abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12417017
Hm, ik ben wel biseksueel maar niet omdat ik een trend wilde volgen.

Heeft niks met trends te maken, je bent het of je bent het niet.
Je kunt jezelf natuurlijk wel wijsmaken dat je het bent want het is niet zo'n ingrijpende omschakeling als voor jezelf toegeven dat je homo bent. Je kunt nog altijd gewoon vriendjes hebben en jezelf wijsmaken dat je vrouwen ook wel interessant vindt.

Are you pondering what I'm pondering?
pi_12417195
ik hou echt teveel van vrouwen hoor, bi yak moet er niet aan denken...
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_12417231
Trouwens zijn er meer bi vrouwen dan mannen?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_12417254
Ja het is in voor dames, maar het begint me een beetje de keel uit te komen, dat semi-geile nepgedoe.

Bi om het interresant doen. Daaaaaaag.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12417279
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, ik ben wel biseksueel maar niet omdat ik een trend wilde volgen.
Ja en hoe vaak heb je een vrouw liggen beffen?

Nou?

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12417331
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:25 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Nou?

Ach joh, ik ben net 17 en ik heb sinds een jaar mijn eerste echte vriend, ik heb nog helemaal geen gelegenheid gehad om ervaringen op te doen met andere mensen, mannelijk of vrouwelijk.
pi_12417392
Ik kan me voorstellen dat het bij een jeugdige BI -er meer gaat om het experimenteren, en misschien ook wel meeloperij, alhoewel ik daar niet echt in kan komen.
Wanneer je uit die leeftijd bent, niet meer duidelijk in de puberfase zit, dat je dan toch wel voor jezelf weet of je nou BI bent of niet, en dan vind ik het juist goed dat men daar voor uit durft te komen.
pi_12417454
Het is natuurlijk voor sommige meiden wel interessant om 'bi' te zijn (of om anderen en zichzelf te laten geloven dat ze dat zijn). Welke man houdt nou niet van zoenende vrouwen?
In die zin zal het inderdaad wel een soort trend zijn.
Aan de andere kant denk ik dat het lijkt alsof er tegenwoordig meer mensen biseksueel zijn, terwijl er eigenlijk gewoon meer mensen voor uitkomen. Vroeger hielden misschien meer mensen het voor zich omdat homo- en biseksualiteit niet zo geaccepteerd werd als nu.
pi_12417501
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[...]

Aan de andere kant denk ik dat het lijkt alsof er tegenwoordig meer mensen biseksueel zijn, terwijl er eigenlijk gewoon meer mensen voor uitkomen. Vroeger hielden misschien meer mensen het voor zich omdat homo- en biseksualiteit niet zo geaccepteerd werd als nu.

Moet je es in Fryslan zien, hiero wordt het nog niet egt geaccepteert
pi_12417564
quote:

[..]

Nou?

Sow hee, jij neemt ook geen blad voor de mond
pi_12417578
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:33 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

Moet je es in Fryslan zien, hiero wordt het nog niet egt geaccepteert

Jullie lopen achter dan
Maar voor degene die daar biseksueel zijn of iets, gewoon er voor uit komen en lak hebben aan de mensen die het niet accepteren. Anders kom je maar gezellig naar Brabant
pi_12417621
[edittegenbekendelurkers]

[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 13-08-2003 23:46]

pi_12417651
quote:

[..]

Nou?

Ikke net nog twee keer

Maarre bek 2 bizniz.....

Bi zijn is geen modeverschijnsel, maar misschien is het nu minder een "taboe" en komen meer mensen ervoor uit en dan lijkt het op een trend of mode?

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12417676
dus moet ik nu mannen op hun kont gaan slaan
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12417888
Ik heb wel eens met wat mannen gedaan om te experimenteren, maar om te zeggen dat ik daarmee bi ben nee. Ik zie mezelf nog als volledig hetero, alleen moet ik zeggen dat ik er wel achter ben gekomen dat in sommige opzichten het niet echt veel verschil uitmaakt of je het nou met een man of vrouw doet (behalve.... ja.. daar is een vrouw toch echt bij nodig!)

Bi word steeds meer geassocieerd met iets wat je dan doet, ipv dat je het bent. Bi zijn is volgens mij een kwestie meer van gevoel dan dat je uberhaupt met ook anderen van hetzelfde geslacht het bed in duikt.

[Dit bericht is gewijzigd door Heathen op 13-08-2003 23:51]

Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:51:15 #41
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12417909
wat een ongelooflijk idioot vervelend kuttopic.
put
your
clothes
on!
pi_12417940
Bedankt voor je bijdrage, dat brengt natuurlijk dit alles in een heel ander daglicht.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:54:05 #43
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_12417971
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:51 schreef Jerruh het volgende:
sohee, let op je bent wel mr fok he..

dan kan toch zomaar niet

852002IWASTHERE
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:55:45 #44
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12418020
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:51 schreef Jerruh het volgende:
sorry
wat ik ff wil zeggen is dat bisexualiteit net als homosexualiteit door 1 woorden is omschreven: je voelt je sexueel aangetrokken tot beiden geslachten. Het feit dat het als trend wordt gezien is waarschijnlijk omdat het tegenwoordiger "gemakkelijker" is om deze gevoelens te uiten.

maar ik wordt doodmoe van mensen die vinden dat bi zijn stoer is, een trend is en alleen maar experimenteel is, want dat is het niet! als je met een jongen experimenteert is dat niet bisexualiteit, dan is dat experimenteren! Ook wordt er egzegd dat bisexualiteit de springplank is naa rhomosexualiteit. Ook dit is niet waar, het kan zijn dat een jongen of meisje zichzelf zo noemt om voor zichzelf eruit te komen of het nou de ene of andere kant is en daarna homosexueel blijkt te zijn, maar da is nie altijd zo..

je haren paars verven das een trend, maar psychische gevoelens doen daar niet aan!

put
your
clothes
on!
pi_12418051
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:50 schreef Heathen het volgende:
Bi word steeds meer geassocieerd met iets wat je dan doet, ipv dat je het bent. Bi zijn is volgens mij een kwestie meer van gevoel dan dat je uberhaupt met ook anderen van hetzelfde geslacht het bed in duikt.
Dat is denk ik een beetje het verschil tussen mensen die zich zo voordoen om interessant te lijken, en mensen die echt op beide geslachten vallen. Een keertje zoenen met een vrouw is natuurlijk iets heel anders dan op haar verliefd worden en een lesbische relatie beginnen.
Bij mij is het juist andersom, ik kan verliefd worden op een meisje, puur om haar karakter, terwijl het lichamelijke aspect me juist weinig uitmaakt. Je valt op personen, niet op een mannelijke of vrouwelijke verpakking. Bij jongens let ik trouwens ook niet zo op het uiterlijk.
pi_12418056
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:55 schreef Jerruh het volgende:

[..]

[lang&goed verhaal]

100% true

100% mee eens is

pi_12418149
Goh Jerruh, dat is nou precies wat ik uit de mensen wil trekken.
Leuk trouwens dat wij dezelfde mening delen.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 00:04:05 #48
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_12418194
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:55 schreef Jerruh het volgende:

[..]

sorry
wat ik ff wil zeggen is dat bisexualiteit net als homosexualiteit door 1 woorden is omschreven: je voelt je sexueel aangetrokken tot beiden geslachten. Het feit dat het als trend wordt gezien is waarschijnlijk omdat het tegenwoordiger "gemakkelijker" is om deze gevoelens te uiten.

maar ik wordt doodmoe van mensen die vinden dat bi zijn stoer is, een trend is en alleen maar experimenteel is, want dat is het niet! als je met een jongen experimenteert is dat niet bisexualiteit, dan is dat experimenteren! Ook wordt er egzegd dat bisexualiteit de springplank is naa rhomosexualiteit. Ook dit is niet waar, het kan zijn dat een jongen of meisje zichzelf zo noemt om voor zichzelf eruit te komen of het nou de ene of andere kant is en daarna homosexueel blijkt te zijn, maar da is nie altijd zo..

je haren paars verven das een trend, maar psychische gevoelens doen daar niet aan!

Nee klopt, ik ken helemaal geen spontane bi-meisjes .
dat correcte gedoe telkens, is het zo lastig om toe te geven dat er een zooi neppers bij is. Toen ik op de middelbare school zat was er vrijwel niemand bi, en was de acceptatie echt niet anders dan nu. en de afgelopen 2 jaar of zo, is ineens elk meisje bi. Maar het zijn vast hele integere gevoelens, pubers zijn namenlijk helemaal niet onzeker...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 00:04:24 #49
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12418204
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:01 schreef Heathen het volgende:
Goh Jerruh, dat is nou precies wat ik uit de mensen wil trekken.
Leuk trouwens dat wij dezelfde mening delen.
tja, ik ben bi, en ik wordt al maanden moe van da getouwtrek van verschillende mensen die geen notie hebben van wat er nou speelt...
put
your
clothes
on!
  donderdag 14 augustus 2003 @ 00:05:37 #50
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12418228
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:04 schreef kingmob het volgende:

[..]

Nee klopt, ik ken helemaal geen spontane bi-meisjes .
dat correcte gedoe telkens, is het zo lastig om toe te geven dat er een zooi neppers bij is. Toen ik op de middelbare school zat was er vrijwel niemand bi, en was de acceptatie echt niet anders dan nu. en de afgelopen 2 jaar of zo, is ineens elk meisje bi. Maar het zijn vast hele integere gevoelens, pubers zijn namenlijk helemaal niet onzeker...

ok het is een trend. over twee jaar is iedreen necrofiel.
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')