abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:29:23 #1
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12464837
Hebben jullie wel eens gehoord van de bikkelbank?

De bikkelbank, is die bank helemaal achterin de bus. Zat d'r vanmorgen in, en daar zaten ze inderdaad weer. Snotdoek om 't hoofd, luid kauwgom smakkend, walkman op maximale volume, boterhammen dumpend in 't gangpad, grote basketballschoenen rustend op de leuningen van de stoelen daarvoor.

Dit zijn de bikkels, en als de bikkels met de bus gaan, is de achterbank hun bikkelstekje.

Alleen waarom eigenlijk?

Kan de reden niet verzinnen..

Oh ja, "bikkel" is natuurlijk subjectief hè. Dat is hoe ze zich voelen, hoe ze zich voordoen, ben niet de beroerdste me eventjes naar hun belevingswereld te verlagen. Een belevingswereld waar ik prompt claustrofobisch van word, dus klim d'r maar snel weer uit.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_12464867
achterin is het stoerst; face it
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:31:03 #3
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12464883
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
achterin is het stoerst; face it
Maar wáárom!
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_12464885
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
achteringebleven is het stoerst; face it
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_12464886
Sjong

Nooit gedacht

Ik ben een bikkel

vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:32:25 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_12464916
Ja als de bus dan over een hobbel rijdt dan voel je die achterin natuurlijk het beste!
  Donald Duck held vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:33:26 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_12464941
Ha, dan ben ik ook een bikkel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_12464944
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:32 schreef Vork het volgende:
Ja als de bus dan over een hobbel rijdt dan voel je die achterin natuurlijk het beste!

Toen ik klein was enzo lees: 16 jaar

En als ik dan achter in de bus zat

En de bus reed over een hobbel

Was het een spelletje om mee te springen

En dan te zien wie het hoogst kon komen

vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:34:15 #9
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12464963
een bikkel is oorspronkelijk iemand die 1 testikel heeft
aka Man-Mountain
pi_12464983
Toen ik vroeger elke dag met de bus ging (met ongeveer dezelfde groep steeds) merkte je wel dat er een flinke hierarchie in de bus was, hoe verder naar achteren hoe stoerder je was. En dat was op het MBO.
For great justice!
pi_12464986
Hmm heb altijd de hele achterbank voor mij zelf.......
pi_12464997
Ik noem het altijd de R&B-bank, maar ligt er natuurlijk aan in welke stad je woont
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:35:34 #13
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12465005
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Toen ik vroeger elke dag met de bus ging (met ongeveer dezelfde groep steeds) merkte je wel dat er een flinke hierarchie in de bus was, hoe verder naar achteren hoe stoerder je was. En dat was op het MBO.

Zie je wel.

pi_12465007
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
op schoolreisjes ook altijd
pi_12465018
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:29 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Oh ja, "bikkel" is natuurlijk subjectief hè. Dat is hoe ze zich voelen, hoe ze zich voordoen, ben niet de beroerdste me eventjes naar hun belevingswereld te verlagen. Een belevingswereld waar ik prompt claustrofobisch van word, dus klim d'r maar snel weer uit.
M.a.w. jij word steeds naar voren geschopt? .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:36:48 #16
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12465040
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:36 schreef Grayburn het volgende:

[..]

M.a.w. jij word steeds naar voren geschopt? .

Ze motten me niet!
pi_12465074
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:35 schreef teknomist het volgende:
Ik noem het altijd de R&B-bank, maar ligt er natuurlijk aan in welke stad je woont
Hier ook of naja Rap-bank kan je het ook noemen...
pi_12465089
De woei, een topic over de bikkelbank
Ik zat laatst achterin de bus, komt een vriend de bus in: "Hee wat moet jij daar op de bikkelbank", ik denk "waaaaaaat?".

Goed topic, Rider , het fenomeen moet verklaard worden.

yankee charlie dinges
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:38:36 #19
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12465098
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:38 schreef hyperfuzz het volgende:

Goed topic, Rider , het fenomeen moet verklaard worden.

Altijd hè
pi_12465108
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:37 schreef Slee-3r het volgende:

[..]

In mijn tijd (kuch) was het de gabberbank .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12465111
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:37 schreef Slee-3r het volgende:

[..]

Er zitten daar altijd van die wannabee-Nelly's van die donkere mannen die heel moeilijk kijken
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_12465115
Jahaaa de bikkelbank een zeer gekend fenomeen wat wel in elk continent mits ze openbaar vervoer hebben , met name bussen voorkomt.

Kijk vraag je liever af waar het vandaan komt , dat als je helemaal achterin gaat zitten bij de vooral toch alochtone medemensch van ons land te maken gaat krijgen met de eerder genoemde bikkels.

ik denk dat hier de stelling "soort zoekt soort" ook wel opgaat .

dat wil zeggen het tuig achterin want daar wil toch niemand mee te maken hebben.

en het normale beschaafd volk netjes wat meer naar voren zodat we een soort van grens krijgen.

dus zodoende.

*** Lamer (~SomePunk@AOL.com) has joined #Team-brabant
[10:24] <Lamer> How do i [Your obvious/lame question]?
[10:25] <@Ch1n00Kr> RTFM bitch
*** Lamer was kicked by @Ch1n00K (screw u!)
pi_12465153
Het ligt er ook aan of je het over de schoolbus hebt of over de stadsbus. Zelf trek ik weleens de stoute schoenen aan en ga ik op de achterste bank zitten
pi_12465167
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:39 schreef Ch1n00K het volgende:
dat wil zeggen het tuig achterin want daar wil toch niemand mee te maken hebben.
En bedankt hè, mag ik daar nu nooit meer zitten?
yankee charlie dinges
pi_12465171
hmm
Achterin is de meeste ruimte ?
Dus mensen die daar zitten, denken dat ze t beste voor elkaar hebben ?
Dus daarom vinden ze zichzelf stoer.
mij maakt t niet uit waar ik zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')