abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12466764
Heb het nu met 3 vriendinnetjes mee gemaakt, dat ik praktisch geen gevoel had in mijn eikel, terwijl ze met me 'bezig' was.
Heb het er toen met vriend over gehad en die zei dat ik eens naar dokter moest gaan. Hij dus afspraak voor me maken, omdat ik zoiets niet graag doe.
Ben toen naar de dokter toe geweest om er even naar te laten kijken. Hij dacht 1st dat voorhuid te strak was, maar dit was dus niet het geval.
Hij kwam erachter dat het velletje waar je voorhuid met de eikel verbonden is, te kort was. Ik zei namelijk dat in stijve toestand mijn eikel wat 'krom' ging staan.
Hij dus afspraak voor me maken bij de uroloog, daar moet ik echter nog steeds naar toe.
Ik vraag me nu af, of dit mijn probleem wel gaat verhelpen, omdat je eikel zowieso gevoelig moet zijn toch?
pi_12466802
Dus jij komt ook niet klaar of dat wel?
pi_12466825
Als dat bij jou een probleem is dat verholpen moet worden, dan mag ik ook want ik heb dat ook? Net eronder is het wel gevoelig, maar de eikel zelf voel ik nauwelijks iets..

Het velletje waarmee je voorhuid aan de eikel zit, bedoel je het toompje? Als dat te kort is, is dat dan de oorzaak van zoiets? Kan het me haast niet voorstellen?

pi_12466829
Of je voorhuid te strak is of niet.. gevoelig is hij zowiezo....

Misschien dat je pijpen gewoon niet lekker vind...
ik vind er eigenlijk nooit veel aan....

en dat komt denk ik niet door gebrek aan 'techniek' bij mijn partners (hoewel sommige)

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_12466863
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:42 schreef Vlerq het volgende:
Dus jij komt ook niet klaar of dat wel?
Andere delen zullen waarschijnlijk wel gevoelig zijn, maar de eikel zelf (op de onderkant na denk ik) niet.. Klaarkomen is dan geen probleem lijkt me..
pi_12467058
Hebben je vriendinnetjes ook nog wat verschillende technieken uitgeprobeert, of wat? Kan nogal veel uitmaken natuurlijk.
yankee charlie dinges
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:52:50 #7
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12467071
wat rustiger aan doen met de soz
aka Man-Mountain
pi_12467151
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:52 schreef hyperfuzz het volgende:
Hebben je vriendinnetjes ook nog wat verschillende technieken uitgeprobeert, of wat? Kan nogal veel uitmaken natuurlijk.
Natuurlijk niet. Geen gevoel in iets is geen gevoel in iets. De manier waarop maakt dan niks uit.
pi_12467200
Probeer vrouwen eens als gelijkwaardig te zien. Soms is het namelijk psychisch. Mannen die op vrouwen neerkijken en ze als minderwaardig zien komen meestal moeilijk klaar. En mannen die tegen vrouwen opkijken en een minderwaardigheidscomplex hebben komen meestal te snel klaar.
Zeg niet dat het in jouw geval zo is, maar het komt voor. Meestal terug te voeren op de relatie met je moeder.
pi_12467246
Waarschijnlijk worden er dan binnenkort 2 inkepingen in je toompje gemaakt. (Tenminste een vriend van mij had hetzelfde probleem)
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:01:43 #11
50662 sigterm
demon to some, angel to others
pi_12467284
Niet zeuren.... ik ben BLIJ dat mijn eikel niet zo gevoelig is...... kan gewoon veel langer doorprakken dan
I am an explorer in the further regions of experience, demon to some, angel to others....
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:02:24 #12
64158 Jawohl
wat nou ondertitel
pi_12467298
lijkt me juist geen probleem, dan heb je tenminste niet dat je na 4 seconden al klaarkomt
Your suffering will be legendary... even in Hell
pi_12467311
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:02 schreef Jawohl het volgende:
lijkt me juist geen probleem, dan heb je tenminste niet dat je na 4 seconden al klaarkomt
Das wel een record dan.
-edit: Zo snel dan heh

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 15-08-2003 22:03]

vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:03:36 #14
64158 Jawohl
wat nou ondertitel
pi_12467320
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:03 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Das wel een record dan

bij wijze van spreken uiteraard
Your suffering will be legendary... even in Hell
pi_12467363
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:03 schreef Jawohl het volgende:

[..]

bij wijze van spreken uiteraard

Ja nee oke, laten we elkaar wel even begrijpen natuurlijk
pi_12467412
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:40 schreef trancemaniak het volgende:
Heb het nu met 3 vriendinnetjes mee gemaakt, dat ik praktisch geen gevoel had in mijn eikel, terwijl ze met me 'bezig' was.
Heb het er toen met vriend over gehad en die zei dat ik eens naar dokter moest gaan. Hij dus afspraak voor me maken, omdat ik zoiets niet graag doe.
Ben toen naar de dokter toe geweest om er even naar te laten kijken. Hij dacht 1st dat voorhuid te strak was, maar dit was dus niet het geval.
Hij kwam erachter dat het velletje waar je voorhuid met de eikel verbonden is, te kort was. Ik zei namelijk dat in stijve toestand mijn eikel wat 'krom' ging staan.
Hij dus afspraak voor me maken bij de uroloog, daar moet ik echter nog steeds naar toe.
Ik vraag me nu af, of dit mijn probleem wel gaat verhelpen, omdat je eikel zowieso gevoelig moet zijn toch?
Dus jij komt niet klaar?
Trotse mamma :)
pi_12526094
natuurlijk kan het wel dat door het korte "toompje" (??) je eikel minder gevoelig wordt...
waarom niet...

door het korte toompje, gaat je eikel een beetje krom staan
(voor de heren onder ons uit te proberen door de huid gewoon heel ver naar achter te trekken, zie het effect)
door het krom staan spant de huid/ je eikel...
en door de spanning word het geheel wat minder gevoelig

klinkt best logisch toch?
vergelijk het maar met het idee dat ze altijd zeggen dat je op je tanden moet bijten, of in je (eigen of iemand anders') handen moet knijpen als je denkt dat iets pijn gaat doen. Door het gevoel dat je zelf creeerd voel je de pijn minder...
dus nu door de spanning, voel je je "sexuele genot" minder...

pi_12528702
Jah heb ik ook wel 's. Daarom kwam ik me eerste keer neuken nie eens klaar. Moet je gewoon met je eikel tegen de zijkant van de kut 'aanraggen'.
pi_12541970
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:08 schreef Faithz het volgende:

[..]

Dus jij komt niet klaar?

Dat dus wel als ik me zelf een handje help
Maar goed, ik heb laatst ergens gelezen dat van 70% van de Amerikaanse mannen hun voorhuid besneden is. Zou dit misschien het probleem ook oplossen. (Toompje is volgens mij dan nog steeds te kort, maar weet het dus niet zeker)
pi_12542012
dat is balen..
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_12551423
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:46 schreef trancemaniak het volgende:

[..]
Maar goed, ik heb laatst ergens gelezen dat van 70% van de Amerikaanse mannen hun voorhuid besneden is. Zou dit misschien het probleem ook oplossen.

Las laatst in het grote penis boek ( verjaardagscadeau, ja fijne vrienden) dat je eikel na besnijdenis sneller ongevoelig wordt.

edit: even woord verwisseld. niet je penis, maar je eikel wordt ongevoeliger

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')