quote:Ziet eruit als het zelfde probleem wat sommige mensen bij GTA hadden. Je windows is wel helemaal up 2 date? Anders eens kijken bij de link naar de patch in het ViceCity topic...
Op dinsdag 30 september 2003 14:17 schreef err het volgende:
grmbl..bij mij ziet ie er zo uit:ati radeon 9500pro + nieuwste drivers, hier iemand die een oplossing weet?
quote:Thnx
Op zaterdag 11 oktober 2003 13:25 schreef Kid het volgende:
Er schijnt een nieuwe demo level uit te zijn, Dawnville genaamd.
quote:Idem. Nog 27 minuutjes.
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:21 schreef Atreidez het volgende:[..]
Thnx
Download in progress
Toch vind ik het grafisch allemaal wat minder scherp dan Medal of Honour.
quote:Dat vind ik opzich een pluspunt, tis allemaal wat ruiger.
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:28 schreef Murazor4096 het volgende:
Toch vind ik het grafisch allemaal wat minder scherp dan Medal of Honour.
En moeilijker, deze speel je niet 123 keer uit op Veteran terwijl dat bij de vorige zo snel ging.
Sniperen was leuk trouwens!
quote:Dat begin kwam ik maar niet voorbij tot ik er achter kwam dat ik zo'n Panzer-dinges moest pakken om die tank af te knallen
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:42 schreef =HellFire= het volgende:
Die demo is trouwens erg goed.En moeilijker, deze speel je niet 123 keer uit op Veteran terwijl dat bij de vorige zo snel ging.
quote:Capt. Foley zegt het zelfs. Luisteren private!
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:44 schreef Frasier het volgende:[..]
Dat begin kwam ik maar niet voorbij tot ik er achter kwam dat ik zo'n Panzer-dinges moest pakken om die tank af te knallen
Bij die 2e tank viel het me tegen dat als je niet nog eens een panzerfaust bij je hebt, het bijna ondoenelijk is om terug te lopen naar de church. Ik deed dat dus op Veteran oh nee Hardend, naja, viel me vies tegen. Tientalle soldaten en die tank komt je achterna.
Dit is trouwens ook niet zo scripted, die Private Jackson die gaat kijken, als je hem achternagaat blijft ie wel gewoon leven, wacht je af, dan gaat ie wel dood.
quote:Het voelt inderdaad wat minder scripted aan. Ik kwam alleen wel het volgende tegen: op een gegeven moment moeten twee mannen een tank opblazen en klimmen ze beide op de tank, waarbij 1 er een granaat in gooit. 1 van de 2 was bij mij blijkbaar al dood, zodat de ander de rest van het spel op die tank bleef zitten wachten
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:52 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb hier trouwens weer nog meer Band of Brothers gevoel bij dan bij MOH:AA terwijl dat toch echt de BoB titel is volgens mij.Dit is trouwens ook niet zo scripted, die Private Jackson die gaat kijken, als je hem achternagaat blijft ie wel gewoon leven, wacht je af, dan gaat ie wel dood.
quote:Ik had 'm hier vandaan http://www.alfagames.net/CallofDuty.zip
Op zaterdag 11 oktober 2003 20:09 schreef svmnb het volgende:
Heeft iemand een mirror, want het is te druk op de main server.
Het kan even duren voordat hij begint.
quote:Deze game loopt ook super bij mij.
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:33 schreef Frasier het volgende:
Deze demo draait bij mij trouwens beter dan de eerste. Bij de eerste demo had ik alles op hoog ingesteld behalve "character textures" die stond op "high" inplaats van op "extra" anders was het niet te spelen. Bij deze demo staat "extra" nu ook aan en het draait nog steeds lekker soepel.
Jedi Acadamy daarentegen is echt huilen met de pet op. Ik snap dat niet.
quote:The force is not with you
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:05 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Deze game loopt ook super bij mij.
Jedi Acadamy daarentegen is echt huilen met de pet op. Ik snap dat niet.
quote:Ja dat hoor je dan best vaak.
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:11 schreef Atreidez het volgende:[..]
The force is not with you
quote:Een driver probleem denk ik. Ik heb een Soundblaster Live met nieuwste drivers en geen enkel probleem.
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:48 schreef chocolatemoeze het volgende:
demo gedowned, en hij is echt vet bruut! De wapens klinken goed, het stof wat rond vliegt, de ai is redelijk goed, de graphics (alles hoog en quality max) zijn ok .. .wat wil je nog meer.
Vraagje, ik krijg de eax niet aan de gang! ik heb een audigy player, maar geen geluid als ik eax 1, 2 of 3 kies
Maar de rest is allemaal wel HEEL erg mooi en spectaculair
En mede de RTCW engine hoef je niet zon Uber PC te hebben. AMD Athlon2000 en een Geforce4 MMX-je zijn al ruim voldoende
quote:Sterker nog op een Athlon 1100, 384mb geheugen en GeForce 2 Ti draait het perfect met alles op hoog. Af en toe misschien wat minder maar alleen in drukke scenes.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:54 schreef Vassili_Z het volgende:
De models zijn erg RTCW achtig, wat ook weer logisch is voor een spel wat op deze engine gemaakt is. Voor RTCW zelf is dat geen bezwaar, maar voor dit spel dat een ongelooflijke sfeer uitademt en je dan oog in oog komt te staan met.... een halve stripfiguur is niet echt realistisch.
Dat zijn wel de nadelen ervan....Maar de rest is allemaal wel HEEL erg mooi en spectaculair
![]()
En mede de RTCW engine hoef je niet zon Uber PC te hebben. AMD Athlon2000 en een Geforce4 MMX-je zijn al ruim voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |