quote:Dat is 't inderdaad.
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:49 schreef Zooi het volgende:[..]
Bijna goed, een potmeter is een variabele weerstand. Niets meer, niets minder. Denk maar aan een dimmer voor verlichting, dat is ook een vorm van een potmeter. Ik gok erop dat het bereik van de laser veranderd zal worden door het verstellen van de potmeter en dus makelijker cd roms uit zal kunnen lezen.
quote:daar kotm bij dat je eerder je dvd drive naar het grootje is
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:49 schreef Zooi het volgende:[..]
Bijna goed, een potmeter is een variabele weerstand. Niets meer, niets minder. Denk maar aan een dimmer voor verlichting, dat is ook een vorm van een potmeter. Ik gok erop dat het bereik van de laser veranderd zal worden door het verstellen van de potmeter en dus makelijker cd roms uit zal kunnen lezen.
quote:is dat zo, hoe willen ze dat eigenlijk nagaan dan?
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:36 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Lastig valt wel mee denk ik. Maar ja, je moet je xbox open maken dus je garantie is sowieso naar de klote.
quote:Dit is vlgs mij moeilijk illegaal.
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:31 schreef American_Nightmare het volgende:
-warez-
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 15-08-2003 19:32]
American_Nightmare, dit is al het zoveelste topic waar je over je klote warez blijft praten en ik heb er eerlijk gezegd schoon genoeg van!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 15-08-2003 19:39]
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 15-08-2003 19:35]
quote:Wat een mooie uitspraak.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
We gaan hier mensen NIET helpen met het aan de praat krijgen van warez op huin XBOX, het het aanpassen van je drive om DVD-RW/R en CD-RW te draaien valt daar ook onder!
quote:Uit de FAQ
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:34 schreef Fliepke het volgende:
WAT IS DAAR ILLEGAAL AAN!
het aandraaien van iets...
je stelt alleen de laser bij, net zoals je misschien een andere fan erin zet.
What's the big fucking deal?
quote:Of het illegaal of niet is boeit me niet, hier bespreken we het niet. En nu weer on-topic. Verdere vragen of opmerkingen over dit onderwerp kunnen in FB.
Een extra opmerking wat warez/illegale software betreft
Hier verstaan we onder, alle zaken met betrekking tot het downloaden van commerciële software. Media als Games vallen daar ook onder. Het melden dat bepaalde software te downloaden valt of het vragen hiernaar mag je voor je houden. Ook cracks, illegale patches en abandonwarez zijn niet gewenst. Via welk medium dan ook.Zodra het om illegale content gaat, is het niet gewenst op Fok!.
Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel!
Het interesseert ons niet waar je de game vandaan haalt of met wat voor snelheid je hem van je server download. We gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet; We gaan verder niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf. Overtreding van deze regels betekent sowieso dat je post wordt gedelete. Bij herhaling wordt de toegang tot Games & Consoles ontzegd door middel van een ban.
Maak je niet zo druk! Denk aan je hart! Het aan de praat krijgen van DVD-writables is ALLESBEHALVE illegaal. De meeste xbox'en met Philips/Samsung drives lezen ze gewoon zonder problemen. En als ik een DVD-r vol met mp3 of audio in mijn xbox wil afspelen, evenals een backup van een game of DVD dan is daar niets illegaals aan. Dus ik snap werkelijk niet waar je je nu weer zo druk om maakt.
Zo kun je overal wel een probleem van gaan maken he.
Bovendien doe ik een hoop moeite om mensen te laten zien hoe ze hun xbox LEGAAL aan kunnen passen en dan vind ik 't niet bepaald netjes dat jij die post zonder pardon leegflikkert.
quote:Dan mag jij me es precies aanwijzen welk punt van die moederneukende policy ik dan overtreed.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:45 schreef Strolie75 het volgende:
Wederom, het is niet illegaal maar volgens de policy mag het niet. Punt.
Volgens die denkwijze van jou mag je niet eens meer over het kopen van een xbox praten. Want met die gekochte xbox zou je wel eens illegale games kunnen gaan spelen.
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:47 schreef FluxC5 het volgende:
Zeiktopic plz.
quote:Helemaal niet. Je garantie vervalt, maar je mag met jouw xbox doen wat je wilt. Zelfs het ombouwen met een chip is gewoon legaal in Nederland. Het enige wat de rechter hier strafbaar heeft gesteld is het "commercieel ombouwen van consoles". Dus het ombouwen en er geld voor vragen.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:51 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij is het wel illegaal.. zodra je die xbox moet open maken om aanpassingen te maken ben je illegaal bezig... of dat nou met een schroevendraaier gebeurt of een programma, met een chip of een draadje.. tis illegaal.
Maar goed, anders open ik wel een xbox tune topic in DIG, mij ook best. Daar kunnen ze tenminste wel normaal doen. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 15-08-2003 19:55]
quote:Je mag zelfs een MOD-chip erin zetten. Het is JOUW Xbox en MOD-chips zijn niet verboden.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:51 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij is het wel illegaal.. zodra je die xbox moet open maken om aanpassingen te maken ben je illegaal bezig... of dat nou met een schroevendraaier gebeurt of een programma, met een chip of een draadje.. tis illegaal.
Wat te doen?
quote:Potmeter bijstellen hehe
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:03 schreef FluxC5 het volgende:
Mijn Hitman II disc doet het voor geen meter. De achtergrondmuziek hapert of valt weg, soms zelfs helemaal geen geluid. Bij het laden zegt hij best vaak dat de disc beschadigd of vuil is. Maar de disc is helemaal schoon en totaal geen krasje.Wat te doen?
Volgens mij heeft ie in andere drives ook dezelfde problemen.
Ik heb naar microsoft gebeld (de XboX-lijn), maar dat is alleen engels of Frans
. Krijg ik dus de domse en moelijkst verstaanbare doos uit engeland aan de telefoon, helpt ook niet dus.
Ook even naar de winkel geweest, daar kunnen ze ook niets doen.
Dan maar een mailtje gestuurd, maar nog niks terug gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |