abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12484620
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:09 schreef -moi- het volgende:
foto's zijn gemaakt.

hier zijn ze te beschouwen:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] > lachen om m'n eigen hoofd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ok, nu zullen mensen zeggen, valt best mee! ik vind deze foto's eigenlijk ook nog wel meevallen namelijk. Maar heb van te voren wel eerst een uur voor de spiegel gestaan, voordat ik me hier naartoe durfte te begeven.
Ik vond t vooral erg dat ik naar de kapper ging, en m'n kapsel er voor ¤6,50 op achteruit is gegaan.

Before the disaster:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Whowhoww kut, dit ziet er echt niet uit.
Niets.
pi_12485930
Ik ben het toch wel een beetje (niet helemaal) met BlackOrchid eens.
Wat een gezeur en tranen over je pony zeg.
Djeez... Mijn haar is ook een x verkloot maar zoals iemand anders al zei er zijn ergere dingen en ik vind dat jij behoorlijk in je "verdriet" blijft hangen.

OKe, je pony is korter, eerst was ie leuker, maar ik vind het niet misstaan. Het kan best wel. Over 2 weken is het al weer anders.

Vind ik
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:12:24 #153
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_12486691
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:19 schreef -moi- het volgende:

[..]

Altijd grappig dat mensen die een slechte opleiding hebben gehad, en dus feitelijk dommer zijn zulke mooie opmerkingen kunnen maken.

oh, ik vergeet iets: de geschiedenis heeft ons geleerd dat onopgeleide mensen neerkijken op mensen die wel gestudeerd hebben. Stom van me om dat te vergeten.

Slechte opleiding? Yeah right.. slechte opleiding of niet, mijn wereld vergaat niet als een pluk haar niet goed hangt. Ik moet toegeven dat jij goed je best doet, leuke conclusies te maken.. maar helaas, try again!

Op je neerkijken zou ik trouwens alleen doen als je onder de 1.84m zou zitten Verwacht je trouwens dat ik hier nu ga zitten schelden ofzo Je probeert mij te raken met ondoordachte opmerkingen geloof ik, alleen wil het niet zo werken Maar goed, als dat je bedoeling is wil ik best wel een door jou verwachtte reactie plaatsen hoor.. moet je dan maar even melden

Wel jammer he dat ik niet pissig wordt op opmerkingen over m'n foto's en m'n opleiding Toch wel schattig al die arrogantie van een meiske die nog met dr studie moet beginnen.. economie he? Je bevestigd best wel een aantal welbekende vooroordelen

[Dit bericht is gewijzigd door BlackOrchid op 16-08-2003 21:17]

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_12486967
Maar tis hier wel gezellig verder

Ik vind je haar 'after' leuker dat is tenminste niet zo standaard, maar gewoon radicaal scheef, niet zo tuttig.

;)
pi_12487032
ik wist niet dat de kapper ook al pruiken bijknipte

Grapje.... ik zie geen verschil.. misschien stel je je wel aan?

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 16-08-2003 21:37]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_12488157
Omfg ik zou niet meer de straat op durven. Maar misschien veroorzaak je wel nieuwe mode.
pi_12489314
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 21:28 schreef Ms_Furious het volgende:
Maar tis hier wel gezellig verder

Ik vind je haar 'after' leuker dat is tenminste niet zo standaard, maar gewoon radicaal scheef, niet zo tuttig.

ik heb er op dit moment al vrede mee. vrede in mijn wereldje is weer teruggekeerd. maar in ieder geval bedankt
Strawberry Flavour..
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 23:47:28 #158
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_12489671
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:12 schreef BlackOrchid het volgende: *kwaak*..alles draait bij mij gelukkig niet om het uiterlijk
Dat zou ik ook zeggen met zo'n hoofd

Ts: je hebt desalniettemin een leuk koppie en ja, kappers kunnen erger zijn dan de meest sadistische tandarts

En mensen. laat dat meisje toch lekker klagen, Tis toch ff balen als je haar verkeerd zit! Neem het niet zo zwaar op allemaal.

Sterkte iig

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_12490123
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen met zo'n hoofd

Ts: je hebt desalniettemin een leuk koppie en ja, kappers kunnen erger zijn dan de meest sadistische tandarts

En mensen. laat dat meisje toch lekker klagen, Tis toch ff balen als je haar verkeerd zit! Neem het niet zo zwaar op allemaal.

Sterkte iig

Ahhh Vivi, wat een lieve post

Het was inderdaad even een afreageer topic. Ben er nu al weer (gelukkig) bíjna helemaal overheen

Strawberry Flavour..
  zondag 17 augustus 2003 @ 00:36:09 #160
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_12490760
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 00:08 schreef -moi- het volgende:
Ben er nu al weer (gelukkig) bíjna helemaal overheen
Das mooi

(en, hoe reageerden ze?)

Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_12490912
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 00:36 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Das mooi

(en, hoe reageerden ze?)

Nou.

Toen ik van de kapper net af kwam: m'n haptonomievrouwtje: ja els ik vind het eigenlijk ook niet mooi geknipt

mn pa: ja, ik vind t ook niet mooi. Waarom heb je t laten knippen man.

Mn ma: zo zat het toch al...?

En toen vanmiddag m'n tante: GRRR KLOTEKAPPER HEB JE NOG BETAALD OOK NOG?!?! T ZAT VEEL LEUKER

gister vriendin: ja er zit iets fout ja, maar wat weet ik niet precies. Tis sprieterig.

Maar nu heb ik het weer anders zitten dan gister. Dus zal ff kijken wat de overige reacties morgen zullen zijn.

Strawberry Flavour..
  zondag 17 augustus 2003 @ 00:49:00 #162
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12491054
Neem een kapsel wat niet fout kan gaan. Mijn kapper heeft korsokof nota bene.
alleen bij stoppels, bij glad doe ik het liever zelf met Mach 3
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 17 augustus 2003 @ 01:07:28 #163
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_12491427
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 00:42 schreef -moi- het volgende:

[..]

Nou.

Toen ik van de kapper net af kwam: m'n haptonomievrouwtje: ja els ik vind het eigenlijk ook niet mooi geknipt

mn pa: ja, ik vind t ook niet mooi. Waarom heb je t laten knippen man.

Mn ma: zo zat het toch al...?

En toen vanmiddag m'n tante: GRRR KLOTEKAPPER HEB JE NOG BETAALD OOK NOG?!?! T ZAT VEEL LEUKER

gister vriendin: ja er zit iets fout ja, maar wat weet ik niet precies. Tis sprieterig.

Maar nu heb ik het weer anders zitten dan gister. Dus zal ff kijken wat de overige reacties morgen zullen zijn.

Ohja, das pijnlijk duidelijk!
nouja, morgen horen we wel lekker meer perikelen

Weltrusten enzo

Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_12492940
erg triest als je je ouders je kapsel moet laten beoordelen..... luister je nog veel naar je ouders?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_12493014
Breezertje?
  zondag 17 augustus 2003 @ 03:31:36 #166
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_12493599
aach joh...groeit wel weer aan, toch ?
Era Vulgaris
pi_12495534
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 02:51 schreef Vampier het volgende:
erg triest als je je ouders je kapsel moet laten beoordelen..... luister je nog veel naar je ouders?
haha.

grapjas.

Strawberry Flavour..
pi_12495537
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 02:55 schreef thabit het volgende:
Breezertje?
en nog een grapjas.

Strawberry Flavour..
pi_12495560
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 03:31 schreef Vassili_Z het volgende:
aach joh...groeit wel weer aan, toch ?
jah inderdaad. Heb het licht ook weer gezien, en ben me eindelijk ervan bewust dat het over een maandje alweer een cm langer is, en dus weer normaal zal zitten.
Strawberry Flavour..
  Spellchecker zondag 17 augustus 2003 @ 12:07:50 #170
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_12496407
het spijt me wel, maar ik ben toch wel benieuwd naar je reactie op de laatste post van BlackOrchid
Tevens -purist.
pi_12497983
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:07 schreef NoBody122 het volgende:
het spijt me wel, maar ik ben toch wel benieuwd naar je reactie op de laatste post van BlackOrchid
het spijt mij ook. maar heb geen zin om hier tijd in te steken. te druk met andere dingen.
Strawberry Flavour..
pi_12498356
m'n geklaag is over.

ik ga vragen of ie dicht mag.

kan toch niet meer reageren, want ben vanaf morgen weg.

Strawberry Flavour..
  zondag 17 augustus 2003 @ 15:21:44 #173
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_12500350
Slotje op verzoek van topicstartster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')