quote:Bedankt, vet spel hoor. Ben deze zomer nog in St Mere Eglise geweest, ze hebben het weer mooi opgebouwd, hangt alleen nog een parachutist aan de kerk...
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:58 schreef DutchBlood het volgende:
http://www.filefront.com/r.b/page__download_free/_filepath__/mohaacrew/CoD/coddemo2.zip/_clear__page,filepath,cache,id/_cache__1E/_id__3e7a6d3b77b364450798490e4bd734993ff6b79af934654a182875bcacaf4701a3fedf3f0ea75e41/_output.html
quote:Is dat niet het dorpje uit de film "The longest day"?
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:26 schreef Bonobo11 het volgende:[..]
Bedankt, vet spel hoor. Ben deze zomer nog in St Mere Eglise geweest, ze hebben het weer mooi opgebouwd, hangt alleen nog een parachutist aan de kerk...
quote:Van de achterkant, wat ook wel het meest logisch is als jeje in de tank zelf inbeeldt. Daar zitten de meest kwetsbare delen (uitlaat, moter, etc)
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:51 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Je kan IRL um toch beter van de zijkant raken? Daar is ie toch het kwetsbaartst?
quote:Yep, die film gaat over de invasie in Normandie met onder andere de beroemde parachutist die aan de kerktoren bleef hangen (En het overleefde, hij was eregast op een latere reunie aldaar.)
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:49 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Is dat niet het dorpje uit de film "The longest day"?
quote:Aan de achterkant, de onderkant en de koepel zijn de tanks het minst sterk bepantserd, alhoewel de tiger natuurlijk wel een monster van een tank is. Met frontaal bedoel ik de hoek dus rechtstreeks erop en niet zijwaarts.
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:51 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Je kan IRL um toch beter van de zijkant raken? Daar is ie toch het kwetsbaartst?
quote:Maar zelfs met een Panzerfaust kun je een Tiger nog echt niet op zn voorkant onschadelijk maken....
Op woensdag 15 oktober 2003 14:12 schreef franske19 het volgende:[..]
Aan de achterkant, de onderkant en de koepel zijn de tanks het minst sterk bepantserd, alhoewel de tiger natuurlijk wel een monster van een tank is. Met frontaal bedoel ik de hoek dus rechtstreeks erop en niet zijwaarts.
quote:Volgens mij wel, ik ga het even uitzoeken.
Op woensdag 15 oktober 2003 21:46 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Maar zelfs met een Panzerfaust kun je een Tiger nog echt niet op zn voorkant onschadelijk maken....
quote:en
Armor thickness of the Tiger1 was 100mm thick on the front and 80mm on the sides (turret frontal armor thickness of 110mm and 80mm sides)
quote:Dit was een van de eerste concepten van de panzerfaust die later in verschillende series geproduceerd werden, er is zelfs informatie gevonden waaruit bleek dat er een panzerfaust 250 ontwikkeld werd die in staat was 400 mm staal te doorboren!
The warhead was accelerated to a speed of 28 m/s (92 fps), had a range of about 30m (100 ft.) and an armor penetration of up to 140mm (5.5 in.) of plain steel.
[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 16-10-2003 16:42]
quote:Ok dan
Op donderdag 16 oktober 2003 16:36 schreef franske19 het volgende:knip
Dit was een van de eerste concepten van de panzerfaust die later in verschillende series geproduceerd werden, er is zelfs informatie gevonden waaruit bleek dat er een panzerfaust 250 ontwikkeld werd die in staat was 400 mm staal te doorboren!
quote:Dat is inderdaad erg irritant. En ze weten je ook altijd precies goed te raken. Ik sta bijvoorbeeld om een hoekje kijk daar net met me hoofd omheen en ja hoor ze raken me in een reactie van een 100e seconde precies tussen me ogen met hun machine-gun vol open
Op donderdag 16 oktober 2003 16:59 schreef Slomy het volgende:
Enigste wat bij mij soms enige frustratie opwekt is dat de tegenstanders altijd meteen op jouw beginnen te schieten, zelfs als een van mijn 'teamgenoten' er voor hun makkelijker bijstaat.
Als er dan 10 duitsers zijn, schieten die alle 10 op jouw en niet eentje gaat op een van mijn teamgenoten schieten.
quote:Met Counterstrike doet jij toch precies hetzelfde ???
Op donderdag 16 oktober 2003 21:58 schreef Frasier het volgende:[..]
Dat is inderdaad erg irritant. En ze weten je ook altijd precies goed te raken. Ik sta bijvoorbeeld om een hoekje kijk daar net met me hoofd omheen en ja hoor ze raken me in een reactie van een 100e seconde precies tussen me ogen met hun machine-gun vol open
quote:Ik en Counterstrike?
Op donderdag 16 oktober 2003 22:09 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Met Counterstrike doet jij toch precies hetzelfde ???;)
quote:de Tellermine
Op donderdag 16 oktober 2003 22:52 schreef Atreidez het volgende:
Valt me trouwens wel op dat die Panzerfaust erg direct is. Ik dacht de eerste keer van afstand een klein boogje te maken, maar dat ding ging rechtomhoog over alles en iedereen heenIk ben zeker in de war met die andere tankbuster van de duitsers..
quote:Hij is vast nog wel ergens te downen, ik kan je wel een torrent linkje geven. Je moet dan alleen wel bittorent (of een variant daarvan) geinstalleerd hebben!
Op zondag 19 oktober 2003 17:06 schreef UberPhreak het volgende:
bah, dawnville is nergens meer te krijgen omdat hij nog niet online mocht zijn
quote:http://download.uol.com.br/jogos/demos/?C=M&O=D
Op zondag 19 oktober 2003 17:06 schreef UberPhreak het volgende:
bah, dawnville is nergens meer te krijgen omdat hij nog niet online mocht zijn
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 19-10-2003 17:23]
quote:DUNNO...... Maar het zou wel mooi zijn
Op zondag 19 oktober 2003 17:22 schreef gelly het volgende:
Komt er ook nog een MP demo ?
quote:Denk dat je em moet verglijken met MOH
Op zondag 19 oktober 2003 17:29 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik ga dit spel pas kopen als ik weet hoe de Multiplay is, en velen met mij denk ik. Dus ze mogen wel ns komen aankakken met die MP demo !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |