abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:22:40 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12459239
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:20 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik zou er nooit iets mee begonnen zijn, ik haat kinderen.

Hij heeft gezegd dat hij het niet wist.....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12459329
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:27 schreef Byte_Me het volgende:
zou het ook niet gedaan hebben, veel te grote stap ineens. van vrijgezel naar papa.
Ben ik ook mee eens, een kind is geen cavia!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:31:08 #28
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_12459478
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd dat hij het niet wist.....

Op het moment dat ik er achter zou komen was dat einde verhaal.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:36:31 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12459628
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:31 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Op het moment dat ik er achter zou komen was dat einde verhaal.

Lezen is ook een vak...

Dat heeft de TS dus ook gedaan, alleen met iets meer empathie.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:45:51 #30
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_12459896
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak...

Dat heeft de TS dus ook gedaan,

De vraag was 'wat zou jij gedaan hebben' ...
quote:
alleen met iets meer empathie.
tja, verzwijgen dat je een kind hebt vindt ik niet erg netjes, in plaats van de relatie te verbreken kan je er natuurlijk ook voor kiezen om het kind weg te doen, maar dan nog vraag ik me af of ik met iemand zou kunnen leven die het ooit een goed idee vond een kind uit te poepen.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:50:39 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12460062
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:45 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

tja, verzwijgen dat je een kind hebt vindt ik niet erg netjes, in plaats van de relatie te verbreken kan je er natuurlijk ook voor kiezen om het kind weg te doen, maar dan nog vraag ik me af of ik met iemand zou kunnen leven die het ooit een goed idee vond een kind uit te poepen.

Jij bent dus echt een no-child-man in hart en nieren?
Iemand die -god forbid- een kind heeft gekregen is in jouw ogen meteen afgeschreven?
Ja, inderdaad je kunt dat kind 'wegdoen'... Hoe zag je dat voor je? In het bos achterlaten of een -iets verlate- abortus
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:54:43 #32
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_12460205
Edit: niet grappig, kappen nu!

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 15-08-2003 16:58]

pi_12460255
Edit: reactie op edit

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 15-08-2003 16:59]

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12460261
Ik ben 26 en heb een zoontje van ruim anderhalf en eerlijk gezegd is het mijn grootste angst dat ik nooit een man zal vinden vanwege mijn zoontje, zeker na dit topic
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:56:37 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12460267
Edit dus

pi_12460273
Edit

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_12460344
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:56 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik ben 26 en heb een zoontje van ruim anderhalf en eerlijk gezegd is het mijn grootste angst dat ik nooit een man zal vinden vanwege mijn zoontje, zeker na dit topic
wel ja

ik ontmoet meer mannen voor wie het geen probleem is dan wel, hoor.

wel kan het zo zijn dat het ze later alsnog tegenvalt..dat ze zich toch verkeken op die toch wat beperkte vrijheid...

maar een vent die echt weg van je is, die zal je niet laten schieten vanwege je kindje, echt niet...

pi_12460446
quote:
Ik denk dat je beter angst kunt hebben dat je nooit een geschikte man zult vinden omdat je wanhoop uitstraalt, dan dat je zoontje dat voorkomt. Als een man bewust voor jou én je zoontje kiest kun je er iig van uitgaan dat de liefde gemeend is.
pi_12460470
quote:
Trek je zelf niets aan van sommigen zonder humor hoor! Er zijn zat mannen die daar een minder probleem van maken.

@TS: je hebt gelijk dat je bedenktijd wilt, maar ben je er al een beetje uit?

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_12460545
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:58 schreef milagro het volgende:

[..]

wel ja

ik ontmoet meer mannen voor wie het geen probleem is dan wel, hoor.

wel kan het zo zijn dat het ze later alsnog tegenvalt..dat ze zich toch verkeken op die toch wat beperkte vrijheid...

maar een vent die echt weg van je is, die zal je niet laten schieten vanwege je kindje, echt niet...

Ja, dat is zo.
Ik krijg op zich ook genoeg respons van mannen die mijn zoontje geen bezwaar vinden. En degenen die dat wel vinden zijn dan al bij voorbaat mijn type niet.
Zelf ben ik trouwens wel zo dat ik meteen eerlijk vertel dat ik een kindje heb, want ik vind het niet kunnen dat mensen zoiets belangrijks verzwijgen
pi_12460578
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:58 schreef milagro het volgende:

[..]

Precies.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:07:23 #42
19840 Libris
Live from Singapore
pi_12460589
Als ik zeker van de vrouw zou zijn, zou het zoontje geen belemmering zijn. Tuurlijk is het moeilijk omdat het een bewijs is dat je vriendin hiervoor een erg serieuze relatie heeft gehad. Jouw relatie met haar moet beter zijn en stand houden. Zoals gezegd, als de liefde tussen mij en een vrouw met een kind groot genoeg is zou ik het kind voor lief nemen.
pi_12460591
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:50 schreef Pr0nMaster het volgende:
Moet je zelf weten, als je er nu spijt van hebt ben je een RUKKER die ZUIGT. Als je er geen spijt van hebt heb je goed gehandeld!

Enne, wat maakt een kind nou uit, liever een lekker wijf met een kind dan een lelijk wijf zonder

In the beginning it's all about the pussy and the body that is attached to it

Geweldig
die houding!!!!

zucht
pi_12460601
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:02 schreef Bombie het volgende:

[..]

...Als een man bewust voor jou én je zoontje kiest kun je er iig van uitgaan dat de liefde gemeend is.

Niet altijd, want ik ben ook 2x ten prooi gevallen aan players, die het deden voorkomen alsof ze oprecht interesse hadden. Ja, in 1 ding dan bleek achteraf
Maar over het algemeen denk ik wel dat moeders serieuzere mannen aantrekken
pi_12460667
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:05 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Ja, dat is zo.
Ik krijg op zich ook genoeg respons van mannen die mijn zoontje geen bezwaar vinden. En degenen die dat wel vinden zijn dan al bij voorbaat mijn type niet.
Zelf ben ik trouwens wel zo dat ik meteen eerlijk vertel dat ik een kindje heb, want ik vind het niet kunnen dat mensen zoiets belangrijks verzwijgen

ik vind het niet kunnen naar de kinderen toe alleen al...ze gewoon ontkennen omdat je een vent leuk vindt, bah

je moet hem, jezelf én je kid(s) gewoon de tijd geven om aan de situatie te wennen, dus niet meteen die vent in huis halen om te slapen zolang je niet zeker bent dat dit wel eens blijvend zou kunnen zijn...

ik vind het niet goed om mijn kids te confronteren 's ochtends met een vent die zij nauwelijks kennen, iets wat je toch best veel alleenstaande (jonge) moeders ziet doen..

pi_12461019
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:07 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Niet altijd, want ik ben ook 2x ten prooi gevallen aan players, die het deden voorkomen alsof ze oprecht interesse hadden. Ja, in 1 ding dan bleek achteraf
Maar over het algemeen denk ik wel dat moeders serieuzere mannen aantrekken

Misschien dat de players parasiteerden op je wanhopigheid? Ik denk dat als jij je gewoon goed weet te redden met jezelf en je zoontje, je dat uitstraalt en wel ziet wat er verder op je pad komt, daarmee misschien de players die jou zien als een makkelijke prooi wat eerder afschrikt.

Ik denk dat de meeste mannen die voor een vrouw met kinderen gaan dat doen omdat de dame in kwestie een sterk karakter, kracht en onafhankelijkheid uitstraalt ("ik hoef niet persé een vent, ik red me goed in m'n eentje"). Volgens mij is het ook zo dat als je als vrouw met kinderen wanhopig op zoek gaat naar een vent, de meeste kerels hun neus op zullen halen en het gevoel hebben dat ze voor de opvoeding mogen opdraaien en dat het helemaal niet om de man zelf gaat.

quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:10 schreef milagro het volgende:

[..]

ik vind het niet goed om mijn kids te confronteren 's ochtends met een vent die zij nauwelijks kennen, iets wat je toch best veel alleenstaande (jonge) moeders ziet doen..

Respect!
pi_12465077
Voor de TS, je hebt er goed aan gedaan om er een punt achter te zetten als je er geen goed gevoel bij had.

Ik zelf heb een relatie met een 8 jaar oudere vrouw, ze heeft een kindje van 2 jaar. Haar huwelijk heeft ongeveer 8 jaar stand gehouden. Je kunt idd niet altijd alles doen omdat je aan het kindje moet denken, in een bepaald opzicht minder vrijheid. Ik heb er echter geen problemen mee, ik heb voor mijn vriendin gekozen, ze heeft een kindje en die hoort er dan ook gewoon bij. En al kun je dan een keer iets niet doen, of heb je andere verplichtingen ivm het kindje, je kunt het nog zo leuk maken als je zelf wilt!

Voor MienDobbelSteen, ik weet zeker dat je ook nog wel een man tegenkomt waar je gelukkig mee kunt worden! Gewoon positief denken en in het leven staan dan kom je ook de juiste mensen tegen!

vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:29:00 #48
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_12467899
Overigens, ik heb geen spijt van mijn beslissing! Mijn overtuiging dat onze paden niet gelijk liepen vind ik nog steeds een goede reden...

Ze heeft inderdaad pas op het laatste moment gezegd dat ze een zoontje had en natuurlijk was dat voor de schrik reactie. Ik geef haar wat dat betreft gelijk, dat zeg je niet op een eerste date als je het toetje naar binnen aan het werken bent... Toch heb ik er serieus en zonder paniek over na kunnen denken.

Ik ben overigens eerlijk geweest, dat beviel haar misschien niet, maar eerlijk duurt voor mij het langst!

don't you know my tears will cause an inferno
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:57:33 #49
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_12468526
quote:
Tja, misschien over een aantal jaar dat het geen bezwaar meer is, maar ik zou nu niet met volle overtuiging in zo'n relatie kunnen stappen. Ik kon echt niks met de beperkingen, maar dat kan voor een ander anders zijn natuurlijk.
Voor mij is echt het grootste bezwaar dat ik er nog niet voor gekozen heb om een kind te nemen. Het hele proces van naam verzinnen, kinderkamer inrichten etc. heb ik niet meegekregen. De overgang zou echt groot zijn! Zij heeft ooit die keuze gemaakt en ik duidelijk nog niet.
don't you know my tears will cause an inferno
pi_12468832
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:26 schreef Dangerous_Dave1 het volgende:

[..]

Ben ik ook mee eens, een kind is geen cavia!

hehehe lol, maar soms gaan ze wel piepen als je ze oppakt.

Maar goed...ik zou het ook niet zo snel doen...een relatie beginnen met. Het is een tegrote stap voor mij momenteel, kijk als ik al eens getrouwd zou zijn oid of een stuk ouder...zeg 40, dan "kan je haast niet anders", maar momenteel neuh...no way....dan moet ze wel heel veel te bieden hebben.

Tis de waarheid, het lijkt voor mij net alsof de "glans" er een beetje vanaf is. Tuurlijk kan je wel van een kind houden terwijl die niet van jou is, maar tja..kweenie...je eigen moindeke heeft toch wat specialers.

En voor wat betreft TS: ze had het meteen moeten zeggen en het is dus een relatie die vanaf het begin DTF is. Doomed to Fail dus. Dit is geen ding wat je zomaar effe achteraf verteld. Dit staat aan de basis van je relatie en als je die kaartne niet meteen op tafel legt, heb je de persoon in kwestie misleid.

Volgende keer stuur ik Willibrord op je af

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')