abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:00:24 #76
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_12477050
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:54 schreef kloontje_ het volgende:

[..]

Klopt, het geeft je meer verdriet. Maar iemand anders zei tegen me: het is misschien beter dat je haar even samen hebt gezien met een 'nieuwe date'. Dan weet je dat (ook..) zij verder gaat met d'r leven en jij het hele voorval toch zo snel mogelijk kan/moet verwerken. Tis niet makkelijk! M'n vakantie is vandaag begonnen ... ik bereid me voor op 'n zware tijd.

Sterkte en ik hoop dat het niet te zwaar wordt!
pi_12492715
Nog een vraagje ... in het topic van funnyvinnie spreken hij en anderen over het 'goede contact' met de familie. Bij mij is dat wat minder ... ik denk dat ze me niet echt meer 'mochten' omdat het al een keer eerder fout ging, waarna we het toch weer geprobeerd hebben.

Toch had ik het idee ... om die ouders nog op een of andere manier te bedanken, middels een kaartje ofzo. Voor bijv. de mooie tijd en leuke momenten die ik zal koesteren.
Is dit een goed idee? Het komt misschien wat overdreven over, maar wil niet dat men mij herinnert als de gast die hun dochter het leven zuur heeft gemaakt. (dat is ook niet zo, maar dat beeld hadden ze destijds (misschien) omdat ze constant verdrietig thuis was)
Later toen het beter ging hield ze hun ook niet echt op de hoogte, dus misschien dat ze nooit geweten hebben dat ze 'weer gelukkig was'.
De communicatie daar is niet echt oppietoppie.
Tis allemaal wat krom ... heb in de 1e 2 jaar dan ook wel kunnen lachen met d'r familie en zijn zelfs een aantal keer met z'n allen weggeweest.
Kortom, doen of maar laten zitten? Als ik het laat zitten heb ik een beetje een verliezers-gevoel denk ik ... ik laat (als mezelf) dan geen fijne herinnering achter, zo lijkt het.

zondag 17 augustus 2003 @ 10:54:49 #78
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_12495359
Ik vind dat je het gewoon kan doen kan maar ja dit is mijn ervaring ik weet niet hoe haar ouders zijn tegen over het hele gebeuren. Maar je kan het altijd proberen en hoor je niets meer terug dan kun je daar wel de conclusie's uit trekken denk ik.
pi_12495396
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 10:54 schreef funnyvinnie het volgende:
Ik vind dat je het gewoon kan doen kan maar ja dit is mijn ervaring ik weet niet hoe haar ouders zijn tegen over het hele gebeuren. Maar je kan het altijd proberen en hoor je niets meer terug dan kun je daar wel de conclusie's uit trekken denk ik.
Yep, had voor mezelf al zo goed als beslist wel even iets te sturen, al is het alleen om netjes 'gedag' te zeggen en afscheid te nemen. Ik verwacht trouwens niets terug, ze zijn niet zo enorm 'spraakzaam' als het om persoonlijke zaken gaat.
Mochten ze toch iets laten weten dan is dat alleen maar mooi meegenomen.
pi_12587977
Ik voel me zo vernaggeld ... zie ook mijn posts in het topic van funnyvinnie.

Ze heeft me echt zo gekwetst, niet normaal.
En nu constant Daniel Bedingfield - If You're Not The One draaien is ook niet echt bevorderlijk voor de voorraad van m'n tranen ...

Grr ... life is unfair, jammer dat ik er op deze manier achter moet komen.
Heeft ze enig besef ... hoeveel ik hier nu post op Fok (waarvoor excuses) en wat het met me doet?
Sorry voor de vele posts met dezelfde strekking ... ik kan gewoon aan nix anders denken, de afgelopen anderhalve week.

pi_12588300
Het komt wel goed ik wens jou heel veel sterkte en zoek een beetje afleiding ga met je vrienden veel leuke dingen doen
oops ohh my ...
pi_12588629
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:55 schreef spookie het volgende:
Het komt wel goed ik wens jou heel veel sterkte en zoek een beetje afleiding ga met je vrienden veel leuke dingen doen
Bedankt voor je steun Spookie, ik zit de hele dag al te huilen, gaat niet goed.
Ja, ik moet er uit ... leuke dingen doen en niet aan haar denken. Ik roep dit al 20x in dit en het andere topic, tis zo lastig.
pi_12589164
nu kom ik erbij, ik ben dus ook gedumpt, en dat is al vier maanden geleden, maar eigenlijk hebben we sinds een maand geen contact meer, hij heeft al een andere vriendin, en ik zit nog steeds in een dip, en kan me geen ander voorstellen. Wij hebben ook 3 jaar gehad, waarvan het laatste jaar, rommelig, is ook al een keer uit geweest. Maar bij ons is het nu echt stuk! ruzie, niet normaal, leugens van zijn kant af die ik eerder niet wist! maar life goes on, en soms is dat zo ontzettend moeilijk. Ik blijf niet thuis zitten, maar ik geniet niet van de leuke dingen, maar ik verplicht mezelf wel dingen te gaan doen, want als ik alleen ben dan ga ik alleen maar nadenken, en dat hoort bij de verwerking, maar je bereikt er niets mee! Ik wil eigenlijk wel eens weten van mensen die ook een lange relatie gehad hebben en er ook zo stuk van waren, of zij er ooit overheen zijn gekomen en idd gelukkiger zijn dan ooit! Misschien moet ik er maar een topic over openen, maar Kloontje, ga gewoon door, kijk niet te ver vooruit, plan dag voor dag en ooit zeggen ze ben je er over heen!
pi_12589450
Meloen, jammer dat je bent gedumpt! Bij ons ging het van beide kanten niet echt meer en dus besloten we om er een punt achter te zetten ... om vervolgens te merken dat zij al scharrelt met een nieuwe gast.
We zouden vrienden blijven maar dat zetten we maar ff op de 'on-hold' denk ik.

Dat van jouw situatie is herkenbaar, ons laatste jaar was ook rommelig, ook een keer eerder uitgegaan.

Bedankt voor je steun, ik zet door en inderdaad, het moet op een gegeven moment over zijn. Ik wens jou ook het beste, zo lang over iemand in zitten is nooit leuk. Dus ik met m'n 'weekje intensief janken' moet eigenlijk niet klagen als ik het zo hoor.
Ach, life sucks ... tijdens een relatie ben je supergelukkig en daarna, nix dan ellende. Dit is mijn 1e relatie, vandaar dat ik er zo kapot van ben, heb 't ook niet eerder meegemaakt. (ben al wel 24, ja een laatbloeier)
Bestond er maar een forward-knop waarmee je deze tijd snel kon wegzappen.

pi_12589573
Ok, ik ben dus next...
Na 4 jaar verkering en 2 jaar samenwonen is ze weer terug naar
haar ouders gegaan.
Blijkbaar had ze dus nooit goed nagedacht over hoe het zou zijn om
samen te gaan wonen, en ze miste het vrijgezelle leventje nogal.

Vandaag, een paar maanden nadat het uit is gegaan komt ze me doodleuk vertellen dat ze alweer een tijdje verkering had, terwijl ze zo
op haar vrijheid gesteld was
Weet niet echt of ik me nou kwaad of verdrietig moet voelen...

pi_12589721
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:19 schreef Meloen20 het volgende:Ik wil eigenlijk wel eens weten van mensen die ook een lange relatie gehad hebben en er ook zo stuk van waren, of zij er ooit overheen zijn gekomen en idd gelukkiger zijn dan ooit!
Ik ben er zeker nog niet overheen, maar misschien is het nog te vers. Bij mij is het nu definitief vier weken over, na een zeer pittig half jaar waarin ze in het buitenland zat. In die zes maanden zijn meerdere dingen gebeurd die de grens van het betamelijke ruimschoots overschreden hebben. Vorige week ging het uitstekend, maar deze week is het weer dramatisch.

Ik ben benieuwd of de anderen ook zulke "prachtige" langdurende mood swings hebben???

Ik heb gelukkig niet alleen triest nieuws: al 12 dagen geen contact, een record

pi_12589752
Tering, gaat lekker hier, welcome to the club Maurice.
Ik heb in die 3 jaar niet samengewoond, lijkt me nog intenser dan, als je dat wel hebt gedaan ...
Had ze dat van dat vrijgezelle bestaan niet kunnen overdenken voordat ze ging samenwonen dan?

Lekker van die nieuwe verkering, daar zit ik bij mij ook heel erg mee.
Ze wilde zo graag 'een pauze', alles rustig aan doen ... en vertellen ze doodleuk dat ze er een nieuw iemand in hun leven is gekomen.

In mijn geval zou het gewoon zo schelen als ik het niet wist ... gewoon, dat het uit was en daarmee basta. Ik zou er nog steeds heel erg verdrietig om zijn, maar nu weet ik - naast dat het uit is - ook dat ze tal van leuke dingen op 't moment doet met die nieuwe dude ... moet er niet teveel aan denken anders gaat 't niet goed hiero.

pi_12589837
Al die negatieve dingen van iedereen! Het doet me wel goed dat ik niet de enige ben, want altijd als ik om me heen kijk, dan lijkt het alsof iedereen gelukkig is! Maar in werkelijkheid weet je dat ook niet, maar we moeten dit alles maar positief opvatten! Je moet de slecht dingen meemaken in je leven om de positieve dingen te gaan waarderen, want zeg nou eens eerlijk ben je bewust bezig geweest gelukkig te zijn tijdens je relatie? Ik besef het allemaal achteraf pas, en zie achteraf pas in wat er mis is gegaan en hoe we dat anders hadden kunnen doen, NU MAKEN WE DIT ALLEMAAL MEE, MAAR DES TE MEER WE EEN NIEUWE RELATIE WAARDEREN althans dat hoop ik
pi_12590606
Meloen, dat vond ik dus ook. De topics en antwoorden van andere mensen deden me goed. Niet ter leedvermaak, maar om te weten dat meer mensen zich op dit moment zo voelen! En dat ik niet de enige ben ...

Je hebt helemaal gelijk. Je bent niet zo bewust met geluk bezig als je gelukkig bent! (bijv. met je relatie)
Pas naderhand - als je ongelukkig bent - ga je beseffen hoe gelukkig je eigenlijk was. En dan is het eigenlijk al te laat ...

Ik kan nog niet denken aan een volgende relatie. Ik denk dat ik voorzichtiger ben geworden nu ... (dat hoor ik ook veel om me heen trouwens) ... gewoon bang om weer deze situatie mee te maken. Soort van faalangst denk ik?

pi_12591618
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:37 schreef kloontje_ het volgende: ...maar nu weet ik - naast dat het uit is - ook dat ze tal van leuke dingen op 't moment doet met die nieuwe dude ... moet er niet teveel aan denken anders gaat 't niet goed hiero.
Heb met stijgende verbazing op funnyvinnie´s topic gelezen wat er nu allemaal weer met je gebeurd is. Twee woorden: gevoelloos en respectloos! Kan er zo boos over worden Laat me raden: ze heeft het je zeker verteld uit het mom van "eerlijkheid". Ik doe een dringend beroep op je verstand, hoewel het in dit soort situaties bijna onmogelijk is om rationeel te blijven: Laat haar gaan!!! Je hebt nu gezien dat contact houden je alleen ongelukkiger maakt door de dingen die ze zegt of juist niet zegt. Elke vorm van energie aan haar is verspilde energie En je hebt nu juist alles nodig om het zelf allemaal te verwerken. En wat betreft die gedachten over die andere jongen: daar moet je echt doorheen. Dat moet slijten en dat kan heel langzaam gaan. Ik word ook soms nog helemaal gek bij de gedachte wat ze tijdens haar reis allemaal uitgespookt heeft, terwijl ze al 6 weken terug is!!! Nee, ik vrees dat de "dames" geen flauw benul hebben dat het ons zo aangrijpt.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:29:12 #91
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_12591693
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:31 schreef MauriceM het volgende:
Weet niet echt of ik me nou kwaad of verdrietig moet voelen...
het zal waarschijnlijk een tijdlang allebei zijn. Rot voor je kerel veel succes en join the club.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:30:25 #92
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_12591744
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:45 schreef kloontje_ het volgende:
En nu constant Daniel Bedingfield - If You're Not The One draaien is ook niet echt bevorderlijk voor de voorraad van m'n tranen ...
probeer eens Daniel Bedingfield - gotta get through this
pi_12591904
Carlito, bedankt voor het lezen van m'n posts, ik had soms het gevoel dat ik ze meer voor mezelf postte dan voor anderen. Ik kan wat lang van stof zijn, excuses.
Ze heeft het niet echt uit zichzelf verteld ... ze zei "we moeten maar niet meer bellen, want eeuh ..." en toen kreeg ik het woord voor woord toch te horen. ('ja' ... 'ja' ... 'ja' ... (op al m'n vragen))
Dus goed, kortom, ze heeft het me verteld.

Mensen in m'n omgeving zeggen het ook: laat dat kind gaan, jullie maken elkaar alleen maar ongelukkier naarmate je elkaar meer en meer blijft spreken en op de hoogte houdt van elkaars gebeurtenissen. (lees: escapades)
Ja, dat met die andere jongen moet ik maar 'accepteren' (?) of niet meer aan denken. Anwyay, het blijft een naaistreek!

Bij jou is ze al 6 weken terug van d'r 'vakantie' en nog steeds problemen dus?

woensdag 20 augustus 2003 @ 23:34:46 #94
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_12591912
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:27 schreef kloontje_ het volgende:
Meloen, jammer dat je bent gedumpt! Bij ons ging het van beide kanten niet echt meer en dus besloten we om er een punt achter te zetten ...
Dat is dus het dwaze ik zag niets aankomen. Alles ging lekker waren zelfs bezig met het huis van mijn ouders over te nemen omdat dat lekker groter was dan wat we nu hadden. Ik zit hier nu in een huis dat wel door mij is betaald maar alle spullen die er staan hebben we samen uitgezocht. Al de spullen die ze nodig had kleren en make-up etc. zijn weg hebben we samen ingepakt maar er staan nog meubels en winterkleren zijn er nog en ik loop er constant tegen aan. Dan kan je zeggen haal ze weg maar een schilderijtje dat een jaar in een rookruimte heeft gehangen laat ook sporen na. Ik loop hier echt als een kip zonder kop rond als ik al thuis ben en niet in de computerkamer zit.
pi_12591974
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:30 schreef funnyvinnie het volgende:

[..]

probeer eens Daniel Bedingfield - gotta get through this

Hehe, ik ken 'm ... ik vond dat (eerlijk gezegd ...) een schijtnummer, vind die ballad van hem juist wel mooi. Moet hem maar ff niet meer draaien, voel me nu weer wat beter.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:39:33 #96
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_12592085
Voel me kut ga zo blowtje draaien en slapen maar weer eens voor de verandering.
pi_12592106
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:34 schreef funnyvinnie het volgende:
Dat is dus het dwaze ik zag niets aankomen. Alles ging lekker waren zelfs bezig met het huis van mijn ouders over te nemen omdat dat lekker groter was dan wat we nu hadden.
[...]
Ja, dat met die spullen lijkt me erg .. alles doet je aan haar denken. Hebben jullie dat ook met locaties? Ik zou de komende tijd echt niet meer naar gebieden kunnen waar we samen destijds waren. (strand, eettentjes, etc)
Hey vinnie, idd matig dat je het niet zag aankomen. Ik had een wisselend laatste jaartje (op zich erg jammer) maar in jouw geval is de klap wel hard, direct (want het ging lekker?) een ander ...
pi_12592213
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:39 schreef funnyvinnie het volgende:
Voel me kut ga zo blowtje draaien en slapen maar weer eens voor de verandering.
Hey hoezo kut?? Je had weer hoop toch? Langzaam aan weer kijken hoe het zou gaan? Weliswaar niet samenwonen maar toch wel weer 'bij elkaar'? Of moet je dat nog beslissen?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:47:24 #99
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_12592362
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:40 schreef kloontje_ het volgende:
[..]

Ja, dat met die spullen lijkt me erg .. alles doet je aan haar denken. Hebben jullie dat ook met locaties? Ik zou de komende tijd echt niet meer naar gebieden kunnen waar we samen destijds waren. (strand, eettentjes, etc)

Ja als wij een moeilijke tijd hadden(ruzie maar ook als het met een familielid slecht ging etc.) gingen we naar scheveningen om lekker uit te waaien. De dag nadat het uit was wilde zij daar ok heen en we zijn dus gegaan, vertelde ze me dat ze daarheen wilde om iets af te sluiten en iets nieuws te beginnen. Ga ik ook maar ff niet meer heen.
quote:
(want het ging lekker?)
Het ging idd echt lekker nog goede seks de dag voor ze naar terschelling ging en lief tegen elkaar en uit eten etc etc.
quote:
een ander ...
Ja volgens haar was die ander de druppel. Later vertelde ze me dat ze zich ergens in had gestort waar ze zich geen raad mee wist. En ik weet nu ook niet wat ik moet ik weet de ander zijn voor en achternaam, emailadres en woonplaats en dat ie barman is, de rest weet ik zo en ik kan hem wel killen maar aan de andere kant weet ik ook niet wat zij hem allemaal voor lievewoordjes heeft toegespeeld. Hij wist wel dat ze een vriend had en hij had zich niet moeten mengen in een relatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_12592384
Gasten, vraagje (jaja, de ZOVEELSTE) ...

Gisteravond dus ruzie gehad, ik noemde haar klerewijf middels wat SMS'jes, en dat ze op d'r bek moest gaan tijdens het skaten, anyway, vanochtend enigszins 'goedgepraat'. (die sms'jes waren niet netjes, maar ik was woest...)
Hadden we afgesproken dat we vrijdag weer zouden bellen, ons laatste gesprek. (en nu ECHT)

Krijg ik net een SMS...
'Dit Klerewijf heeft de finish gehaald zonder op d'r bek te gaan! ik zal altijd van je blijven houden!! en dat weet je .... '

Iets terugsturen ("misschien moeten we ook maar niet meer SMS'en") of gewoon maar wachten op vrijdag?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')