abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:29:23 #1
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12464837
Hebben jullie wel eens gehoord van de bikkelbank?

De bikkelbank, is die bank helemaal achterin de bus. Zat d'r vanmorgen in, en daar zaten ze inderdaad weer. Snotdoek om 't hoofd, luid kauwgom smakkend, walkman op maximale volume, boterhammen dumpend in 't gangpad, grote basketballschoenen rustend op de leuningen van de stoelen daarvoor.

Dit zijn de bikkels, en als de bikkels met de bus gaan, is de achterbank hun bikkelstekje.

Alleen waarom eigenlijk?

Kan de reden niet verzinnen..

Oh ja, "bikkel" is natuurlijk subjectief hè. Dat is hoe ze zich voelen, hoe ze zich voordoen, ben niet de beroerdste me eventjes naar hun belevingswereld te verlagen. Een belevingswereld waar ik prompt claustrofobisch van word, dus klim d'r maar snel weer uit.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_12464867
achterin is het stoerst; face it
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:31:03 #3
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12464883
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
achterin is het stoerst; face it
Maar wáárom!
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_12464885
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
achteringebleven is het stoerst; face it
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_12464886
Sjong

Nooit gedacht

Ik ben een bikkel

vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:32:25 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_12464916
Ja als de bus dan over een hobbel rijdt dan voel je die achterin natuurlijk het beste!
  Donald Duck held vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:33:26 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_12464941
Ha, dan ben ik ook een bikkel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_12464944
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:32 schreef Vork het volgende:
Ja als de bus dan over een hobbel rijdt dan voel je die achterin natuurlijk het beste!

Toen ik klein was enzo lees: 16 jaar

En als ik dan achter in de bus zat

En de bus reed over een hobbel

Was het een spelletje om mee te springen

En dan te zien wie het hoogst kon komen

vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:34:15 #9
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12464963
een bikkel is oorspronkelijk iemand die 1 testikel heeft
aka Man-Mountain
pi_12464983
Toen ik vroeger elke dag met de bus ging (met ongeveer dezelfde groep steeds) merkte je wel dat er een flinke hierarchie in de bus was, hoe verder naar achteren hoe stoerder je was. En dat was op het MBO.
For great justice!
pi_12464986
Hmm heb altijd de hele achterbank voor mij zelf.......
pi_12464997
Ik noem het altijd de R&B-bank, maar ligt er natuurlijk aan in welke stad je woont
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:35:34 #13
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12465005
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Toen ik vroeger elke dag met de bus ging (met ongeveer dezelfde groep steeds) merkte je wel dat er een flinke hierarchie in de bus was, hoe verder naar achteren hoe stoerder je was. En dat was op het MBO.

Zie je wel.

pi_12465007
quote:
op schoolreisjes ook altijd
pi_12465018
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:29 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Oh ja, "bikkel" is natuurlijk subjectief hè. Dat is hoe ze zich voelen, hoe ze zich voordoen, ben niet de beroerdste me eventjes naar hun belevingswereld te verlagen. Een belevingswereld waar ik prompt claustrofobisch van word, dus klim d'r maar snel weer uit.
M.a.w. jij word steeds naar voren geschopt? .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:36:48 #16
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12465040
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:36 schreef Grayburn het volgende:

[..]

M.a.w. jij word steeds naar voren geschopt? .

Ze motten me niet!
pi_12465074
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:35 schreef teknomist het volgende:
Ik noem het altijd de R&B-bank, maar ligt er natuurlijk aan in welke stad je woont
Hier ook of naja Rap-bank kan je het ook noemen...
pi_12465089
De woei, een topic over de bikkelbank
Ik zat laatst achterin de bus, komt een vriend de bus in: "Hee wat moet jij daar op de bikkelbank", ik denk "waaaaaaat?".

Goed topic, Rider , het fenomeen moet verklaard worden.

yankee charlie dinges
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:38:36 #19
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12465098
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:38 schreef hyperfuzz het volgende:

Goed topic, Rider , het fenomeen moet verklaard worden.

Altijd hè
pi_12465108
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:37 schreef Slee-3r het volgende:

[..]

In mijn tijd (kuch) was het de gabberbank .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12465111
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:37 schreef Slee-3r het volgende:

[..]

Er zitten daar altijd van die wannabee-Nelly's van die donkere mannen die heel moeilijk kijken
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_12465115
Jahaaa de bikkelbank een zeer gekend fenomeen wat wel in elk continent mits ze openbaar vervoer hebben , met name bussen voorkomt.

Kijk vraag je liever af waar het vandaan komt , dat als je helemaal achterin gaat zitten bij de vooral toch alochtone medemensch van ons land te maken gaat krijgen met de eerder genoemde bikkels.

ik denk dat hier de stelling "soort zoekt soort" ook wel opgaat .

dat wil zeggen het tuig achterin want daar wil toch niemand mee te maken hebben.

en het normale beschaafd volk netjes wat meer naar voren zodat we een soort van grens krijgen.

dus zodoende.

*** Lamer (~SomePunk@AOL.com) has joined #Team-brabant
[10:24] <Lamer> How do i [Your obvious/lame question]?
[10:25] <@Ch1n00Kr> RTFM bitch
*** Lamer was kicked by @Ch1n00K (screw u!)
pi_12465153
Het ligt er ook aan of je het over de schoolbus hebt of over de stadsbus. Zelf trek ik weleens de stoute schoenen aan en ga ik op de achterste bank zitten
pi_12465167
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:39 schreef Ch1n00K het volgende:
dat wil zeggen het tuig achterin want daar wil toch niemand mee te maken hebben.
En bedankt hè, mag ik daar nu nooit meer zitten?
yankee charlie dinges
pi_12465171
hmm
Achterin is de meeste ruimte ?
Dus mensen die daar zitten, denken dat ze t beste voor elkaar hebben ?
Dus daarom vinden ze zichzelf stoer.
mij maakt t niet uit waar ik zit.
pi_12465180
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:39 schreef Ch1n00K het volgende:
Jahaaa de bikkelbank een zeer gekend fenomeen wat wel in elk continent mits ze openbaar vervoer hebben , met name bussen voorkomt.

Kijk vraag je liever af waar het vandaan komt , dat als je helemaal achterin gaat zitten bij de vooral toch alochtone medemensch van ons land te maken gaat krijgen met de eerder genoemde bikkels.

ik denk dat hier de stelling "soort zoekt soort" ook wel opgaat .

en het normale beschaafd volk netjes wat meer naar voren zodat we een soort van grens krijgen.

dus zodoende.

Sociale stratificatie in de bus
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:41:47 #27
64158 Jawohl
wat nou ondertitel
pi_12465183
je bedoelt waar al die negers zitten? nou, wat een bikkels
Your suffering will be legendary... even in Hell
pi_12465189
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:39 schreef Grayburn het volgende:

[..]

In mijn tijd (kuch) was het de gabberbank .

"Daar is Gabbertje, kale Gabbertje
daar is Gabber hij zit achterin de bus.
Daar is Gabbertje, rare Gabbertje
Daar is Gabber en wat doetie met m'n zus??!"

pi_12465195
Het gaat erom dat het achterin (bijna) altijd het gezelligst is en voorin het altijd vol zit met die stille koters die de hele tijd een boek aan het lezen zijn.

Dit zijn in ieder geval mijn ervaringen bij schoolreisjes, dus ik zit altijd ongeveer 3/4 rijen voor het achterste.

Maar in openbare bussen kom ik bijna nooit, dus ik weet niet hoe het daar zit. Waarschijnlijk is dat de 'bikkelbank' omdat je daar met ze 6en naast elkaar kunt zitten, wel zo leuk

Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:42:34 #30
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12465202
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

"Daar is Gabbertje, kale Gabbertje
daar is Gabber hij zit achterin de bus.
Daar is Gabbertje, rare Gabbertje

Whoehahahah
pi_12465219
Of moet je is voor de gein daar op de bikkelbank gaan zitten... moet je de bikkels dan is zien kijken echt grappig zo'n teleurgestelde blik in hun ogen
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:43:20 #32
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_12465221
Bikkelbank? bullshit.

Achterin is gewoon het prettigste (voor mij althans) omdat je dan de bus helemaal kan overzien. Ik zit trouwens sowieso graag met m'n rug tegen de muur in een kroeg of restaurant of zo.
Weet ook niet waarom

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_12465341
Achterin zitten altijd de emotioneel gedepriveerden en daredevils. Tevens komt men er meer kinderen tegen van gescheiden ouders en sleutelkinderen. Aldus 1 of ander sociologisch rapport. Ook is het er altijd wat ruwer, met name ook tussen de seksen, dan voorin of zelfs maar in het midden. Halverwege de rit tijdens onze schoolreisjes gingen de jongens die achterin zaten ook altijd met bananenschillen gooien en ongehoord kabaal maken, waarna steevast de onderwijzer moest ingrijpen om bepaalde jongens voorin te zetten. Zodoende heb ik weleens mijn plaats midden in de bus moeten afstaan aan een door de onderwijzer verplaatste doorgewinterde achterinzitter. Hierdoor werd ik voor ongeveer de helft van de rit opgenomen in de ruwe cameraderie van de achterinzitterscultuur. Ik wist toen nog niet wat sociologie was, laat staan een bloedend sociologenhart, maar de dingen die ik er zag en meemaakte fascineerden me mateloos. Zo waren de achterinzitters al uitgebreid bezig met -geloof het of niet- meisjes te voelen en soms zelfs al te tongen of althans pogingen in het werk te stellen om zulks te bereiken bij deze of gene klasgenote. Ook de meiden die achterin zaten hadden iets geheimzinnigs over zich. Alsof door het babyvet heen al de nakende bloem van hun jongemeisjesachtigheid zichtbaar werd. Iig iets dat ik als middenzitter nog niet helemaal kon thuisbrengen. Niet toen in de bus, niet later die avond erover mijmerend in mijn bed voor het slapengaan. Ja, het waren wonderlijke tijden, moet ik zeggen. Anyway, de meeste van de achterinzitsters ben ik later toen ik geslachtelijk rijp werd nooit meer tegen gekomen, aangezien zij niet zelden naar een andere schoolsoort gingen dan ik en vaak al getrouwd waren voordat ik mijn einddiploma behaalde en echt rijp was voor geslachtelijke omgang. Funny old world...
I´m back.
pi_12465419
Donkergroen achterin de bus, licht groen voorin....
Typisch een gevalletje van digyslexie
pi_12465432
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
Achterin zitten altijd de emotioneel gedepriveerden en daredevils. Tevens komt men er meer kinderen tegen van gescheiden ouders en sleutelkinderen. Aldus 1 of ander sociologisch rapport. Ook is het er altijd wat ruwer, met name ook tussen de seksen, dan voorin of zelfs maar in het mid ......
.......al getrouwd waren voordat ik mijn einddiploma behaalde en echt rijp was voor geslachtelijke omgang. Funny old world...
Geniaal.
pi_12465444
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Flink anaal nemen, vind ze lekker .
pi_12465532
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:51 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Flink anaal nemen, vind ze lekker .

O je kent mijn zus?
pi_12465534
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:40 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

En bedankt hè, mag ik daar nu nooit meer zitten?

Als je over 1 kam wilt worden geschoren met dat soort go ahead

dus zodoende.

*** Lamer (~SomePunk@AOL.com) has joined #Team-brabant
[10:24] <Lamer> How do i [Your obvious/lame question]?
[10:25] <@Ch1n00Kr> RTFM bitch
*** Lamer was kicked by @Ch1n00K (screw u!)
pi_12465565
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

O je kent mijn zus?

! Blijkbaar .
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:01:00 #40
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_12467266
3 of 4 rijen naar voren (net voor het achterwiel) heb je toch te beste sex. da's bekend. Althans... vroegah. Dus liet ik die bankzitters maar lekker op de bank zitten.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_12467339
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:01 schreef RonaldV het volgende:
3 of 4 rijen naar voren (net voor het achterwiel) heb je toch te beste sex. da's bekend. Althans... vroegah. Dus liet ik die bankzitters maar lekker op de bank zitten.
Lulloh...

enig iedee hoeveel camera's er tegenwoordig in een gemiddelde bus hangen?

vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:06:30 #42
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_12467375
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Lulloh...

enig iedee hoeveel camera's er tegenwoordig in een gemiddelde bus hangen?

Ik heb al zeker 15 jaar geen bus/touringcar meer van binnen gezien. Kan iemand me ff bijpraten?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_12467402
Zouden die negers dat doen als ode aan rosa parks? Onee, die kennen ze natuurlijk helemaal niet, net zomin als ML King...

Ik weet het niet..?

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:09:50 #44
64051 MPmad
Geen commentaar
pi_12467453
Ik had nog nooit van de bikkelbank gehoord . Maar ik ga dan ook weinig met de bus
pi_12467465
quote:
Laat dat vroeger maar weg
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_12467524
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:07 schreef kamagurka het volgende:
Zouden die negers dat doen als ode aan rosa parks? Onee, die kennen ze natuurlijk helemaal niet, net zomin als ML King...

Ik weet het niet..?

Rosa Parks ja jezus wie weet DAT nog

de zwarte vrouw die het niet pikte dat ze niet op een "voor blanken gereserveerde" plaats in de bus mocht zitten. En die daarmee min of meer de rassenrellen van Little Rock, Arkansas (1957) triggerde. Toch?

(Oeh ik weet echt veel )

pi_12467535
Ik denk dat de ECHTE nelly's achterin gaan zitten om een goed overzicht op de "chickies" hebben die in en uit stappen
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:42 schreef Par4n0id het volgende:
Het gaat erom dat het achterin (bijna) altijd het gezelligst is
knip
Waarschijnlijk is dat de 'bikkelbank' omdat je daar met ze 6en naast elkaar kunt zitten, wel zo leuk
Tja, ik ga ook altijd achterin zitten als ik met vrienden ben.
Iemand maakte ook de opmerking dat hij graag met zijn rug tegen de muur zit, ook in een restaurant........ik denk ook dat het iets psychisch is ja.
Als er ergens 3 toiletten langs elkaar liggen pak je vaak de 2 buitenste en niet de middelste.......... zal niet bij iedereen zo werken, maar bij de meeste wel
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_12467677
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Rosa Parks ja jezus wie weet DAT nog

de zwarte vrouw die het niet pikte dat ze niet op een "voor blanken gereserveerde" plaats in de bus mocht zitten. En die daarmee min of meer de rassenrellen van Little Rock, Arkansas (1957) triggerde. Toch?

(Oeh ik weet echt veel )

You learned your history well, A+ voor you!

Maar het fenomeen, waarom zitten negers en/of zich anders als bikkels voordoende lui altijd achterin blijft interessant. Was trouwens tien jaar terug niet anders Vreemd...

Doen ze dit in het buitenland ook? Misschien is het genetisch (gelinkt aan exxxtreem laag IQ bijvoorbeeld)..

pi_12467727
Is een bikkelbank iets typisch voor de randstad ofzo?

Ik zit ook altijd in de bus naar school (traject Uden - Oss) maar daar zitten die bikkels nooooit in.

Ook in de bus naar MBO/ROC valt het echt wel reuze mee...

pi_12467751
Zo raar is het niet denk ik. Het is eenvoudig een dierlijke neiging zich zo ver mogelijk te verwijderen van het Gezag (gepersonificeerd door de buschauffeur). Plus het (wederom dierlijke) dominantie-gedrag. De stoersten krijgen de plaatsen het verst van het Gezag af (de achterbank), en de minder stoeren de plaatsen steeds dichterbij. Dat is vlgs mij de grondslag van dit verschijnsel
pi_12468598
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo raar is het niet denk ik. Het is eenvoudig een dierlijke neiging zich zo ver mogelijk te verwijderen van het Gezag (gepersonificeerd door de buschauffeur). Plus het (wederom dierlijke) dominantie-gedrag. De stoersten krijgen de plaatsen het verst van het Gezag af (de achterbank), en de minder stoeren de plaatsen steeds dichterbij. Dat is vlgs mij de grondslag van dit verschijnsel
. (Zie mijn stukje)
I´m back.
pi_12470102
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

. (Zie mijn stukje)

Jaaaaa bok ff op zeg die copypaste shit ga ik allemaal niet lezen hoor... Maar mocht het van gelijke strekking zijn:
pi_12470633
Ik ben ook een bikkel
pi_12470910
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:26 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook een bikkel
Ga slapen jij
pi_12471016
Achterin is inderdaad de meeste ruimte. Alleen al doordat de stoelen ervoor meestal half weggesneden zijn
pi_12471146
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jaaaaa bok ff op zeg die copypaste shit ga ik allemaal niet lezen hoor... Maar mocht het van gelijke strekking zijn:

Copypaste? . Dit
quote:
Achterin zitten altijd de emotioneel gedepriveerden en daredevils. Tevens komt men er meer kinderen tegen van gescheiden ouders en sleutelkinderen. Aldus 1 of ander sociologisch rapport. Ook is het er altijd wat ruwer, met name ook tussen de seksen, dan voorin of zelfs maar in het midden. Halverwege de rit tijdens onze schoolreisjes gingen de jongens die achterin zaten ook altijd met bananenschillen gooien en ongehoord kabaal maken, waarna steevast de onderwijzer moest ingrijpen om bepaalde jongens voorin te zetten. Zodoende heb ik weleens mijn plaats midden in de bus moeten afstaan aan een door de onderwijzer verplaatste doorgewinterde achterinzitter. Hierdoor werd ik voor ongeveer de helft van de rit opgenomen in de ruwe cameraderie van de achterinzitterscultuur. Ik wist toen nog niet wat sociologie was, laat staan een bloedend sociologenhart, maar de dingen die ik er zag en meemaakte fascineerden me mateloos. Zo waren de achterinzitters al uitgebreid bezig met -geloof het of niet- meisjes te voelen en soms zelfs al te tongen of althans pogingen in het werk te stellen om zulks te bereiken bij deze of gene klasgenote. Ook de meiden die achterin zaten hadden iets geheimzinnigs over zich. Alsof door het babyvet heen al de nakende bloem van hun jongemeisjesachtigheid zichtbaar werd. Iig iets dat ik als middenzitter nog niet helemaal kon thuisbrengen. Niet toen in de bus, niet later die avond erover mijmerend in mijn bed voor het slapengaan. Ja, het waren wonderlijke tijden, moet ik zeggen. Anyway, de meeste van de achterinzitsters ben ik later toen ik geslachtelijk rijp werd nooit meer tegen gekomen, aangezien zij niet zelden naar een andere schoolsoort gingen dan ik en vaak al getrouwd waren voordat ik mijn einddiploma behaalde en echt rijp was voor geslachtelijke omgang. Funny old world...
is geen copypaste hoor...
I´m back.
pi_12471558
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ga slapen jij

nee, ik heb wel wat beters te doen
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 01:25:42 #58
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_12471925
Bikkels gaan niet met de bus. Die zijn bikkelig genoeg om hard te fietsen, of bikkelig genoeg om hard te werken voor een auto!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_12472994
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:25 schreef maartena het volgende:
Bikkels gaan niet met de bus. Die zijn bikkelig genoeg om hard te fietsen, of bikkelig genoeg om hard te werken voor een auto!
dan ben ik toch een btje minder bikkelig, want ik ga wel met de trein naar school, heb ook al een krantenwijk, dus heb geen zin om nog 2,5 uur langer te moeten fietsen
pi_12473062
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 02:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dan ben ik toch een btje minder bikkelig, want ik ga wel met de trein naar school, heb ook al een krantenwijk, dus heb geen zin om nog 2,5 uur langer te moeten fietsen

En, hoe was het neuken?
pi_12473105
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 02:54 schreef kamagurka het volgende:

[..]

En, hoe was het neuken?

ben nog steeds bezig hoor

Sylvana's eet je niet die likje!

pi_12473221
OMG. PC-sex. Zit ik straks weer met mijn lul vast tussen mijn cd drive..
pi_12473322
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:05 schreef kamagurka het volgende:
OMG. PC-sex. Zit ik straks weer met mijn lul vast tussen mijn cd drive..
haha, waarom doe je niet mee?
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 03:38:03 #64
63198 Hola-Huppel
Ik ben een elfjuhhh !
pi_12473560
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:19 schreef kamagurka het volgende:

[..]
Maar het fenomeen, waarom zitten negers en/of zich anders als bikkels voordoende lui altijd achterin blijft interessant. Was trouwens tien jaar terug niet anders Vreemd...

Doen ze dit in het buitenland ook? Misschien is het genetisch (gelinkt aan exxxtreem laag IQ bijvoorbeeld)..

Hmmm .. eerder gelinkt aan exxxtreem rechts

Trouwens, .. ik denk dat het verschijnsel "in groepjes achterin de bus zitten" komt uit angst en wantrouwen. Op deze manier kan niemand je in de rug aanvallen, heb je overzicht over de rest van de groep en je kan ook nog eens heel leuk GRATIS door de hele stad OP EN NEER wippen op je stoel. (daar deed ik het voor vroeger dan tenminste....tot dat de verkeersdrempels zo groot werden in Den Haag dat ik mijn nek brak tegen het plafond... maar das een andere topic .. geloof ik)

Populariteit heb je wanneer je dingen koopt voor mensen die je niet aardig vindt met geld dat je niet hebt....
pi_12473989
ik ben echt een bikkel zeg
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 04:41:37 #66
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_12473992
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 04:40 schreef Sylvana het volgende:
ik ben echt een bikkel zeg
*eens is*
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_12474065
Ik ga me krantenwijk doen

doei

zaterdag 16 augustus 2003 @ 05:02:21 #68
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_12474071
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 05:00 schreef Sylvana het volgende:

doei

We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_12477529
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 05:00 schreef Sylvana het volgende:

doei

En? Gelukt?
pi_12481006
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En? Gelukt?

ja hoor, ik heb het overleefd
  maandag 12 januari 2004 @ 15:58:34 #71
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_16187400
Hoe meer bikkel hoe meer achterin zeker?!?
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_16187851
uhmm misschien gaan ze achterin zitten omdat ze dan met z'n 5en naast elkaar kunnen zitten? lijkt me nogal logisch?
  maandag 12 januari 2004 @ 16:13:13 #73
77399 Davdof
Utrechtlover
pi_16187917
Over dat tegen de muur aanzitten: daar is een term voor, in de binnenhuisarchitectuur: de MBZ, de meest behaaglijke zitplaats.
Een Z wordt een MBZ als je een muur achter je hebt, en je overzicht hebt op ramen en deuren. Is wel frappant om te zien dat als mensen een kamer binnenkomen en gaan bevolken, de MBZ vrijwel altijd als eerste wordt bezet.
==Plaats hier uw advertentie! Slechts ¤5 per week!==
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')