abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2003 @ 14:58:29 #76
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_12604909
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 14:54 schreef Djaser het volgende:
Ik zit in Frozen Throne nu in level 5 van de campaign, wat een rot level zeg. Een base zonder goudmijn en een veel te zwake versterking. Iemand nog tips voor deze level?
Welke campaign? NE, HU, UD? Zal wel UD zijn want de eerste twee campaigns waren goed te doen.

Anyway, hier een walkthrough:

http://www.ultimategamers.com/wc3/walkthrough.html#tftelf

donderdag 21 augustus 2003 @ 15:14:49 #77
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_12605347
Bedankt die helpt. Hehe de aanvallen komen door triggers en ik maar door de vijandelijk forces heen snellen om zo snel mogelijk bij mn base te komen
pi_12636756
Wel zin om tegen iemand van Fok! te spelen vanavond, iemand online dan ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_12639291
Ben inmiddels van UD maar overgestapt op HU en dat bevalt best aardig... Omdat ik op battle.net nog steeds volledig verpulverd wordt ging ik maar even tegen de CPU oefenen. Nu blijkt dat ik "easy" voor geen meter kan, ik verlies elke keer weer. Zet ik hem echter op "normal" dan win ik inneens wel, maar easy moet toch juist makkelijker zijn. Hebben anderen deze ervaring ook?
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:49:08 #80
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_12639384
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:46 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ben inmiddels van UD maar overgestapt op HU en dat bevalt best aardig... Omdat ik op battle.net nog steeds volledig verpulverd wordt ging ik maar even tegen de CPU oefenen. Nu blijkt dat ik "easy" voor geen meter kan, ik verlies elke keer weer. Zet ik hem echter op "normal" dan win ik inneens wel, maar easy moet toch juist makkelijker zijn. Hebben anderen deze ervaring ook?
Sla de replays op die je tegen de computer moet spelen, (zet de comp op insane) bekijk ze, onthou de build orders van de computer, en na-aap hem op battle.net.

Zo heb ik het ook geleerd.

Era Vulgaris
pi_12642817
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:46 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ja, soms win ik wel, soms niet op normal, terwijl mijn stadje van bomen op easy de grond wordt ingestampt. (Tenminste, dat had ik met RoC, weet niet of dat ook zo is met Tft, de Dark Ranger is goed, dus als ik de Dark Ranger kan krijgen... )

[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 22-08-2003 21:58]

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12714817
Omdat ik de computer aardig aankon vandaag ging ik battlenet maar weer es op voor een 1vs1 game. BIG mistake Ik speel met HU en hij was NE. Hij herorusht eerst met zijn Warden en komt daarna steeds terug met hunts en mercenaries. Hij shadow striked elke keer me hero en ik hield het niet erg lang vol.

Wat kan ik hier tegen doen, mijn lumber mill was nog niet eens af dus ik kon geen guard towers maken... Ik had AM met WE en wat footsies en riflemen.

Wat mij opvalt is dat sinds ik met HU speel dat ik alleen nog maar NE tegenover me heb gehad, dit is zeker toeval....

pi_12715096
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 22:23 schreef MariahCareyLover het volgende:
Omdat ik de computer aardig aankon vandaag ging ik battlenet maar weer es op voor een 1vs1 game. BIG mistake Ik speel met HU en hij was NE. Hij herorusht eerst met zijn Warden en komt daarna steeds terug met hunts en mercenaries. Hij shadow striked elke keer me hero en ik hield het niet erg lang vol.

Wat kan ik hier tegen doen, mijn lumber mill was nog niet eens af dus ik kon geen guard towers maken... Ik had AM met WE en wat footsies en riflemen.

Wat mij opvalt is dat sinds ik met HU speel dat ik alleen nog maar NE tegenover me heb gehad, dit is zeker toeval....

Tja, dat probleem ken ik, gebruik die stijl zelf graag tegen de CPU, werkt soms wel. Ik weet niet hoe je het kan stoppen, misschien sneller een lumber mill maken? De warden is, dacht ik, als een hero-killer bestempeld, ivm Shadow Strike, en das rottig om tegen je hebben, en de AM heeft niet al té veel hp, en een WE lv 1 is niet al té goed. Deed je aan Random Hero of niet?
Some say in ice
  maandag 25 augustus 2003 @ 23:07:15 #84
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_12716288
Dude, gewoon een toren maken meteen in het begin, upgraden naar arcane tower (heb je echt geen lumber mill or whatsoever voor nodig), en voila, je hebt een perfecte hero-rush stopper (want arcane towers = slow)

En bouw je basis zo dat er maar 2 ingangen ofzo zijn waar je vijanden goed kan blokken met je militia

Era Vulgaris
pi_12719962
Heb de replay ff bekeken. Ik neem AM dus altijd als primary hero, maar waarschijnlijk was MK beter geweest idd. Die arcane tower is nu standaard bij mij, dat was idd jammer van me, maar blijft een kut strat....

Trouwens, iemand nog tips om mass hunts/archers te counteren. Die zijn ook vrij snel al bij je base. Riflemen werkt wel goed op hunts, maar dan krijg ik vaak me footsies niet bij zijn archers.... NE is lastig zeg

dinsdag 26 augustus 2003 @ 02:03:03 #86
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_12720490
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:21 schreef MariahCareyLover het volgende:
Heb de replay ff bekeken. Ik neem AM dus altijd als primary hero, maar waarschijnlijk was MK beter geweest idd. Die arcane tower is nu standaard bij mij, dat was idd jammer van me, maar blijft een kut strat....

Trouwens, iemand nog tips om mass hunts/archers te counteren. Die zijn ook vrij snel al bij je base. Riflemen werkt wel goed op hunts, maar dan krijg ik vaak me footsies niet bij zijn archers.... NE is lastig zeg

Als je zo vaak een AM kiest zou je het moeten weten, toch... Blizzard + Flame Strike eet archers op vanwege hun weinige hitpoints...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_12721587
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:21 schreef MariahCareyLover het volgende:

Archers moet je gewoon met een area effect spell raken, Flame strike, Blizzard zijn goed omdat Archers zo weinig hp hebben. Dat in combinatie met een paar towers moet volgens mij wel lukken. Arcane towers zijn ook goed tegen de undead, ivm de Necromancer die Raise dead cast, Arcane tower heeft feedback, doei mana, en dus geen rottige skeletten. (OK, control magic werkt ook) En hetzelfde werkt dus tegen die Warden, wardens hebben niet zo gek veel Mana op lvl 1. (210 ofzo) En Shadow Strike kost, dacht ik 75 mana. Zorg dus dat die Arcane tower op de warden schiet, en met een beetje mazzel heb je maar 1 Shadow Strike tegen je kop aan.
Some say in ice
pi_12967063
*Kick*

Is het nu zo dat Spell Breakers en Arcane Towers goed zijn tegen NE? (Ivm. de DotT en DotC) Ik had vandaag namelijk een potje, waarin mijn tegenstander DotC en Hippogryph Riders masste, met een Warden als Hero. En ik had een MK als Primary, een AM als 2e en een PA als 3e, omdat ik wist dat hij een Warden had, dus een BM was waarschijnlijk niet erg handig geweest. Ik heb wel gewonnen, tegenstander zat zonder geld, en had zijn ToE ingebouwd met Chimera roost+Moon wells. (En de 2e had ik ff neergehaald )

Some say in ice
  zondag 21 september 2003 @ 19:53:53 #89
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_13341642
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 14:58 schreef Frollo het volgende:
http://www.ultimategamers.com/wc3/walkthrough.html#tftelf
Zit nu in level 7 deel 3 van de Undead. De level waar je alleen Arthas hebt.

Ik zit nu bij de fountain of health (dat gele huisje) en ik kom niet voorbij de volgende val. Ook met de walktrough kom ik er niet uit want die heeft het er niet over hoe ik de creeps kan verslaan. Weet iemand wat je precies moet doen?
pi_13342014
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:53 schreef Djaser het volgende:

[..]

Zit nu in level 7 deel 3 van de Undead. De level waar je alleen Arthas hebt.
[afbeelding]
Ik zit nu bij de fountain of health (dat gele huisje) en ik kom niet voorbij de volgende val. Ook met de walktrough kom ik er niet uit want die heeft het er niet over hoe ik de creeps kan verslaan. Weet iemand wat je precies moet doen?

Je weet hoe je de deur moet openen?
spoiler:
Dan moet je knokken, gebruik Death Coil, en kijk uit voor de blizzard spell. Je moet dan 3 shields neerhalen, en dan de Blizzard gast neerhalen. Er zijn onderweg een paar runes om te healen, zowel magic alswel je HP.
Als je het goed doet haal je hem met ongeveer 1,5 tot 2 min op je klok. (Dat had ik iig)

[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 21-09-2003 20:15]

Some say in ice
pi_13344154
En is het nog gelukt?

Wie doen er hier allemaal custom games eigenlijk? Ik doe vaak TD, en soms een arena.

Some say in ice
  maandag 22 september 2003 @ 09:06:23 #92
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_13352228
Ja is gelukt met enige moeite.
Ik had nog 19 seconde over toen ik bij de poort was
pi_13354370
Dat is wel een vet level volgens mij maar later in de level komt die groote tor hero weer bij je met wat cryptfents ofzo:D
Ik ben er door heen gekomen om gewoon langs de vijand te rennen in plaats van te doden
pi_13360418
quote:
Op maandag 22 september 2003 11:13 schreef Kassadar het volgende:
Dat is wel een vet level volgens mij maar later in de level komt die groote tor hero weer bij je met wat cryptfents ofzo:D
Ik ben er door heen gekomen om gewoon langs de vijand te rennen in plaats van te doden
Soms kan dat niet helemaal, maar ik had van eerder nog 1 healing potion over, en een 2-tal orbs, dus ik deed wat meer schade, en dat scheelt toch wel wat.
Some say in ice
pi_13360522
quote:
Op maandag 22 september 2003 09:06 schreef Djaser het volgende:
Ja is gelukt met enige moeite.
Ik had nog 19 seconde over toen ik bij de poort was
Beter dat als niets, toch? Ik ga altijd als een speer door dat soort levels heen, soms in mijn nadeel. (Had nog 1 Crypt fiend over, en een Arthas met 25 HP, dat scheelde niet erg veel gisteren. Had hem wel eerder gehaald, dus het was niet erg, maar toch...)
Some say in ice
pi_13617380
zijn er nog goeie NE spelers die me NE kunnen leren in ROC? ben zelf lvl 17 human, aka;

http://www.battle.net/war3/ladder/WAR3-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=no.problem

pi_13617755
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:28 schreef DaForZz het volgende:
Ben lvl 5 ORC Maar speel het niet zo vaak. Als iemand mij een cursus zou kunnen geven

Je kan trouwens ook replays downloaden hier bijvoorbeeld.

hoe werken die replays bij deze link het zijn een een soort .w3g files
pi_13617878
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:23 schreef Nkjez het volgende:

[..]

Moet je in je replay dir saven. En dan via het menu naar replays gaan.
pi_13617899
quote:
Downloaden en in je ''replay'' mapje zetten in je WC directory

daarna spel opstarten, single player, en dan kan je ''replay'' kiezen en die replays dus bekijken

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_13617924
de .w3g file in je replay map zetten, (waarschijnlijk c:\programfiles\warcraftIII\replays). Vervolgens kan je hem openen door onder single player via de knop replays de file te openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')