abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12462948
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:49 schreef Zooi het volgende:

[..]

Bijna goed, een potmeter is een variabele weerstand. Niets meer, niets minder. Denk maar aan een dimmer voor verlichting, dat is ook een vorm van een potmeter. Ik gok erop dat het bereik van de laser veranderd zal worden door het verstellen van de potmeter en dus makelijker cd roms uit zal kunnen lezen.

Dat is 't inderdaad.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Eindredactie Games vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:20:16 #52
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_12463193
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:49 schreef Zooi het volgende:

[..]

Bijna goed, een potmeter is een variabele weerstand. Niets meer, niets minder. Denk maar aan een dimmer voor verlichting, dat is ook een vorm van een potmeter. Ik gok erop dat het bereik van de laser veranderd zal worden door het verstellen van de potmeter en dus makelijker cd roms uit zal kunnen lezen.

daar kotm bij dat je eerder je dvd drive naar het grootje is
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:24:10 #53
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_12463256
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Lastig valt wel mee denk ik. Maar ja, je moet je xbox open maken dus je garantie is sowieso naar de klote.

is dat zo, hoe willen ze dat eigenlijk nagaan dan?
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:25:59 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12463294
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:31 schreef American_Nightmare het volgende:
-warez-
Dit is vlgs mij moeilijk illegaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 15-08-2003 19:32]

The truth was in here.
pi_12463387
We gaan hier mensen NIET helpen met het aan de praat krijgen van warez op hun XBOX, en het aanpassen van je drive om DVD-RW/R en CD-RW te draaien valt daar ook onder!

American_Nightmare, dit is al het zoveelste topic waar je over je klote warez blijft praten en ik heb er eerlijk gezegd schoon genoeg van!

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 15-08-2003 19:39]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12463440
Kun je niet lezen? We gaan het hier NIET hebben over het aan de praat krijgen van CD-RW's.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 15-08-2003 19:35]

vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:34:49 #57
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_12463468
WAT IS DAAR ILLEGAAL AAN!
het aandraaien van iets...
je stelt alleen de laser bij, net zoals je misschien een andere fan erin zet.
What's the big fucking deal?
pi_12463512
Screens van de nieuwe James Bond: Everything or Nothing:

vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:38:58 #59
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12463563
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
We gaan hier mensen NIET helpen met het aan de praat krijgen van warez op huin XBOX, het het aanpassen van je drive om DVD-RW/R en CD-RW te draaien valt daar ook onder!

Wat een mooie uitspraak.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_12463569
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:34 schreef Fliepke het volgende:
WAT IS DAAR ILLEGAAL AAN!
het aandraaien van iets...
je stelt alleen de laser bij, net zoals je misschien een andere fan erin zet.
What's the big fucking deal?
Uit de FAQ
quote:
Een extra opmerking wat warez/illegale software betreft
Hier verstaan we onder, alle zaken met betrekking tot het downloaden van commerciële software. Media als Games vallen daar ook onder. Het melden dat bepaalde software te downloaden valt of het vragen hiernaar mag je voor je houden. Ook cracks, illegale patches en abandonwarez zijn niet gewenst. Via welk medium dan ook.

Zodra het om illegale content gaat, is het niet gewenst op Fok!.

Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel!

• Het interesseert ons niet waar je de game vandaan haalt of met wat voor snelheid je hem van je server download.
  • We gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet;
  • We gaan verder niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf.
  • Overtreding van deze regels betekent sowieso dat je post wordt gedelete. Bij herhaling wordt de toegang tot Games & Consoles ontzegd door middel van een ban.

Of het illegaal of niet is boeit me niet, hier bespreken we het niet. En nu weer on-topic. Verdere vragen of opmerkingen over dit onderwerp kunnen in FB.
    pi_12463673
    Strolie je hebt geen mailadres in je profiel dus dan maar zo:

Maak je niet zo druk! Denk aan je hart! Het aan de praat krijgen van DVD-writables is ALLESBEHALVE illegaal. De meeste xbox'en met Philips/Samsung drives lezen ze gewoon zonder problemen. En als ik een DVD-r vol met mp3 of audio in mijn xbox wil afspelen, evenals een backup van een game of DVD dan is daar niets illegaals aan. Dus ik snap werkelijk niet waar je je nu weer zo druk om maakt.
    Zo kun je overal wel een probleem van gaan maken he.

Bovendien doe ik een hoop moeite om mensen te laten zien hoe ze hun xbox LEGAAL aan kunnen passen en dan vind ik 't niet bepaald netjes dat jij die post zonder pardon leegflikkert.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_12463726
    Wederom, het is niet illegaal maar volgens de policy mag het niet. Punt.
    pi_12463769
    Zeiktopic plz.
    pi_12463834
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:45 schreef Strolie75 het volgende:
    Wederom, het is niet illegaal maar volgens de policy mag het niet. Punt.
    Dan mag jij me es precies aanwijzen welk punt van die moederneukende policy ik dan overtreed.

Volgens die denkwijze van jou mag je niet eens meer over het kopen van een xbox praten. Want met die gekochte xbox zou je wel eens illegale games kunnen gaan spelen.

pi_12463846
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:47 schreef FluxC5 het volgende:
    Zeiktopic plz.
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:51:03 #66
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12463861
    Vlgs mij is het wel illegaal.. zodra je die xbox moet open maken om aanpassingen te maken ben je illegaal bezig... of dat nou met een schroevendraaier gebeurt of een programma, met een chip of een draadje.. tis illegaal.
    The truth was in here.
    pi_12463879
    Werkt dat verstellen van dat lasertje ook voor originele dvd`s die mijn xbox echt niet pakt?
    Crouching Tiger Hidden Dragen en Disney`s Peter Pan doen het helemaal niet in mijn xbox en wel in de dvd speler van mijn pc...
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_12463922
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:51 schreef Bastard het volgende:
    Vlgs mij is het wel illegaal.. zodra je die xbox moet open maken om aanpassingen te maken ben je illegaal bezig... of dat nou met een schroevendraaier gebeurt of een programma, met een chip of een draadje.. tis illegaal.
    Helemaal niet. Je garantie vervalt, maar je mag met jouw xbox doen wat je wilt. Zelfs het ombouwen met een chip is gewoon legaal in Nederland. Het enige wat de rechter hier strafbaar heeft gesteld is het "commercieel ombouwen van consoles". Dus het ombouwen en er geld voor vragen.
    Ik vind 't een beetje zeikerig dat dit nu opeens niet besproken mag worden hier. Dit forum gaat namelijk ook over consoles en niet alleen over spellen. En alleen omdat een mod DENKT dat iets tegen de policy indruist (wat niet zo is) maakt dat het nog niet illegaal.

Maar goed, anders open ik wel een xbox tune topic in DIG, mij ook best. Daar kunnen ze tenminste wel normaal doen.

[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 15-08-2003 19:55]

pi_12463932
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:51 schreef Bastard het volgende:
    Je mag zelfs een MOD-chip erin zetten. Het is JOUW Xbox en MOD-chips zijn niet verboden.
    Superfly.
    pi_12463938
    Denk ik.
    Superfly.
    pi_12463994
    In ieder geval: Gewoon niet doen dat pot-tunen, je verneukt er volgens mij inderdaad je XboX mee.
    En als je toch muziek naar je XboX wil, koop dat een paar verschillende CD-rw's, 1 ervan doet het sowieso wel..
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:59:38 #72
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12464073
    En nu plaatjes en verhalen mensen..
    The truth was in here.
    pi_12464193
    Mijn Hitman II disc doet het voor geen meter. De achtergrondmuziek hapert of valt weg, soms zelfs helemaal geen geluid. Bij het laden zegt hij best vaak dat de disc beschadigd of vuil is. Maar de disc is helemaal schoon en totaal geen krasje.

Wat te doen?

pi_12464424
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 20:03 schreef FluxC5 het volgende:
    Mijn Hitman II disc doet het voor geen meter. De achtergrondmuziek hapert of valt weg, soms zelfs helemaal geen geluid. Bij het laden zegt hij best vaak dat de disc beschadigd of vuil is. Maar de disc is helemaal schoon en totaal geen krasje.

Wat te doen?

Potmeter bijstellen hehe Ff serieus; dit zou best kunnen helpen! Doet ie 't in een andere xbox wel goed of weet je dat niet? Welk merk drive heb je?
    pi_12464526
    Thomson dus.

Volgens mij heeft ie in andere drives ook dezelfde problemen.

Ik heb naar microsoft gebeld (de XboX-lijn), maar dat is alleen engels of Frans . Krijg ik dus de domse en moelijkst verstaanbare doos uit engeland aan de telefoon, helpt ook niet dus.
    Ook even naar de winkel geweest, daar kunnen ze ook niets doen.
    Dan maar een mailtje gestuurd, maar nog niks terug gehad.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')