zondag 17 augustus 2003 18:56 schreef Driftwood het volgende:
ik ga werken
quote:Lang niet zo veel geFok!ed beetj FP hangen enzo.
Op zondag 17 augustus 2003 19:00 schreef Driftwood het volgende:[..]
voor mijn maag ja als ik weer aan de malibu/pissang ambon/bleu curacao/passoa/jus d'orange ga
lang niet hier geweest meneer brouwer
quote:Voor mij ben je nog altijd de topic hetero hoor.
Op zondag 17 augustus 2003 19:02 schreef Tizmo het volgende:
Wat de neuk?
*terugleest*
quote:dan ist goed
Op zondag 17 augustus 2003 19:03 schreef Tizmo het volgende:
Oh ik voel me gans niet gepasseerd hoor.
quote:Dus ik post wel kwalitatief
Op zondag 17 augustus 2003 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Voor mij ben je nog altijd de topic hetero hoor.
. Die infiltrant Gerdo post hier bijna nooit en dan ook nog kwalitatief onder de maat en dan zichzelf een beetje uitroepen tot de topic hetero.
.
quote:duh!
Op zondag 17 augustus 2003 19:05 schreef Tizmo het volgende:[..]
Dus ik post wel kwalitatief
?
.
quote:Ja weet ik veel
Op zondag 17 augustus 2003 19:05 schreef Jerruh het volgende:[..]
duh!
quote:Hetero heerscht. I rest my case.
Op zondag 17 augustus 2003 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Voor mij ben je nog altijd de topic hetero hoor.
. Die infiltrant Gerdo post hier bijna nooit en dan ook nog kwalitatief onder de maat en dan zichzelf een beetje uitroepen tot de topic hetero.
.
quote:iets van twee-eenheid en intellectualiteit mompel..
Op zondag 17 augustus 2003 19:05 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ja weet ik veel
.
quote:You certainly do.
Op zondag 17 augustus 2003 19:06 schreef NoXxa het volgende:[..]
Hetero heerscht. I rest my case.
Functie eisen:
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 17-08-2003 19:10]
quote:Inderdaad, intellectuals, we are!
Op zondag 17 augustus 2003 19:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
iets van twee-eenheid en intellectualiteit mompel..
quote:Dat komt wel akelig dicht bij mij in de buurt
Op zondag 17 augustus 2003 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
*functie eisen aanvul*
Functie eisen:Kennis van het Fok! forum Beheersing van de smileys Gevoel voor humor Schattig, blond, blauwe ogen 17 tot 34 jaar Kwalitatief poster
quote:racist!
*functie eisen aanvul*
Functie eisen:Kennis van het Fok! forum Beheersing van de smileys Gevoel voor humor Schattig, blond, blauwe ogen 17 tot 34 jaar Kwalitatief poster
quote:Hmm.. Waar moet ik solliciteren?
*functie eisen aanvul*
quote:Ja, maar jij post hier al. En het schijnt dat men hier bezwaar heeft tegen dat blond met blauwe ogen.
Op zondag 17 augustus 2003 19:11 schreef Tizmo het volgende:[..]
Dat komt wel akelig dicht bij mij in de buurt
.
quote:Ik ben blond + tijgerblauwe ogen
Op zondag 17 augustus 2003 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ja, maar jij post hier al. En het schijnt dat men hier bezwaar heeft tegen dat blond met blauwe ogen.
.
quote:Hier
Op zondag 17 augustus 2003 19:12 schreef Tally het volgende:[..]
Hmm.. Waar moet ik solliciteren?
quote:Gewoon, hier.
Op zondag 17 augustus 2003 19:12 schreef Tally het volgende:[..]
Hmm.. Waar moet ik solliciteren?
Je Curriculum Vitae hebben we al.
quote:tja ik moest weer es bruin in ogen en haar zijn, maar de rest van de eisen compenseren dat!
Op zondag 17 augustus 2003 19:11 schreef Tizmo het volgende:[..]
Dat komt wel akelig dicht bij mij in de buurt
.
quote:Tja, maar bij mij klopt alles
Op zondag 17 augustus 2003 19:15 schreef Jerruh het volgende:[..]
tja ik moest weer es bruin in ogen en haar zijn, maar de rest van de eisen compenseren dat!
.
quote:Nou uhm.. Ik solliciteer bij deze
Op zondag 17 augustus 2003 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Gewoon, hier.
Je Curriculum Vitae hebben we al.
quote:tja maar het is wel G_E's eisenpakket...
Op zondag 17 augustus 2003 19:16 schreef Tizmo het volgende:[..]
Tja, maar bij mij klopt alles
.
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:15 schreef Jerruh het volgende:[..]
tja ik moest weer es bruin in ogen en haar zijn, maar de rest van de eisen compenseren dat!
.
quote:Jullie begrijpen er weer helemaal niets van
Het Homo-topic is een van de weinige reeksen die nog is toegestaan in Onzin. De succesvolle reeks bestaat reeds 487 delen lang, en kent vele relnichten enthousiaste posters en luie lurkers die boos zijn weglopen wordt ook veel gelezen door anderen. Op dit moment posten er circa 28 users dagelijks in dit topic. In verband met verdere ontwikkeling en zoeken wij uitbreiding van ons topic.
quote:Duh, ik val op meiskes
Op zondag 17 augustus 2003 19:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
tja maar het is wel G_E's eisenpakket...
jaaajaa je bent lief enzo, maar gedraag je er nie teveel naar, dr lopen al te veel arrogantjes rond! en ik wil nie da jij da wordt.
quote:28
Op zondag 17 augustus 2003 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
[..]Jullie begrijpen er weer helemaal niets van
. Jullie posten hier al!
quote:Het was maar een opzet, een concept. Alles jullie meer of andere eisen hebben...
Op zondag 17 augustus 2003 19:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
tja maar het is wel G_E's eisenpakket...
jaaajaa je bent lief enzo, maar gedraag je er nie teveel naar, dr lopen al te veel arrogantjes rond! en ik wil nie da jij da wordt.
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:19 schreef Tizmo het volgende:[..]
28
.
En waar komt dat stukje vandaan.
quote:
Organisatie:
Gevoel voor humor
VastSolliciteren:
[HOMO] topic:
quote:Ik ga akkoord! Nu de rest van de sollicitatie-commissie nog.
Op zondag 17 augustus 2003 19:16 schreef Tally het volgende:[..]
Nou uhm.. Ik solliciteer bij deze
En ja mn CV is nogal lang... Maar ja ik hang er dan ook wel 4 jaar rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |