ik vraag me af hoe dat kan.
ik heb geen microfoon, maar ik kan er op dit moment wel 1 gebruiken.
edit 1:
Een microfoon vangt luchttrillingen (geluid dus) op en zet deze d.m.v. een bewegende kern in een spoel om in stroompjes.
Een speaker werkt precies andersom: zet stroompjes d.m.v. een spoel om in luchttrillingen
edit 2:
En Tummeke was me voor.
[Dit bericht is gewijzigd door CreativeMind op 16-08-2003 16:45]
quote:van dat gillen valt heel erg mee, je moet alleen je oordopjes wel dicth genoeg bij je mond houden
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:43 schreef Tijn het volgende:
Euh... ja, als je er heel hard in gilt moet het wel vagelijk te ontvangen zijn. Idem met een koptelefoon trouwens. Maar voor minder dan een tientje heb je al een microfoon met een jack-plug. Lijkt me een beter alternatief.
* Terminator heeft het geprobeert met zijn minidisc speler die een mic-ingang heeft
quote:Voor oordopjes en koptelefoons valt het inderdaad mee hoe hard je moet gillen. Met grotere speakers gaat het wat moeilijker. Maar het blijft gewoon een gare methode, vooral omdat microfoons (zeker spraak-microfoons) helemaal niet duur zijn.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:55 schreef Terminator het volgende:[..]
van dat gillen valt heel erg mee, je moet alleen je oordopjes wel dicth genoeg bij je mond houden
* Terminator heeft het geprobeert met zijn minidisc speler die een mic-ingang heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |