abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12590927
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:55 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

Deze site is wel handig : http://www.zelda.com/ocarina/

Ik doe niet aan Walkthroughs .
pi_12591705
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:06 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik ook niet Is voor mietjes
  donderdag 21 augustus 2003 @ 09:47:43 #53
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12597555
Is er een fairie in OOT die zorgt dat je meer rupees kan krijgen?

Ik loop nu de hele tijd rond met 99 rupees, en ik kan veel stuff niet kope

Ben ik trouwens de enige die de fairies in OOT op goedkope hoeren vind lijken?

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_12597906
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 09:47 schreef HomerJ het volgende:
Is er een fairie in OOT die zorgt dat je meer rupees kan krijgen?

Ik loop nu de hele tijd rond met 99 rupees, en ik kan veel stuff niet kope

Ben ik trouwens de enige die de fairies in OOT op goedkope hoeren vind lijken?

Je moet van die Golden Spider munten verzamelen en dan kun je een andere wallet krijgen. Hoeveel precies weet ik ook niet meer
En het zijn goekdope hoeren ja

Zometeen lekker beginnen aan de laatste dungeon in WW

[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 21-08-2003 11:35]

pi_12603043
spoiler:
Ik ben nu in Ganon's Tower, in een kamer met in het midden een blauwe ronde tegel en links en recht een deur. Met achter de linkse deur een portal naar de bovenwereld zeg maar. En links een kamertje met een steen waarop iets staat. Voor mij is ook een soort van deur maar die kan ik nog niet openkrijgen. Staat een of ander gewei op ofzo Ik weet niet hoe ik verder kom.. Kan iemand me een paar kleine tips geven?
pi_12603408
ben ik nog niet
pi_12603843
Joepie!! ben al verder!!!
pi_12604734
Ben bij GANON!!!!
pi_12605341
gefeli!!!
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:46:03 #60
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12606217
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 14:51 schreef ShadoW17 het volgende:
Ben bij GANON!!!!
Zeker stoer gevecht die laaste
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_12606650
Uitgespeeld!!

Zeker stoer gevecht!

pi_12606953
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:06 schreef Lexie het volgende:

[..]

Je bent ook wel een cork als je een walkthrough nodig hebt voor WW.
No offence
Comfortably numb
pi_12609165
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:15 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Je bent ook wel een cork als je een walkthrough nodig hebt voor WW.
No offence

OoT Master Quest

waar zie jij een Fire Temple en WW?

En ik heb alles in Zelda OoT gevonden, zonder Walktrough. dus alle heart containers en alle skulltulla's, met mijn skills zit het dus wel goed, al zeg ik het zelf .

pi_12609231
moet nu al die triforce charts gaan verzamelen.

wat een gedoe

pi_12609274
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:39 schreef Windrunner het volgende:
moet nu al die triforce charts gaan verzamelen.

wat een gedoe

I know...
pi_12637668
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:35 schreef Lexie het volgende:

[..]

OoT Master Quest

waar zie jij een Fire Temple en WW?

En ik heb alles in Zelda OoT gevonden, zonder Walktrough. dus alle heart containers en alle skulltulla's, met mijn skills zit het dus wel goed, al zeg ik het zelf .

Ok, my bad, maar toch, je bent een cork als je voor WW een walkthrough nodig hebt, los van het feit of het daar eerst over ging of niet . Veel te makkelijk helaas, en in de Masterquest, ik heb de firetemple uitgespeeld, en nu moet ik naar de watertempel, alleen ik zit gelijk vast in die icecave in Zora's Domain. En daarna ben ik verder gegaan met Medal of Honour. Maar ik ga nog wel es een keertje verder met de Masterquest, no need to rush it, dat had ik met WW nl. wel gedaan , dat was zonde.
Comfortably numb
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:45:26 #67
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12637768
ik ga nu pas naar de 3e mini dungeon in Master Quest
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_12647309
Ik zit trouwens minder vaak vast in de Master Quest dan in OoT. Het lijkt zelfs alsof hij makkelijker is geworden... Heeft nog iemand daar last van?
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 09:26:22 #69
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12650944
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 01:00 schreef Lexie het volgende:
Ik zit trouwens minder vaak vast in de Master Quest dan in OoT. Het lijkt zelfs alsof hij makkelijker is geworden... Heeft nog iemand daar last van?
Ik in ieder geval niet. Maar misschien komt het omdat je OOT al uit hebt gespeeld, en daarom weet wat er gaat gebeuren.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 09:31:11 #70
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_12650961
Ondanks dat Wind Waker errrrug goed was, vond ik 't deel: triforce charts zoeken, je scheel betalen om te decoderen en dan opvissen een beetje een dompertje in het spel..

(Misschien omdat ik had verwacht dat je net als in zelda 1 allerlei dungeons moest uitmoorden voor een stukkie triforce)

pi_12657784
De watertemple in de Master Quest is helemaal verneukt . Ik kon zo naar de eindbaas lopen, terwijl ik pas driekwart had ontdekt, en ik heb nog een sleutel over? Echt slecht .
pi_12661060
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 09:31 schreef Wunk het volgende:
Ondanks dat Wind Waker errrrug goed was, vond ik 't deel: triforce charts zoeken, je scheel betalen om te decoderen en dan opvissen een beetje een dompertje in het spel..

(Misschien omdat ik had verwacht dat je net als in zelda 1 allerlei dungeons moest uitmoorden voor een stukkie triforce)

Jah vond ik ook! Liever nog iets meer dungeons maarja.. mqaar wachten op de volgende zelda..
pi_12664455
Zooooo, Zelda Wind Waker uitgespeeld.

Ik schaam me alleen, want ik heb de laatste bosses m.b.v. de walkthrough gedaan (opgezocht hoe ik ze moest aanpakken, hoewel dat achteraf allemaal toch wel duidelijk was). Weet je waarom? Omdat ik geen zin had om NOG een keer te gaan warpen/zeilen om mijn lege potten te vullen met chu jelly en zut. Dat zeilen hing me wel ZO de keel uit...

Anyway, grootste probleem van deze Zelda: je hebt allemaal vriendjes, maar ze spelen zo'n verrekte kleine rol. Heel erg jammer. In Ocarina of Time was dat toch wat anders, er waren daar natuurlijk ook al veel meer NPC's (ok, vertaling: Non-Player-Characters). Ik vond juist die NPC's altijd het leukst van Zelda, maar in WW ben je zo veel aan het zeilen dat je amper aan die NPC's toe komt. Daarbij waren de meeste NPC's dit keer achterlijke zolen die niks aan het verhaal bijdroegen .

Maar goed, wanneer komt de volgende Zelda uit?

Ik ben nu bezig met Zelda's Adventure op de CD-i . Ik moet alleen een joystick regelen, want met de muis gaat het voor geen meter. http://www.geocities.com/gdraxa/zadv/

Ik heb Zelda: The Wand Of Gamelon ook, maar als ik dit zo lees durf ik het niet meer te spelen . http://www.geocities.com/gdraxa/zwag/

pi_12664471
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 10:11 schreef ShadoW17 het volgende:
Je moet van die Golden Spider munten verzamelen en dan kun je een andere wallet krijgen. Hoeveel precies weet ik ook niet meer
En het zijn goekdope hoeren ja
EN ze doen aan plassex ook nog!
pi_12665910
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:19 schreef RetepV het volgende:
Zooooo, Zelda Wind Waker uitgespeeld.

Ik schaam me alleen, want ik heb de laatste bosses m.b.v. de walkthrough gedaan (opgezocht hoe ik ze moest aanpakken, hoewel dat achteraf allemaal toch wel duidelijk was). Weet je waarom? Omdat ik geen zin had om NOG een keer te gaan warpen/zeilen om mijn lege potten te vullen met chu jelly en zut. Dat zeilen hing me wel ZO de keel uit...

Anyway, grootste probleem van deze Zelda: je hebt allemaal vriendjes, maar ze spelen zo'n verrekte kleine rol. Heel erg jammer. In Ocarina of Time was dat toch wat anders, er waren daar natuurlijk ook al veel meer NPC's (ok, vertaling: Non-Player-Characters). Ik vond juist die NPC's altijd het leukst van Zelda, maar in WW ben je zo veel aan het zeilen dat je amper aan die NPC's toe komt. Daarbij waren de meeste NPC's dit keer achterlijke zolen die niks aan het verhaal bijdroegen .

Maar goed, wanneer komt de volgende Zelda uit?

Ik ben nu bezig met Zelda's Adventure op de CD-i . Ik moet alleen een joystick regelen, want met de muis gaat het voor geen meter. http://www.geocities.com/gdraxa/zadv/

Ik heb Zelda: The Wand Of Gamelon ook, maar als ik dit zo lees durf ik het niet meer te spelen . http://www.geocities.com/gdraxa/zwag/

Ach je hebt hem tenminste uitgespeeld; ik moet hem nog steeds uitspelen en de gedachte dat ik die zee heen en weer moet zeilen weerhoudt me om het spel überhaupt op te starten. Een typisch geval van zeeziekte

Ik vind de NPC's grafisch bij OOT heel wat beter dan de wandelende lijken van WW. (alhoewel ik de NPC's van OOT indertijd al als minder beschouwde). De vijanden en eindbazen hebben ze dan gelukkig weer wel erg cool gemaakt bij WW.

De nieuwe zelda komt "ergens in 2004" uit in Japan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')