quote:Vroeger, toen T-Mobile nog Ben heette en Kelly nog een bitch was
Op donderdag 14 augustus 2003 20:45 schreef Grayburn het volgende:.
quote:idd 3 keer kauwen en de smaak is eraf
Op donderdag 14 augustus 2003 20:42 schreef What het volgende:
* What begrijpt niet dat er mensen zijn die die bagger van Ben bits lekker vonden.Iiiiiiiieeeeeeeeuuuuuwwwww.
quote:Vroegah... Toen sinaasappels nog persvrijheid hadden en het land nog droog was en de vissen nog gewoon moesten lopen.
Op maandag 18 augustus 2003 23:06 schreef Heib het volgende:
Vroegah.... toen de dieren nog konden praten.....
En in de tijd dat kamelen nog 3 bulten hadden en je nog kon kiezen waar je zat.
En toen Kennedy bij Mc Donalds kwam en zei "Ich muchte gern ein Hamburger"
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:37 schreef Blaataad het volgende:
De echte crocky bolgonese die mis ik pas
Smerig, echt, gadverquote:Op donderdag 14 augustus 2003 20:25 schreef morgaine21 het volgende:
ik mis de kaneelvariant.....:'(
Iddquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:42 schreef J.A.N.A. het volgende:
Offtopic:
[afbeelding]
Post ik wat in een kauwgomdraad kijk eens naar namen de laatste reageerders van de 2 vorige topics: SPOOKY!
klopt, eigen merken bolognese chips komt over het algemeen wel in de buurt van de oude crockyquote:Op vrijdag 3 december 2004 15:22 schreef Whiskers het volgende:
[..]
eigen merk bolgonese van de c1000 schijnt verdacht dicht in de buurt te komen....
hahaha waar heb jij heen gemaild?quote:Op maandag 20 december 2004 23:33 schreef J.A.N.A. het volgende:
Antwoord van Benbits!
+++++++++
Geachte heer J.A.N.A,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw reactie aangaande de verkrijgbaarheid van het product Benbits. Hierop kunnen wij u het volgende meedelen.
Sinds september 2000 is dit artikel uit het assortiment genomen vanwege te lage afzet.
Wij begrijpen dat dit voor u een teleurstelling betekent maar hopen u desalniettemin met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,
RBV Leaf BV
++++++++++
Jullie hebben er te weinig van gegeten!
Met vriendelijke groeten,quote:Op woensdag 22 december 2004 00:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
hahaha waar heb jij heen gemaild?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |