steenboor, geen klopboor, langzaam boren
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:06 schreef Lurcker het volgende:
koop je anders zo'n knikker-stoeptegel... daar verder aan prutsen
Misschien moet je eens naar dat programma kijken
quote:Of juist niet, want met die alternatieve troep die ze maakt gaat je huis er niet beter uit zien.
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:15 schreef EdwinW het volgende:
Myrna Goossen van Eigen Huis en Tuin heb ik dat weleens zien doen.Misschien moet je eens naar dat programma kijken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn vader is beeldhouwer en hij heeft een keer een sokkel gemaakt die je op een stoeptegel kon zetten voor stabiliteit!
Wie weet red je het niet de eerste keer? Maar gewoon een nieuwe pakken!
Hou ook de temperatuur van je boormachine in de gaten, zeker als het een groot gat moet worden en het zo'n dikke tegel is wil de boormachine nog wel eens heet worden met het risico op doorbranden.
suc7
quote:Jij maakt vrienden in de wijk.
Op zondag 17 augustus 2003 10:40 schreef Mes het volgende:
Bedankt voor ale tips!
Gelukkig heb ik 2 halve tegels die ik daadwerkelijk alle 2 nodig heb.
Er mag dus niks fout gaan en afbreken.
En so what als het wel gebeurt!
Mijn buurman heeft een lang tuinpad met genoeg tegels!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of het zo moest bevestigd worden weet in niet maar ik kan er met mijn auto tegen aanknallen zonder dat dat ding omgaat!
Probeer het eerst eens met een appeltaart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop