quote:Lijkt me best wel lachen om te gaan
Na alle feesten waarin de jaren zeventig en tachtig centraal stonden kan eindelijk de nostalgische eind twintiger/begin dertiger zijn hart ophalen met Pump Up The 90s. Ga samen met presentator Ruud de Wild een avond lang terug gaan naar de glorieuze jaren negentig.De vraag hoe zou het met ze vergaan? dringt zich meteen op bij de perfecte line-up van artiesten die tijdens de eerste editie van Pump Up The 90s Party zullen optreden. Want herinnert u zich deze nog-nog-nog? SNAP feat. Turbo B. (The Power, Oops Up, Rhythm Is A Dancer), Dr. Alban (Its My Life, Sing Hallelujah), Whigfield (Saturday Night, Think Of You) en Haddaway (What Is Love, Fly Away) zullen de jaren negentig in volle hevigheid doen herleven.
Een jaren negentig feest zou niets zijn zonder de enige echte The Vengaboys (Boom Boom Boom Boom, Were Going To Ibiza). De Divas Of Dance, bestaand uit Anita Doth, ex 2 Unlimited, (No Limit), Desray, ex 2 Brothers on the 4th Floor (Never Alone) en Linda Estelle, ex T Spoon (Sex On The Beach), zorgen voor een groot meezingfeest van herkenning.
Laat dat beginnende bierbuikje, de eerste grijze haren en de onvermijdelijke kraaienpootjes even voor wat ze zijn en voel je weer even jong met de Pump Up The 90s Party.
Vrijdag 17 oktober 2003
Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost
Entree: € 35,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 19.30 uur
Als dit toen was georganiseerd hadden ze wel de Kuip kunnen vullen denk ik
Maar goed, ik geef toe dat zo'n party misschien nog wel lachen is.
quote:Een van je stokpaardjes komt.
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:09 schreef Zander het volgende:
Maar goed, ik geef toe dat zo'n party misschien nog wel lachen is.
Voor de laatste keer, om me weer af te vragen wat ik in godesnaam zo leuk vond aan die muziek.
quote:Zijn die niet meer van de 80s-generatie?
de nostalgische eind twintiger/begin dertiger
quote:mmmmm nou ik ga er geen cent voor uitgeven geloof ik. ik hing in de jaren 90 meer met mijn hoofd in de gitaarmuren. dit soort suffe shit is echt iets voor mensen die na hun 30ste ophouden met ontwikkelen.
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:09 schreef Zander het volgende:
Als je dit lijstje ziet, dan zou je haast gaan vermoeden dat er in de jaren 90 uitsluitend troep is gemaakt. Gelukkig zagen 'mijn' jaren 90 er muzikaal heel anders uit.Maar goed, ik geef toe dat zo'n party misschien nog wel lachen is.
quote:I'm serious as cancer when I say rhythm is a dancer!
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:13 schreef Stranger het volgende:
Haha, dat klinkt zo slecht nog nietVoor de laatste keer, om me weer af te vragen wat ik in godesnaam zo leuk vond aan die muziek.
Is voor mij jeugdsentiment... maar om nou op je 21e al naar retro-feesten te gaan? Denk toch niet dat ik er heen ga, is niet goedkoop zo'n feest, en de dag erop ga ik naar I
Techno, met hedendaagse housemuziek
Goh. Ik word oud.
Het zal best lachen worden, al die ouwe zooi, maar ik heb er geen reet aan want die Diva's of Dance heb ik tijdens koninginnedag al zien optreden en T-Spoon en de Vengaboys heb ik in het verleden ook al live gezien.
Anyway, ik heb daarnet gezocht en gezocht: heinekenhall site, ticketbox o.a. maar kwam nergens de eindtijd van dit feest tegen. Dit in verband met treinvervoer en de vertrektijd naar het feest toe, willen we nog even kunnen feesten voor een tijdje.
Kan iemand me uit de brand helpen en vertellen wat de eindtijd is van deze gebeurtenis?
Let ook even op het einde van Saturday Night. Ze sluit nog af met ''Sorry 'bout that.... Too many years..." Ruud de Wild slaat daarna nog de spijker op de kop bij de afkondiging.
Soms denk ik van is het niet te vroeg om al terug te blikken naar de 90s?
Ik heb een paar uurtjes zitten luisteren. Volgens mij was het best een gezellig feestje. Laten ze hier in de buurt (oost-brabant) ook eens dat soort dingen organiseren in plaats van altijd maar in de randstad (wat te ver weg is voor mij). De Brabanthallen zijn groot zat.
Begint die Rob eerst over Anita Doth's Gewicht () dus zij al helemaal
enzo, zet hij daarna tijdens de soundcheck nog eens de mic open. Dat wijf he-le-maal flippen whehehe. Rob was er wel stil van, dat dan weer wel.
quote:Tja, en dan kwam Dr.Alban ook nog eens niet opdagen......
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:03 schreef Zander het volgende:
Ha, als ik dat mp3tje van Whigfield luister, dan kan ik me goed voorstellen dat ze zoveel kaarten gratis hebben weggegeven. Je zal d'r maar voor betaald hebben..
quote:Die was zeker te druk met vullingen zetten
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:13 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Tja, en dan kwam Dr.Alban ook nog eens niet opdagen......
quote:Volgens mij had zij een extreem ochtendhumeur.
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:43 schreef Grayburn het volgende:
Gistermorgen waren naar aanleiding van die party die diva's of dance bij Stenders.Begint die Rob eerst over Anita Doth's Gewicht (
) dus zij al helemaal
enzo, zet hij daarna tijdens de soundcheck nog eens de mic open. Dat wijf he-le-maal flippen whehehe. Rob was er wel stil van, dat dan weer wel.
Maar die Stenders wist ook precies hoe hij het bloed onder d'r nagels vandaan kon halen. Dat kan hij trouwens bij heel veel mensen erg goed. Ik denk dat ze geen van beiden erg makkelijk zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 18-10-2003 15:47]
quote:Ja ok maar Antia Doth.. daar noem je ook iemand...
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:32 schreef postinggirl het volgende:[..]
Volgens mij had zij een extreem ochtendhumeur.
Maar die Stenders wist ook precies hoe hij het bloed onder d'r nagels vandaan kon halen. Dat kan hij trouwens bij heel veel mensen erg goed. Ik denk dat ze geen van beiden erg makkelijk zijn.
Ennuhm, ook vrijkaartjes, rofl, met z'n tienen.
trouwens, Snap en die gast met z'n beatbox Wat was die gast ongelooflijk vet bezig zeg, jezus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |