Dit is echt fucking briljant goed nieuws
Spineshank en Ill Nino maken geweldige metal (heb al hun cd's)
Chimaira ken ik nog niet zo goed, maar hoor er positieve dingen over!
Anyone else interested? (denk het haast van wel he... )
Hopen dat het goed staat op die Roadrunners site !
Staat op de site van spineshank.
Btw de datum is dus 6 oktober en niet 10 juni
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:00 schreef elmarz het volgende:
een paar weken terug waren Chimaira en Spineshank al in de 013
quote:zou daarom de datum op de site wel goed zijn?
10/6/2003 013 tba - Tilburg, Netherlands
Staat op de site van spineshank.
Btw de datum is dus 6 oktober en niet 10 juni
quote:Ja, amerikanen schrijven de datum andersom
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:31 schreef snowwie het volgende:[..]
[..]zou daarom de datum op de site wel goed zijn?
Heb er zin in, ben benieuwd hoe de indeling van de avond zal zijn... En wie zal er gaan afsluiten?
Maar oké, ik hoop dat Chimaira afsluit, En Ill nino begint.
Dan kan ik eerder weg om de trein te halen.
quote:lijkt me dat de grootste band hier afsluit he
Op maandag 29 september 2003 00:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Wow, de verkeerde foto staat hierboven. Er hoort eigenlijk een kaartje van Roadrage te staanMaar oké, ik hoop dat Chimaira afsluit, En Ill nino begint.
Dan kan ik eerder weg om de trein te halen.
Anyway, ik hoop dat Ill Nino niet afsluit want daar wil ik niks van missen.
Als er iets ongeloofwaardig is
Chimaira vind ik maar iets te hard
quote:Ill Nino is waarschijnlijk de headliner. Dat zeiden ze in ieder geval zelf toen ik ze onlangs interviewde (zie link in m'n sig), maar ook de platenmaatschappij zei dat toen.
Op maandag 29 september 2003 10:29 schreef killswitched het volgende:
Anyway, ik hoop dat Ill Nino niet afsluit want daar wil ik niks van missen.
quote:Dit is wat ik vond op de site: http://www.timur.nl/cgi/timur/article.php?articleID=40
Op maandag 29 september 2003 14:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Euh, volgens mij hoorde ik net op 3FM iets over Ill nino en daarna luister om 10 of 11 uur. Iemand wat meer info of heb ik het verkeerd verstaan?
Staat alleen geen playlist wat/hoe hij gaaat draaien
*ROADRAGE TOUR 2003 013 OP DVD
De shows die Ill Niño, Spineshank en Chimaira in het kader van de Roadrage Tour maandag 6 oktober in 013 verzorgen, worden geregistreerd door zes cameras. Aan het eind van dit jaar verschijnt hiervan wereldwijd een DVD. Diegenen die de mafste of opvallendste spandoeken en vlaggen meenemen, maken kans om later een DVD te winnen.
Tijdschema (Onder voorbehoud)
18.30: Aanvang
19.30: Chimaira
20.25: Spineshank
21.25: Ill Niño
Bron: [ur=http://www.o13web.nl]013Web[/url]
[Dit bericht is gewijzigd door NiteSpeed op 03-10-2003 20:29]
Erg vet dat het opgenomen wordt, ga ff rare smoelen trekken.. kan de hele wereld meegenieten
Goed nieuws omtrent de Roadrage Tour, die aankomende maandag (6 Oktober) de grote zaal van 013 op z'n kop zal gaan zetten! Deze gehele dag zal geregistreerd worden door maar liefst zes camera's, inclusief de shows van Ill Nino, Spineshank en Chimaira!!! Aan het einde van dit jaar zal hiervan, wereldwijd, een DVD verschijnen.
De zes camera's zullen de drie bands de gehele gaan volgen; de aankomst, de opbouw, de soundchecks, de interviews, de fotoshoots, de meet and greets, maar vooral de fans zullen veelvuldig gevangen worden door de camera's!
Dit is dus de kans om jezelf te vereeuwigen op een DVD! Diegenen die de mafste, opvallendste, grootste Ill Nino, Spineshank of Chimaira spandoeken of vlaggen meenemen, maken kans op een Roadrage DVD met 20 brute Roadrunner clips!!
Nu is je kans om jezelf te vereeuwigen en een wereldberoemde metalhead te worden! Roadrunner wil jou op de DVD !!!!
ZAL TOCH NIET ZO ZIJN DIE IEDERE MALOOT MET EEN SPANDOEK DE ZAAL IN KAN/MAG WAARDOOR JE NIETS MEER ZIET VAN HET PODIUM!!!!!!!???????????????!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |