abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20811593
Kun je in Stalis ook een beetje leuk uitgaan, of meot je daarvoor echt naar Cherossinos?
It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_20820515
ik ben vandaag terug gekomen van kreta en vondt het op zich wel een redelijk eiland..
eten was best goedkoop, redelijk goed en vriendelijke mensen

het uitgaan in chersonisos was ook wel goed te doen vondt ik
en lekker zonnetje daaro.. kmis em nu al
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_20824245
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 23:56 schreef Woep het volgende:
ik ben vandaag terug gekomen van kreta en vondt het op zich wel een redelijk eiland..
eten was best goedkoop, redelijk goed en vriendelijke mensen

het uitgaan in chersonisos was ook wel goed te doen vondt ik
en lekker zonnetje daaro.. kmis em nu al
Ik ben nu ook weer een maandje terug, maar deel de zelfde mening.
Kreta is een top vakantieland, vriendelijke mensen en idd ook bijzonder goedkoop uit eten naar mijn idee
  zaterdag 24 juli 2004 @ 17:53:13 #254
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_20830825
Kreta is geen land
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_20830849
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 17:53 schreef -En4Cer- het volgende:
Kreta is geen land
ei-land, zie je, het is toch een land
pi_20858000
eey mensen kzit nu in een internet cafe, aan het bier, het is helemaal te gek in chersonissos.
gezellige mensen, lekker bier, mooie dame's en alles vrij goedkoop. alleen het hotel is niet zo goed,.
dus als je nog moet boeken boek dan niet hotel flisvos beach. alles flikkert uit elkaar. en het is nie schoon...
mrjaa voorderest helemaal te gek hier.
de groeten in nederland mzzl
Always look on the bright side of life
  maandag 26 juli 2004 @ 00:46:13 #257
77253 J-ROON
Make Yourself Heard
pi_20858071
ga geen scooter huren bij rental car dot com!
Live Life To The Max | N-Joy The Pleasures Of Life
  maandag 26 juli 2004 @ 16:45:36 #258
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_20870469
hey mensen
ik ben vannacht terug gekomen uit kreta (chersonisos).
ik vond het een beetje tegenvallen na de verhalen die ik had gehoord dat het zo fantastisch is daar. maar ik heb 2 lekkere weken gehad in app. michalis, alleen maar nederlanders en 10 minuten lopen van het centrum en 10 minuten lopen vanaf star beach.
verder vond ik het WEL prijzig daar. ik ben nog nooit zoveel geld uit gegeven op een vakantie, na salou en lloret del mar.
de jeep safari is wel erg cool om te doen. het leukste was dat we zonder benzine kwamen te zitten maar toen waren we al bijna terug, toch knap die hele trip met 1/ 10e tank te rijden.

toen ik gister terug ging hoorde we dat er een aardbevind was op kreta, is dit waar??
ik heb er niks van gemerkt.
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
pi_20871806
quote:
Op maandag 26 juli 2004 16:45 schreef chrisz het volgende:
toen ik gister terug ging hoorde we dat er een aardbevind was op kreta, is dit waar??
quote:
Minor Earthquake in Crete

A moderate earthquake shook the southern island of Crete but there were no reports of damage or injuries, authorities said yesterday.

The quake, which a preliminary magnitude of 4.9, occurred at 10:01 p.m. on Saturday about 181 miles south of Athens, the Athens Geodynamic Institute said.

The epicentre was near the western city of Hania.

An earthquake of a magnitude between 2.5 and 3 is the smallest generally felt by people. A quake of magnitude 4 to 5 can cause moderate damage in populated areas.

http://news.scotsman.com/latest.cfm?id=3251058
  maandag 26 juli 2004 @ 23:04:38 #260
59907 Deavelin
Verliefd......!!!
pi_20879047
Ben terug van kreta en het was super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_20880694
Yeah, aanstaande vrijdag vertrekken we..
Hersonissos it is, en 5 augustus ff checken in de NRG disco daaro, ff Steve (darkraver) een handje geven haha!
pi_20886894
Woehoeee, over 48 uur ben ik op weg naar Schiphol, 7 dagen slechts, maar wel lekker een weekje los op Kreta!!! We zitten in appartementen Maria Beach, kent iemand die? We hebben via Beachmasters geboekt en vliegen met DutchBird.... weet iemand of we dan wel heel op Kreta aankomen???
pi_20888686
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:51 schreef Kozzmic het volgende:
Rethymnon is wel aardig. Ik was daar 13 jaar geleden in maart. Heerlijk rustig. Het stadje is sindsdien wel wat groter en toeristischer geworden, maar de kleine straatjes in de binnenstad zijn prachtig om te zien. Rethymnon is trouwens een ideale uitvalbasis om de west- en zuidkust te 'ontdekken'. Of een keertje richting de bergen te gaan.
Klinkt heel okee. Dank
Ik ben inmiddels in les 2 van "wij leren Grieks" of hoe het boek dan ook mag heten. Ik krijg deel 1 wel uit voor 12 augustus. Dolle pret!
pi_20904960
wie weet of je op kreta makkelijk een auto kan huren zonder dat je deze vanuit huis al gereserveerd hebt? en heb je overal een creditcard nodig?

wij willen namelijk ter plaatse een auto huren, zodat we pas als we daar zijn kunnen beslissen welke dagen we een auto huren.
pi_20915852
Volgens mij huurt iedereen gewoon terplekke een auto, en regelt niemand dat vanaf huis.

Volgens mij heb je geen creditcard nodig, maar moet je wel borg betalen.
  donderdag 29 juli 2004 @ 13:14:09 #266
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_20930953
je wordt op kreta doodgegooit met auto verhuur bedrijven (iig in chersonisos) dus het is niet zo moeilijk om een auto te huren. volgens mij moet je alleen geldige legitimatie hebben voor het huren van een auto en je rijbewijs.
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
pi_20932021
Huur je auto via HERTZ , daar zitten namelijk alle verzekeringen erbij in.

De meeste andere maatschappijen , heb je een eigen risico van hier tot tokyo namelijk en wordt schade aan de onderkant van de auto niet meeverzekerd,
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_20940070
Ben ook een paar dagen terug uit Chersonissos. Er waren een aantal zaken die mij zijn meegevallen:
-allereerst ons hotel (Maragakis), waar we veel slechte verhalen over hadden gehoord. Dit bleek echter een zeer degelijk hotel, waar je alleen een beetje geluidsoverlast hebt van de NRG. Aangezien wij nooit voor sluitingstijd van deze toko terug waren hebben we hier geen last van gehad. Het eten (a la carte aan de overkant van de weg) was zeer redelijk en ik vond het hotel ook wel schoon genoeg.
- De terrasjes daarzo vond ik echt superrelaxed. Lekker zitten en genieten maar.
- Starbeach was ook echt fijn, een zandstrand voor de liefhebbers en een zwembad met ligweide voor de mensen die hiervan houden. Daarnaast werd hier relaxte muziek gedraaid. Top!
- Het huren van quarts daar vond ik echt gaaf. Ze zeiden dat je er de bergen niet mee in kwam, maar dat bleek ff anders
- De Ierse lui die daar rondliepen. Wat een stelletje mafkezen (positief).

Minpunten:
- Het uitgaan viel mij erg tegen. De discotheken zijn allemaal heel erg klein en in de meeste zaken waar wij zijn geweest was R&B het meest gedraaid (vooral in de Amnesia en Camelot).
- De happy-hours overal. Als je een biertje besteld krijg je er gelijk 2 en dat kost je dan ook meteen 5 of 6 euro. Je moet het ff weten, anders sta je raar te kijken.
- Het strand (iig waar wij zaten) met al die kiezels en grote gladde rotsenblokken in het water. Nee, geef mij maar een zandstand

Al met al was het een goeie vakantie, maar ik ga niet weer naar Kreta om er een stapvakantie te vieren. Wat me trouwens opviel waren de vele gezinnen met (zeer) kleine kinderen, geen idee wat die kleine peuters en kleuters daar nu voor een lol aan hebben :S
pi_20976787
Ben net 1 dag terug en heb er maar 1 woord voor FANTASTISCH.

Echt heerlijk genoten, vooral van onze Scandinavische schone in de Havannaclub. Echt alle vooroordelen over deze (blonde) schonen zijn waar :-). Voor de rest vond ik juist de uitgaansgelegenheden perfect; dat gebonk in de Nederlandse tenten trekt toch alleen maar "lelijk" volk aan, maargoed dat is mijn mening.

Wat betreft het weer; de 10 dagen dat ik erben geweest heb ik wel geteld nul wolken gespot. Temperaturen afwisselend tussen de 30 en 36 graden Celcius. Starbeach vond ik persoonlijk wat minder en prefereerde dan ook het zandstrand in Stalis, waar je heerlijk kon bakken of zwemmen.

Kortom ik raad iedereen die een "jongeren" vakantie wil Kreta aan!
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:27:55 #270
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_21014446
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 16:54 schreef wammes64 het volgende:
Ben net 1 dag terug en heb er maar 1 woord voor FANTASTISCH.

Echt heerlijk genoten, vooral van onze Scandinavische schone in de Havannaclub. Echt alle vooroordelen over deze (blonde) schonen zijn waar :-). Voor de rest vond ik juist de uitgaansgelegenheden perfect; dat gebonk in de Nederlandse tenten trekt toch alleen maar "lelijk" volk aan, maargoed dat is mijn mening.

Wat betreft het weer; de 10 dagen dat ik erben geweest heb ik wel geteld nul wolken gespot. Temperaturen afwisselend tussen de 30 en 36 graden Celcius. Starbeach vond ik persoonlijk wat minder en prefereerde dan ook het zandstrand in Stalis, waar je heerlijk kon bakken of zwemmen.

Kortom ik raad iedereen die een "jongeren" vakantie wil Kreta aan!
En wel je harses vol stouwen bij Friet van Piet he! Leer eens een beetje de griekse cultuur waarderen.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_21015202
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 17:27 schreef Tuneman het volgende:
En wel je harses vol stouwen bij Friet van Piet he! Leer eens een beetje de griekse cultuur waarderen.
Lekker hoor die Friet van Piet!
  maandag 2 augustus 2004 @ 18:44:47 #272
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_21015878
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 18:10 schreef exit het volgende:

[..]

Lekker hoor die Friet van Piet!
Dat wel, maar o zo duur. Gewoon belachelijk.

Wij hebben daar vooral gelachen met namen opgeven. Zoals, Andre Rieu, de Cock, Andre van Duin, Frans Bauer en ga zo maar door. Echt wel lachen als je zat bent.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_21054378
Zit er nu.

Erg leuk, maar jezus wat een Nederlanders hier! Niet normaal meer. Stappen is top. Iedere dag van 22:00 tot 23:00 eten, even opfrissen en dan vanaf half 1 gaan stappen tot een uur of vier / vijf.

Jammer dat de politie zo streng is voor de cafe's daar.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:56:11 #274
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_21072380
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:20 schreef sizzler het volgende:
Zit er nu.

Erg leuk, maar jezus wat een Nederlanders hier! Niet normaal meer. Stappen is top. Iedere dag van 22:00 tot 23:00 eten, even opfrissen en dan vanaf half 1 gaan stappen tot een uur of vier / vijf.

Jammer dat de politie zo streng is voor de cafe's daar.
Is dat stukje over die Nederlanders en de politie nou een stukje sarcasme of wat?
Want toen ik er was viel het reuze mee, ik was er van 21 juli tot 31 juli. Maar jah, ik zoek de hollanders ook niet op, was meer in de havanna bar te vinden.

En politie heb ik wel geteld 1 keer zien rond lopen, en dat was op de laatste dag voordat we vertrokken.
pi_21096671
29-8 ga ik voor 15 dagen naar Hotel Ambrosia, Malia. Had er ontzettend veel zin in totdat ik op vakantiereiswijzer de reacties van bezoekers zag staan!

Goor eten, dode dieren in het zwembad, onvriendelijk personeel, slechte bedden.....dit wordt een holiday in hell!!!

Is er misschien iemand met positieve ervaringen????
Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')