Ow, die vlucht heb ik nog niet gezien op de site van schiphol. Jij wel?quote:Op maandag 21 juni 2004 22:23 schreef exit het volgende:
ik ga ook op 4 juli maar volgens mij gegevens vlieg ik 15.50 met transavia?
Ja, best lullig als je er een dag bij in zit inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2004 22:37 schreef exit het volgende:
Idd ga ik er zowiezo al een dag bij in![]()
Maar je hebt gelijk heb net ook ff gekeken op de schiphol site en ook de transavia site maar mijn vlucht staat er niet tussen. Maar volgens mijn gegevens :
4/7 Amsterdam - Heraklion HV1361 15.50-20.20
Die gegevens heb ik van mijn reisbureau mogen ontvangen... Dus volgens mij zou dat toch wel moeten kloppen, maar volgens schiphol en transavia site bestaat mijn vlucht niet zegmaarquote:Op maandag 21 juni 2004 23:13 schreef spacewagon_glxi het volgende:
Ja, best lullig als je er een dag bij in zit inderdaad
Hoe kom je aan die gegevens dan?
Maar aan je eerste dag heb je feitelijk niks, dus feitelijk heb je precies genoeg dagenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:30 schreef exit het volgende:
Heb vandaag mn tickets opgehaald de vliegtijden zijn met Transavia a la carte:
4 juli 15.50 Amsterdam - Heraklion
11 juli 23.59 Heraklion - Amsterdam
Terugkomst is dus het einde van de zondag dus feitelijk een dag "extra"
Daar heb je ook weer gelijk in natuurlijk, maar ik dacht dat laat ik even achterwegen om te vermeldenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:05 schreef spacewagon_glxi het volgende:
Maar aan je eerste dag heb je feitelijk niks, dus feitelijk heb je precies genoeg dagen
Dat hou je toch altijd als je moet reizen. Wat doe je eerlijk gezegd nou de eerste en laatste dag op vakantie? Als je maar 3/4 dagen op vakantie gaat dan kan het begrijpen, maar als je langer dan 8 dagen gaat dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:31 schreef spacewagon_glxi het volgende:
Ik heb ook de tickets binnen, met de juiste tijden. Ik vlieg om 17.04 heen, en om 11.25 terug. Twee prima tijden om te vertrekken, twee rot tijden qua vakantieduur: de eerste en de laatste dag zijn in feite al weg...
Hmm, klinkt heel ineteressant, maar ik heb nog een aantal vragen...quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:35 schreef Timen het volgende:
Mensen, Ik ga nu voor het 5e jaar naar kreta... (malia, is net wat gezelliger). En ik ben nog nooit in een museum of kloof geweest... Dat georganiseerde rotzooi is echt helemaal niks waard. Spendeer je geld aan een Scooter en trek er met z'n allen op uit! Ga gewoon het land in en je cruised dwars door de bergen door kleine dorpjes wat vele malen mooier is.
Tip, doe dit dus niet als je helemaal brak bent van de alcohol van de nacht daarvoor.
Zelf vindt ik starbeach na al die jaren helemaal niks meer, de muziek is heel vet etc. maar de zwembaden en hygiene is echt 0,0... (je ziet een soort van 2e huid op het water liggen van al die zonnebrand olie etc, superranzig). Ik zou zeggen, zoek een lekker strand op BUITEN chersonissos (want das 99% rots) en ga daar met een radio lekker chillen. Biertje + meloen erbij en het komt al gauw goed. (prijzen op starbeach zijn belachelijk 4 breezers? tel maar 30 eurootjes neer).
Als je weg wilt van alle hollanders, ga dan in malia zitten, beperkt aantal hollanders meer engelsen/ieren en schotten. kan je heel erg mee lachen, stranden in malia zijn allemaal zand.
Vragen? LET ME KNOW...
Geen idee waar studio Akragioli ligt maar Chersonissos is gewoon perfect voor 19 20 jarige.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:00 schreef Chello200 het volgende:
Ik ga 10 juli lkkr met 2 vrienden naar Chersonissos voor 10 dagen. We zitten in een studio, Akragioli ofzo iets. Weet iemand daar nog wat over te vertellen ?
ik ben als enige 19 en de andere 2 zijn 20. Is het geschikt voor ons ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |