Ik ben nu ook weer een maandje terug, maar deel de zelfde mening.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:56 schreef Woep het volgende:
ik ben vandaag terug gekomen van kreta en vondt het op zich wel een redelijk eiland..
eten was best goedkoop, redelijk goed en vriendelijke mensen
het uitgaan in chersonisos was ook wel goed te doen vondt ik
en lekker zonnetje daaro.. kmis em nu al
ei-land, zie je, het is toch een landquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:53 schreef -En4Cer- het volgende:
Kreta is geen land
quote:Op maandag 26 juli 2004 16:45 schreef chrisz het volgende:
toen ik gister terug ging hoorde we dat er een aardbevind was op kreta, is dit waar??
quote:Minor Earthquake in Crete
A moderate earthquake shook the southern island of Crete but there were no reports of damage or injuries, authorities said yesterday.
The quake, which a preliminary magnitude of 4.9, occurred at 10:01 p.m. on Saturday about 181 miles south of Athens, the Athens Geodynamic Institute said.
The epicentre was near the western city of Hania.
An earthquake of a magnitude between 2.5 and 3 is the smallest generally felt by people. A quake of magnitude 4 to 5 can cause moderate damage in populated areas.
http://news.scotsman.com/latest.cfm?id=3251058
Klinkt heel okee. Dankquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:51 schreef Kozzmic het volgende:
Rethymnon is wel aardig. Ik was daar 13 jaar geleden in maart. Heerlijk rustig. Het stadje is sindsdien wel wat groter en toeristischer geworden, maar de kleine straatjes in de binnenstad zijn prachtig om te zien. Rethymnon is trouwens een ideale uitvalbasis om de west- en zuidkust te 'ontdekken'. Of een keertje richting de bergen te gaan.
En wel je harses vol stouwen bij Friet van Piet he! Leer eens een beetje de griekse cultuur waarderen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:54 schreef wammes64 het volgende:
Ben net 1 dag terug en heb er maar 1 woord voor FANTASTISCH.
Echt heerlijk genoten, vooral van onze Scandinavische schone in de Havannaclub. Echt alle vooroordelen over deze (blonde) schonen zijn waar :-). Voor de rest vond ik juist de uitgaansgelegenheden perfect; dat gebonk in de Nederlandse tenten trekt toch alleen maar "lelijk" volk aan, maargoed dat is mijn mening.
Wat betreft het weer; de 10 dagen dat ik erben geweest heb ik wel geteld nul wolken gespot. Temperaturen afwisselend tussen de 30 en 36 graden Celcius. Starbeach vond ik persoonlijk wat minder en prefereerde dan ook het zandstrand in Stalis, waar je heerlijk kon bakken of zwemmen.
Kortom ik raad iedereen die een "jongeren" vakantie wil Kreta aan!
Lekker hoor die Friet van Piet!quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:27 schreef Tuneman het volgende:
En wel je harses vol stouwen bij Friet van Piet he! Leer eens een beetje de griekse cultuur waarderen.![]()
Dat wel, maar o zo duur. Gewoon belachelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:10 schreef exit het volgende:
[..]
Lekker hoor die Friet van Piet!![]()
Is dat stukje over die Nederlanders en de politie nou een stukje sarcasme of wat?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:20 schreef sizzler het volgende:
Zit er nu.
Erg leuk, maar jezus wat een Nederlanders hier! Niet normaal meer. Stappen is top. Iedere dag van 22:00 tot 23:00 eten, even opfrissen en dan vanaf half 1 gaan stappen tot een uur of vier / vijf.
Jammer dat de politie zo streng is voor de cafe's daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |