abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21100846
Ben net terug en het was superrrrrrrrr!!!!

Vraagje: hoe heet dat nummer dat veel op Starbeach te horen was met die saxofoon erin???
pi_21103721
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 16:47 schreef Julia_is_lief het volgende:
Ben net terug en het was superrrrrrrrr!!!!

Vraagje: hoe heet dat nummer dat veel op Starbeach te horen was met die saxofoon erin???
Rune - Calabria

Valt me op dat veel mensen die niet naar Kreta zijn geweest er niks aanvinden (commentaar als "saai" en "eentonig") maar met je vakantie in je achterhoofd is ie wel erg lekker

Vond m trouwens sowieso al goed aan te horen; heb m ook in NL al een paar keer gehoord namelijk.
pi_21109021
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:05 schreef Drej het volgende:

[..]

Rune - Calabria

Valt me op dat veel mensen die niet naar Kreta zijn geweest er niks aanvinden (commentaar als "saai" en "eentonig") maar met je vakantie in je achterhoofd is ie wel erg lekker

Vond m trouwens sowieso al goed aan te horen; heb m ook in NL al een paar keer gehoord namelijk.
Thanx!! Hij staat nu op!! Inderdaad, met het strand en de boulevard nog vers in het geheugen is ie super!!

Ik vind Able to Love van Benny Benassi ook ineens leuk, terwijl ik dat vorig jaar een baggernummer vond... ja, vakantie doet rare dingen met je!!!! Ander Kreta plaatje trouwens: Laurent Wolf met Saxo

Heb jij je op Kreta net zo vermaakt als ik?
pi_21124343
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 23:13 schreef Julia_is_lief het volgende:

[..]
Zal dat nummer ook eens downl... eh kopen

Kreta was zeker lekker! Het uitgaan was iets minder dan ik me had voorgesteld, maar op zich was het prima. Vrijwel elke avond gingen we eerst naar Circus (waar ze in een hoekje buiten allemaal kussens op de grond hadden gelegd zodat je lekker onderuitgezakt kon zitten / liggen) en daarna naar een andere willekeurige tent.

Ook leuk was die bungeejump op starbeach. Ik was 21 juli jarig en toen mocht ik van mn vrienden zo'n sprong maken... heel gaaf

BTW in welk appartement zat je? WIj zaten in Michalis... echt super! Verhouding jongens / meiden was alleen een beetje jammer Bovendien zaten er ook veel stelletjes.
pi_21125516
Hej Drej

Haha, het nummer is volop te 'koop' ;-)
Ik was al eerder op Kreta geweest, dus uitgaansleven was zoals verwacht. Je moet uit het grote aanbod de leukste plekken eruit zoeken, ik was veel in de Baja, Circus, La Luna en af en toe in t Hof te vinden. Heb ook nog een avondje een Partyboot geboekt, dat was errug gezellig!!!

Nog gefeliciteerd!!! Ik ben dinsdag jarig, maar met een Bungyjump maak je mij en vooral mijn omgeving niet blij: afgaande op mijn zwakke maag in het vliegtuig, denk ik dat de mensen op hun strandbedje vlakbij de bungy niet erg blij zouden zijn ;-)

Ik zat in Apt Maria Beach, in een zijstraat van de boulevard, op 5 minuten van de NRG. Heerlijk rustig, en tegelijk zeer centraal gelegen!!! Wij hadden wel drama-medebewoners: de onderverdieping is op een nacht compleet gesloopt met poederbrandblussers door 4 tukkers... lekker dan!!!
  zondag 8 augustus 2004 @ 12:46:02 #281
85718 Drej
Partyboy
pi_21129688
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 20:06 schreef Julia_is_lief het volgende:

[...]
Best een lekker nummer inderdaad! Gisteren gelijk maar ff gekocht

Wel gaaf dat je die partyboot hebt geboekt! Waar kon je dat eigenlijk doen? En hoe was dat verder? Grote groep jongeren die een hele avond / nacht de kust onveilig maken op een jacht ofzo? Jammer dat wij niet wisten dat dat kon, anders hadden we zeker hetzelfde gedaan... ff mn ondertitel waar maken

Trouwens inderdaad niet echt verstanding om met een zwakke maag zo'n sprong te maken... mag je de rest van de dag de gaan schoonmaken

Gelukkig hadden wij niet van die rampenburen als jij. Er zaten wel veel lompe figuren bij maar die kon je gewoon negeren. Een keer lag er op een bankje op de verdieping van ons appartement wel een gozer die helemaal bezopen was. Hij liep nogal te klooien met een aansteker, dus onze buren (twee Friese meiden) waren bang dat ie de hele boel in de fik zou steken... heb dus voor de zekerheid maar even zijn aansteker afgepakt, hem gevraagd waar zijn eigen appartement was en hem daarna daar maar even gedropt
pi_21137125
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:32 schreef cougar21 het volgende:
zal je wel laten weten hoe het was! .

Hoop eigelijk dat iemand hier er wat van weet, aangezien er zeer weinig te vinden is op internet over stalis/ app dias.
En ben je al terrug, vertel vertel??? Ik ga komende zondag
It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_21200857
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:46 schreef Drej het volgende:

[..]
Ey Drey

Mm, zo te horen waren er een hoop ontspoorde mensen in Chersonissos aanwezig!!! Ach, je hebt nog es iets om te lachen dan he!
Partyboot was via Beachmasters, de reisorganisatie waarmee ik op vakantie was, in samenwerking met Bizz Travel, Husk, Hotelplan en nog een paar van dat soort bedrijven. Daardoor had je een vrij gemengd publiek aan boord, en dat was heel leuk! Gewoon een beetje dansen op de muziek van een DJ, goedkoop indrinken (bier en fris 1,50, breezer 3 euro), je kreeg een bordje met lekkers van een stel grieken die op het achterdek aan het barbequen waren, kortom: hoge chillfactor!!! En dat voor 25 eurootjes!

Ik moet zeggen dat ik nu na een kleine week weer thuis, heel erg graag weer terug wil!!!!!! En jij????
pi_21201312
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 09:49 schreef Julia_is_lief het volgende:

[..]
Of ik terug wil? Duidelijk! Ben sinds 25 juli alweer terug en vanaf de 27e weer aan het werk, dus zet mij maar weer in Kreta hoor

Jammer dat we die boot niet hebben gedaan, zo te horen was het echt supervet! We hebben wel een jeepsafari gedaan en dat was echt lachen... in totaal waren we met z'n zevenen op vakantie en we gingen met onze 'vakantieburen' en nog een paar andere Nederlanders en Duitsers zo'n safari doen. Er waren twee gidsen, waarvan één Nederlander (Gerard) die een beetje een hekel had aan Duitsers en daarom expres met ons Nederlanders optrok. Op een gegeven moment zat ik achter het stuur en hij had allemaal kleine peertjes geplukt van bomen die langs de weg stonden... gingen we al rijdend peren gooien Beetje flauw als je het zo vertelt, maar toen was het echt lachen

BTW nog gefeliciteerd met je verjaardag!

[ Bericht 1% gewijzigd door Drej op 11-08-2004 10:37:37 ]
  FOK!fotograaf woensdag 11 augustus 2004 @ 10:30:54 #285
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_21201424
26 augustus ga ik naar chersonisos. Lekker luieren in eerste instantie. Hopen dat het uitgaan dan ook nog wat is. Ga mee met een vriend van me, die zou eerst met zijn vriendin gaan, maar dat is uit gegaan (vervelend voor mij)

Ben er 2 jaar geleden ook geweest, toen zat ik in Lefteris, nu zit ik in michalis!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 11:17:46 #286
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_21202292
heee een kreta topic

Net geboekt voor 6 september... ik zal even gaan lezen of er interessante dingen in deze reeks staan

verkapt tvp-tje
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_21202847
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:17 schreef Shark.Bait het volgende:
heee een kreta topic

Net geboekt voor 6 september... ik zal even gaan lezen of er interessante dingen in deze reeks staan

verkapt tvp-tje
In Rethymnon kun je iig MacDonalds eten, Shark. Take a note. .
I´m back.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:39:50 #288
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_21205876
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:42 schreef Ryan3 het volgende:

Ik heet geen Shinadul hoor! Ik ga naar de pizza boer
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_21205914
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:39 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik heet geen Shinadul hoor! Ik ga naar de pizza boer
Pizza's vernuecken ze ook hoor.
I´m back.
pi_21214447
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 09:49 schreef Julia_is_lief het volgende:

[..]
Heeey ik ga ook via beachmasters, de 15e gaan we. Is dat nog een beetje relaxt geregeld daar? en is de leiding nog een beetje gezellig? Wat is leuk om te doen en wat niet? Die boottrip klinkt in ieder geval heel cool.
Ik ga met 4 vrienden een weekje genieten, ik heb er zwaar zin in.
pi_21216777
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 19:21 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Heeey ik ga ook via beachmasters, de 15e gaan we. Is dat nog een beetje relaxt geregeld daar? en is de leiding nog een beetje gezellig? Wat is leuk om te doen en wat niet? Die boottrip klinkt in ieder geval heel cool.
Ik ga met 4 vrienden een weekje genieten, ik heb er zwaar zin in.
Joh ik ga ook de 15de met strandmeesters. Misschien zie ik je wel
hoe laat vertrekken jullie?
pi_21216824
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:42 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk eens aan, dat ga ik dan morgen maar eens doen
't Is er geloof ik nog wel warm he? Ik heb maar 1 lange broek en 1 vest ingepakt.
pi_21217637
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:03 schreef Tjen het volgende:

[..]

Joh ik ga ook de 15de met strandmeesters. Misschien zie ik je wel
hoe laat vertrekken jullie?
Ook toevallig! wij moeten al om 6:05 met het vliegtuig, dus dat word 4 uur op schiphol en dus nog vroeger m'n nest uit, ik kijk er nu al naar uit . En jullie?
pi_21220170
Ik ben alweer een weekje terug, helaas..... zou er zo weer heen willen , was wederom super!
Zat in appartment Sonia Mare, op de begane grond met een gigantisch terras, dat was wel lekker...

Hier staan mijn foto's voor de geinteresseerden.....
Signature?
pi_21224287
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:34 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Ook toevallig! wij moeten al om 6:05 met het vliegtuig, dus dat word 4 uur op schiphol en dus nog vroeger m'n nest uit, ik kijk er nu al naar uit . En jullie?
Cool, wij vertrekken dan ook vlucht 739. Waar gaan jullie? Ik ga met 2 vrienden naar Stalis voor 2 weken app. Dias. We kijken er zeker naar uit, nog nooit geweest hopelijk nog een beetje gezellig druk daar, sow tegen het eind van het seizoen.
Alleen ga ik niet pitten zaterdag. Wij moeten sowiesow al 2 uit huis om op tijd aan te komen op Schiphol. Ach ja zo hebben we wel nog de hele zondag.
pi_21229019
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 01:42 schreef Tjen het volgende:

[..]

Cool, wij vertrekken dan ook vlucht 739. Waar gaan jullie? Ik ga met 2 vrienden naar Stalis voor 2 weken app. Dias. We kijken er zeker naar uit, nog nooit geweest hopelijk nog een beetje gezellig druk daar, sow tegen het eind van het seizoen.
Alleen ga ik niet pitten zaterdag. Wij moeten sowiesow al 2 uit huis om op tijd aan te komen op Schiphol. Ach ja zo hebben we wel nog de hele zondag.
Jep wij hebben hetzelfde vluchtnummer, je herkent me zo aan mn oranje haren . Wij slapen in appartement Erofili met z'n vijven dus maar gaan maar 1 week . En wij dachten er eerst ook over om niet te pitten die nacht, maar dat hebben we toch maar afgeblazen. Ik heb namelijk afgelopen zondagnacht ook de hele nacht niet geslapen op een feestje en ik ben nu nog verkouden en vermoeid, dat wil ik op de vakantie zeker niet meemaken.
pi_21284403
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:56 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Is dat stukje over die Nederlanders en de politie nou een stukje sarcasme of wat?
Want toen ik er was viel het reuze mee, ik was er van 21 juli tot 31 juli. Maar jah, ik zoek de hollanders ook niet op, was meer in de havanna bar te vinden.

En politie heb ik wel geteld 1 keer zien rond lopen, en dat was op de laatste dag voordat we vertrokken.
Het stikte er van de Nederlanders, 's avonds op de boulevard waren de Nederlanders veruit in de meerderheid en op Star Beach helemaal.

De politie is er heel erg streng voor de lokale bevolking. Twee voorbeelden: ze geven bijna geen werkvergunningen af dus in een cocktailbar kwam de bediende opeens met een cocktail bij ons zitten omdat er een politieagent gespot was op de boulevard. Als ze haar pakte kon ze de gevangenis in. En er wordt erg op geluidoverlast gelet. We zaten op een terras van de Status Club, tegenover ons de club zelf met de hele voorkant open. Knallende muziek. Opeens doet een van die Grieken de glazen schuifmuur dicht. Weg muziek en iedereen achter het glas. Een minuut later komt er een politieagent voorbij en weer een minuut later gaat de schuifdeur weer open en staat iedereen weer half op straat te dansen met een vette beat.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zondag 15 augustus 2004 @ 16:03:13 #298
521 ruby
Hell yeah!
pi_21303717
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:10 schreef Remquito het volgende:
29-8 ga ik voor 15 dagen naar Hotel Ambrosia, Malia. Had er ontzettend veel zin in totdat ik op vakantiereiswijzer de reacties van bezoekers zag staan!

Goor eten, dode dieren in het zwembad, onvriendelijk personeel, slechte bedden.....dit wordt een holiday in hell!!!

Is er misschien iemand met positieve ervaringen????
Nou, succes met je hotel. Als het echt dramatisch is, is er misschien de mogelijkheid om je beklag te doen bij een reisleid(st)er, misschien dat je een andere accommodatie krijgt?

Wij gaan trouwens ook de 29e! Ik kreeg gisteren de tickets per email en daar stond op vermeld dat onze vlucht om 05.15 uur is. Lekker op tijd dus. Dat houdt in dat we zo rond een uur of 10 al kunnen genieten van het Griekse leven. Damn, ik heb er zin in.

Wij zitten in Stalis, appartementen Stelios. Dat zit tussen Malia en Chersonissos in.

Dit is overigens m'n tweede keer Kreta. De eerste keer zaten we in Koutouloufari; dat zit boven Chersonissos en ik vond het echt super daar. Lekker rustig autentiek dorpje maar enorm gezellig.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 15 augustus 2004 @ 16:06:57 #299
521 ruby
Hell yeah!
pi_21303777
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 01:42 schreef Tjen het volgende:

[..]

Hey wat grappig. Ik had een paar weken geleden een poging gedaan om app. Dias te boeken voor twee weken maar toen werd ik de volgende dag gebeld door die organisatie (Bizz Travel) dat de vlucht vol zat, maar de accommodatie niet. Schoot niet echt op dus. En toen heb ik m'n reisje als vanouds weer bij Sunweb geboekt. Nu zit ik dus evengoed in Stalis, maar dan in een ander appartementencomplex.

En wat betreft gezelligheid aan het einde van het seizoen, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Er zijn nog zat vakantiegangers tegen die tijd. Alleen wat jeugd betreft zal het misschien iets minder zijn dan in het hoogseizoen, maar waarschijnlijk lopen er nog genoeg jongeren rond.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_21367015
Hey ik ga de 22 lekker naar Cherchonissos! Meer mensen die dan ook gaan?
-
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')