Ik ben zelf in een ander hotel geweest maar ik kan je Crete Marmaris (of zo) in Chersonnisos wel aanraden. Ons hotel (weet de naam zo niet meer) viel een beetje tegen maar CM zag er goed uit en ik hoorde er een hoop positieve reacties over.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil misschien naar kreta/kos kan iemand mij vertellen wat een aanrader is hotels? En plaatsen? Ik ga met 3 andere personeen..........
Mwah best wel. Haal ze over om naar Starbeach te gaan en ze zijn dat strandje vergeten.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:51 schreef No0dle het volgende:
mn vrienden willen alleen maar op het strand liggen :/ is kreta dan de moeite voor 15 dagen?
Aightquote:Op maandag 15 maart 2004 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mwah best wel. Haal ze over om naar Starbeach te gaan en ze zijn dat strandje vergeten.
Ik heb ook vaak zat gewoon voor ons appartement op het strand gelegen en dat ging ook prima, je hoeft dus niet eens persee naar Starbeachquote:Op maandag 15 maart 2004 23:51 schreef No0dle het volgende:
mn vrienden willen alleen maar op het strand liggen :/ is kreta dan de moeite voor 15 dagen?
Ik ben vorig jaar ook naar de samarjakloof geweest, was erg mooi en echt de moeite waard! Je hoeft dus echt niet alleen op het strand te liggen hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:51 schreef No0dle het volgende:
Ghehe. maar is het niet zonde van mn euri's om aan het strand te blijven? Ik ben al best op wat mooie plekjes geweest op de wereld, ik hou van natuur![]()
Of is Kreta 100% strand..![]()
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:58 schreef No0dle het volgende:
Pfjooeeiii ! kreta lijkt me nu wel vetinzuipen in de bergen, savonds bieren in het dorp, en afpilsen op het strand ofzo ?
![]()
Zorg er gewoon voor dat je een scooter heb die een beetje bij de tijd isquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:07 schreef No0dle het volgende:
Vraagje: scooters in goede staat?![]()
Het komt nog al es voor dat scooters geen remmen hebben enz..
Een paar jaar geleden heb ik met een groep vrienden in dat hotel gezeten en het was goed te doen. Niet echt luxe ofzo, maar ook niet vies of oud.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:52 schreef exit het volgende:
Nu had ik zelf zoiets in gedachten als hotel Heronisoss--> http://www.thomascook.nl/(...)=-1&prid=-1&prevot=4
maar op http://www.vakantiereiswi(...)ies_acc.php?xid=2160
zijn nou niet echt lovende woorden te vinden over het hotel.
Hoeft ook niet super de luxe te wezen, als het maar schoon en netjes isquote:Op maandag 31 mei 2004 15:00 schreef Virus.NL het volgende:
Niet echt luxe ofzo, maar ook niet vies of oud.
Vooral de pizza's bij het zwembad waren goed te eten (ons ontbijt) want het eten in het restaurant van het hotel was 3x niks.
Flight only naar Heraklion (of Hania), en dan met de bus naar de leukste (en meest zuidelijke) hostel van Europa: Youth Hostel Plakias.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:38 schreef exit het volgende:
Ik wil graag vrijdag gaan boeken, zou het wel leuk vinden als iemand mij nog een leuk hoteletje af of aan kan raden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |