De bikkelbank, is die bank helemaal achterin de bus. Zat d'r vanmorgen in, en daar zaten ze inderdaad weer. Snotdoek om 't hoofd, luid kauwgom smakkend, walkman op maximale volume, boterhammen dumpend in 't gangpad, grote basketballschoenen rustend op de leuningen van de stoelen daarvoor.
Dit zijn de bikkels, en als de bikkels met de bus gaan, is de achterbank hun bikkelstekje.
Alleen waarom eigenlijk?
Kan de reden niet verzinnen..
Oh ja, "bikkel" is natuurlijk subjectief hè. Dat is hoe ze zich voelen, hoe ze zich voordoen, ben niet de beroerdste me eventjes naar hun belevingswereld te verlagen. Een belevingswereld waar ik prompt claustrofobisch van word, dus klim d'r maar snel weer uit.
quote:Maar wáárom!
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
achterin is het stoerst; face it
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
achteringebleven is het stoerst; face it
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:32 schreef Vork het volgende:
Ja als de bus dan over een hobbel rijdt dan voel je die achterin natuurlijk het beste!
Toen ik klein was enzo lees: 16 jaar
En als ik dan achter in de bus zat
En de bus reed over een hobbel
Was het een spelletje om mee te springen
En dan te zien wie het hoogst kon komen
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Toen ik vroeger elke dag met de bus ging (met ongeveer dezelfde groep steeds) merkte je wel dat er een flinke hierarchie in de bus was, hoe verder naar achteren hoe stoerder je was. En dat was op het MBO.
Zie je wel.
quote:op schoolreisjes ook altijd
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Toen ik vroeger elke dag met de bus ging (met ongeveer dezelfde groep steeds) merkte je wel dat er een flinke hierarchie in de bus was, hoe verder naar achteren hoe stoerder je was. En dat was op het MBO.
quote:M.a.w. jij word steeds naar voren geschopt?
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:29 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Oh ja, "bikkel" is natuurlijk subjectief hè. Dat is hoe ze zich voelen, hoe ze zich voordoen, ben niet de beroerdste me eventjes naar hun belevingswereld te verlagen. Een belevingswereld waar ik prompt claustrofobisch van word, dus klim d'r maar snel weer uit.
quote:Ze motten me niet!
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:36 schreef Grayburn het volgende:[..]
M.a.w. jij word steeds naar voren geschopt?
.
quote:Hier ook of naja Rap-bank kan je het ook noemen...
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:35 schreef teknomist het volgende:
Ik noem het altijd de R&B-bank, maar ligt er natuurlijk aan in welke stad je woont
Goed topic, Rider , het fenomeen moet verklaard worden.
quote:Altijd hè
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:38 schreef hyperfuzz het volgende:Goed topic, Rider
, het fenomeen moet verklaard worden.
quote:In mijn tijd (kuch) was het de gabberbank
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:37 schreef Slee-3r het volgende:[..]
Hier ook of naja Rap-bank kan je het ook noemen...
quote:Er zitten daar altijd van die wannabee-Nelly's
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:37 schreef Slee-3r het volgende:[..]
Hier ook of naja Rap-bank kan je het ook noemen...
Kijk vraag je liever af waar het vandaan komt , dat als je helemaal achterin gaat zitten bij de vooral toch alochtone medemensch van ons land te maken gaat krijgen met de eerder genoemde bikkels.
ik denk dat hier de stelling "soort zoekt soort" ook wel opgaat .
dat wil zeggen het tuig achterin want daar wil toch niemand mee te maken hebben.
en het normale beschaafd volk netjes wat meer naar voren zodat we een soort van grens krijgen.
dus zodoende.
quote:En bedankt hè, mag ik daar nu nooit meer zitten?
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:39 schreef Ch1n00K het volgende:
dat wil zeggen het tuig achterin want daar wil toch niemand mee te maken hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |