abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12468709
Van de Mojo site
quote:
Na alle feesten waarin de jaren zeventig en tachtig centraal stonden kan eindelijk de nostalgische eind twintiger/begin dertiger zijn hart ophalen met Pump Up The 90s. Ga samen met presentator Ruud de Wild een avond lang terug gaan naar de glorieuze jaren negentig.

De vraag hoe zou het met ze vergaan? dringt zich meteen op bij de perfecte line-up van artiesten die tijdens de eerste editie van Pump Up The 90s Party zullen optreden. Want herinnert u zich deze nog-nog-nog? SNAP feat. Turbo B. (The Power, Oops Up, Rhythm Is A Dancer), Dr. Alban (Its My Life, Sing Hallelujah), Whigfield (Saturday Night, Think Of You) en Haddaway (What Is Love, Fly Away) zullen de jaren negentig in volle hevigheid doen herleven.

Een jaren negentig feest zou niets zijn zonder de enige echte The Vengaboys (Boom Boom Boom Boom, Were Going To Ibiza). De Divas Of Dance, bestaand uit Anita Doth, ex 2 Unlimited, (No Limit), Desray, ex 2 Brothers on the 4th Floor (Never Alone) en Linda Estelle, ex T Spoon (Sex On The Beach), zorgen voor een groot meezingfeest van herkenning.

Laat dat beginnende bierbuikje, de eerste grijze haren en de onvermijdelijke kraaienpootjes even voor wat ze zijn en voel je weer even jong met de Pump Up The 90s Party.

Vrijdag 17 oktober 2003
Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost
Entree: € 35,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 19.30 uur

Lijkt me best wel lachen om te gaan

Als dit toen was georganiseerd hadden ze wel de Kuip kunnen vullen denk ik

pi_12468772
Als je dit lijstje ziet, dan zou je haast gaan vermoeden dat er in de jaren 90 uitsluitend troep is gemaakt. Gelukkig zagen 'mijn' jaren 90 er muzikaal heel anders uit.

Maar goed, ik geef toe dat zo'n party misschien nog wel lachen is.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_12468851
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:09 schreef Zander het volgende:
Een van je stokpaardjes komt.
pi_12468898
Haha, dat klinkt zo slecht nog niet

Voor de laatste keer, om me weer af te vragen wat ik in godesnaam zo leuk vond aan die muziek.

pi_12468942
quote:
de nostalgische eind twintiger/begin dertiger
Zijn die niet meer van de 80s-generatie?
Ben 20 en heb die tijd qua muziek absoluut wel bewust meegemaakt hoor ...
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 23:18:24 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_12468988
Gaaf!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_12478166
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:09 schreef Zander het volgende:
Als je dit lijstje ziet, dan zou je haast gaan vermoeden dat er in de jaren 90 uitsluitend troep is gemaakt. Gelukkig zagen 'mijn' jaren 90 er muzikaal heel anders uit.

mmmmm nou ik ga er geen cent voor uitgeven geloof ik. ik hing in de jaren 90 meer met mijn hoofd in de gitaarmuren. dit soort suffe shit is echt iets voor mensen die na hun 30ste ophouden met ontwikkelen.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:12:37 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12478218
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:13 schreef Stranger het volgende:
Haha, dat klinkt zo slecht nog niet

Voor de laatste keer, om me weer af te vragen wat ik in godesnaam zo leuk vond aan die muziek.

I'm serious as cancer when I say rhythm is a dancer!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_12481500
Echt wel leuk hoor al die 90's eurodance acts

Is voor mij jeugdsentiment... maar om nou op je 21e al naar retro-feesten te gaan? Denk toch niet dat ik er heen ga, is niet goedkoop zo'n feest, en de dag erop ga ik naar I Techno, met hedendaagse housemuziek

zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:03:35 #10
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_12481519
Gaaf man misschien moet ik dit ook eens overwegen, eens ff kijken.Lijkt me wel leuk
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_12483023
90's retro party?

Goh. Ik word oud.

Het zal best lachen worden, al die ouwe zooi, maar ik heb er geen reet aan want die Diva's of Dance heb ik tijdens koninginnedag al zien optreden en T-Spoon en de Vengaboys heb ik in het verleden ook al live gezien.

pi_12604268
Zijn er nog mensen die WEL gaan!?!?!?

Lijkt mij nog steeds best wel lachen zo'n concert

pi_13929502
Hehe, me and my friends got free tickets, buhahahahaha

Anyway, ik heb daarnet gezocht en gezocht: heinekenhall site, ticketbox o.a. maar kwam nergens de eindtijd van dit feest tegen. Dit in verband met treinvervoer en de vertrektijd naar het feest toe, willen we nog even kunnen feesten voor een tijdje.

Kan iemand me uit de brand helpen en vertellen wat de eindtijd is van deze gebeurtenis?

zaterdag 18 oktober 2003 @ 03:57:46 #14
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_13959769
Ik heb het Whigfield-gedeelte geript van de livestream tijdens het Pump Up The 90's Party. What een vette afgang voor haar. Lachwekkend vals over haar eigen geluidsband meezingen. Als je goed luistert hoor je haar naar het publiek toe roepen 'Are you bored?' en vervolgens wordt ze uitgefloten.

Let ook even op het einde van Saturday Night. Ze sluit nog af met ''Sorry 'bout that.... Too many years..." Ruud de Wild slaat daarna nog de spijker op de kop bij de afkondiging.

Soms denk ik van is het niet te vroeg om al terug te blikken naar de 90s?

Kik hier voor het fragmentje (ca. 553 Kb)

pi_13960668
Lol. Dat mens heeft vast al jaren nauwelijks meer opgetreden, is het zodoende verleerd en nu werd ze dan weer het podium op geschopt. Best wel een afgang eigenlijk. Wel leuk trouwens dat ze dat zelf ook door had.

Ik heb een paar uurtjes zitten luisteren. Volgens mij was het best een gezellig feestje. Laten ze hier in de buurt (oost-brabant) ook eens dat soort dingen organiseren in plaats van altijd maar in de randstad (wat te ver weg is voor mij). De Brabanthallen zijn groot zat.

zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:35:08 #16
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_13963708
Ben er gisteren ook geweest! Supergezellig sfeertje daar!
En ja, Whigfield was echt te triest voor woorden (wel lekker trouwens... ) ze playbackte maar wat... (net zoals de Vengaboys trouwens...) Maar ik heb me wel goed vermaakt met m'n gratis kaartjes! Trouwens hoorde ik via iemand van de security dat het merendeel van de kaartjes vrijkaartjes waren. Heeft er iemand eigenlijk wel betaald voor kaartjes
Don't let my username fool you...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:38:23 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13963757
Jaren 90 retro???
Dat was gisteren man, of word ik nu echt oud.
pi_13963820
Gistermorgen waren naar aanleiding van die party die diva's of dance bij Stenders.

Begint die Rob eerst over Anita Doth's Gewicht () dus zij al helemaal enzo, zet hij daarna tijdens de soundcheck nog eens de mic open. Dat wijf he-le-maal flippen whehehe. Rob was er wel stil van, dat dan weer wel.

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 14:02:38 #19
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_13964130
Was een gezellig feestje gisteren... en inderdaad, ik had ook vrijkaartjes......
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_13964151
Ha, als ik dat mp3tje van Whigfield luister, dan kan ik me goed voorstellen dat ze zoveel kaarten gratis hebben weggegeven. Je zal d'r maar voor betaald hebben..
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 14:13:12 #21
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_13964270
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:03 schreef Zander het volgende:
Ha, als ik dat mp3tje van Whigfield luister, dan kan ik me goed voorstellen dat ze zoveel kaarten gratis hebben weggegeven. Je zal d'r maar voor betaald hebben..
Tja, en dan kwam Dr.Alban ook nog eens niet opdagen......
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_13964282
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:13 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Tja, en dan kwam Dr.Alban ook nog eens niet opdagen......

Die was zeker te druk met vullingen zetten .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13965624
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:43 schreef Grayburn het volgende:
Gistermorgen waren naar aanleiding van die party die diva's of dance bij Stenders.

Begint die Rob eerst over Anita Doth's Gewicht () dus zij al helemaal enzo, zet hij daarna tijdens de soundcheck nog eens de mic open. Dat wijf he-le-maal flippen whehehe. Rob was er wel stil van, dat dan weer wel.

Volgens mij had zij een extreem ochtendhumeur.

Maar die Stenders wist ook precies hoe hij het bloed onder d'r nagels vandaan kon halen. Dat kan hij trouwens bij heel veel mensen erg goed. Ik denk dat ze geen van beiden erg makkelijk zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 18-10-2003 15:47]

zaterdag 18 oktober 2003 @ 17:50:23 #24
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_13968430
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:32 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Volgens mij had zij een extreem ochtendhumeur.

Maar die Stenders wist ook precies hoe hij het bloed onder d'r nagels vandaan kon halen. Dat kan hij trouwens bij heel veel mensen erg goed. Ik denk dat ze geen van beiden erg makkelijk zijn.

Ja ok maar Antia Doth.. daar noem je ook iemand...
pi_13971128
Ja! Gister ook geweest, echt heel erg gaaf feestje, hehe.

Ennuhm, ook vrijkaartjes, rofl, met z'n tienen.

trouwens, Snap en die gast met z'n beatbox Wat was die gast ongelooflijk vet bezig zeg, jezus.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')