Remember The Titans (bepaald stukje.. persoonlijke kwestie )
Schindlers List (one more person..)
films als The Patriot/Gladiator/Braveheart heb ik soms ook wel iets als hun geliefde dood gaat..
[Dit bericht is gewijzigd door anakin77 op 13-08-2003 22:51]
maar das omdat ie zo enorm slecht was, wat een afknapper/slecht vervolg/om zeep helpen van de mooie reeks.
quote:Het is 'bij' welke film, niet 'om' welke film. Dan kunnen we wel bezig blijven
Op woensdag 13 augustus 2003 22:50 schreef DeWaasheid het volgende:
Star Wars 1maar das omdat ie zo enorm slecht was, wat een afknapper/slecht vervolg/om zeep helpen van de mooie reeks.
quote:maar bij ET meer omdat ik jong was en alles eng vond...
Op woensdag 13 augustus 2003 22:50 schreef anakin77 het volgende:
E.T. - The Extra-Terrestrial
The Green Mile
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 13-08-2003 22:53]
quote:bij dat laatste optreden? dat was wel een mooi stuk.
Op woensdag 13 augustus 2003 22:45 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik had het bij 'A man on the moon'Bijna dan he, ik had een flinke brok in de keel
Verder schindler's list met dat meisje met de rode jas die op de kar ligt
en zo zijn er vast nog wel een paar films waarbij ik toch wel een brok(je) in de keel krijg, maar janken doe ik nooit bij een film...
Er kwamen geen tranen, maar het einde was toch wel ingrijpend... (De film is wel een aanrader trouwens, geen wereldfilm, maar toch zeker wel de moeite waard.)
En wat ik net in het pay it forward topic lees:
quote:
Op dinsdag 13 maart 2001 20:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb Pay it Forward 2 weken geleden gezien in het vliegtuig vanuit Bangkok. En ondanks dat ik ongeveer een halve meter van het beeld vandaan zat, vond ik het een fantastische film!Lekker sentimenteel aan het einde en ik heb dan ook bijna zitten janken in het vliegtuig (voor alle duidelijkheid; ik ben niet zo'n emotioneel type!)
[Dit bericht is gewijzigd door Wolve000 op 13-08-2003 22:58]
Als je begrijpt wat ik bedoel (Olivier Bommel) ik was nog klein toen, heb hem al lang niet meer gezien.
Titanic
7 years in Tibet
the green mile
Seven
etc.......
Je was gewaarschuwd...
quote:etc, wow.....
Op woensdag 13 augustus 2003 22:56 schreef Sassefras het volgende:
sjees, Heb je even?
* Sassefras is een emotiepje.Als je begrijpt wat ik bedoel (Olivier Bommel) ik was nog klein toen, heb hem al lang niet meer gezien.
Titanic
7 years in Tibet
the green mile
Seven
etc.......
Je was gewaarschuwd...
quote:Babe In Totale Control of Herself
Op woensdag 13 augustus 2003 22:56 schreef Sassefras het volgende:
sjees, Heb je even?
* Sassefras is een emotiepje.Als je begrijpt wat ik bedoel (Olivier Bommel) ik was nog klein toen, heb hem al lang niet meer gezien.
Titanic
7 years in Tibet
the green mile
Seven
etc.......
Je was gewaarschuwd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |