abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12485125
Kan je die in stoep tegels boren?
Ik heb 2 linker handen en 10 linker vingers! En het enige wat ik met die dingen heb is dat ik er overheen loop.
Ik wil (op aandringen van mijn vrouw) wat bevestigen in een stoeptegel.
Breekt zo'n ding niet?
Of kom je er zo wie zo moeilijk doorheen?
pi_12485141
Gewoon met een steenboor, en niet kloppen.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12485146
Moet lukken, ik heb alleen geen idee hoe.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 19:51:56 #4
19840 Libris
Live from Singapore
pi_12485149
Volgens mij is het te doen....
pi_12485153
onder de plak
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

steenboor, geen klopboor, langzaam boren

pi_12485395
Onder de plak?? Ik doe alsof!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 20:06:29 #7
63601 Lurcker
¯¯¯¯ ¯¯¯¯
pi_12485420
koop je anders zo'n knikker-stoeptegel... daar verder aan prutsen
b00nani
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 20:48:31 #8
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12486249
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:06 schreef Lurcker het volgende:
koop je anders zo'n knikker-stoeptegel... daar verder aan prutsen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_12486285
En als je dan toch gaat boren, doe dan ook opboren, dwz kleine boor beginnen en opbouwen met grotere boor, dus in fasen boren, werkt gegarandeerd.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_12487768
Laat ons ff weten hoe het gegaan is, en mocht het mis gaan en je relatie gaat naar de knoppe, dont blame us
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_12487856
Myrna Goossen van Eigen Huis en Tuin heb ik dat weleens zien doen.

Misschien moet je eens naar dat programma kijken

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

zondag 17 augustus 2003 @ 00:22:17 #12
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_12490491
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:15 schreef EdwinW het volgende:
Myrna Goossen van Eigen Huis en Tuin heb ik dat weleens zien doen.

Misschien moet je eens naar dat programma kijken

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Of juist niet, want met die alternatieve troep die ze maakt gaat je huis er niet beter uit zien.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_12495017
Mocht het zo zijn dat je dat "iets" ook in de grond wil plaatsen (tussen stoeptegels in), dan is het misschien handiger om de hoekjes van 4 stoeptegels af te halen.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_12495093
Goed te doen hoor!

Mijn vader is beeldhouwer en hij heeft een keer een sokkel gemaakt die je op een stoeptegel kon zetten voor stabiliteit!

Wie weet red je het niet de eerste keer? Maar gewoon een nieuwe pakken!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

zondag 17 augustus 2003 @ 10:30:15 #15
29805 Wizardtm
werken? dat doe ik morgen wel!
pi_12495219
Het kan 100% zeker zoals hiervoor al is aangegeven. Stevige boormachine (als je een groot gat wilt boren uiteraard), langzaamboren en vooral niet kloppen !

Hou ook de temperatuur van je boormachine in de gaten, zeker als het een groot gat moet worden en het zo'n dikke tegel is wil de boormachine nog wel eens heet worden met het risico op doorbranden.

suc7

pi_12495273
Bedankt voor ale tips!
Gelukkig heb ik 2 halve tegels die ik daadwerkelijk alle 2 nodig heb.
Er mag dus niks fout gaan en afbreken.
En so what als het wel gebeurt!
Mijn buurman heeft een lang tuinpad met genoeg tegels!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 17 augustus 2003 @ 11:27:48 #17
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_12495733
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 10:40 schreef Mes het volgende:
Bedankt voor ale tips!
Gelukkig heb ik 2 halve tegels die ik daadwerkelijk alle 2 nodig heb.
Er mag dus niks fout gaan en afbreken.
En so what als het wel gebeurt!
Mijn buurman heeft een lang tuinpad met genoeg tegels!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jij maakt vrienden in de wijk.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_12499736
#%@#&*^%*)"$#%$#%^
Gvrrrrrrrrrrr...
Wat een pleuris werkt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik haat dit soort klusjes!! Fuck Hell and Devil!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bijna de boormachine over de schutting gemikt!
Natuurlijk waren mijn boortjes oud en natuurlijk zijn die sukkels van een Gamma gesloten.
Maar ik hield me groot en na een 40 minuten had ik (onder luide aanmoedigingen van mijn vrouw) 4 gaten in die tegels gejankt. Tegen beter weten in op kloppen en hoog toerental dus maar wel.
Zonder te breken!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_12499798
nu ben ik toch wel benieuwd wat je in die stoeptegel gaat bevestigen
pi_12500456
Hhhm....hoe heet zo'n ding?
Een rozenboog ofzo.
Je moest weten, de grond in mijn tuin ziet er uit als een overjarige crossbaan. Dus moest hij een stevige ondergrond hebben.
Ik zou het een beetje lullig vinden als dat ding met een zwoele windkracht 4 onderuit ging.
Dus die hele bende heb ik weer een stukkie de grond ingegraven.
Over een jaartje of wat hebben we volgens het plan een "Ariadne" achtige tuin.
Dus met veel troep als, oude stoelen, rozenbogen, potten, luiken enz...

Of het zo moest bevestigd worden weet in niet maar ik kan er met mijn auto tegen aanknallen zonder dat dat ding omgaat!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_12509887
Ik wil (op aandringen van mijn vrouw) wat bevestigen in een stoeptegel.

Probeer het eerst eens met een appeltaart

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop