quote:er kan zo'n 256mb geheugen in! genoeg voor kleine filmpjes en mp3's!
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:11 schreef Short_stop het volgende:[..]
Ok, sjit, als ik had geweten... Ik dacht dat die XDA van O2 de enige was met Windows. En hoe zit dat dan met geheugen voor MP3's op die telefoon? Kaartjes? En zo ja, welke dan? DivX?!?! Serieus?!?! Dan MOET er wel flink wat geheugen inkunnen.
Tis heel stom, toen KPN nog de enige was zwoor ik bijna 3 keer per maand dat zodra ik de kans had ik NOOOOOIT meer KPN zou nemen, en nu kan je kiezen, en nu wil ik dus alleen nog maar KPN (na wat geflirt met Libertel), is dat nou niet nationalistisch van mij?
quote:maar wat voor geheugen dan? SD, CF, MS....?
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:49 schreef STFU het volgende:[..]
er kan zo'n 256mb geheugen in! genoeg voor kleine filmpjes en mp3's!
quote:Ah, ok, dan voel ik me weer iets beter, ik heb namelijk net in een hoop CF geïnvesteerd en wil nu ff geen SD kopen
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:54 schreef STFU het volgende:
sd
I-mode is best handig, en binnen Nederland redelijk betaalbaar. Goed alternatief voor dure smsjes!
I-mode is zeker heel leuk voor in het buitenland, maar prijzig. Plaatjes e.d. jagen je datagebruik op, zonder plaatjes ziet het er kaal uit. Voor anderhalve week i-mode gebruik in het buitenland heb ik ongeveer 60 euro betaald. De weerberichten/mailtjes/e.d. die ik voor dat geld heb bekeken vind ik het absoluut niet waard. En ik deed het nog redelijk rustig aan ook....
Voor smsjes in het buitenland betaal je je ook blauw. Nu betaal ik in euro's wat ik een paar jaar geleden nog in guldens moest betalen.
quote:Same here. I-mode is OK. Zeker met die dienst van OfficeMode.
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:58 schreef kobold het volgende:[..]
Wat ook handig is: je kunt telefoongids.nl bekijken op je mobiel, dus je kan altijd ieder telefoonnummer vinden (bijvoorbeeld van de shoarma-bezorger); verder check ik iedere dag het Fok! nieuws (wanneer ik niet achter mijn PC zit), en mijn pop3-box.
Het enige echt zware nadeel is wat mij betreft dat gezeik dat je niet gewoon via de mail-toets je eigen pop3 mail kunt checken. Je krijgt zo'n sucking @imail.nl adres.
quote:Ik denk dat je iets als OfficeMode moet hebben. Niet infrarood, maar wél synchronisatie met Outlook enzo.
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:38 schreef Neet het volgende:
Ik heb de N341i nu al een weekje en bevalt me uitstekend. Alles uitproberen natuurlijk en het is een verbetering t.o.v. de eerste imode. Ik kan de text weer lezen (). Ik heb voor elkaar gekregen om afspraken uit de calender, gegevens van contactpersonen via de Infrarood naar een PC te verzenden (laptop) en dit lukte. De gegevens waren te lezen in vCards van Outlook. Maar dit is maar 1 richting op, van imode naar PC, maar nu andersom. Is er een programma of hoe kan ik gegevens vanuit Outlook via Infrarood naar mijn imode krijgen, iemand een idee. Ik zag op de TV reclame dat het ook mogelijke was maar hoe?
quote:Of het met fok ook werkt...ik geloof het niet, maar t.net is veel mooier via pda.tweakers.net, werkt ook op i-mode
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:22 schreef kobold het volgende:[..]
Nou, ik heb een asp-script geschreven dat de frontpage parsed, misschien kan 't makkelijker, maar hier staat 'ie: http://www.regelrechthiphop.nl/ifok/ifok.asp (maar volgens mij werken wap.fok.nl & wap.tweakers.net ook )
quote:sufferd!!!
Op zondag 24 augustus 2003 20:12 schreef elcastel het volgende:
Ik heb hem ook, vrijdag opgehaald, gisteren volop gebruikt op Mystery Land, veel foto's geschoten !!
Maar helaas gisteravond iets te enthousiast gaan zitten met telefoon in broekzak:
[afbeelding]
quote:Nou ik kan er nooit direct bovenop zijn gaan zitten, dan had ik het dus wel gemerkt, misschien ergens tegenaan geleund ofzo. Ik heb er niets anders mee gedaan dan ik al met de N21i deed, misschien inschattingsfout ....
Op zondag 24 augustus 2003 23:29 schreef Short_stop het volgende:[..]
sufferd!!!
quote:Mits je goed verzekerd bent is er niks aan de hand
Op maandag 25 augustus 2003 01:38 schreef elcastel het volgende:[..]
Nou ik kan er nooit direct bovenop zijn gaan zitten, dan had ik het dus wel gemerkt, misschien ergens tegenaan geleund ofzo. Ik heb er niets anders mee gedaan dan ik al met de N21i deed, misschien inschattingsfout ....
Kijken wat KPN zegt (ben verzekerd bij hun)
quote:Als het goed is volle bak, maar je zal zien dat dit er niet onder valt ofzo.
Op maandag 25 augustus 2003 01:39 schreef Slarioux het volgende:[..]
Mits je goed verzekerd bent is er niks aan de hand
.
quote:Toen ik mn telefoon kocht, werd me ook een verzekering aangesmeerd (nou ja, bijna
Op maandag 25 augustus 2003 01:42 schreef elcastel het volgende:[..]
Als het goed is volle bak, maar je zal zien dat dit er niet onder valt ofzo.
Evengoed toch gewoon zonde dit, het is best een mooi stukje telefoon eigenlijk.
quote:Heb je de full service optie genomen?
Op maandag 25 augustus 2003 01:42 schreef elcastel het volgende:[..]
Als het goed is volle bak, maar je zal zien dat dit er niet onder valt ofzo.
Evengoed toch gewoon zonde dit, het is best een mooi stukje telefoon eigenlijk.
quote:oww, nou, sorry hoor, wat wil je er beter aan hebben dan? Ik zal kijken wat ik kan doen dan ok?
Op maandag 25 augustus 2003 01:47 schreef F1908 het volgende:
heeft iemand mooie foto's van dit toestel?
vind die van short stop een beetje tegen vallen eigenlijk.
kan mooier toch of is dat het maximum haalbare?
quote:Vanaf ¤0,- als het goed is, en zo niet dan heeeel binnenkort...
Op maandag 25 augustus 2003 19:18 schreef MindScape het volgende:
Ik wil dat ding hebbe!!
Weet iemand al hoe duur dat ding als toestel zelf is? (Prepaid)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |