quote:Misschien wel ja maar denk niet dat hij daar nu echt op zit te wachten
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:22 schreef addie84 het volgende:
misschien wel goed dat ze een nieuwe vriend heeft, krijg je iig geen valse hoop oid meer
quote:nee, heb je wel gelijk in, ik probeer alleen te zeggen dat hij nu misschien beter verder kan
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:23 schreef _-Daywalker-_ het volgende:[..]
Misschien wel ja maar denk niet dat hij daar nu echt op zit te wachten
quote:Snap wel dat je het goed bedoelt maar als je je klote voelt dan valt het allemaal ni mee
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:24 schreef addie84 het volgende:[..]
nee, heb je wel gelijk in, ik probeer alleen te zeggen dat hij nu misschien beter verder kan
En wat betreft het skippen van de vakantiedagen en toch maar weer gaan werken a.s. maandag: het zou - wat planning betreft - wel kunnen, maar ben ook wel effe toe aan wat rust. Heb nog amper (lees:geen) vrije dagen opgenomen het afgelopen jaar.
quote:Nope, hoezo? Zit er een verhaal aan vast ofzo?
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:30 schreef addie84 het volgende:
gebruik je eigenlijk bewust de nick Addie ipv addie84?
quote:Vergeten doe je zoiets niet snel .. believe me! je probeert positief te zijn maar ondertussen denk je er constant aan....
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:28 schreef kloontje_ het volgende:
Inderdaad Addie, dat wilde ik niet graag horen, ach ...
Ik begrijp je opmerking wel, op die manier kan ik haar misschien sneller vergeten ... geen idee.
In dit topic zei men ook al dat het van tijdelijke aard zal zijn omdat ze eerst 'ons' nog moet verwerken, kan ik me goed in vinden.En wat betreft het skippen van de vakantiedagen en toch maar weer gaan werken a.s. maandag: het zou - wat planning betreft - wel kunnen, maar ben ook wel effe toe aan wat rust. Heb nog amper (lees:geen) vrije dagen opgenomen het afgelopen jaar.
Maare what ever u do , hang in there
quote:is mijn oude nick
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:31 schreef kloontje_ het volgende:[..]
Nope, hoezo? Zit er een verhaal aan vast ofzo?
quote:Thanks daywalker, voor de steun. Je vertelde in een vorige post over je negatieve vakantie en dat ik weer moet gaan werken, maar dat laatste zie ik ook niet 1-2-3 zitten hoor.
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:32 schreef _-Daywalker-_ het volgende:
[..]
Vergeten doe je zoiets niet snel .. believe me! je probeert positief te zijn maar ondertussen denk je er constant aan....
Maare what ever u do , hang in there
quote:werken is heel goed als afleiding!
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:34 schreef kloontje_ het volgende:[..]
Thanks daywalker, voor de steun. Je vertelde in een vorige post over je negatieve vakantie en dat ik weer moet gaan werken, maar dat laatste zie ik ook niet 1-2-3 zitten hoor.
quote:Ik weet het , heb het net achter de rug en ik had ook geen zin om te werken maarja achteraf denk ik van had ik het maar wel gedaan.. heb gewoon alleen maar zitten denken ...
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:34 schreef kloontje_ het volgende:[..]
Thanks daywalker, voor de steun. Je vertelde in een vorige post over je negatieve vakantie en dat ik weer moet gaan werken, maar dat laatste zie ik ook niet 1-2-3 zitten hoor.
maargoed ik hoop dat je dan nog wel een beetje van je vakantie kan genieten strax
Oja en dat van die vlagen dat klopt ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door _-Daywalker-_ op 16-08-2003 00:44]
quote:De weken zijn gelukkig variabel ... ik kan het een weekje aanzien en dan eventueel toch gelijk weer aan de slag.
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:40 schreef _-Daywalker-_ het volgende:
[..]
Ik weet het , heb het net achter de rug en ik had ook geen zin om te werken maarja achteraf denk ik van had ik het maar wel gedaan.. heb gewoon alleen maar zitten denken ...maargoed ik hoop dat je dan nog wel een beetje van je vakantie kan genieten strax
quote:Ehmm nu grotendeels verwerkt al denk ik er nog steeds aan.. ik spreek haar ook nog regelmatig op msn of aan de foon en dan is het toch wel weer ff moeilijk maar het gaat steeds beter gelukkig , maarja nu is me vakantie voorbij
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:44 schreef kloontje_ het volgende:[..]
De weken zijn gelukkig variabel ... ik kan het een weekje aanzien en dan eventueel toch gelijk weer aan de slag.
Achter de rug: grotendeels verwerkt of toch nog regelmatig moeilijke momenten?
Is dat het nou allemaal echt waard?... ik weet het soms niet..
quote:Nou ja soms zou je het wel denken maarja als je eenmaal iemand hebt leren kennen waar je gek op bent dan denk je daar niet aan..
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:53 schreef nozem het volgende:
Soms denk ik wel eens dat ze liefde beter af hadden kunnen schaffen. Stel je hebt een relatie van 2 jaar, je denkt dat je het lot uit de loterij hebt, alles klopt gewoon, en ineens is je partner waar je zo ontzettend veel van houdt het beu. Je wordt aan de kant gezet als een hoop oud vuil. Vervolgens ben je daar maandenlang zo kapot van, en pas na een jaar ben je weer een beetje jezelf. Is dat jaar ellende die 2 gelukkige jaren wel waard denk ik dan? Die relatie van 2 jaar kan net zo goed ook minder dan een jaar zijn, ik ken mensen die er meer dan een jaar over hebben gedaan om een relatie van 6 maanden te verwerken..Is dat het nou allemaal echt waard?... ik weet het soms niet..
quote:Klopt, er gaat way te veel tijd in zitten. Je krijgt er een boel mooie momenten voor terug, maar inclusief de 'nasleep' vraag je je (soms!) af of het allemaal niet korter had gekund.
Soms denk ik wel eens dat ze liefde beter af hadden kunnen schaffen.
[ ... ]
ik ken mensen die er meer dan een jaar over hebben gedaan om een relatie van 6 maanden te verwerken..
Is dat het nou allemaal echt waard?... ik weet het soms niet..
quote:Je bent nog in de boze/bittere fase, als je het echt achter je kan laten, zul je er heel anders tegen aan kijken
Soms denk ik wel eens dat ze liefde beter af hadden kunnen schaffen. Stel je hebt een relatie van 2 jaar, je denkt dat je het lot uit de loterij hebt, alles klopt gewoon, en ineens is je partner waar je zo ontzettend veel van houdt het beu. Je wordt aan de kant gezet als een hoop oud vuil. Vervolgens ben je daar maandenlang zo kapot van, en pas na een jaar ben je weer een beetje jezelf. Is dat jaar ellende die 2 gelukkige jaren wel waard denk ik dan? Die relatie van 2 jaar kan net zo goed ook minder dan een jaar zijn, ik ken mensen die er meer dan een jaar over hebben gedaan om een relatie van 6 maanden te verwerken..Is dat het nou allemaal echt waard?... ik weet het soms niet..
En over dat oude vuil..zo LIJKT het inderdaad, maar je weet pas hoe het voor de ander voelt, als jij in een volgende relatie degene bent die er een punt achter zet.
Dan zul je zien dat het ook jou, als verlater, niet in de kouwe kleren gaat zitten.
En de lengte van verwerking heb je echt voor een groot deel zelf in de hand.
De eerste drie maanden ga je tot op de bodem, met alle verdriet, bitterheid en woede die daarbij hoort, daarna is het een kwestie van schouders eronder, een KEUZE die je maakt..."ik ga niet langer mijn leven laten leiden (lijden) door iets wat voorbij is".. dat kost zoveel meer energie dan je er bij neerleggen en niet meer te haten, niet meer bitter zijn.
quote:Dit snap ik niet ... eerst zeg je "ik ga niet langer mijn leven laten leiden door iets dat voorbij is" en daarna dat *dat* meer energie kost dan je erbij neerleggen en het accepteren. Dat is toch hetzelfde? Of begreep ik 't verkeerd, kan ook ..
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:20 schreef milagro het volgende:
[..]De eerste drie maanden ga je tot op de bodem, met alle verdriet, bitterheid en woede die daarbij hoort, daarna is het een kwestie van schouders eronder, een KEUZE die je maakt..."ik ga niet langer mijn leven laten leiden (lijden) door iets wat voorbij is".. dat kost zoveel meer energie dan je er bij neerleggen en niet meer te haten, niet meer bitter zijn.
quote:ik bedoel dat boos en bitter en/of verdrietig blijven (je leven laten leiden door iets wat voorbij is) energievretend is..
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:14 schreef kloontje_ het volgende:[..]
Dit snap ik niet ... eerst zeg je "ik ga niet langer mijn leven laten leiden door iets dat voorbij is" en daarna dat *dat* meer energie kost dan je erbij neerleggen en het accepteren. Dat is toch hetzelfde? Of begreep ik 't verkeerd, kan ook ..
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 16-08-2003 12:25]
quote:Nou geloof mij dat werkt ook niet! Was het maar zo Daardoor ga je alleen maar nog gekker denken.
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:22 schreef addie84 het volgende:
misschien wel goed dat ze een nieuwe vriend heeft, krijg je iig geen valse hoop oid meer
quote:Idd, bij mij werkt dat ook voor geen meter. ´Mijn ex heeft me bedrogen terwijl ze een half jaar in het buitenland zat (een kleine 2 maanden geleden). Maar nu is ze terug en nog steeds zak ik soms helemaal weg in die klotegedachten wat ze daar allemaal met die klootzak heeft uitgespookt. Alles, maar dan ook alles spookt dan door je hoofd. Helaas moet ik hier doorheen en ik merk dat dat in de weekenden moeilijker gaat omdat je dan meer tijd hebt om na te denken.
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:24 schreef funnyvinnie het volgende: Nou geloof mij dat werkt ook niet! Was het maar zo Daardoor ga je alleen maar nog gekker denken.
quote:Ok, bedankt voor de uitleg. Ben het er mee eens dat je er zelf los van moet komen en niet constant een 'dat gedoe' denken. Toch is 't soms 'lekker' (zie paar posts terug) om weer even te verdrinken in je verdriet en te denken aan die mooie tijd ...
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:24 schreef milagro het volgende:[..]
ik bedoel dat boos en bitter en/of verdrietig blijven (je leven laten leiden door iets wat voorbij is) energievretend is..
het is op een bepaald moment een keuze die je maakt, om niet langer te blijven hangen in/aan die negatieve energievretende gevoelens.
quote:Klopt, het geeft je meer verdriet. Maar iemand anders zei tegen me: het is misschien beter dat je haar even samen hebt gezien met een 'nieuwe date'. Dan weet je dat (ook..) zij verder gaat met d'r leven en jij het hele voorval toch zo snel mogelijk kan/moet verwerken. Tis niet makkelijk! M'n vakantie is vandaag begonnen ... ik bereid me voor op 'n zware tijd.
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:24 schreef funnyvinnie het volgende:
Nou geloof mij dat werkt ook niet! Was het maar zo Daardoor ga je alleen maar nog gekker denken.
Dan denk je stel nou dat ze met hem is op het moment dat je je kut voelt en dan ga je echt raar denken, dat ze met hem slaapt sext gezellig alles doet wat ze met jou deed, nee dat werkt niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |