quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:40 schreef Tha.Gnome het volgende:
Je moet je haar door de war doen ofzo, staat veel leuker.
ehm.....
Eerst ff eten, dan naar de winkel. Dan ga ik ff langs iemand met een webam. Nog even wachten en dan kunnen jullie meegenieten van deze ramp.
quote:beter als er 1 of andere boer
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:02 schreef -moi- het volgende:
straks.Eerst ff eten, dan naar de winkel. Dan ga ik ff langs iemand met een webam. Nog even wachten en dan kunnen jullie meegenieten van deze ramp.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:03 schreef Steve-O het volgende:[..]
beter als er 1 of andere boer
uitschiet met de tondeuse op je achterhoofd
wel eens meegemaakt? dat zou idd heel erg lullig zijn...
mensen van fok. Zit om half 2 klaar. Dan komen er pics. Ik verwacht wel dat iedereen massaal komt kijken dan hè...
quote:ruk
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:06 schreef -moi- het volgende:[..]
mensen van fok. Zit om half 2 klaar. Dan komen er pics. Ik verwacht wel dat iedereen massaal komt kijken dan hè...
[edit]Zet in je fotoboek ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 16-08-2003 12:08]
quote:Schade kijken is leukk
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:06 schreef -moi- het volgende:[..]
hier zijn ze te beschouwen:
> lachen om m'n eigen hoofd.
ok, nu zullen mensen zeggen, valt best mee! ik vind deze foto's eigenlijk ook nog wel meevallen namelijk. Maar heb van te voren wel eerst een uur voor de spiegel gestaan, voordat ik me hier naartoe durfte te begeven.
Ik vond t vooral erg dat ik naar de kapper ging, en m'n kapsel er voor ¤6,50 op achteruit is gegaan.
Before the disaster:
quote:Before or after.. lelijk blijft zo'n pluk toch.. maak je toch niet zo druk, er zijn wel ergere dingen in de wereld dan jezelf te verschuilen omdat je pluk haar niet goed hangt..
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:09 schreef -moi- het volgende:
foto's zijn gemaakt.hier zijn ze te beschouwen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] > lachen om m'n eigen hoofd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]ok, nu zullen mensen zeggen, valt best mee! ik vind deze foto's eigenlijk ook nog wel meevallen namelijk. Maar heb van te voren wel eerst een uur voor de spiegel gestaan, voordat ik me hier naartoe durfte te begeven.
Ik vond t vooral erg dat ik naar de kapper ging, en m'n kapsel er voor ¤6,50 op achteruit is gegaan.Before the disaster:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:23 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Before or after.. lelijk blijft zo'n pluk toch..
Ík vond hem persoonlijk before wel mooi.
quote:gelukkig, smaken verschillen..
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:26 schreef -moi- het volgende:[..]
![]()
Ík vond hem persoonlijk before wel mooi.
quote:ben ik achter gekomen ja. Ik schrik altijd van mensen met een kerkhof-uiterlijk. D'r zijn mensen die dat mooi vinden. Gelukkig, smaken verschillen.
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:32 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
gelukkig, smaken verschillen..
quote:Hoe zien die er uit dan
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:36 schreef -moi- het volgende:[..]
mensen met een kerkhof-uiterlijk
quote:dat associeerde ik eigenlijk met jouw fotoboek foto's. Maargoed. Associaties verschillen.
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:39 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Hoe zien die er uit dan
Stenen hoofd? Zand lichaam?? Met maden gevulde lichaamsopeningen???
quote:* BlackOrchid gaat dr fotoboek bekijken...
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:40 schreef -moi- het volgende:[..]
dat associeerde ik eigenlijk met jouw fotoboek foto's. Maargoed. Associaties verschillen.
Welk kerkhof ![]()
Ahh well.. tis maar goed dat ik nu niet ga beginnen met associaties maken betreft jou foto's
Iedereen zn eigen stijl.. als we er allemaal zoals jou zouden uitzien zou de wereld wel een stuk simpeler zijn (en saaier) dan gingen we ons alleen maar druk maken om een pluk wat verkeerd hangt..
Achja, kappers, gelukkig groeit 't wel weer aan bij je ![]()
Misschien kun je tijdelijk iets schokkends of radicaals doen, een grote kuif ofzo
quote:ja zo naar achteren en met speldje vast zetten kuif.. of hoe ze dat ook noemen... enorm hip tegenwoordig
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:47 schreef Willaaam het volgende:
De Before is duidelijk beter jaAchja, kappers, gelukkig groeit 't wel weer aan bij je
Misschien kun je tijdelijk iets schokkends of radicaals doen, een grote kuif ofzo
quote:something like that.... dan ziet niemand dat er een pluk ontbreekt
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:48 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
ja zo naar achteren en met speldje vast zetten kuif.. of hoe ze dat ook noemen... enorm hip tegenwoordig
Wat ik wilde zeggen: ik ging bijna de humor ervan in zien
. maar die humor verdwijnt als sneeuw voor de zon, elke keer dat ik de opmerking, sjeez het zat ervoor een stuk beter, krijg.
quote:haha
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:52 schreef -moi- het volgende:
woops. dr gaat ff iets fout.Wat ik wilde zeggen: ik ging bijna de humor ervan in zien
. maar die humor verdwijnt als sneeuw voor de zon, elke keer dat ik de opmerking, sjeez het zat ervoor een stuk beter, krijg.
Achja, als de kapper iets (
censuur) ziet het er altijd beter uit op de before, anders had ie z'n werk goed gedaan ![]()
Ga eens gewoon naar de badkamer, pak een paar bussen haarlak en ga gewoon haarvouwen tot iets vreemds en radicaals en hoppatee, niemand die er meer over denkt dat je een plukje tekort komt! en een maand later kun je altijd nog zien wat de resterende schade is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |