quote:nahh starbeach kan je zowiezo nie surfe lijkt mij.
Op woensdag 21 januari 2004 21:28 schreef sweetroman het volgende:
dat strand van chersonnisos(starbeach) ligt toch ook in een inham? Dat betekent dus nooit een beetje redelijke golven altijd rustig water of niet?
quote:Heey, das toevallig! Ik ga ook naar Hotel Maragakis. We vertrekken de 12e, en gaan de 26e weer naar huis, dus lopen we elkaar net mis!
* Poogie heeft vakantie geboekt naar chersonissos op 26 juli voor 15 dagen
we zitten in hotel maragakis, toevallig iemand die er al ooit geweest is?
quote:dan weet je wie je kamer heeft ondergescheten als je aankomt
Op zaterdag 24 januari 2004 16:11 schreef tukkeronline het volgende:[..]
Heey, das toevallig! Ik ga ook naar Hotel Maragakis. We vertrekken de 12e, en gaan de 26e weer naar huis, dus lopen we elkaar net mis!
quote:das idd toevallig
Heey, das toevallig! Ik ga ook naar Hotel Maragakis. We vertrekken de 12e, en gaan de 26e weer naar huis, dus lopen we elkaar net mis!
ben benieuwd of het beetje relax hotel is
quote:Ik hoorde van een meid die daar zat dat het 1 grote bende daar was, er werd met bierflesjes gegooid, 's nachts in het zwembad gepist en 's nachts ook vechtpartijen en veel herrie. Ze noemen het ook wel Migeilis.
Op woensdag 28 januari 2004 22:54 schreef ir_baboon het volgende:
Mensen uit Oldenzaal op kreta kiek aan.
Wij vertrekken 11 jullie en zitten in acc. Michalis
quote:http://www.vakantiereiswijzer.nl/reacties_bezoekers/reacties_acc.php?xid=3207
Op vrijdag 30 januari 2004 14:13 schreef chrisz het volgende:
zijn er nog meer mensen die iets weten over app. michalis??
en of die berichten waar zijn zoals hierboven gezegd wordt??
quote:denk trouwens wel dat je er nie veel zult slapen, lees hier: http://www.vakantiereiswijzer.nl/reacties_bezoekers/reacties_acc.php?xid=10506
dit hotel ligt gewoon boven een discotheek
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
quote:wow dat is mooi
Op maandag 16 februari 2004 23:30 schreef Kozzmic het volgende:
Plakias, Zuid-Kreta, 14 februari 2004.
quote:Reactie van een kennis die daar woont...
Op maandag 16 februari 2004 23:32 schreef Virus.NL het volgende:[..]
wow dat is mooi
zoiets verwacht je niet op Kreta
quote:
You've not seen Plakias like this!Nor have I and nor has anyone else alive, apparently.
At 10am on Friday 13th February it started to snow and didn't stop until 4 the next morning. The depth of the snow varied from 20cm to about 40cm, deeper than anyone can remember.
It was incredibly beautiful but also rather sad. Over three quarters of the olive trees in the area have been badly damaged, including most of the ones in the hostel; they just could not hold the weight.
quote:Goh, jij ook al?
Op donderdag 29 januari 2004 15:44 schreef chrisz het volgende:
ik ga ook op 11 juli en zit ook in michalis
Ik heb er zin an! Duurt alleen nog zo lang tot 11 juli
Kun je nagaan, wat een hel het is als je tot 12 juli moet wachtenquote:Duurt alleen nog zo lang tot 11 juli
Hehe, 24 hele uren langer wachten dan ik jongen. Hmm, als je het zo ziet komt 11 juli ineens wel heel dichtbijquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:27 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Kun je nagaan, wat een hel het is als je tot 12 juli moet wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |