Vlarp, dit is té toevallig! Check it!
quote:Ja naar zuid frankrijk, en dat geeft niet
Op woensdag 13 augustus 2003 19:57 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ja, toppie!
.
Ben jij nog weg geweest?
.
*schaam doet voor t moeten vragen*
quote:Heeel apart! 450.000 man en dan zo dicht bij een "bekende" lopen!
Op woensdag 13 augustus 2003 20:08 schreef Vlarp het volgende:
Hier moeten wij echt vlak achter jullie gelopen hebben. We liepen een stukje voor de Damn wagen en jullie dus een stuk achter Ferry
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:08 schreef Gerdo het volgende:
Vlarp FFWD Fan topic!Vlarp, dit is té toevallig! Check it!
quote:Je had best ff hoi kunnen zeggen
Op woensdag 13 augustus 2003 20:09 schreef Gerdo het volgende:[..]
Heeel apart! 450.000 man en dan zo dicht bij een "bekende" lopen!
.
Trouwens, hoeveel foto's kun je maken op een metrostation en in een trein?
quote:Té veel!
Op woensdag 13 augustus 2003 20:11 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je had best ff hoi kunnen zeggen
Trouwens, hoeveel foto's kun je maken op een metrostation en in een trein?
En volgende keer zal 'k hoi zeggen! .
Tot doei! .
quote:Later!
Op woensdag 13 augustus 2003 20:13 schreef Gerdo het volgende:
Mensen, 't was me weer een genoegen, maar nu ga ik toch echt richting terras! Rest mij u allen een goede avond te wensen, en verder spreek spreek de hoop uit u binnen niet afzienbare tijd wederom te zullen spreeken!Tot doei!
.
quote:Doeg
Mensen, 't was me weer een genoegen, maar nu ga ik toch echt richting terras! Rest mij u allen een goede avond te wensen, en verder spreek spreek de hoop uit u binnen niet afzienbare tijd wederom te zullen spreeken!Tot doei!
.
quote:mzzl gerdow!
.
quote:tja, ik moest ook naar huis
Op woensdag 13 augustus 2003 19:58 schreef Gerdo het volgende:[..]
Gesprongen idd, 1-0 voor jou! En nee, ben niet naar t eindfeest geweest.... Had 's avonds een bbq en een logé, dus dat was helaas niet haalbaar....
.
quote:Wij zijn naar het terras van Cafe Panorama gegaan aan de maas, was erg gezellig
Op woensdag 13 augustus 2003 20:17 schreef Jerruh het volgende:
tja, ik moest ook naar huis.
quote:we gingen eerst naar de burger king waar bas echt enorme stennis maakte (vrouwkes keihard voor sloerie uitschelde..) en toen ben ik met wa mensen naar station gegaan
Op woensdag 13 augustus 2003 20:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wij zijn naar het terras van Cafe Panorama gegaan aan de maas, was erg gezellig
quote:ik vond er geen fuck aan
Op woensdag 13 augustus 2003 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
Zo. Dat was lachen..
quote:Ik ook niet!
Op woensdag 13 augustus 2003 21:03 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vond er geen fuck aan
.
M'n brander is stuk!
quote:Hallo Unive-boy
Op woensdag 13 augustus 2003 21:14 schreef Waxxer het volgende:
hai
Was 't nog wat op je werk ondanks dat je alleen moest zitten?
quote:bwwwwww
Op woensdag 13 augustus 2003 21:16 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hallo Unive-boy
Was 't nog wat op je werk ondanks dat je alleen moest zitten?
nou er was toch nog een collega....
maar ik heb een probleem ik zal daar ff over uitwijden EN een topic in het werkforum openen. Dus ff wachten 2 sec
quote:Kreator kaalscheren was lachen!
Op woensdag 13 augustus 2003 21:03 schreef Jerruh het volgende:ik vond er geen fuck aan
.
quote:*met vingers op bureau trommel*
Op woensdag 13 augustus 2003 21:23 schreef Waxxer het volgende:[..]
bwwwwww
nou er was toch nog een collega....
maar ik heb een probleem ik zal daar ff over uitwijden EN een topic in het werkforum openen. Dus ff wachten 2 sec
de 2 seconden zijn al zo'n 8 minuten om
quote:kon je da nie ff online doen? daarom vond ik er geen fuck aan
Op woensdag 13 augustus 2003 21:31 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Kreator kaalscheren was lachen!
!
Afgelopen weken is er dus vakantie geweest en ik ben de enige van het overgebleven team die door is blijven werken tijdens de vakantie. Het service centrum gaat weg en er is een hele andere sfeer. We hebben een andere (tijdelijke) chef die van inbound komt. Normaal hebben we twee keer 10 min. pauze maar we kletsten de hele tijd door en dan namen we steeds twee keer een half uur. Tussendoor vertelde ze over haar scheiding, dat ze in curacao woonde en dat ze dus met een kind en twee koffers op schiphol stond. Dan luister ik daarnaar en dan ga ik niet door bellen, omdat ik het aso vind staan, als ik midden in zo'n gesprek een klant aan de lijn krijg en dan abrupt onderbreek.
Ik loop over de afdeling voor bijv een vraag en dan wordt er aan mij gevraagd, ga je nog op vakantie, hoe is het bij de Rabobank, wat doe je zoal deze dagen, goh je schrijft voor een krant wat is dat en hoe gaat dat, ga je op stage, ga je afstuderen dit jaar, wie is er eigenlijk al van outbound weg, wie zijn er overgebleven, weet je wat zij allemaal doen enz enz enz. Dat kost allemaal tijd. De norm is 68 belpogingen per avond, ik zat constant half in de dertig, rond de 40. De hele vakantie lang, vanaf 17 juli.
Nu kreeg ik een papier voor me, en zei mijn manager (heel aardig de hele tijd) dat we het er morgen nog wel over hebben. Nu heb ik het gevoel dat ik enorm de lul ben en dat hij mij dumpt. ,,We hebben het er morgen nog wel over", verder helemaal niet bot ofzo.
Ik weet dat het mijn eigen fout is, ik ben 24 en verantwoordelijk voor mijn eigen werk. Echter, als die andere manager ZELF ook meebabbelt en zelf het gesprek op gang houdt, en er zelf bij blijft staan als we bij inbound naar mpeg filmpjes van de mail kijken en mopjes en plaatjes die erin staan... tja, wie ben ik dan? Als ik het zelfs aangeef en zij zegt "och...", wie ben ik dan?
Kijk, als ik gedumpt word, heb ik mijn rabo baantje nog en mijnj zus ze me al, "is dat nou jouw toekomst dan? carriere maken bij unive? Het is gewoon fabriekswerk alleen dan met de telefoon, je moet er zoveel per uur en afhandelen, klaar."
Ivm mijn studie en omdat unive toch stopt (Service centrum is wegbezuinigd), denk ik naja, klaar, nog een paar weken en ik ga weg. Maar dan toch liever op een leuke manier ipv dat hij misschien morgen wel zegt, ga maar weg, pak je spullen maar, doei. Na twee jaar werk...
quote:Hehe, dat zou leuk zijn geweest!
Op woensdag 13 augustus 2003 21:33 schreef Jerruh het volgende:kon je da nie ff online doen? daarom vond ik er geen fuck aan
.
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 13-08-2003 21:40]
quote:ik kreeg tel voor een interview
Op woensdag 13 augustus 2003 21:32 schreef Vlarp het volgende:[..]
*met vingers op bureau trommel*
de 2 seconden zijn al zo'n 8 minuten om
quote:psies nu hebben we da moeten missen!
Op woensdag 13 augustus 2003 21:39 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hehe, dat zou leuk zijn geweest!
.
quote:Mja, managers zijn ratten. Sorry dat ik het zeg, maar ze kunnen poeslief doen, maar als puntje bij paaltje komt dan zijn ze ineens echt etters.
Op woensdag 13 augustus 2003 21:38 schreef Waxxer het volgende:
Het zit zo.<enorm verhaal>
Maar als hij zelf ook liep te suffen dan confronteer je hem toch mee tijdens dat gesprek? Als ie jou dumpt dan moet ie zichzelf ook dumpen...
quote:Lijkt me heel duidelijk. Jij hebt er twee jaar gewerkt, en al die tijd gewoon goed gefunctioneerd (neem ik aan). Als hij je op basis van deze magere cijfers direct dumpt, zonder dat zoiets ervoor gebeurd is, is hij fout bezig. Hij had dan eerder moeten ingrijpen of jou eerder moeten waarschuwen. Zowel moreel als arbeidsrechtelijk kan je, volgens mij, om deze reden niet direct weggestuurd worden, na 2 jaar arbeidsverleden.
Het zit zo.[ingekort]
Ik denk persoonlijk dat het een gesprek wordt, waarin je een waarschuwing of een vermaning krijgt en het advies in de toekomst wat meer pogingen te doen.
Sterkte in ieder geval!
quote:Ik denk dat het met zo'n vaart niet zal lopen. Misschien dat je eerst een waarschuwing krijgt. Dat zou mij logisch lijken, eerlijk gezegd. Ze mogen je volgens mij niet ontslaan zonder waarschuwing.
*knip*
Outbound tel. werk: te weinig belpogingen
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 13-08-2003 21:50]
quote:Krijg je nog wel een ontslagvergoeding mee? Of is 't via uitzendbureau?
Op woensdag 13 augustus 2003 21:38 schreef Waxxer het volgende:Maar dan toch liever op een leuke manier ipv dat hij misschien morgen wel zegt, ga maar weg, pak je spullen maar, doei. Na twee jaar werk...
quote:nee, uitzendbureau, dus ik heb sowieso geen aanspraak op het sociaal plan. Hij kan mij theoretisch morgen zeggen, je mag nu wel naar huis. Het is wel eens vaker voorgekomen, maar dit is idd erg extreem, maar het is gewoon "te gezellig" met die manager erbij. Zij vertelt ook allerlei verhalen en ik ben weer geinteresseerd in hoe zij dat gefixt heeft, hoe het is om als nederlander op curacao te wonen, hoe zij toch alles voor elkaar heeft gekregen. Dan ga ik geen klant bellen en dan als zij iets zegt opeens "goedenavond mevr bladiebla...". En toch weet ik het heus, ik ben volwassen en heb verantwoordelijkheden...
Op woensdag 13 augustus 2003 21:50 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Krijg je nog wel een ontslagvergoeding mee? Of is 't via uitzendbureau?
quote:Ik zou gewoon zorgen dat die vervangde manager ook even aangesproken wordt. Wel vervelend dat het uitzendwerk is, dan kunnen ze je er zonder schuldgevoel zo uitgooien. Vind dat altijd erg ziek wel..
Op woensdag 13 augustus 2003 21:53 schreef Waxxer het volgende:[..]
nee, uitzendbureau, dus ik heb sowieso geen aanspraak op het sociaal plan. Hij kan mij theoretisch morgen zeggen, je mag nu wel naar huis. Het is wel eens vaker voorgekomen, maar dit is idd erg extreem, maar het is gewoon "te gezellig" met die manager erbij. Zij vertelt ook allerlei verhalen en ik ben weer geinteresseerd in hoe zij dat gefixt heeft, hoe het is om als nederlander op curacao te wonen, hoe zij toch alles voor elkaar heeft gekregen. Dan ga ik geen klant bellen en dan als zij iets zegt opeens "goedenavond mevr bladiebla...". En toch weet ik het heus, ik ben volwassen en heb verantwoordelijkheden...
quote:heb je wel genoeg eten in je
Op woensdag 13 augustus 2003 21:58 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb net 1 Grolschje op, maar ik voel me alsof ik er 3 op heb. Stom gedoe
quote:Heb onwijs veel gegeten vanavond
Op woensdag 13 augustus 2003 22:02 schreef Waxxer het volgende:[..]
heb je wel genoeg eten in je
maagje
dan? Of borrelt hij?
Nou ja, ik ben al weer minder zweverig... Zweefteef
Trouwens, ik heb een Maag
Ik eet vaak meer dan mensen die een kop groter en breder zijn dan ik
quote:Ooowww dan is je
Op woensdag 13 augustus 2003 22:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Heb onwijs veel gegeten vanavond
Nou ja, ik ben al weer minder zweverig... Zweefteef
Trouwens, ik heb een
Maag
Ik eet vaak meer dan mensen die een kop groter en breder zijn dan ik
Ik eet op zich niet superveel maar alles behalve supergezond dat mag wel wat beter. Past al dat eten wel in je
lijfje
dan?
Zie het al voor me, ga je met vier binken op stap en jij vreet het grootste bord shoarma met heeelll veeellll knoflooksaus van allemaal tot het laatste stukje helemaal op!
quote:Mja, had echt wel genoeg gegeten... geen honger enzo... en ik lang niet gedronken?
Op woensdag 13 augustus 2003 22:09 schreef Waxxer het volgende:
Ooowww dan is jebuikje
genoeg vol om alcohol aan te kunnen toch?
Of je hebt al een tijd geen bier gehad of je bent gewoon rustig en relaxt... ik had 't laatst met een Guiness, had het gevoel alsof ik een krat pils op had
quote:Ik eet ook niet vreselijk gezond, ik hoef ook niet aan de lijn te denken ofzo. Mja, en ik eet vaak als enige m'n pizza (inclusief korsten) op als we met een groep 'groten' nara de pizzeria gaan. Nah ja, ik eet altijd veel..
Ik eet op zich niet superveel maar alles behalve supergezonddat mag wel wat beter. Past al dat eten wel in je
lijfje
dan?
Zie het al voor me, ga je met vier binken op stap en jij vreet het grootste bord shoarma met heeelll veeellll knoflooksaus van allemaal tot het laatste stukje helemaal op!
quote:Het is maar een bijbaantje. Voor je toekomstige "echte" werk, heb je er vooral wat aan als je iets leert van hoe het nu gegaan is. Het lijkt mij daarom helemaal niet vreemd als je gewoon open kaart speelt bij dat gesprek met die manager, de situatie uitlegt zoals je dat hierboven hebt gedaan. Zeg tegen hem dat hij als manager vast ook in dat soort lastige situaties zit, en vraag aan hem hoe hij met zijn *slijm* ervaring *slijm* dat soort dingen aanpakt.
Het zit zo.
Je dwingt hem dan om je als een gelijke te behandelen en met jou naar de situatie te kijken en gezamelijk naar een oplossing te zoeken. Als je nederig wacht op een uitbrander, en die dan gedwee ondergaat, dan gedraag je juist niet als een volwassen man van 24, maar neem je braaf een kinderrol aan. Ja meneer, nee goed meneer, het zal niet meer gebeuren meneer.
Bij je toekomstige sollicitaties, misschien naar functies met wat meer verantwoordelijkheid, zul je merken dat werkgevers juist vaak geinteresseerd in dit soort ervaringen. Hoe ga je om met lastige situaties? Hoe heb je iets in het verleden aangepakt...
De extraverte, positieve tegenstrijdigheid van de Steenbok is de praktische basis voor zijn leven. De negativiteit van het teken Steenbok biedt hem de mogelijkheid zich te onttrekken uit situaties en te wachten op het juiste moment om zijn ambities verder uit te werken.
Er zijn twee soorten Steenbokken: het eerste type lijkt op de zelfverzekerde berggeit, die altijd blijft klimmen om hoger en hoger te komen. Zij zijn bovenal betrouwbaar en met nog méér goede kwaliteiten: praktisch en ambitieus, verstandig en efficiënt, vasthoudend en geduldig, hebben ze een droog en goed gevoel voor humor. Het andere type is de Steenbok die leiding geeft, huiselijk is en altijd streeft naar iets dat hij nooit zal bereiken. Ze kunnen koud en afstandelijk zijn, pessimistisch en bijna onuitstaanbaar conventioneel.
De Steenbok wordt beheerst door de geconcentreerde energie van Saturnus. Door deze invloed is tijd voor de Steenbok altijd van het allergrootste belang. Ze ontwikkelen zich langzaam en hebben doorgaans meer tijd nodig dan anderen. Eenmaal de gemiddelde leeftijd bereikt, zijn zij op een punt gekomen dat ze niet ouder lijken te worden en blijven er tientallen jaren hetzelfde uitzien.
Het ergste probleem dat de Steenbok lijkt te hebben, is van nature psychisch. Zijn weifelende houding kan hem behoorlijk van slag brengen: het ene moment heeft hij het gevoel de hele wereld aan te kunnen, het andere moment wordt hij door twijfels overmand, waardoor hij zich nergens voor geschikt acht. Wanneer de Steenbok zelfverzekerd is, kan hij zijn werkzaamheden goed aan. In wezen heeft de Steenbok geen vertrouwen om een duurzame relatie aan te gaan en nog minder om deze te handhaven. Dit is een direct gevolg van het feit dat hij weinig zelfvertrouwen heeft en zichzelf niet zo duidelijk en helder ziet dan anderen in zijn omgeving. Zo onderschat de Steenbok zijn mogelijkheden. Het is raadzaam dat zij de complimenten die ze krijgen accepteren en deze ook leren te waarderen.
Een Steenbok is gevoelig voor spijsverteringsproblemen, die kunnen leiden tot maagzweren of huidaandoeningen. Een rustige en vooral minder stressvolle werkomgeving helpt deze problemen te voorkomen. Bovendien gaat de Steenbok dan efficiënter te werk, zodat zijn zelfbeeld groeit en hij op een punt belandt dat hij in zichzelf gaat geloven en zijn werkzaamheden op de juiste waarde weet te waarderen. Steenbokken zijn snel gedeprimeerd, zelfs door kleine tegenslagen of ergernissen. Zij moeten zich erop toeleggen om spanningen te verminderen door bijvoorbeeld van muziek een deel van hun leven te maken, hetzij door zelf een instrument te bespelen, hetzij door ernaar te luisteren. Een Steenbok moet zijn intellectuele kwaliteiten gebruiken en in zijn leven ruimte maken voor zowel het spirituele als het materiële.
hmzzz... .
quote:Ik geloof niet zo in sterrenbeelden enz enz...
Op woensdag 13 augustus 2003 22:26 schreef Jerruh het volgende:
Het sterrenbeeld Steenbok wordt .... <knip>
hmzzz....
Ik ben een Leeuwtje.. maar de helft van de eigenschappen klopt al niet...
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:26 schreef Jerruh het volgende:*een boel*
hmzzz...
.
Mijn moeder en zusje zijn Steenbokken, nou, aan mijn zusje is dat zeker te merken structureel, gedisciplineerd, kan heel zakelijk zijn enz.
Enne... jij bent ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken toch? Jerruh en soft is als Zuid-Spanje en koud
quote:Ik ben Tweelingen, met alle gevolgen van dien
Op woensdag 13 augustus 2003 22:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik geloof niet zo in sterrenbeelden enz enz...
en ga vannacht toch lekker door tot je weer weg moet mag wel voor een keertje
quote:als ik echt eerlijk ben, zeg ik da er dingen kloppen, zoals de ene keer denken da je de wereld aankan en de andere keer juist nie, en da ik me omgeving hoger zie dan mijzelf..
Op woensdag 13 augustus 2003 22:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik geloof niet zo in sterrenbeelden enz enz...
quote:Een nachtje doorhalen?
Op woensdag 13 augustus 2003 22:32 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik ben Tweelingen, met alle gevolgen van dien
en ga vannacht toch lekker door tot je weer weg moet
mag wel voor een keertje
quote:Klopt, ga ik ook zeker doen. Ik hoop alleen dat hij het niet eenzijdig belicht. De oude manager die een andere baan heeft gevonden, keek alleen naar de cijfers en luisterde niet naar het excuus. Was van het type "cijfers liegen niet"...
Op woensdag 13 augustus 2003 22:16 schreef Great_Expectations:[..]
zijn visie op het verhaal
quote:Mja, ik ben ook koppig, soms best dominant, een doorzetter (behalve met school
Op woensdag 13 augustus 2003 22:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
als ik echt eerlijk ben, zeg ik da er dingen kloppen, zoals de ene keer denken da je de wereld aankan en de andere keer juist nie, en da ik me omgeving hoger zie dan mijzelf..
ik ben er mee aan het werken dus er zit progressie in, maar ik herken het wel..
quote:Welke gevolgen
Op woensdag 13 augustus 2003 22:32 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik ben Tweelingen, met alle gevolgen van dien
en ga vannacht toch lekker door tot je weer weg moet
mag wel voor een keertje
.
quote:Jezus is toch een steenbok
Op woensdag 13 augustus 2003 22:36 schreef DennisMoore het volgende:
Steenbok: 22 december - 19 januari
U bent conservatief en u bent bang om risico's te nemen. U ligt het liefst de hele dag in bed. U bent lui. Er is nog nooit een belangrijke steenbok geweest. Op feestjes bent u niet weg te branden. Steenbokken zijn nog saaier dan Maagden.
.
quote:wisselende buien
Op woensdag 13 augustus 2003 22:36 schreef Tizmo het volgende:[..]
Welke gevolgen
?
quote:Jawel, heel vaak
Op woensdag 13 augustus 2003 22:37 schreef Waxxer het volgende:[..]
wisselende buien
ik hoef mijn kont maar te keren en mijn stemming slaat om
Heb jij dat niet dan, oh gij zevenjunietje?
quote:Yep, schijnt ook behoorlijk koppig in elkaar te steken
Op woensdag 13 augustus 2003 22:37 schreef Tizmo het volgende:[..]
Jezus is toch een steenbok
?
quote:Mijn stemming wisselt ook zo, maar ik ben toch echt een leeuw
Op woensdag 13 augustus 2003 22:37 schreef Waxxer het volgende:[..]
wisselende buien
ik hoef mijn kont maar te keren en mijn stemming slaat om
Heb jij dat niet dan, oh gij zevenjunietje?
quote:DM!!!! ik mis de drop nog en dan zou het compleet zijn!
Op woensdag 13 augustus 2003 22:36 schreef DennisMoore het volgende:
Steenbok: 22 december - 19 januari
U bent conservatief en u bent bang om risico's te nemen. U ligt het liefst de hele dag in bed. U bent lui. Er is nog nooit een belangrijke steenbok geweest. Op feestjes bent u niet weg te branden. Steenbokken zijn nog saaier dan Maagden.
.
quote:waar haal je dat in de godesnaam dan weer vandaan...?
Op woensdag 13 augustus 2003 22:38 schreef Vlarp het volgende:
LEEUW 22/07-22/08
U beschouwt uzelf als een geboren leider. Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van seks met een partner.
quote:Ah dan klopt het wel
Op woensdag 13 augustus 2003 22:38 schreef Waxxer het volgende:[..]
Yep, schijnt ook behoorlijk koppig in elkaar te steken
en zo zakelijk ook
quote:hmpf
Op woensdag 13 augustus 2003 22:38 schreef Tizmo het volgende:[..]
Jawel, heel vaak
.
zie je wel, daar heb je het al
quote:Ooit een heel mailtje met van die achtelijke sterrenbeeld beschrijvingen gehad
Op woensdag 13 augustus 2003 22:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
waar haal je dat in de godesnaam dan weer vandaan...?
TWEELINGEN 20/05-20/06
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ooit een heel mailtje met van die achtelijke sterrenbeeld beschrijvingen gehad
TWEELINGEN 20/05-20/06
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent.
quote:
TWEELINGEN 20/05-20/06
dan ben ik een doorgeslagen Tweelingen
quote:Er staat ook niet dat die beschrijvingen waar zijn
Op woensdag 13 augustus 2003 22:43 schreef Waxxer het volgende:[..]
dan ben ik een doorgeslagen Tweelingen
quote:Hij klopt helemaal met hoe jij bent?
Op woensdag 13 augustus 2003 22:43 schreef Tizmo het volgende:[..]
.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Nu weet ik opeens weer waarom ik mijn verjaardag geheim hou..
quote:hmmz, wie zijn de 'schichtigen'?
Op woensdag 13 augustus 2003 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Nu weet ik opeens weer waarom ik mijn verjaardag geheim hou..
quote:Hmm.. je hebt een nieuwe citroen...
Op woensdag 13 augustus 2003 22:53 schreef Waxxer het volgende:[..]
hmmz, wie zijn de 'schichtigen'?
ik zit te zoeken naar een beschrijvingssite maar kan er maar geen vinden...
quote:Die hele is je web-icon op fok! en de halve heb je geupload naar fok en is je user-icon. Je kunt bij Opties Webicons inschakelen, als je die uitschakelt zie je het geuploade plaatje
Op woensdag 13 augustus 2003 22:57 schreef Waxxer het volgende:
ja ik snap daar dus niks van... Op mijn fotoboek zie je die halve, ik zie op MIJN comp op het forum een hele, en bij mijn ouders weer een halve... Ik vind die hele persoonlijk mooier maargoed, een citroen is een citroenen hij is iig niet bedorven
quote:
[sub]De Stier-Taurus.21 April t/m 20 Mei.
De Stier is gekoppeld aan de planeet Venus,heeft een vast kruis en het element is Aarde.Huis 2.
De Stier is behoudend,loyaal en betrouwbaar,geduld en vasthoudend zijn echte Stier eigenschappen.Over het algemeen zijn ze
prakties en productief ingesteld,
maar ook rustig en artistiek.De negatieve kant van de Stier zijn,dat hij soms traag en fantasieloos is.Hij is erg conservatief,speelt meestal op zeker,is
materialistisch en goedgelovig.De kleuren van de Stier zijn:groen tot citroengeel.
De geur van seringen vindt hij aangenaam.
De lichaamsdelen zijn:hals,nek en keel.Algemene conclusie:de Stier is beherend en erg bezitterig.
Venus heerser van Stier en Weegschaal.[/su]
quote:zuupze schat
Op woensdag 13 augustus 2003 22:59 schreef onetouch het volgende:[..]
[afbeelding]
en we nemen er nog één![]()
quote:Da's beter dan bier!... *hik*
[afbeelding]
quote:welke heb je liever?
Op woensdag 13 augustus 2003 22:59 schreef Vlarp het volgende:[..]
Die hele is je web-icon op fok! en de halve heb je geupload naar fok en is je user-icon. Je kunt bij Opties Webicons inschakelen, als je die uitschakelt zie je het geuploade plaatje
dat bedoel ik nou, met die verschillende persoonlijkheden van Tweelingen
quote:Wat een onzin allemaal.
[afbeelding]
quote:Ik heb liever een hele persoonlijkheid ook
Op woensdag 13 augustus 2003 23:03 schreef Waxxer het volgende:[..]
welke heb je liever?
![]()
quote:de fles is half vol leeg nu
Op woensdag 13 augustus 2003 23:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
zuupze schat
.
quote:eens met betreffende stier user
Op woensdag 13 augustus 2003 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Wat een onzin allemaal.
.
quote:zzat betekenz zzat vij nied metze metze zweejuh *hik* alduzz ze poozte aan ze zwaletzeur
[afbeelding]
quote:Niet helemaal
Op woensdag 13 augustus 2003 22:46 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hij klopt helemaal met hoe jij bent?
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:03 schreef Waxxer het volgende:[..]
welke heb je liever?
![]()
quote:waxxer jij bent toch niet heel erg vlinderig?
De negatieve kanten van de van de Tweelingen zijn ,dat ze nogal vlinderig en oppervlakkig zijn.Ze zijn soms rusteloos.
quote:de rest is voor R
Op woensdag 13 augustus 2003 23:04 schreef onetouch het volgende:[..]
de fles is half vol leeg nu
quote:Index / Onzin voor je leven! / [HOMO] 484 - Zal ik het maar doen dan?
Op woensdag 13 augustus 2003 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Wat een onzin allemaal.
.
quote:Ik denk dat ie gaat stuiteren dan
Op woensdag 13 augustus 2003 23:06 schreef Waxxer het volgende:[..]
de rest is voor R
mbo
quote:ik ga mun hond toch geen vodka geven
Op woensdag 13 augustus 2003 23:06 schreef Waxxer het volgende:[..]
de rest is voor R
mbo
quote:Hmpf... En verder hebben stieren geen lichaamsdelen?
De Stier-Taurus.De lichaamsdelen zijn:hals,nek en keel.
Grmbl... Sterrebeelden... grmbl...
quote:Nee hoor, absoluut niet, en oppervlakkig... tja... vinden jullie mij oppervlakkig?
Op woensdag 13 augustus 2003 23:05 schreef onetouch het volgende:[..]
[..]waxxer jij bent toch niet heel erg vlinderig?
ik kan wel blij zijn, dan boodschappen doen, en ik kom chag weer thuis. Of juist andersom het eerste vooral als mijn fiets stuk gaat...
quote:ok... ehm... pas je op met vijvers?
Op woensdag 13 augustus 2003 23:07 schreef onetouch het volgende:[..]
ik ga mun hond toch geen vodka geven
moet hem nog wel uitlaten zo
quote:command and conquer.... ik heb er geen zin in en ga zo ook weer snel weg van pc
Op woensdag 13 augustus 2003 23:07 schreef Tizmo het volgende:
Commandment van Jerruh: Onetouch moet online komen.
quote:hals en nek hetzelfde
Op woensdag 13 augustus 2003 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Hmpf... En verder hebben stieren geen lichaamsdelen?
Terwijl ik bij een stier toch als eerste aan stierenballen denk.
. Bovendien zijn hals en nek toch hetzelfde?
[Dit bericht is gewijzigd door onetouch op 13-08-2003 23:11]
quote:Wordt niet iedereen die dat overkomt chago? Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die vrolijk verder zou huppelen naar de supermarkt
Op woensdag 13 augustus 2003 23:08 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nee hoor, absoluut niet, en oppervlakkig... tja... vinden jullie mij oppervlakkig?
ik kan wel blij zijn, dan boodschappen doen, en ik kom chag weer thuis. Of juist andersom
het eerste vooral als mijn fiets stuk gaat...
Ik denk eerder aan iets als: "<piep> die <piep> fiets, ik heb <piep> haast en dan krijg je <piep> dit. Het is een <piep> <piep> zooi."
quote:Ja, maar, sterrebeelden en horoscopen die hebben toch altijd een onvermijdelijke aura van serieuzerigheid om zich heen. Alsof er tóch, ergens een kern van waarheid in zit.
Op woensdag 13 augustus 2003 23:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
Index / Onzin voor je leven! / [HOMO] 484 - Zal ik het maar doen dan?
quote:Zeg dat maar tegen jerruh.
Op woensdag 13 augustus 2003 23:09 schreef onetouch het volgende:[..]
command and conquer.... ik heb er geen zin in en ga zo ook weer snel weg van pc
![]()
![]()
quote:ook niet rusteloos dusssss
Op woensdag 13 augustus 2003 23:08 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nee hoor, absoluut niet, en oppervlakkig... tja... vinden jullie mij oppervlakkig?
ik kan wel blij zijn, dan boodschappen doen, en ik kom chag weer thuis. Of juist andersom
het eerste vooral als mijn fiets stuk gaat...
quote:ik geloof dat je haast op medisch voorschrift aan seks toe bent...
Op woensdag 13 augustus 2003 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Hmpf... En verder hebben stieren geen lichaamsdelen?
Terwijl ik bij een stier toch als eerste aan stierenballen denk.
. Bovendien zijn hals en nek toch hetzelfde?
quote:Wat is dan het verschil?
Op woensdag 13 augustus 2003 23:10 schreef onetouch het volgende:[..]
hals en nek hetzelfde
![]()
Als het kan met foto's toelichten graag
quote:de onz eheeft vandaag motten uit de lucht gehapt
Op woensdag 13 augustus 2003 23:07 schreef onetouch het volgende:[..]
ik ga mun hond toch geen vodka geven
moet hem nog wel uitlaten zo
quote:Leuk zeg
Op woensdag 13 augustus 2003 23:12 schreef Jerruh het volgende:[..]
de onz eheeft vandaag motten uit de lucht gehapt
.
en vervolgens issie aan de dunne.
quote:?
Op woensdag 13 augustus 2003 23:12 schreef onetouch het volgende:
ik ga ff buiten hangen..... en de fles gaat mee![]()
"dat" zeg tegen jerruh
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:11 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik geloof dat je haast op medisch voorschrift aan seks toe bent...
quote:nee, nu mot da beest 6 keer per dag uitgelaten worden
Op woensdag 13 augustus 2003 23:13 schreef Vlarp het volgende:[..]
Leuk zeg
quote:ja maar het kan zelfs zijn, dat ik heel actief op mijn kamer zit, dan de trap af naar de brievenbus om hem te legen, ik ben weer op mijn kamer en na vijf minuten heb ik nergens zin in en hang voor de tv of achter de pc te fokken... Maargoed, kijk, dat doet natuurlijk niemand, maar als je op al mijn reacties zou letten, kun je dan al min of meer merken hoe ik me voel. Bijvoorbeeld nu typo ik veel en ben ik hyper. Zometeen komt Sponge Bob weer op tv en daar ga ik naar kijken en dan KAN ik opeens heel korte antwoorden geven, terwijl ik nu alles toch echt wel heel uitgebreid verwoord. Dat hangt dan echt van mijn stemming af, die kan zomaar omslaan, bij wijze van spreken als ik een wind laat of me even uitrek, als iemand aanklopt en ik sta hem of haar te woord, dan opeens, hoppa, kan het omslaan. Weet je.
Op woensdag 13 augustus 2003 23:10 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wordt niet iedereen die dat overkomt chago? Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die vrolijk verder zou huppelen naar de supermarkt
Ik denk eerder aan iets als: "<piep> die <piep> fiets, ik heb <piep> haast en dan krijg je <piep> dit. Het is een <piep> <piep> zooi."
quote:Zie pagina terug.
Op woensdag 13 augustus 2003 23:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
?
.
quote:Da's zielig!!!
Op woensdag 13 augustus 2003 23:15 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee, nu mot da beest 6 keer per dag uitgelaten worden
.
3 keer is leuk met een rauwdauwerke maar de 6de keer zou je eht liefst ze diaree eruit willen persen.
quote:Als ik nou naar de huisarts toega, zou ik dan een receptje/doorverwijzing kunnen krijgen om me te laten behandelen door een stel schattige blonde verplegers?
Op woensdag 13 augustus 2003 23:11 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik geloof dat je haast op medisch voorschrift aan seks toe bent...
quote:Ja, soms heb je ook wel eens zo'n moment dat de rook van je toetsenbord af komt omdat je zo snel aan het tikken bent om zo veel mogelijk nutteloze informatie in het invoerveld van het forum of welk ander programma dan ook te dumpen. Sja, en soms dan uhm.. heb je dat niet. Dat heeft met stemming te maken ja, en gelukkig wisselen ook niet-tweelingen van stemming. Anders zou ik fulltime chago zijn, wat niet bevorderlijk zou zijn voor de thuis situatie en eventueel sociaal onderonsje met vrienden. Overigens zouden ze in het laatste geval dan niet eens mijn vrienden zijn, omdat ik altijd chago zou zijn. ...
Op woensdag 13 augustus 2003 23:15 schreef Waxxer het volgende:
<knip>Weet je.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Als ik nou naar de huisarts toega, zou ik dan een receptje/doorverwijzing kunnen krijgen om me te laten behandelen door een stel schattige blonde verplegers?
quote:Ik weet niet eens wie of wat dat is.
Op woensdag 13 augustus 2003 23:26 schreef Vlarp het volgende:
Kijkt iedereen Sponge Bob Squarepants...?
quote:Is nu op Nickelodeon
Op woensdag 13 augustus 2003 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik weet niet eens wie of wat dat is.
.
quote:aaawwwww nou slaap lekker en tot morgen en succes!!!
Op woensdag 13 augustus 2003 23:39 schreef Vlarp het volgende:
En het is nu afgelopen en ik ga ook vreselijk slapen nu...truste lieve mensen..
![]()
quote:Jawel
Op donderdag 14 augustus 2003 00:28 schreef Waxxer het volgende:
niet dusch
quote:
TWEELINGEN 20/05-20/06
Goedemorgen mannen...
quote:Mogguh vrouw!
Op donderdag 14 augustus 2003 09:05 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen mannen...
* Doffy fietste vanochtend door het Vondelpark en reed bijna een joggende Boris Dittrich overhoop... eerlijk gezegd, dat is niet de leukste kop om te zien als je net wakker bent...
Zo, dat was leuk wakker worden zeg. Zat ik met mijn duffe kop in de keuken mijn broodje te eten. Kwam het vriendje van een ganggenote binnenlopen met ontbloot bovenlijf...DAMN. Die jongen is echt mooi gespierd, hij heeft een leuke kop, hij is Frans...pfff, ik was gelijk klaarwakker
quote:sooo heeey heb je niet sneaky een foto gemaakt
Op donderdag 14 augustus 2003 09:34 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen!Zo, dat was leuk wakker worden zeg. Zat ik met mijn duffe kop in de keuken mijn broodje te eten. Kwam het vriendje van een ganggenote binnenlopen met ontbloot bovenlijf...DAMN. Die jongen is echt mooi gespierd, hij heeft een leuke kop, hij is Frans...pfff, ik was gelijk klaarwakker
quote:nee, ik heb geen camera
Op donderdag 14 augustus 2003 09:40 schreef Riann het volgende:[..]
sooo heeey heb je niet sneaky een foto gemaakt
Ik ben al weer terug van m'n werk. Morgen heb ik dezelfde dienst, dan ben ik NOG vroeger klaar, want dan zitten er geen folders bij Vandaag hadden we de Pabo folder, zullen we over een paar weken wel weer veel 'dicreet' verstuurde pakketten krijgen
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 10:50 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb zo'n zin om de boel hier eens flink te gaan vernielen
quote:euj jer!
Op donderdag 14 augustus 2003 10:55 schreef Jerruh het volgende:
mogguh mensuh!.
.
iedreen die moet werke, veel suc6, de rest vrijhebzuh!
Dankje
Moe jij werken vandaag?
quote:nee, ff drie daagjes vrij en dan het weekend weer
Op donderdag 14 augustus 2003 10:56 schreef Vlarp het volgende:[..]
euj jer!
Dankje
Moe jij werken vandaag?
quote:Zie boven
Op donderdag 14 augustus 2003 11:03 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee, ff drie daagjes vrij en dan het weekend weer
.
en volgende week introfeesten.
jij al klaar of ben je vrij?
*Blikje red bull leeglurk*
quote:pff lekker hoor!
Op donderdag 14 augustus 2003 11:04 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zie boven
ik ben al weer klaar
*Blikje red bull leeglurk*
quote:het goede doel is jouw portemonnee?
Op donderdag 14 augustus 2003 11:14 schreef Tally het volgende:
Zo dat was weer een vergadering
En wat heb ik weer een werk aan over gehouden
Ach ja.. Is voor een goed doel
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:15 schreef Jerruh het volgende:[..]
het goede doel is jouw portemonnee?
.
quote:Daarom ben ik er ook mee gekapt. Lekker werken. Leuk restaurant of café zoeken waar ik kan werken. Er gaat hier een (pool)café sluiten en heel misschien als een paar vrienden het rond krijgen kopen zij het, als het iets lijkt wat interessant is dan ga ik daar maybe wel werken.
Op donderdag 14 augustus 2003 11:12 schreef Jerruh het volgende:[..]
pff lekker hoor!
.
ik heb helemaal geen zin in school.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:18 schreef Tally het volgende:[..]
Als ik het project goed afrond krijg ik weer een loonsverhoging..
Mn derde in 3 maanden tijd![]()
quote:ik heb het ook gehad, nadat ik eerst was beschuldigd van diefstal... maar ja, als je laat zien dat je al 4,5 jaar ijskoud de beste bent, vind ik het wel terecht als ze hun excuses een beetje aanbieden!
Op donderdag 14 augustus 2003 11:18 schreef Tally het volgende:[..]
Als ik het project goed afrond krijg ik weer een loonsverhoging..
Mn derde in 3 maanden tijd![]()
quote:Ja ja dat sletten is nog ergens goed voor
Op donderdag 14 augustus 2003 11:20 schreef Vlarp het volgende:[..]
quote:Een beetje? Dan moeten ze gewoon heel erg hun excuses aanbieden!
Op donderdag 14 augustus 2003 11:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb het ook gehad, nadat ik eerst was beschuldigd van diefstal... maar ja, als je laat zien dat je al 4,5 jaar ijskoud de beste bent, vind ik het wel terecht als ze hun excuses een beetje aanbieden!
quote:Ik heb er alleen voor moeten werken.. Tussen t Fokken door
Op donderdag 14 augustus 2003 11:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb het ook gehad, nadat ik eerst was beschuldigd van diefstal... maar ja, als je laat zien dat je al 4,5 jaar ijskoud de beste bent, vind ik het wel terecht als ze hun excuses een beetje aanbieden!
quote:ze hebben geweten dat ik boos was, ik werd indirect beschuldigd, nietrechtstreeks hoor, t viel wel mee, maar hun vertrouwen was opeens weg en da hebben ze geweten van mijn kant..
Op donderdag 14 augustus 2003 11:21 schreef Vlarp het volgende:[..]
Een beetje? Dan moeten ze gewoon heel erg hun excuses aanbieden!
quote:T slaat gewoon helemaal nergens op...
Op donderdag 14 augustus 2003 11:31 schreef Jerruh het volgende:[..]
ze hebben geweten dat ik boos was, ik werd indirect beschuldigd, nietrechtstreeks hoor, t viel wel mee, maar hun vertrouwen was opeens weg en da hebben ze geweten van mijn kant..
quote:ja...
Op donderdag 14 augustus 2003 11:40 schreef Tally het volgende:[..]
T slaat gewoon helemaal nergens op...
Je werkt er nog steeds?
quote:Dat is dan wel weer mooi.. Je zou der maar moeten werken met mensen die ook maar ff hebben gedacht dat je het wel had gehad
Op donderdag 14 augustus 2003 11:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja...
dr stonden veel mensen achter me, de mensen waarmee ik moet werken gelukkig!.
quote:Der zijn der nog maar weinig hoor vandaag
Op donderdag 14 augustus 2003 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Jah, daar zijn we weer
quote:Is dat sarcasme?
Op donderdag 14 augustus 2003 13:43 schreef Doffy het volgende:
Ah, als Ang3l eindelijk gearriveerd is, kan het feest beginnen!
quote:Nee, tuurlijk niet! Als iemand een feestelijke uitstraling heeft, ben jij het!
Op donderdag 14 augustus 2003 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Is dat sarcasme?
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:47 schreef Doffy het volgende:[..]
Nee, tuurlijk niet! Als iemand een feestelijke uitstraling heeft, ben jij het!
Ik heb het gevoel dat ik een klotedag ga krijgen Ik ben nl nog niet buiten geweest, maar ik moet mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker die ik niet vertrouw (veeeeellll te duur), en dan mijn werk vanavond
ik ga me denk ik ongelo-ve-lijk kut voelen vanavond, ben benieuwd wat er gaat gebeuren....
quote:Joh maak je niet druk.. Alles komt goed
Op donderdag 14 augustus 2003 14:04 schreef Waxxer het volgende:
HooiIk heb het gevoel dat ik een klotedag ga krijgen
Ik ben nl nog niet buiten geweest, maar ik moet mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker die ik niet vertrouw (veeeeellll te duur), en dan mijn werk vanavond
ik ga me denk ik ongelo-ve-lijk kut voelen vanavond, ben benieuwd wat er gaat gebeuren....
quote:Hey Waxx, kop op, man!
Ik ben nl nog niet buiten geweest, maar ik moet mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker die ik niet vertrouw (veeeeellll te duur), en dan mijn werk vanavond
quote:Hey wax!
Niet zo down joh! Zal best wel goedkomen op je werk. En ach, gaat die manager je compleet afzeiken om de cijfers, leg het lekker naast je neer.
quote:Ik had waarschijnlijk niets anders gedaan dan jij. Als ik dan zo'n gesprek zou krijgen zou ik gewoon eerlijk zijn over hoe de vork in de steel zit en als ze daar niet mee kunnen leven, jammer dan. Ik zou dan maar gewoon ander werk zoeken. Meer kun je niet doen, en je eigen vreselijk druk maken om zoiets heeft ook geen zin joh
Op donderdag 14 augustus 2003 14:18 schreef Waxxer het volgende:
mja dat is ook wel weer zo, dankjulliewelMaar ik wil er toch op een normale manier weg, niet dat ze nu zeggen "ga nu maar weg" of "je hoeft vlg week niet meer weer te komen". Staat ook niet echt leuk op mijn CV... en het kost me 80 euro per week
maarja dat ga ik sowieso missen als ik na de vakantie alleen bij de Rabo en de krant werk (of misschien is dat vanaf morgen al wel zo...). Maargoed, mijn zus zei ook al dat zoiets niks voorstelt. Oke, het is Unive en dat lijkt interessant, maar in principe stelt het weinig voor. Enne... managers geloven je niet snel als je zegt dat het onbewust zo gebeurt. *zucht* *snif* kon ik het maar ongedaan maken, en was ik nou maar zelfstandig genoeg geweest om aan het werk te gaan.
En toch: wat zouden jullie dan doen, als je manager (die vrouw dus) blijft kletsen en e-mailtjes bekijken en verhalen aan je vertelt...??
quote:Mogguh drijf
Op donderdag 14 augustus 2003 14:23 schreef Driftwood het volgende:
goeiemoguh
Hoe was werk gisteren? Nog overleefd?
quote:ja, ik heb het zowaar zelfs nog gezellig gehad,
Op donderdag 14 augustus 2003 14:25 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mogguh drijf
Hoe was werk gisteren? Nog overleefd?
die ouders zijn meteen naar de security gegaan,
verder is er 1 iemand naar mij gekomen die wou praten over de vorige avond, maar die heb ik naar de security gestuurd (dat was afgesproken).
vrienden van de jongens zijn nog binnen geweest, hebben zich keurig gedragen, en ik heb zelfs gehoord, waar ze eerst 100% achter de jongens stonden, ze nu ook twijfelen of ze het gedaan hebben.
verder kwam de security, mijn baas, en een collega regelmatig controleren hoe het was, dus ik kan er weer lekker tegen aan
quote:Schande over jezelf? Vind ik wel erg heftig klinken hoor. Nou ja, 't probleem is gewoon dat mensen tegenwoordig machines schijnen te moeten zijn om zoveel mogelijk werk gedaan te krijgen. En gezelligheid en sfeer op de werkvloer schijnt niet meer belangrijk te zijn...
Op donderdag 14 augustus 2003 14:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik werk nu wel bijna twee jaar daar he... en ik ben er al eens eerder over aangesproken, maargoed, ik zie wel... Ik voel het ook meer als een schande over mezelf, dan dat ik me rot zou voelen om het ontslag zelf (als dat gebeurt). Ik wil het gewoon goed afronden en niet dat ik op een klotemanier wg moet.![]()
Ik ga zo maar eens naar het uitzendbureau om er eens over te praten, kijken wat zij zeggen...
Succes op 't uitzendbureau
quote:Hmm, ik moet teruglezen geloof ik, maar ik heb gemist wat er dan gebeurd is..
Op donderdag 14 augustus 2003 14:30 schreef Driftwood het volgende:[..]
ja, ik heb het zowaar zelfs nog gezellig gehad,
die ouders zijn meteen naar de security gegaan,
verder is er 1 iemand naar mij gekomen die wou praten over de vorige avond, maar die heb ik naar de security gestuurd (dat was afgesproken).
vrienden van de jongens zijn nog binnen geweest, hebben zich keurig gedragen, en ik heb zelfs gehoord, waar ze eerst 100% achter de jongens stonden, ze nu ook twijfelen of ze het gedaan hebben.
verder kwam de security, mijn baas, en een collega regelmatig controleren hoe het was, dus ik kan er weer lekker tegen aan
quote:Och, over je CV zou ik me niet zo druk maken; je hoeft er niet bij te zeggen dat je ontslagen bent (*als* dat zou gebeuren). Daarbij, als dat werk toch binnenkort ophoudt, lijkt het me sterk als het management jou er nu uit zou gooien; ze zullen heus geen nieuw iemand gaan inwerken voor die laatste tijd.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:18 schreef Waxxer het volgende:
mja dat is ook wel weer zo, dankjulliewelMaar ik wil er toch op een normale manier weg, niet dat ze nu zeggen "ga nu maar weg" of "je hoeft vlg week niet meer weer te komen". Staat ook niet echt leuk op mijn CV... en het kost me 80 euro per week
maarja dat ga ik sowieso missen als ik na de vakantie alleen bij de Rabo en de krant werk (of misschien is dat vanaf morgen al wel zo...). Maargoed, mijn zus zei ook al dat zoiets niks voorstelt. Oke, het is Unive en dat lijkt interessant, maar in principe stelt het weinig voor. Enne... managers geloven je niet snel als je zegt dat het onbewust zo gebeurt. *zucht* *snif* kon ik het maar ongedaan maken, en was ik nou maar zelfstandig genoeg geweest om aan het werk te gaan.
En toch: wat zouden jullie dan doen, als je manager (die vrouw dus) blijft kletsen en e-mailtjes bekijken en verhalen aan je vertelt...??
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:33 schreef Vlarp het volgende:[..]
Schande over jezelf? Vind ik wel erg heftig klinken hoor. Nou ja, 't probleem is gewoon dat mensen tegenwoordig machines schijnen te moeten zijn om zoveel mogelijk werk gedaan te krijgen. En gezelligheid en sfeer op de werkvloer schijnt niet meer belangrijk te zijn...
Succes op 't uitzendbureau
Nou doeg!
quote:Ik zou niet naar het uitzendburo gaan, eerst maar 'ns afwachten of en wat er vanavond gebeurt! Geen slapende honden, de huid van de beer, je kent het wel...
Op donderdag 14 augustus 2003 14:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik werk nu wel bijna twee jaar daar he... en ik ben er al eens eerder over aangesproken, maargoed, ik zie wel... Ik voel het ook meer als een schande over mezelf, dan dat ik me rot zou voelen om het ontslag zelf (als dat gebeurt). Ik wil het gewoon goed afronden en niet dat ik op een klotemanier wg moet.![]()
Ik ga zo maar eens naar het uitzendbureau om er eens over te praten, kijken wat zij zeggen...
quote:waren wat problemen op mijn werk, waar ik de dupe van dreigde te worden, maar het valt allemaal nu wel mee
Op donderdag 14 augustus 2003 14:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hmm, ik moet teruglezen geloof ik, maar ik heb gemist wat er dan gebeurd is..
quote:ja idd, de huid van de beer is lekker zacht elke keer... en dan ben ik al zo remi in dit godvergeten Zwolle... Morgen Stratenfestival dus dat wordt dan wel weer gezellig... Maar ik ga dan mijn werkbriefjhe van de rabo inleveren en als ze naar unive vragen dan zeg ik wat er aan de hand is.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:38 schreef Doffy het volgende:[..]
Ik zou niet naar het uitzendburo gaan, eerst maar 'ns afwachten of en wat er vanavond gebeurt! Geen slapende honden, de huid van de beer, je kent het wel...
Nu echt weg, bye bye!
quote:laterz
Op donderdag 14 augustus 2003 14:40 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nu echt weg, bye bye!
Ik ga zo wel boodschappen doen. Misschien ga'k wel aardappel anders maken vanavond. Heb zin in lekker eten...
quote:Ik vind paparika alleen lekker als smaakversterker in roerbakschotels enzo, nou ja, gewoon overal bij. Maar teveel vind ik niet lekker meer.
Op donderdag 14 augustus 2003 15:27 schreef Driftwood het volgende:
ik eet vanaaf gevulde paprika, en vis, en aardappels....
hmmm
gevulde parpika... it scares me
quote:nee!
Op donderdag 14 augustus 2003 15:32 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Ik lul teveel
quote:Bedoelde ook op mn werk
Op donderdag 14 augustus 2003 15:33 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee!
ik vind je lief!
Je bent een schatje
quote:boodschap doe ze (ik heb ze net opgeruimd)
Op donderdag 14 augustus 2003 15:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben boodschappen doen..
quote:Het wordt dus aardappelanders vanavond. En we gaan nog een beetje creatief doen daar wat extra ui toe te voegen en we gooien er nog wat champignons bovenop enzo
Op donderdag 14 augustus 2003 15:38 schreef Driftwood het volgende:[..]
boodschap doe ze (ik heb ze net opgeruimd)
quote:aardappels anders a la cas spijkers!
Op donderdag 14 augustus 2003 16:07 schreef Vlarp het volgende:[..]
Het wordt dus aardappelanders vanavond. En we gaan nog een beetje creatief doen daar wat extra ui toe te voegen en we gooien er nog wat champignons bovenop enzo
quote:Zoiets.. zo'n standaard potje is ook maar zo standaard, dus een beetje creatief doen is dan best leuk. Hmm.. kan er ook nog een paprika in reepjes opleggen..
Op donderdag 14 augustus 2003 16:08 schreef Driftwood het volgende:[..]
aardappels anders a la cas spijkers!
Ze zeiden dat ze zoooo tevreden over mij zijn geweest de laatste twee jaar, dat ze me echt niet om een maand slecht werk kunnen ontslaan, en al is dat het geval, ik heb nog werk en ik wil sowieso stoppen. "Jij kunt daar echt wel een potje breken hoor. Sterker nog, al maak je een heel servies kapot, dan kan dat nog" en dat ze zeiden, als ze nieuwe mensen zoeken dat ze dan wel mensen zoals ik willen (dat ze dat aangeven). Naja het zal, maar je weet maar nooit hoe ze na een MAAND slecht werk reageren. En ik haal met offertes nabellen echt niet de target van 68 bp per 3,5 uur (4 - half uur totaal pauze). Ik ben benieuwd, over een uur is het zover
En die godvergeten fietsenmaker vraagt 40 euro voor een nieuwe buitenband, een nieuwe binnenband en wat spaakjes maken en m'n wiel rechtzetten. 22 euro werkloon
Maar ja, ik haat moeilijke gesprekken, ik hoop dat mijn manager inziet dat het werk door al die toestand bij unive gewoon heel anders is...
quote:God, je bent ook wel een druktemaker heh?
Op donderdag 14 augustus 2003 16:10 schreef Waxxer het volgende:
Nou heb het er toch over gehad bij het uitzendbureau...Ze zeiden dat ze zoooo tevreden over mij zijn geweest de laatste twee jaar, dat ze me echt niet om een maand slecht werk kunnen ontslaan, en al is dat het geval, ik heb nog werk en ik wil sowieso stoppen. "Jij kunt daar echt wel een potje breken hoor. Sterker nog, al maak je een heel servies kapot, dan kan dat nog" en dat ze zeiden, als ze nieuwe mensen zoeken dat ze dan wel mensen zoals ik willen (dat ze dat aangeven). Naja het zal, maar je weet maar nooit hoe ze na een MAAND slecht werk reageren. En ik haal met offertes nabellen echt niet de target van 68 bp per 3,5 uur (4 - half uur totaal pauze). Ik ben benieuwd, over een uur is het zover
quote:Is wel erg duur ja
En die godvergeten fietsenmaker vraagt 40 euro voor een nieuwe buitenband, een nieuwe binnenband en wat spaakjes maken en m'n wiel rechtzetten. 22 euro werkloon
quote:ziet het er veel beter uit !
Op donderdag 14 augustus 2003 16:09 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zoiets.. zo'n standaard potje is ook maar zo standaard, dus een beetje creatief doen is dan best leuk. Hmm.. kan er ook nog een paprika in reepjes opleggen..
quote:Mja.. op je CV moet je ook gewoon Randstad dan neerzetten. En eventueel waar je dan gewerkt hebt voor randstad.
Op donderdag 14 augustus 2003 16:12 schreef Waxxer het volgende:
oh ja en als ik referenties nodig had, moest ik randstad opgeven omdat zij mijn werkgevers zijn en dat ze dan echt wel een goed woord voor mij doen. Ik zei nl dat ik idd weg wil, maar dan wel graag op een normale manier en niet als ontslagen persoon....Maar ja, ik haat moeilijke gesprekken, ik hoop dat mijn manager inziet dat het werk door al die toestand bij unive gewoon heel anders is...
quote:En nu lekker relaxen en je niet zo druk maken..
Op donderdag 14 augustus 2003 16:12 schreef Waxxer het volgende:
*verhaaltje*
quote:Mja, fleurig eten is leuk
Op donderdag 14 augustus 2003 16:14 schreef Driftwood het volgende:[..]
ziet het er veel beter uit !
quote:hhhnnnnnnnngggggggg..........
Op donderdag 14 augustus 2003 16:15 schreef Tally het volgende:[..]
En nu lekker relaxen en je niet zo druk maken..
hummmm
hummmm..............
quote:Wat ik al zei: druktemakertje
Op donderdag 14 augustus 2003 16:17 schreef Waxxer het volgende:
hhhnnnnnnnngggggggg..........hummmm
hummmm..............
quote:hai
Op donderdag 14 augustus 2003 16:17 schreef drraven het volgende:
heho allemaaleven vrije tijd tussen de intro
nog een boy meegenomen voor de pauze?
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
hhhnnnnnnnngggggggg..........
hummmm
hummmm..............
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wat ik al zei: druktemakertje
ja nou
(...)
quote:Hai!
Op donderdag 14 augustus 2003 16:17 schreef drraven het volgende:
heho allemaaleven vrije tijd tussen de intro
quote:ja ik moet vanavond dus gaan praten met de manager over die resultaten *bibber* peper het er nog eens in... Nog drie kwartier en ik zit er al....
Op donderdag 14 augustus 2003 16:19 schreef Tally het volgende:[..]
Moet je nog werken vandaag? Of kan je lekker een biertje ofzo gaan drinken?
quote:Da's niet erg hoor..
Op donderdag 14 augustus 2003 16:19 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja nou
(...)
Maar zijn wel genoeg leuke gasten hoor, we hebben het erg naar ons zin...en brakheid valt nog mee
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:21 schreef Vlarp het volgende:[..]
Da's niet erg hoor..
hoef je niet gelijk zo verdrietig te kijken
Nah ja, ik ken het wel. M'n moeder is ook zo, die moet ik zo vaak moraal even omhoog schoppen als ze weer een kut dag had op 'r werk. Ik geloof dat ik wel gezegend ben als Leeuw
Ik maak me hoe moeilijk echt druk om dingen...
en brul
je dan ook?
quote:God, 't is dat je niet hier zit anders had ik je even een flinke morele oppepper gegeven
Op donderdag 14 augustus 2003 16:20 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja ik moet vanavond dus gaan praten met de manager over die resultaten *bibber* peper het er nog eens in... Nog drie kwartier en ik zit er al....
ik haat dat soort gesprekken
quote:Joh wat zei ik nou.. Relax man.. Komt goed.. Geloof me *KNUF*
Op donderdag 14 augustus 2003 16:20 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja ik moet vanavond dus gaan praten met de manager over die resultaten *bibber* peper het er nog eens in... Nog drie kwartier en ik zit er al....
ik haat dat soort gesprekken
quote:Nou nog een leuke binnenkomer vanavond in de kroeg:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:22 schreef drraven het volgende:
nee geen boyMaar zijn wel genoeg leuke gasten hoor, we hebben het erg naar ons zin...en brakheid valt nog mee
"Hey, wat kijk jij ont-zet-tend homoseksueel uit je ogen"
nou en dan heb je bingo!
quote:Ik ben al niet zo'n indrukwekkende verschijning
Op donderdag 14 augustus 2003 16:22 schreef Waxxer het volgende:[..]
en
brul
je dan ook?
Nou ja, ik kan wel een onwijs grote bek hebben, als ik onterecht van iets word beschuldigd ofzo. Ik kan dan zelfs ruzie krijgen... hmm, mja, ik kan best opgefokt zijn ook weer Leeuw eigen
quote:Kan dat ook bij bi-sexuelen ?
Op donderdag 14 augustus 2003 16:24 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou nog een leuke binnenkomer vanavond in de kroeg:
nou en dan heb je bingo!
quote:sfeer is goed, alle kids zijn erg open minded enzo...geen problemen gehad eigenlijk
Op donderdag 14 augustus 2003 16:24 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou nog een leuke binnenkomer vanavond in de kroeg:
nou en dan heb je bingo!
hummmmmmm.......
en ik heb zin om vanavond ontzettend te gaan zuipen in de kroeg, maar er is dus geen hond in Zwolle verder met wie ik echt superdepuper kan opschieten, en in de jongerenavond van het coc heb ik geen zin in....
naja morgen weer dan moet ik achter de bar werken bij het coc
quote:Je bent inmiddels al hun homo-papa?
Op donderdag 14 augustus 2003 16:25 schreef drraven het volgende:[..]
sfeer is goed, alle kids zijn erg open minded enzo...geen problemen gehad eigenlijk
quote:mja gewoon ff woord vervangen he
Op donderdag 14 augustus 2003 16:25 schreef Tally het volgende:[..]
Kan dat ook bij bi-sexuelen ?
quote:Ja
Op donderdag 14 augustus 2003 16:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je bent inmiddels al hun homo-papa?
quote:Mag je achter de bar drinken dan? Daar staat in de Regenboog namelijk z'n beetje de doodstraf op
Op donderdag 14 augustus 2003 16:26 schreef Waxxer het volgende:
Yinnnnn Yanggggggghummmmmmm.......
en ik heb zin om vanavond ontzettend te gaan zuipen in de kroeg, maar er is dus geen hond in Zwolle verder met wie ik echt superdepuper kan opschieten, en in de jongerenavond van het coc heb ik geen zin in....
naja morgen weer
dan moet ik achter de bar werken bij het coc
quote:Toch geen vunzige praktijken heh?
Op donderdag 14 augustus 2003 16:27 schreef drraven het volgende:[..]
Ja
Maarja we hebben alleen maar jongens en hun 'ouders' zijn ook beide jongens dus ja dan krijg je dat he
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:25 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ben al niet zo'n indrukwekkende verschijning
en brullen maakt het alleen maar lachwekkender ben ik bang
Nou ja, ik kan wel een onwijs grote bek hebben, als ik onterecht van iets word beschuldigd ofzo. Ik kan dan zelfs ruzie krijgen... hmm, mja, ik kan best opgefokt zijn
ook weer Leeuw eigen
quote:Tuurlijk niet is allemaal heel netjes hoor
Op donderdag 14 augustus 2003 16:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
Toch geen vunzige praktijken heh?
quote:Hooguit en harde JOEEHHOOOEEEE *wapper*
Op donderdag 14 augustus 2003 16:28 schreef Waxxer het volgende:staat je dakraampje open, de buren lezen de Telegraaf met een kopje thee erbij en dan opeens RRRROOOOAAAARRRRR uit het leeuwtje van de buren
quote:Eens onthouden dan
Op donderdag 14 augustus 2003 16:27 schreef Waxxer het volgende:[..]
mja gewoon ff woord vervangen he
Weet niet waarvoor maar ja
quote:Dan is 't goed. Al heb ik wel verhalen gehoord van een andere vader (inmiddels doet ie 't niet meer geloof ik) dat het er behoorlijk heftig aan toe kan gaan met de intro in +kut
Op donderdag 14 augustus 2003 16:29 schreef drraven het volgende:[..]
Tuurlijk niet is allemaal heel netjes hoor
quote:ja hoor ik kan gewoon drinken, frisdrank of bier
Op donderdag 14 augustus 2003 16:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mag je achter de bar drinken dan? Daar staat in de Regenboog namelijk z'n beetje de doodstraf op
tenzij je het van een klant aangebode krijgt. Ik peuter dus altijd drank los van vrienden als ik moet werken
quote:heftig wel maar wel netjes
Op donderdag 14 augustus 2003 16:30 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dan is 't goed. Al heb ik wel verhalen gehoord van een andere vader (inmiddels doet ie 't niet meer geloof ik) dat het er behoorlijk heftig aan toe kan gaan met de intro in +kut
quote:Belachelijk.. nah ja, ik mag in de regenboog wel gratis frisdrank pakken.. (onbeperkt)
Op donderdag 14 augustus 2003 16:30 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja hoor ik kan gewoon drinken, frisdrank of bier
4 gratis en de rest zelf betalen
quote:JOEEHHOOOEEEE rooibosthee graag! Hierboven mammie mammie!!! Voor je lieve zonie ponie!!!!!!
Op donderdag 14 augustus 2003 16:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hooguit en harde JOEEHHOOOEEEE *wapper*
zoiets?
quote:ZOOOO extreem ben ik dan ook weer niet
Op donderdag 14 augustus 2003 16:32 schreef Waxxer het volgende:[..]
JOEEHHOOOEEEE rooibosthee graag! Hierboven mammie mammie!!! Voor je lieve zonie ponie!!!!!!
![]()
zoiets?
quote:ow naja, kijk, je kan natuurlijk niet aangeschoten achter de bar gaan staan en meestal ben je zo druk, dan kom je niet eens aan de vier toe... En morgen is pas de derde keer voor mij, maar heb 't allemaal al wel door, gelukkig. Nog een half uur.
Op donderdag 14 augustus 2003 16:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Belachelijk.. nah ja, ik mag in de regenboog wel gratis frisdrank pakken.. (onbeperkt)
quote:En lichamelijk zwaar vermoeiend...
Op donderdag 14 augustus 2003 16:30 schreef drraven het volgende:[..]
heftig wel maar wel netjes
quote:JOEEHHHOOOEEEE thee graag mammie!!!!!
Op donderdag 14 augustus 2003 16:33 schreef Vlarp het volgende:[..]
ZOOOO extreem ben ik dan ook weer niet
En rooibosthee drink ik echt niet
Earl Grey
Welkeee? Perzik??
Neeeee joh, RRRRLLL GRRRREY dat weet je toch???
quote:Denk nou eens aan iets anders!!!
Op donderdag 14 augustus 2003 16:33 schreef Waxxer het volgende:[..]
ow naja, kijk, je kan natuurlijk niet aangeschoten achter de bar gaan staan en meestal ben je zo druk, dan kom je niet eens aan de vier toe... En morgen is pas de derde keer voor mij, maar heb 't allemaal al wel door, gelukkig. Nog een half uur.
quote:Je maakt me belachelijk
Op donderdag 14 augustus 2003 16:34 schreef Waxxer het volgende:[..]
JOEEHHHOOOEEEE thee graag mammie!!!!!
Welkeee? Perzik??
Neeeee joh, RRRRLLL GRRRREY dat weet je toch???
quote:ik heb gisteren nog de moeder van een jongen gesproken die ging studeren aan de UT in Enschede
Op donderdag 14 augustus 2003 16:30 schreef drraven het volgende:[..]
heftig wel maar wel netjes
quote:De stats:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:33 schreef Vlarp het volgende:[..]
En lichamelijk zwaar vermoeiend...
Maandag 2:30
Dinsdag 5:30
Woensdag 4:30
4 centimeter bier op de teller (400)
rond de 1000 euro pot erdoorheen.
quote:Moeders kunnen beter in het ongewisse blijven van alles wat er buiten hen om gebeurt
Op donderdag 14 augustus 2003 16:37 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik heb gisteren nog de moeder van een jongen gesproken die ging studeren aan de UT in Enschede
misschien is hij er nu ook wel
hij had wel een heel lieve moeder en dan praat ze zo kinderlijk over hem terwijl hij zich nu klem zuipt en allemaal spelletjes doet in de buitenlucht en blij is dat hij op kamers zit
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Denk nou eens aan iets anders!!!
over 10 min ben ik weg dan ben je van m'n gezeur af
quote:sssssshhhhh
Op donderdag 14 augustus 2003 16:35 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je maakt me belachelijk
quote:Eindelijk!
Op donderdag 14 augustus 2003 16:38 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
over 10 min ben ik weg dan ben je van m'n gezeur af
Whehe, nee, dat meen ik niet hoor. Maar je blijft een druktemakertje
quote:jamaar als zij dan zo praat dan heb ik ook gelijk een
Op donderdag 14 augustus 2003 16:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Moeders kunnen beter in het ongewisse blijven van alles wat er buiten hen om gebeurt
quote:Ik heb geen dakraam, gewoon een raam aan de voorkant van het huis. En ik hang nooit uit het raam om met moeders te praten, maar dus een detail
Op donderdag 14 augustus 2003 16:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
sssssshhhhh
![]()
tis niet persoonlijk maar ik stel me gewoon zo'n leuk buurtje voor
met jouw hoofdje door het dakraampje en alles en dan stel je allemaal vragen terwijl jouw moeder dan heel rustig is en dan klepper jij maar door en dan zo'n buurman die er maar zo grrrmbl zit
d... doeg
en dankje voor jullie lieve woorden
quote:Da's omdat ze aardig moeten zijn tegen van die opdringerige telefoonverkopers
Op donderdag 14 augustus 2003 16:40 schreef Waxxer het volgende:[..]
jamaar als zij dan zo praat dan heb ik ook gelijk een
![]()
gevoel bij die jongens hahaha, of als ik ze zelf spreek en dan zeggen ze u tegen mij
![]()
terwijl ze als ze op hun scooter zitten een gote bek hebben
quote:Doei
Op donderdag 14 augustus 2003 16:42 schreef Waxxer het volgende:
nou.... dan...... pak..... ik mijn spullen maar en dan wandel ik naar Unive....d... doeg
![]()
quote:doeideoi
nou.... dan...... pak..... ik mijn spullen maar en dan wandel ik naar Unive....d... doeg
![]()
quote:succes
![]()
quote:nou, weg illusie
Op donderdag 14 augustus 2003 16:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb geen dakraam, gewoon een raam aan de voorkant van het huis. En ik hang nooit uit het raam om met moeders te praten, maar dus een detail
maar bye bye!!
quote:eetze vlarpie
Op donderdag 14 augustus 2003 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga kokerellen
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga kokerellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |