quote:Ow. Ja dus
Op maandag 1 september 2003 20:17 schreef ASSpirine het volgende:[..]
daardoor kon je zien hoeveel levens je vijand nog had
quote:butt-ugly ding is het
Op maandag 1 september 2003 20:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Ow. Ja dus
. Maar dat vind ik zo lelijk dat ik het nooit gebruik heb
.
had het per ongeluk "gekregen"
quote:Welke was dat ook weer?
Op donderdag 4 september 2003 17:35 schreef funmaster het volgende:
Hoe moet je de baas in de Wind Temple verslaan?
quote:spoiler:
Op donderdag 4 september 2003 17:35 schreef funmaster het volgende:
Hoe moet je de baas in de Wind Temple verslaan?
quote:Ooh die! Die vind ik trouwens wel heel vet!
Op donderdag 4 september 2003 19:31 schreef Lexie het volgende:[..]
spoiler:
Je moet zijn tong of zoiets eruit trekken met je hookshot, en daar op meppen. Hierna spawnen er een paar kindertjes van hem. Deze moet je weer uit het zand trekken met je hookshot, en ze dan meppen.
TWW of OOT?
Ik vond TWW cooler met die 2 zwaarden, het was echt mooi zwaard-gevecht alleen wat makkelijk. En erg goed uitgewerkt
OOT, was meer beetje lomp beest en makkelijk ,aleen je moest hem vaker raken, vond die beetje saai,
quote:nope
Op donderdag 4 september 2003 22:15 schreef Twizla het volgende:
gebruikt iemand hier the magic armor ?? Ik dus niet, mmm zit nu bij mn 4e triforce chart, maarre heb nog nooit een treasure chart gebruikt, heb er wel veel, maarre je vind vast toch alleen maar rupees en een paar heart containers of niet? Is het de moeite waard die treasure charts te gebruiken of niet? En afentoe vis ik zo wat op uit de zee, zijn dat die treasures~?
als het een treasure is van een treasue chart is komt er een mooie lichtstraal die al van verre afstand verdwijnt als je in de buurt komt
en de treasures van de TC zijn van hoge waarde
quote:ik pas als ik toevallig 1tje in de buurt zie, maar moeite doe ik er niet voor...
Op donderdag 4 september 2003 23:37 schreef speknek het volgende:
Ik heb de treasure charts vooral gebruikt om rupees te verzamelen voor het decoderen van de triforce charts. En dan niet er speciaal naartoe varen natuurlijk, maar als je in de buurt bent.
1 rupee ... slechtste kaart ooit
Ik mis nog:
Zelda 1 (NES)
Ocarina of Time (N64)
Link: The Faces of Evil (CD-I)
En eigenlijk nog de DX versie van Links Awakening...
quote:Ik wens je HEEEEL veel succes met de CD-I versie. Volgens mij zijn die redelijk moeilijk om te vinden.
Op vrijdag 5 september 2003 09:46 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik moet er nog maar 3 en dan heb ik alle console zelda's.Ik mis nog:
Zelda 1 (NES)
Ocarina of Time (N64)
Link: The Faces of Evil (CD-I)En eigenlijk nog de DX versie van Links Awakening...
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 09:46 schreef Khadgar het volgende:Ik mis nog:
Ocarina of Time (N64)
quote:heb je al de IN-credible map ?
Op zondag 7 september 2003 16:11 schreef funmaster het volgende:
En, jawel hoor! Alweer vastIk moet de Triforce stukken vinden, maar waar zijn ze???
erges aan de rechterkant van de map is er een eiland vol met vogels
quote:Ja, maar Gamefaqs zegt dat ik richting Hyrule moet gaan, maar dan houdt King me tegen.
Op zondag 7 september 2003 16:40 schreef ASSpirine het volgende:[..]
heb je al de IN-credible map ?
erges aan de rechterkant van de map is er een eiland vol met vogels
quote:Dat moet je ook pas doen als je de triforce hebt.
Op zondag 7 september 2003 18:11 schreef funmaster het volgende:
Ja, maar Gamefaqs zegt dat ik richting Hyrule moet gaan, maar dan houdt King me tegen.
quote:
Gerucht: Zelda collectie in één
Geruchten uit de wandelgangen kan je nooit voor de volle 100% vertrouwen, maar je kan er altijd op hopen dat het wel waar is.Als we de verschillende geruchten mogen geloven zal Nintendo een nieuwe Zelda GameCube bundel gaan uitbrengen. Over een tijdje zal je bij een aankoop van een Nintendo GameCube een bonus disk cadeau krijgen. Op de desbetreffende disk zullen een aantal Zelda games te zien zijn. Het gaat om de volgende 5 titels:
- The Legend of Zelda
- Zelda II: The Adventure of Link
- The Legend of Zelda: Ocarina of Time
- The Legend of Zelda: Majoras Mask
- Zelda DocumentaireWat deze titels allemaal voor extra's zullen bevatten is nog niet bekend. In feite is er nog helemaal niks bekend, we weten alleen dat het een gerucht is dat nog niet bevestigd is door Nintendo. Wie gaat er mee hopen?
Moeten ze wel de prijs laag houden. Euro of 20 / 25
quote:Gijs
Op woensdag 10 september 2003 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Moeten ze wel de prijs laag houden. Euro of 20 / 25
Als we de verschillende geruchten mogen geloven zal Nintendo een nieuwe Zelda GameCube bundel gaan uitbrengen. Over een tijdje zal je bij een aankoop van een Nintendo GameCube een bonus disk cadeau krijgen. Op de desbetreffende disk zullen een aantal Zelda games te zien zijn. Het gaat om de volgende 5 titels:
Half gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |