das mooi om te horenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:38 schreef Ph03niX het volgende:
[..]
hebben mijn ouders afgelopen week gezeten, op de foto's zag hert er goed uit![]()
Hé, zie ik Nicolien daar op de foto?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:19 schreef layd-dd het volgende:
okhttp://groups.msn.com/dais/ + http://groups.msn.com/dais2/
let niet op al die gekke foto's:P maar het gaat erom dat je een idtje krijgt he:P
euh jah dat klopt...wie ben jij dan ???quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:22 schreef spacewagon_glxi het volgende:
[..]
Hé, zie ik Nicolien daar op de foto?
Vanuit Kreta kan ik het ook nog lezenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:30 schreef layd-dd het volgende:
exit jammer dat ik je niet meer ff heb gesproken om je een fijne vakantie te wensen! maaruhm dan nog maar alsnog:P VEEL PLEZIER!!!!
och ja tuup wrijf t er nog maar es in dat ik nog t/m volgende week zaterdag moet wachten op goed weerquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:29 schreef exit het volgende:
[..]
Vanuit Kreta kan ik het ook nog lezen![]()
Maar bedankt!!!!!!![]()
Reuze gezellig hier en heerlijk weer in tegenstelling tot Nederland![]()
Rethymnon is wel aardig. Ik was daar 13 jaar geleden in maart. Heerlijk rustig. Het stadje is sindsdien wel wat groter en toeristischer geworden, maar de kleine straatjes in de binnenstad zijn prachtig om te zien. Rethymnon is trouwens een ideale uitvalbasis om de west- en zuidkust te 'ontdekken'. Of een keertje richting de bergen te gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:48 schreef thaleia het volgende:
Wij hebben geen zin in de toestanden in Chersonissos en aangrenzende dorpjes en gaan nu hoogstwaarschijnlijk naar Rethymnon. 11 dagen, vermoedelijk om en om een strand- en een het-eiland-bekijken-dag. We hebben er minimaal 2 mensen bij met rijbewijs, dus da\'s bijzonder handig. En een tamelijk-vloeiend-Nieuw-Grieksspreker. Ik zie het al helemaal zitten
hahaha gemenerd:P geniet er maar van! Dikke kus!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:29 schreef exit het volgende:
[..]
Vanuit Kreta kan ik het ook nog lezen![]()
Maar bedankt!!!!!!![]()
Reuze gezellig hier en heerlijk weer in tegenstelling tot Nederland![]()
Goh, ga je niet naar Portugal dit jaar, kreta2004???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:13 schreef kreta2004 het volgende:
hallo,
Ik wil binnenkort een appartement gaan boeken in chersonissos, weet er iemand goede appartementen?
Ik zat zelf naar maria beach te kijken, iemand ervaring hiermee. Of naar creton vieuw maar die is een stukje duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |