Rune - Calabriaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:47 schreef Julia_is_lief het volgende:
Ben net terug en het was superrrrrrrrr!!!!
Vraagje: hoe heet dat nummer dat veel op Starbeach te horen was met die saxofoon erin???
Thanx!! Hij staat nu op!! Inderdaad, met het strand en de boulevard nog vers in het geheugen is ie super!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:05 schreef Drej het volgende:
[..]
Rune - Calabria
Valt me op dat veel mensen die niet naar Kreta zijn geweest er niks aanvinden (commentaar als "saai" en "eentonig") maar met je vakantie in je achterhoofd is ie wel erg lekker![]()
Vond m trouwens sowieso al goed aan te horen; heb m ook in NL al een paar keer gehoord namelijk.
Zal dat nummer ook eens downl... eh kopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:13 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Best een lekker nummer inderdaad! Gisteren gelijk maar ff gekochtquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:06 schreef Julia_is_lief het volgende:
[...]
En ben je al terrug, vertel vertel??? Ik ga komende zondagquote:Op maandag 12 juli 2004 19:32 schreef cougar21 het volgende:
zal je wel laten weten hoe het was!.
Hoop eigelijk dat iemand hier er wat van weet, aangezien er zeer weinig te vinden is op internet over stalis/ app dias.
Ey Dreyquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:46 schreef Drej het volgende:
[..]
Of ik terug wil? Duidelijk! Ben sinds 25 juli alweer terug en vanaf de 27e weer aan het werk, dus zet mij maar weer in Kreta hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:49 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
In Rethymnon kun je iig MacDonalds eten, Shark. Take a note.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:17 schreef Shark.Bait het volgende:
heee een kreta topic
Net geboekt voor 6 september... ik zal even gaan lezen of er interessante dingen in deze reeks staan
verkapt tvp-tje
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:42 schreef Ryan3 het volgende:
In Rethymnon kun je iig MacDonalds eten, Shark. Take a note..
Pizza's vernuecken ze ook hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heet geen Shinadul hoor! Ik ga naar de pizza boer
Heeey ik ga ook via beachmasters, de 15e gaan we. Is dat nog een beetje relaxt geregeld daar? en is de leiding nog een beetje gezellig? Wat is leuk om te doen en wat niet? Die boottrip klinkt in ieder geval heel cool.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:49 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Joh ik ga ook de 15de met strandmeesters. Misschien zie ik je welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:21 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Heeey ik ga ook via beachmasters, de 15e gaan we. Is dat nog een beetje relaxt geregeld daar? en is de leiding nog een beetje gezellig? Wat is leuk om te doen en wat niet? Die boottrip klinkt in ieder geval heel cool.
Ik ga met 4 vrienden een weekje genieten, ik heb er zwaar zin in.
Kijk eens aan, dat ga ik dan morgen maar eens doenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:42 schreef Ryan3 het volgende:
In Rethymnon kun je iig MacDonalds eten, Shark. Take a note..
Ook toevallig! wij moeten al om 6:05 met het vliegtuig, dus dat word 4 uur op schiphol en dus nog vroeger m'n nest uit, ik kijk er nu al naar uitquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:03 schreef Tjen het volgende:
[..]
Joh ik ga ook de 15de met strandmeesters. Misschien zie ik je wel
hoe laat vertrekken jullie?
Cool, wij vertrekken dan ook vlucht 739. Waar gaan jullie? Ik ga met 2 vrienden naar Stalis voor 2 weken app. Dias. We kijken er zeker naar uit, nog nooit geweest hopelijk nog een beetje gezellig druk daar, sow tegen het eind van het seizoen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:34 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ook toevallig! wij moeten al om 6:05 met het vliegtuig, dus dat word 4 uur op schiphol en dus nog vroeger m'n nest uit, ik kijk er nu al naar uit. En jullie?
Jep wij hebben hetzelfde vluchtnummer, je herkent me zo aan mn oranje harenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:42 schreef Tjen het volgende:
[..]
Cool, wij vertrekken dan ook vlucht 739. Waar gaan jullie? Ik ga met 2 vrienden naar Stalis voor 2 weken app. Dias. We kijken er zeker naar uit, nog nooit geweest hopelijk nog een beetje gezellig druk daar, sow tegen het eind van het seizoen.
Alleen ga ik niet pitten zaterdag. Wij moeten sowiesow al 2 uit huis om op tijd aan te komen op Schiphol. Ach ja zo hebben we wel nog de hele zondag.
Het stikte er van de Nederlanders, 's avonds op de boulevard waren de Nederlanders veruit in de meerderheid en op Star Beach helemaal.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:56 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Is dat stukje over die Nederlanders en de politie nou een stukje sarcasme of wat?
Want toen ik er was viel het reuze mee, ik was er van 21 juli tot 31 juli. Maar jah, ik zoek de hollanders ook niet op, was meer in de havanna bar te vinden.
En politie heb ik wel geteld 1 keer zien rond lopen, en dat was op de laatste dag voordat we vertrokken.
Nou, succes met je hotel. Als het echt dramatisch is, is er misschien de mogelijkheid om je beklag te doen bij een reisleid(st)er, misschien dat je een andere accommodatie krijgt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:10 schreef Remquito het volgende:
29-8 ga ik voor 15 dagen naar Hotel Ambrosia, Malia. Had er ontzettend veel zin in totdat ik op vakantiereiswijzer de reacties van bezoekers zag staan!
Goor eten, dode dieren in het zwembad, onvriendelijk personeel, slechte bedden.....dit wordt een holiday in hell!!!![]()
Is er misschien iemand met positieve ervaringen????
Hey wat grappig. Ik had een paar weken geleden een poging gedaan om app. Dias te boeken voor twee weken maar toen werd ik de volgende dag gebeld door die organisatie (Bizz Travel) dat de vlucht vol zat, maar de accommodatie niet. Schoot niet echt op dus. En toen heb ik m'n reisje als vanouds weer bij Sunweb geboekt. Nu zit ik dus evengoed in Stalis, maar dan in een ander appartementencomplex.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:42 schreef Tjen het volgende:
[..]
Cool, wij vertrekken dan ook vlucht 739. Waar gaan jullie? Ik ga met 2 vrienden naar Stalis voor 2 weken app. Dias. We kijken er zeker naar uit, nog nooit geweest hopelijk nog een beetje gezellig druk daar, sow tegen het eind van het seizoen.
Alleen ga ik niet pitten zaterdag. Wij moeten sowiesow al 2 uit huis om op tijd aan te komen op Schiphol. Ach ja zo hebben we wel nog de hele zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |