quote:Mee eens, maar dat getwijfel en de bedekte beschuldigingen tussendoor komt het spel niet echt ten goede, dus dan maar (helaas) helemaal afraden. Het is jammer, maar helaas niet anders.
Op maandag 18 augustus 2003 00:18 schreef ranja het volgende:
Wat specifiek dit geval betreft zie ik dat Legolas ongeveer 2 uur na het posten van 4 letters door placebeau het antwoord goed raadt... dat kan dus best eerlijk gegaan zijn.
quote:Ian Curtis is anders geen soloartiest...
Op zondag 17 augustus 2003 23:15 schreef Berkery het volgende:[..]
Ik zei toch echt artiesten of bands, ik kan het ook niet helpen als iemand hier
Joy Division in ziet........
quote:Laat maar zitten, ik heb mijn punten al opgegeven, al er zo gezeikt wordt. Maar elk nadeel heeft z'n voordeel, en dat is dat we hebben geleerd dat het antwoord niet meer in het profiel moet, om dit gezeik te voorkomen, kan dat in de OP?
Op maandag 18 augustus 2003 00:18 schreef ranja het volgende:[..]
Tja ik ga er van uit dat iedereen eerlijk is die meedoet. Maar als dat teveel twijfel en/of verleiding oproept is het beter van niet denk ik. Beter is dan om iemand die wel online is het antwoord toe te mailen.
Wat specifiek dit geval betreft zie ik dat Legolas ongeveer 2 uur na het posten van 4 letters door placebeau het antwoord goed raadt... dat kan dus best eerlijk gegaan zijn.
quote:Essential Pogues
Wat was het laatste Pogues album waar Shane McGowan op zong?
[offtopic] Ik vind dat antwoorden gewoon in het profiel moeten kunnen blijven worden gezet als iemand offline gaat anders loopt het topic weer dood of wordt het onoverzichtelijk als er weer vragen tussendoor gesteld moeten worden. Maar dat is mijn humble opinion [offtopic]
quote:Verzamelalbums had ik niet aan gedacht, maar aangezien er op Essential Pogues geen nieuw opgenomen tracks staan reken ik het fout. Anders zou ik het meest recente verzamelalbum uit 2003 moeten rekenen, want dat is ook een Pogues album en er staan vocals van McGowan op.
Op maandag 18 augustus 2003 08:11 schreef Luka het volgende:
Essential Pogues
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:11 schreef Luka het volgende:[..]
Essential Pogues
[offtopic] Ik vind dat antwoorden gewoon in het profiel moeten kunnen blijven worden gezet als iemand offline gaat anders loopt het topic weer dood of wordt het onoverzichtelijk als er weer vragen tussendoor gesteld moeten worden. Maar dat is mijn humble opinion
[offtopic]
quote:I rest my case
Op maandag 18 augustus 2003 09:12 schreef Gambolputty het volgende:[..]
hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. 't is geen waterdicht systeem maar het gaat dan ook niet om staatsgeheimen. En overal het algemeen heeft het aardig gewerkt, toch?
wel jammer dat het dubbele puntendeel op deze manier snel volraakt
---- edit: ik zet nooit het antwoord in mijn profile, ben ik te lui voor.
en naast spieken heb ik het idee dat er ook wel eens opgezocht wordt. daarom probeer ik vragen te stellen die niet of bijna niet zijn op te zoeken, maar ook dat is soms te veel werk.
[Dit bericht is gewijzigd door dolle_hond op 18-08-2003 09:18]
quote:Nee, alhoewel McGowan daar al behoorlijk onhandelbaar begon te worden en op tour steeds minder van de (verstaanbare) vocals voor zijn rekening nam.
Op maandag 18 augustus 2003 09:15 schreef dolle_hond het volgende:
peace and lovemet die bokser
-edit- If I Should Fall From Grace With God is uiteraard het Pogues album wat iedereen zou moeten hebben, maar aangezien het het album direct voor Peace and Love (die met die bokser ) was, is ook deze fout.
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 18-08-2003 09:29]
quote:Hell's Ditch was het laatste album waar McGowan's gekreun, gelal en gepraat nog deel uitmaakte van het Pogues-geluid.
Op maandag 18 augustus 2003 10:15 schreef dolle_hond het volgende:
hell's ditchgeloof dat ie daar niet meer op mee deed)
wel leuk album
dolle_hond +2
owjawel: summer in Siam: in die docu was het clipje te zien met shane
welk instrument naast gitaar speelde robert smith tijdens de tour in 1984?
--- edit, foutje in vraag
quote:Ja ik wilde net zeggen, zo simpel zal die toch niet zijn...
Op maandag 18 augustus 2003 10:34 schreef dolle_hond het volgende:
dan alleen de eerste nummers toch? daarom dacht ik dat hij daar niet meer op meedeed.owjawel: summer in Siam: in die docu was het clipje te zien met shane
welk instrument naast gitaar speelde robert smith tijdens de tour in 1984?
--- edit, foutje in vraag
Viool dan maar?
quote:sorry, je hebt gelijk.
Op maandag 18 augustus 2003 00:23 schreef Litpho het volgende:[..]
Mee eens, maar dat getwijfel en de bedekte beschuldigingen tussendoor komt het spel niet echt ten goede, dus dan maar (helaas) helemaal afraden. Het is jammer, maar helaas niet anders.
quote:gambolputty +2
Op maandag 18 augustus 2003 10:36 schreef Gambolputty het volgende:[..]
Ja ik wilde net zeggen, zo simpel zal die toch niet zijn...
![]()
Viool dan maar?
Wat is de link tussen Cream en Traffic?
't is er ook wel weer eentje van terug-in-de-tijd
quote:Beide hadden platen waarop Steve Winwood meespeelde?
Op maandag 18 augustus 2003 10:43 schreef Gambolputty het volgende:
Deze is hopelijk niet te makkelijk:Wat is de link tussen Cream en Traffic?
't is er ook wel weer eentje van terug-in-de-tijd
quote:Steve Winwood (één van de bandleden van Traffic) is idd deel van de link maar niet het antwoord. Wat ik concreet zoek is een band die de link vormt tussen beide bands.
Op maandag 18 augustus 2003 10:46 schreef Litpho het volgende:[..]
Beide hadden platen waarop Steve Winwood meespeelde?
-EDIT- nu ik AMG ff lees kan het toch wel wat moeilijker zijn dan ik dacht. Ik kijk het 10 minuten aan voordat ik met een megahint kom..
quote:Deze had ik idd eigenlijk moeten weten (na opzoeken
Op maandag 18 augustus 2003 10:55 schreef Gambolputty het volgende:
Steve Winwood (één van de bandleden van Traffic) is idd deel van de link maar niet het antwoord. Wat ik concreet zoek is een band die de link vormt tussen beide bands.-EDIT- nu ik AMG ff lees kan het toch wel wat moeilijker zijn dan ik dacht. Ik kijk het 10 minuten aan voordat ik met een megahint kom..
..en volgens mij is het bekendste nummer "Well Allright"
quote:Wel ongeveer in dezelfde periode opgericht maar geen Yes dus
Op maandag 18 augustus 2003 11:07 schreef dolle_hond het volgende:
yes
De gezochte link was de band Blind Faith met als bandleden o.a. Eric Clapton (Cream) en Steve Winwood (Traffic). De band heeft overigens maar één LP uitgebracht en heeft ongeveer 6 maanden bestaan.
Het nummer "Well Allright" was overigens van Buddy Holly, Eric Clapton heeft het later ook op lp gezet en ik meen Santana ook.
Anyway,
Litpho +2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |