Serieus, das niet goed hoor
Roze - ok
rood - ok
paarsblauw - bijna auw
zwart - euuh je bent te laat met het elastiekje verwijderen
helaas je gaat nu door het leven zonder wormvormig aanhangsel
quote:Probeer het eens uit zou ik zeggen.. kleur wel in de gaten houden
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:11 schreef Metro2005 het volgende:
hoe lang is te lang?
quote:dan maak ik mezelf nog liever van kant
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:12 schreef Flying_Vee het volgende:
Kleuranalyse,Roze - ok
rood - ok
paarsblauw - bijna auw
zwart - euuh je bent te laat met het elastiekje verwijderen
![]()
![]()
maar kwartier - 20 minuten das wel een btje kort
damn
ik zal de kleur eens in de gaten houden hoewel dat een beetje moeilijk is als ie in d'r zit
quote:Hij zal het toch voor jou doen!
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:33 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
heej lieverd, gewoon zonder elastiek doen, heb je er ook geen last van
ontopic:
Je kunt beter een cockring kopen, volgens mij gaan elastiekies nogal zeer doen
Ik meende trouwens dat je geval er niet stijver van wordt, maar dat je naar het klaarkomen langer kunt doorgaan omdat het bloed niet wegkan.
maardaweekniezeker
quote:Hij word wel harder ervan, en je houd het dus idd langer vol.
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:39 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ontopic:Je kunt beter een cockring kopen, volgens mij gaan elastiekies nogal zeer doen
Ik meende trouwens dat je geval er niet stijver van wordt, maar dat je naar het klaarkomen langer kunt doorgaan omdat het bloed niet wegkan.maardaweekniezeker
[Dit bericht is gewijzigd door okkie-man op 16-08-2003 10:00]
quote:Zozo en dat antwoord van een vrouw...
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:43 schreef mantamanta het volgende:[..]
Hij word wel harder ervan, en je houd het dus idd langer vol.
Doet btw ook redelijk wonderen als je hebt gezopen, teneinde hem een beetje hoog te houden wanneer hij heeft beslopten dat ie toch echt wil slapen.:)
Homo's gebruiken vaak een cockring (idd met c) omdat die de wat lastiger te penetreren delen van het lichaam binnen gaan, en dan moet ie erg hard zijn.
Uiteraard ben je geen homo wanneer je zo'n ding gebruikt, voordat eventueel al wakkere pubers weer gaan roepen.
ben jij vriendin van mantaman?
quote:als het aan mij (zijn vriendin) ligt hoeft ie nix te kopen
Op zaterdag 16 augustus 2003 10:04 schreef StephanL het volgende:
Idd je moet geen elastiek er om heen doen, misschien veelste strak, koop een penisring!
quote:gezien dit topic heeft hij toch klachten gehad.
Op zaterdag 16 augustus 2003 10:08 schreef MooNLiGhT84 het volgende:[..]
als het aan mij (zijn vriendin) ligt hoeft ie nix te kopen
quote:Precies gewoon de natuur zijn gang laten gaan, is denk ik ook zo veilig.
Als je hiermee gaat expirimenteren, zorg dan wel dat je iets hebt waarvan je de wijdte kan verstellen of dat je alsnog makkelijk af kan doen. (ze worden vaak verkocht in leer met drukknopen ofvan rubber met verstelbare wijdte). Je wilt natuurlijk niet dat je het elastiekje (wat volgens mij ontzettend zeer gaat doen omdat er schaamhaar tussen gaat komen) de hele boel afklemt en je dat niet meer afkrijgt!
quote:Nop, ik ben de vriendin van mantamanta op tweakers.net
Op zaterdag 16 augustus 2003 10:00 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Zozo en dat antwoord van een vrouw...
(Toen ik zag dat je vrouw was, moest ik wel erg lachen om dat gezopen en omhoog gedeelte, beetje "been there, done that idee)
ben jij vriendin van mantaman?
![]()
quote:neej maar ik wil gewoon een beetje langer doorgaan
quote:Gelukkig kun je stiekjes kapot knippen; ze zijn niet zo duur
Op zaterdag 16 augustus 2003 10:21 schreef E.T. het volgende:
[...]de hele boel afklemt en je dat niet meer afkrijgt!
quote:Kan je niet van die popper pilletjes kopen ?
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:43 schreef Metro2005 het volgende:[..]
neej maar ik wil gewoon een beetje langer doorgaan
wacht maar af
wil alleen niet dat het de laatste keer is dat ie bruikbaar is
quote:wat zijn dat?
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:11 schreef Likkepot het volgende:[..]
Kan je niet van die popper pilletjes kopen ?
Of een sleuteltje sos wil ook wel helpen
graag een beetje serieus reageren. wil het gewoon es proberen maar wil wel weten hoe lang het goed gaat
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
als je elastiekjes om je penis heen doet wordt deze stijver (duh) doordat het bloed niet weg kan stromen.
weet iemand of dit schadelijk is als je dat tijdens bv vrijen gebruikt
en hoe lang mag je dat om
quote:als elastiekjes dusdanig strak zitten dat het afknelt en afrollen echt niet meer gaat, wordt het erg lastig om er nog een puntje van een schaar tussen te zetten..
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:09 schreef kobold het volgende:[..]
Gelukkig kun je stiekjes kapot knippen; ze zijn niet zo duur
quote:de stiekjes zitten net strak genoeg eromheen maar niet zo strak dat ze er niet meer af kunnen
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:38 schreef E.T. het volgende:[..]
als elastiekjes dusdanig strak zitten dat het afknelt en afrollen echt niet meer gaat, wordt het erg lastig om er nog een puntje van een schaar tussen te zetten..
quote:Nee dat kan geen kwaad, al raad ik je dus aan geen elastiek, maar ites van een veter te gebruiken.
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
maar is het nou slecht voor je ding als je (niet te strakke) elastiek erom doet? ik bedoel, een gemiddelde vrijpartij duurt 15-20 minuten ofzo? dat kan geen kwaad hoop ik
quote:Ik zal je eens een beetje anatomie/fysiologie bijbrengen. Je penis leeft neem ik aan, en levend weefsel heeft zuurstof nodig. Zuurstof wordt aangevoerd met het bloed, dus als je penis al het zuurstof al heeft gebruikt en dus paars begint te worden, kan hij zelfs afsterven en zwart worden dus. DUS EXTREEM GEVAARLIJK! :y:Y:Y
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
als je elastiekjes om je penis heen doet wordt deze stijver (duh) doordat het bloed niet weg kan stromen.
weet iemand of dit schadelijk is als je dat tijdens bv vrijen gebruikt
en hoe lang mag je dat om
Het is niet gevaarlijk om een cockring of wat je ervoor gebruikt dan ook te gebruiken
Enige voorwaarde is wel dat je hem op wat voor manier dan ook makkelijk weer kunt verwijderen
De klemmende werking van een cockring zorgt ervoor dat ie langer overeind blijft staan,
dat je erectie harder en groter wordt, maar ook dat het orgasme uitgestelt wordt.
Cockringen zijn er in alle soorten en maten en het assortiment varieert van rubberen ringen
tot ijzeren ringen, van plastic verschuifbare bandjes tot leren bandjes met drukknoopjes,
van latexringen tot jelly ringen. Deze laatste zijn vooral voor beginners te preferen.
Ze zijn flexibel, je krijgt ze er makkelijk af en bieden ook enige comfort.
Dan heb je ook nog cockringen met allerlei uitsteekseltjes voor clitorale stimulering
(voor het plezier van de dame dus) en cockringen verbonden met een vibrerend eitje die
trillen dat het een lieve lust is
Het idee dat alleen homo's dit gebruiken is absurd, cockringen staan in de top 10 van
best verkochte sexartikelen en met name die gemaakt van jelly zijn bijna niet aan te slepen
Gewoon lekker een beetje mee experimenteren en stop wanneer het niet meer prettig voelt!
quote:Er zijn er anders zat die graag een zwarte pik zouden willen hebben. Niet zeuren, dus
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:12 schreef Flying_Vee het volgende:
Kleuranalyse,
...zwart - euuh je bent te laat met het elastiekje verwijderen
![]()
![]()
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:32 schreef PolarMonk het volgende:[..]
Er zijn er anders zat die graag een zwarte pik zouden willen hebben. Niet zeuren, dus
Slagaderen voeren zuurstofrijk bloed van het hart naar het lichaam.
Aderen voeren zuurstofarm bloed van het lichaam naar het hart.
Slagaderen lopen doorgaans diep in het lichaam.
Aderen lopen doorgaans vlak onder de huid.
Slagaderen hebben een dikke wand en geen kleppen om de bloedstroomrichting te controleren.
Aderen hebben een dunne wand en kleppen.
Ggggoed:
Door een elastiek om je buis te doen beknel je de aderen die aan de oppervlakte lopen. Je lichaam probeert (zeker geholpen door een geile bui) zoveel mogelijk bloed in je genotsknots te pompen. Omdat je de bloedtoevoer vrij laat en de bloedafvoer belemmerd gaat je spuitgast stijver staan dan zonder elastiek maar zorg je er ook voor dat er minder zuurstofrijk bloed in je bever-jager komt. Er komt zeg maar een overdruk in je vochtvinder. MAAR: bij regelmatig gebruik van deze methode stel je wel heel hogen eisen aan de dunne wand van, en de kleppen in, de aderen van je Unox. Hier kan schade in onstaan (reken er maar op) maar gelukkig is je center-pons ontworpen (zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt) om een aardige "beating" te kunnen weerstaan. Beschadigde haarvaatjes (ja, ook in Pielemans) kunnen genezen mits ze de tijd ervoor krijgen.
Kleurverandering aan je schlung is NOOIT goed (niet op die manier experimenteren met je voortplantingsorgaan!). Zeker niet ( andere manieren ook niet, hoor) als de oorzaak ervan een bloedtoevoer of -afvoer is! Je derde been zou het moeten kunnen hebben zolang je geen al te hogen eisen aan het elastiek, en dus ook je keu, stelt. Uit veiligheid hebben we ook een paar aderen iets dieper in your magic wand geïnstalleerd dus echt afsterven doet je Kojak niet in een uurtje, afhankelijk van hoe strak jij elastikeert.
Uitstel met klaarkomen is maar gering. Hoewel het wel een klein beetje helpt wordt Herr Flick natuurlijk wel groter en sterker. De ervaring wordt geiler (je bent zowiezo geiler omdat je het probeert) en zodoende schiet je gun weer eerder dan je wilt. Het is daarom juist geen afrader. Geiler is goed en zij zal er blij mee zijn.
Doe dit alleen niet als je al heel erg groot geschapen bent. You don't wanna hurt nobody.
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 18-08-2003 05:23]
quote:MY GOD wat correct
Op maandag 18 augustus 2003 04:51 schreef Dragonetti het volgende:
Googolplexian's woorden in het kort:...speel geen "russische roulette" met je pik...
quote:you got balls!
Op maandag 18 augustus 2003 04:55 schreef Googolplexian het volgende:[..]
MY GOD wat correct
Maar niet hier... dit valt nog meer in de klasse low-risk-sex-experiments. Je riskeert wel impotentie na een hele, hele lange tijd van elastiek-misbruik. Maak je echter niet zo'n zorgen... Pikkemans is a tough motherf*cker, and you know it! Just don't overdo it.
quote:And I've got the rod to prove it.
Op maandag 18 augustus 2003 04:58 schreef Dragonetti het volgende:[..]
you got balls!
Laatste post nu, hier, van mij... No slowchat... (Sorry, mods)
---jwjw
quote:Offtopic: Hoe creatief kun je zijn met heel erg veel verschillende namen voor hetzelfde gereedschap
Op maandag 18 augustus 2003 04:44 schreef Googolplexian het volgende:
[knip, lang verhaal]
quote:Dat dacht ik ook al
Op vrijdag 22 augustus 2003 07:08 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:[..]
Offtopic: Hoe creatief kun je zijn met heel erg veel verschillende namen voor hetzelfde gereedschap
quote:Ik heb net alvast met het guines book of records gebelt of het erin mag
Op maandag 25 augustus 2003 15:45 schreef Wh33L het volgende:
wereld record synoniemen verzinnen voor meneer pielemans
quote:we hebbe t niet gedaan hoor...
Op maandag 1 september 2003 10:20 schreef jwjw het volgende:
En ?????Al een keer met iets geexperimenteerd?
jwjw
Je mag ze ongeveer een half uur dragen, niet veel langer anders is er de kans dat je bloedvaten gaat beschadigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |