Het velletje waarmee je voorhuid aan de eikel zit, bedoel je het toompje? Als dat te kort is, is dat dan de oorzaak van zoiets? Kan het me haast niet voorstellen?
Misschien dat je pijpen gewoon niet lekker vind...
ik vind er eigenlijk nooit veel aan....
en dat komt denk ik niet door gebrek aan 'techniek' bij mijn partners (hoewel sommige)
quote:Andere delen zullen waarschijnlijk wel gevoelig zijn, maar de eikel zelf (op de onderkant na denk ik) niet.. Klaarkomen is dan geen probleem lijkt me..
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:42 schreef Vlerq het volgende:
Dus jij komt ook niet klaar of dat wel?
quote:Natuurlijk niet. Geen gevoel in iets is geen gevoel in iets. De manier waarop maakt dan niks uit.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:52 schreef hyperfuzz het volgende:
Hebben je vriendinnetjes ook nog wat verschillende technieken uitgeprobeert, of wat? Kan nogal veel uitmaken natuurlijk.
quote:Das wel een record dan.
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:02 schreef Jawohl het volgende:
lijkt me juist geen probleem, dan heb je tenminste niet dat je na 4 seconden al klaarkomt
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 15-08-2003 22:03]
quote:bij wijze van spreken uiteraard
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:03 schreef Fillipe het volgende:[..]
Das wel een record dan
quote:Ja nee oke, laten we elkaar wel even begrijpen natuurlijk
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:03 schreef Jawohl het volgende:[..]
bij wijze van spreken uiteraard
quote:Dus jij komt niet klaar?
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:40 schreef trancemaniak het volgende:
Heb het nu met 3 vriendinnetjes mee gemaakt, dat ik praktisch geen gevoel had in mijn eikel, terwijl ze met me 'bezig' was.
Heb het er toen met vriend over gehad en die zei dat ik eens naar dokter moest gaan. Hij dus afspraak voor me maken, omdat ik zoiets niet graag doe.
Ben toen naar de dokter toe geweest om er even naar te laten kijken. Hij dacht 1st dat voorhuid te strak was, maar dit was dus niet het geval.
Hij kwam erachter dat het velletje waar je voorhuid met de eikel verbonden is, te kort was. Ik zei namelijk dat in stijve toestand mijn eikel wat 'krom' ging staan.
Hij dus afspraak voor me maken bij de uroloog, daar moet ik echter nog steeds naar toe.
Ik vraag me nu af, of dit mijn probleem wel gaat verhelpen, omdat je eikel zowieso gevoelig moet zijn toch?
door het korte toompje, gaat je eikel een beetje krom staan
(voor de heren onder ons uit te proberen door de huid gewoon heel ver naar achter te trekken, zie het effect)
door het krom staan spant de huid/ je eikel...
en door de spanning word het geheel wat minder gevoelig
klinkt best logisch toch?
vergelijk het maar met het idee dat ze altijd zeggen dat je op je tanden moet bijten, of in je (eigen of iemand anders') handen moet knijpen als je denkt dat iets pijn gaat doen. Door het gevoel dat je zelf creeerd voel je de pijn minder...
dus nu door de spanning, voel je je "sexuele genot" minder...
quote:Dat dus wel als ik me zelf een handje help
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:08 schreef Faithz het volgende:[..]
Dus jij komt niet klaar?
quote:Las laatst in het grote penis boek (
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:46 schreef trancemaniak het volgende:[..]
Maar goed, ik heb laatst ergens gelezen dat van 70% van de Amerikaanse mannen hun voorhuid besneden is. Zou dit misschien het probleem ook oplossen.
edit: even woord verwisseld. niet je penis, maar je eikel wordt ongevoeliger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |