Ben ook een paar dagen terug uit Chersonissos. Er waren een aantal zaken die mij zijn meegevallen:
-allereerst ons hotel (Maragakis), waar we veel slechte verhalen over hadden gehoord. Dit bleek echter een zeer degelijk hotel, waar je alleen een beetje geluidsoverlast hebt van de NRG. Aangezien wij nooit voor sluitingstijd van deze toko terug waren hebben we hier geen last van gehad. Het eten (a la carte aan de overkant van de weg) was zeer redelijk en ik vond het hotel ook wel schoon genoeg.
- De terrasjes daarzo vond ik echt superrelaxed. Lekker zitten en genieten maar.
- Starbeach was ook echt fijn, een zandstrand voor de liefhebbers en een zwembad met ligweide voor de mensen die hiervan houden. Daarnaast werd hier relaxte muziek gedraaid. Top!
- Het huren van quarts daar vond ik echt gaaf. Ze zeiden dat je er de bergen niet mee in kwam, maar dat bleek ff anders
- De Ierse lui die daar rondliepen. Wat een stelletje mafkezen (positief).
Minpunten:
- Het uitgaan viel mij erg tegen. De discotheken zijn allemaal heel erg klein en in de meeste zaken waar wij zijn geweest was R&B het meest gedraaid (vooral in de Amnesia en Camelot).
- De happy-hours overal. Als je een biertje besteld krijg je er gelijk 2 en dat kost je dan ook meteen 5 of 6 euro. Je moet het ff weten, anders sta je raar te kijken.
- Het strand (iig waar wij zaten) met al die kiezels en grote gladde rotsenblokken in het water. Nee, geef mij maar een zandstand
Al met al was het een goeie vakantie, maar ik ga niet weer naar Kreta om er een stapvakantie te vieren. Wat me trouwens opviel waren de vele gezinnen met (zeer) kleine kinderen, geen idee wat die kleine peuters en kleuters daar nu voor een lol aan hebben :S