En dan nog een vraagje: hoe is het eigenlijk momenteel met het bereik van Telfort/O2? En dan heb ik het niet alleen over de stad, maar ook het plattenland. Want dat was een tijdje geleden volgens veel mensen slecht.
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen .
Die aanbieding is wel heel erg goedkoop maar het kan volgens mij zijn dat je korting of helemaal geen toestel erbij krijgt.
quote:En hoe zit het met de gesprekskwaliteit?
Op donderdag 14 augustus 2003 20:09 schreef ThaFreak het volgende:
over bereik kan ik je wel vertellen dat ik waar ik ook ben altijd goed bereik heb....
Buiten de stad, tunnels, veluwe, disco's noem het maar op heb altijd goed bereik...
quote:Er zit inderdaad geen toestel bij en is dus ook de opzet, omdat ik die al eentje heb
Die aanbieding is wel heel erg goedkoop maar het kan volgens mij zijn dat je korting of helemaal geen toestel erbij krijgt.
quote:http://www.gsmeasy.nl/php/abonkosten.php?ab_id=81
Op donderdag 14 augustus 2003 20:10 schreef Glacius het volgende:[..]
En hoe zit het met de gesprekskwaliteit?
goed, geen gekraak en altijd helder en duidelijk.
moet je natuurlijk geen toestel uit jaar 0 hebben.....heb zelf een 3310 en gaat helemaal toppieEr zit inderdaad geen toestel bij en is dus ook de opzet, omdat ik die al eentje heb
.
ben beetje scheel aan het worden.....stond er met grote letters....
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 14-08-2003 20:16]
quote:Ah, bedankt.
Op donderdag 14 augustus 2003 20:15 schreef ThaFreak het volgende:[..]
http://www.gsmeasy.nl/php/abonkosten.php?ab_id=81
staat wel meer info
Als dat abonnement waar jiij het over hebt hetzelfde is als dat wat O2 als laatste heeft gelanceerd, zit er wel degelijk een addertje onder het gras. Dat tarief van 1 eurocent per minuut geldt alleen maar voor telefoontjes naar andere nummers van O2/Telfort. De rest gaat voor gewoon tarief en als ik me niet vergis komt dat gewoon bovenop die 5 euro voor de belminuten. Dus je betaalt 7,50 voor abonnement, 5 euro voor 500 belminuten plus de rest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |