abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12412417
Is goed Vlarp, doe jij het dan maar .
pi_12412447
Vlarp FFWD Fan topic!

Vlarp, dit is té toevallig! Check it!

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_12412448
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 19:57 schreef Gerdo het volgende:

[..]

Ja, toppie! .

Ben jij nog weg geweest? .

*schaam doet voor t moeten vragen*

Ja naar zuid frankrijk, en dat geeft niet .
Endless, Forever More....
pi_12412449
Hier moeten wij echt vlak achter jullie gelopen hebben. We liepen een stukje voor de Damn wagen en jullie dus een stuk achter Ferry

Huh!?
pi_12412465
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:08 schreef Vlarp het volgende:
Hier moeten wij echt vlak achter jullie gelopen hebben. We liepen een stukje voor de Damn wagen en jullie dus een stuk achter Ferry

[afbeelding]

Heeel apart! 450.000 man en dan zo dicht bij een "bekende" lopen! .
pi_12412471
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:08 schreef Gerdo het volgende:
Vlarp FFWD Fan topic!

Vlarp, dit is té toevallig! Check it!

Huh!?
pi_12412486
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:09 schreef Gerdo het volgende:

[..]

Heeel apart! 450.000 man en dan zo dicht bij een "bekende" lopen! .

Je had best ff hoi kunnen zeggen

Trouwens, hoeveel foto's kun je maken op een metrostation en in een trein?

Huh!?
pi_12412499
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:11 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je had best ff hoi kunnen zeggen

Trouwens, hoeveel foto's kun je maken op een metrostation en in een trein?

Té veel! .

En volgende keer zal 'k hoi zeggen! .

pi_12412532
Mensen, 't was me weer een genoegen, maar nu ga ik toch echt richting terras! Rest mij u allen een goede avond te wensen, en verder spreek spreek de hoop uit u binnen niet afzienbare tijd wederom te zullen spreeken!

Tot doei! .

pi_12412551
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:13 schreef Gerdo het volgende:
Mensen, 't was me weer een genoegen, maar nu ga ik toch echt richting terras! Rest mij u allen een goede avond te wensen, en verder spreek spreek de hoop uit u binnen niet afzienbare tijd wederom te zullen spreeken!

Tot doei! .

Later!
Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 20:15:29 #12
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12412559
quote:

Tot doei! .

Doeg .
  woensdag 13 augustus 2003 @ 20:17:35 #13
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12412598
quote:

Tot doei! .

mzzl gerdow! .
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 19:58 schreef Gerdo het volgende:

[..]

Gesprongen idd, 1-0 voor jou! En nee, ben niet naar t eindfeest geweest.... Had 's avonds een bbq en een logé, dus dat was helaas niet haalbaar.... .

tja, ik moest ook naar huis .
put
your
clothes
on!
pi_12412623
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:17 schreef Jerruh het volgende:
tja, ik moest ook naar huis .
Wij zijn naar het terras van Cafe Panorama gegaan aan de maas, was erg gezellig
Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 20:26:45 #15
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12412798
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:18 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wij zijn naar het terras van Cafe Panorama gegaan aan de maas, was erg gezellig

we gingen eerst naar de burger king waar bas echt enorme stennis maakte (vrouwkes keihard voor sloerie uitschelde..) en toen ben ik met wa mensen naar station gegaan .
put
your
clothes
on!
pi_12412937
Goh, de straat is hier nat...en daar is ook alles mee gezegd
pi_12413409
Zo. Dat was lachen. .
  woensdag 13 augustus 2003 @ 21:03:34 #18
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12413695
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
Zo. Dat was lachen. .
ik vond er geen fuck aan .
put
your
clothes
on!
pi_12413809
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik ook niet!

M'n brander is stuk!

Huh!?
pi_12413930
hai
pi_12413956
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:14 schreef Waxxer het volgende:
hai
Hallo Unive-boy

Was 't nog wat op je werk ondanks dat je alleen moest zitten?

Huh!?
pi_12414107
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:16 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hallo Unive-boy

Was 't nog wat op je werk ondanks dat je alleen moest zitten?

bwwwwww

nou er was toch nog een collega....

maar ik heb een probleem ik zal daar ff over uitwijden EN een topic in het werkforum openen. Dus ff wachten 2 sec

pi_12414262
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:03 schreef Jerruh het volgende:

Kreator kaalscheren was lachen! !
pi_12414271
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:23 schreef Waxxer het volgende:

[..]

bwwwwww

nou er was toch nog een collega....

maar ik heb een probleem ik zal daar ff over uitwijden EN een topic in het werkforum openen. Dus ff wachten 2 sec

*met vingers op bureau trommel*

de 2 seconden zijn al zo'n 8 minuten om

Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 21:33:31 #25
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12414309
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Kreator kaalscheren was lachen! !

kon je da nie ff online doen? daarom vond ik er geen fuck aan .
put
your
clothes
on!
pi_12414366
Mag ik zeggen dat ik hem niet lelijk vind?

-Userfoto deel 85-

Huh!?
pi_12414427
Het zit zo.

Afgelopen weken is er dus vakantie geweest en ik ben de enige van het overgebleven team die door is blijven werken tijdens de vakantie. Het service centrum gaat weg en er is een hele andere sfeer. We hebben een andere (tijdelijke) chef die van inbound komt. Normaal hebben we twee keer 10 min. pauze maar we kletsten de hele tijd door en dan namen we steeds twee keer een half uur. Tussendoor vertelde ze over haar scheiding, dat ze in curacao woonde en dat ze dus met een kind en twee koffers op schiphol stond. Dan luister ik daarnaar en dan ga ik niet door bellen, omdat ik het aso vind staan, als ik midden in zo'n gesprek een klant aan de lijn krijg en dan abrupt onderbreek.
Ik loop over de afdeling voor bijv een vraag en dan wordt er aan mij gevraagd, ga je nog op vakantie, hoe is het bij de Rabobank, wat doe je zoal deze dagen, goh je schrijft voor een krant wat is dat en hoe gaat dat, ga je op stage, ga je afstuderen dit jaar, wie is er eigenlijk al van outbound weg, wie zijn er overgebleven, weet je wat zij allemaal doen enz enz enz. Dat kost allemaal tijd. De norm is 68 belpogingen per avond, ik zat constant half in de dertig, rond de 40. De hele vakantie lang, vanaf 17 juli.
Nu kreeg ik een papier voor me, en zei mijn manager (heel aardig de hele tijd) dat we het er morgen nog wel over hebben. Nu heb ik het gevoel dat ik enorm de lul ben en dat hij mij dumpt. ,,We hebben het er morgen nog wel over", verder helemaal niet bot ofzo.

Ik weet dat het mijn eigen fout is, ik ben 24 en verantwoordelijk voor mijn eigen werk. Echter, als die andere manager ZELF ook meebabbelt en zelf het gesprek op gang houdt, en er zelf bij blijft staan als we bij inbound naar mpeg filmpjes van de mail kijken en mopjes en plaatjes die erin staan... tja, wie ben ik dan? Als ik het zelfs aangeef en zij zegt "och...", wie ben ik dan?

Kijk, als ik gedumpt word, heb ik mijn rabo baantje nog en mijnj zus ze me al, "is dat nou jouw toekomst dan? carriere maken bij unive? Het is gewoon fabriekswerk alleen dan met de telefoon, je moet er zoveel per uur en afhandelen, klaar."

Ivm mijn studie en omdat unive toch stopt (Service centrum is wegbezuinigd), denk ik naja, klaar, nog een paar weken en ik ga weg. Maar dan toch liever op een leuke manier ipv dat hij misschien morgen wel zegt, ga maar weg, pak je spullen maar, doei. Na twee jaar werk...

pi_12414447
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:33 schreef Jerruh het volgende:

kon je da nie ff online doen? daarom vond ik er geen fuck aan .

Hehe, dat zou leuk zijn geweest! .

[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 13-08-2003 21:40]

pi_12414448
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:32 schreef Vlarp het volgende:

[..]

*met vingers op bureau trommel*

de 2 seconden zijn al zo'n 8 minuten om

ik kreeg tel voor een interview maar het staat er
  woensdag 13 augustus 2003 @ 21:43:14 #30
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12414545
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hehe, dat zou leuk zijn geweest! .

psies nu hebben we da moeten missen!
put
your
clothes
on!
pi_12414578
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:38 schreef Waxxer het volgende:
Het zit zo.

<enorm verhaal>

Mja, managers zijn ratten. Sorry dat ik het zeg, maar ze kunnen poeslief doen, maar als puntje bij paaltje komt dan zijn ze ineens echt etters.

Maar als hij zelf ook liep te suffen dan confronteer je hem toch mee tijdens dat gesprek? Als ie jou dumpt dan moet ie zichzelf ook dumpen...

Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 21:44:31 #32
45787 fulco-
I want my avatars back!
pi_12414579
quote:
Het zit zo.

[ingekort]

Lijkt me heel duidelijk. Jij hebt er twee jaar gewerkt, en al die tijd gewoon goed gefunctioneerd (neem ik aan). Als hij je op basis van deze magere cijfers direct dumpt, zonder dat zoiets ervoor gebeurd is, is hij fout bezig. Hij had dan eerder moeten ingrijpen of jou eerder moeten waarschuwen. Zowel moreel als arbeidsrechtelijk kan je, volgens mij, om deze reden niet direct weggestuurd worden, na 2 jaar arbeidsverleden.

Ik denk persoonlijk dat het een gesprek wordt, waarin je een waarschuwing of een vermaning krijgt en het advies in de toekomst wat meer pogingen te doen.

Sterkte in ieder geval!

pi_12414636
quote:
*knip*
Ik denk dat het met zo'n vaart niet zal lopen. Misschien dat je eerst een waarschuwing krijgt. Dat zou mij logisch lijken, eerlijk gezegd. Ze mogen je volgens mij niet ontslaan zonder waarschuwing.
pi_12414740
ik ben niet in vaste dienst bij Unive, en de manager die ook lekker meedeed, is een tijdelijke vervangster. Deze kwam deze week terug van de vakantie en ik zei gisteren al dat het allemaal niet denderend was gegaan qua pogingen. ik ben weer te eerlijk, dus heb een slapende hond wakkergemaakt. Maargoed, heb er een topic over geopend:

Outbound tel. werk: te weinig belpogingen

[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 13-08-2003 21:50]

pi_12414755
quote:

Maar dan toch liever op een leuke manier ipv dat hij misschien morgen wel zegt, ga maar weg, pak je spullen maar, doei. Na twee jaar werk...

Krijg je nog wel een ontslagvergoeding mee? Of is 't via uitzendbureau?
pi_12414840
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:50 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Krijg je nog wel een ontslagvergoeding mee? Of is 't via uitzendbureau?

nee, uitzendbureau, dus ik heb sowieso geen aanspraak op het sociaal plan. Hij kan mij theoretisch morgen zeggen, je mag nu wel naar huis. Het is wel eens vaker voorgekomen, maar dit is idd erg extreem, maar het is gewoon "te gezellig" met die manager erbij. Zij vertelt ook allerlei verhalen en ik ben weer geinteresseerd in hoe zij dat gefixt heeft, hoe het is om als nederlander op curacao te wonen, hoe zij toch alles voor elkaar heeft gekregen. Dan ga ik geen klant bellen en dan als zij iets zegt opeens "goedenavond mevr bladiebla...". En toch weet ik het heus, ik ben volwassen en heb verantwoordelijkheden...
pi_12414898
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:53 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nee, uitzendbureau, dus ik heb sowieso geen aanspraak op het sociaal plan. Hij kan mij theoretisch morgen zeggen, je mag nu wel naar huis. Het is wel eens vaker voorgekomen, maar dit is idd erg extreem, maar het is gewoon "te gezellig" met die manager erbij. Zij vertelt ook allerlei verhalen en ik ben weer geinteresseerd in hoe zij dat gefixt heeft, hoe het is om als nederlander op curacao te wonen, hoe zij toch alles voor elkaar heeft gekregen. Dan ga ik geen klant bellen en dan als zij iets zegt opeens "goedenavond mevr bladiebla...". En toch weet ik het heus, ik ben volwassen en heb verantwoordelijkheden...

Ik zou gewoon zorgen dat die vervangde manager ook even aangesproken wordt. Wel vervelend dat het uitzendwerk is, dan kunnen ze je er zonder schuldgevoel zo uitgooien. Vind dat altijd erg ziek wel..
Huh!?
pi_12414980
Ik heb net 1 Grolschje op, maar ik voel me alsof ik er 3 op heb. Stom gedoe
Huh!?
pi_12415051
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:58 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb net 1 Grolschje op, maar ik voel me alsof ik er 3 op heb. Stom gedoe
heb je wel genoeg eten in je maagje dan? Of borrelt hij?
pi_12415108
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:02 schreef Waxxer het volgende:

[..]

heb je wel genoeg eten in je maagje dan? Of borrelt hij?

Heb onwijs veel gegeten vanavond

Nou ja, ik ben al weer minder zweverig... Zweefteef

Trouwens, ik heb een Maag Ik eet vaak meer dan mensen die een kop groter en breder zijn dan ik

Huh!?
pi_12415262
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:03 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Heb onwijs veel gegeten vanavond

Nou ja, ik ben al weer minder zweverig... Zweefteef

Trouwens, ik heb een Maag Ik eet vaak meer dan mensen die een kop groter en breder zijn dan ik

Ooowww dan is je buikje genoeg vol om alcohol aan te kunnen toch? Of je hebt al een tijd geen bier gehad of je bent gewoon rustig en relaxt... ik had 't laatst met een Guiness, had het gevoel alsof ik een krat pils op had

Ik eet op zich niet superveel maar alles behalve supergezond dat mag wel wat beter. Past al dat eten wel in je lijfje dan? Zie het al voor me, ga je met vier binken op stap en jij vreet het grootste bord shoarma met heeelll veeellll knoflooksaus van allemaal tot het laatste stukje helemaal op!

pi_12415332
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:09 schreef Waxxer het volgende:
Ooowww dan is je buikje genoeg vol om alcohol aan te kunnen toch? Of je hebt al een tijd geen bier gehad of je bent gewoon rustig en relaxt... ik had 't laatst met een Guiness, had het gevoel alsof ik een krat pils op had
Mja, had echt wel genoeg gegeten... geen honger enzo... en ik lang niet gedronken? Zaterdag nog
quote:
Ik eet op zich niet superveel maar alles behalve supergezond dat mag wel wat beter. Past al dat eten wel in je lijfje dan? Zie het al voor me, ga je met vier binken op stap en jij vreet het grootste bord shoarma met heeelll veeellll knoflooksaus van allemaal tot het laatste stukje helemaal op!
Ik eet ook niet vreselijk gezond, ik hoef ook niet aan de lijn te denken ofzo. Mja, en ik eet vaak als enige m'n pizza (inclusief korsten) op als we met een groep 'groten' nara de pizzeria gaan. Nah ja, ik eet altijd veel..
Huh!?
pi_12415456
quote:
Het zit zo.
Het is maar een bijbaantje. Voor je toekomstige "echte" werk, heb je er vooral wat aan als je iets leert van hoe het nu gegaan is. Het lijkt mij daarom helemaal niet vreemd als je gewoon open kaart speelt bij dat gesprek met die manager, de situatie uitlegt zoals je dat hierboven hebt gedaan. Zeg tegen hem dat hij als manager vast ook in dat soort lastige situaties zit, en vraag aan hem hoe hij met zijn *slijm* ervaring *slijm* dat soort dingen aanpakt.

Je dwingt hem dan om je als een gelijke te behandelen en met jou naar de situatie te kijken en gezamelijk naar een oplossing te zoeken. Als je nederig wacht op een uitbrander, en die dan gedwee ondergaat, dan gedraag je juist niet als een volwassen man van 24, maar neem je braaf een kinderrol aan. Ja meneer, nee goed meneer, het zal niet meer gebeuren meneer.

Bij je toekomstige sollicitaties, misschien naar functies met wat meer verantwoordelijkheid, zul je merken dat werkgevers juist vaak geinteresseerd in dit soort ervaringen. Hoe ga je om met lastige situaties? Hoe heb je iets in het verleden aangepakt...

pi_12415715
Zal ik laat naar bed gaan vandaag? Ik hoef toch pas om 6 uur te werken morgen
Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 22:26:50 #45
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12415729
Het sterrenbeeld Steenbok wordt beheerst door de planeet Saturnus. Koud, vrekkig, onverschillig en star zijn de negatieve karaktertrekken van een Steenbok. De goede eigenschappen zijn, dat Steenbokken praktisch, gedisciplineerd, verantwoordelijk en betrouwbaar zijn. De levensles van de Steenbok is dat hij moet leren macht te krijgen en te behouden over zijn mogelijkheden, ambities, bestemming en prioriteiten.

De extraverte, positieve tegenstrijdigheid van de Steenbok is de praktische basis voor zijn leven. De negativiteit van het teken Steenbok biedt hem de mogelijkheid zich te onttrekken uit situaties en te wachten op het juiste moment om zijn ambities verder uit te werken.

Er zijn twee soorten Steenbokken: het eerste type lijkt op de zelfverzekerde berggeit, die altijd blijft klimmen om hoger en hoger te komen. Zij zijn bovenal betrouwbaar en met nog méér goede kwaliteiten: praktisch en ambitieus, verstandig en efficiënt, vasthoudend en geduldig, hebben ze een droog en goed gevoel voor humor. Het andere type is de Steenbok die leiding geeft, huiselijk is en altijd streeft naar iets dat hij nooit zal bereiken. Ze kunnen koud en afstandelijk zijn, pessimistisch en bijna onuitstaanbaar conventioneel.

De Steenbok wordt beheerst door de geconcentreerde energie van Saturnus. Door deze invloed is tijd voor de Steenbok altijd van het allergrootste belang. Ze ontwikkelen zich langzaam en hebben doorgaans meer tijd nodig dan anderen. Eenmaal de gemiddelde leeftijd bereikt, zijn zij op een punt gekomen dat ze niet ouder lijken te worden en blijven er tientallen jaren hetzelfde uitzien.

Het ergste probleem dat de Steenbok lijkt te hebben, is van nature psychisch. Zijn weifelende houding kan hem behoorlijk van slag brengen: het ene moment heeft hij het gevoel de hele wereld aan te kunnen, het andere moment wordt hij door twijfels overmand, waardoor hij zich nergens voor geschikt acht. Wanneer de Steenbok zelfverzekerd is, kan hij zijn werkzaamheden goed aan. In wezen heeft de Steenbok geen vertrouwen om een duurzame relatie aan te gaan en nog minder om deze te handhaven. Dit is een direct gevolg van het feit dat hij weinig zelfvertrouwen heeft en zichzelf niet zo duidelijk en helder ziet dan anderen in zijn omgeving. Zo onderschat de Steenbok zijn mogelijkheden. Het is raadzaam dat zij de complimenten die ze krijgen accepteren en deze ook leren te waarderen.

Een Steenbok is gevoelig voor spijsverteringsproblemen, die kunnen leiden tot maagzweren of huidaandoeningen. Een rustige en vooral minder stressvolle werkomgeving helpt deze problemen te voorkomen. Bovendien gaat de Steenbok dan efficiënter te werk, zodat zijn zelfbeeld groeit en hij op een punt belandt dat hij in zichzelf gaat geloven en zijn werkzaamheden op de juiste waarde weet te waarderen. Steenbokken zijn snel gedeprimeerd, zelfs door kleine tegenslagen of ergernissen. Zij moeten zich erop toeleggen om spanningen te verminderen door bijvoorbeeld van muziek een deel van hun leven te maken, hetzij door zelf een instrument te bespelen, hetzij door ernaar te luisteren. Een Steenbok moet zijn intellectuele kwaliteiten gebruiken en in zijn leven ruimte maken voor zowel het spirituele als het materiële.

hmzzz... .

put
your
clothes
on!
pi_12415814
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:26 schreef Jerruh het volgende:
Het sterrenbeeld Steenbok wordt .... <knip>

hmzzz... .

Ik geloof niet zo in sterrenbeelden enz enz...

Ik ben een Leeuwtje.. maar de helft van de eigenschappen klopt al niet...

Huh!?
pi_12415842
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:26 schreef Jerruh het volgende:

*een boel*

hmzzz... .

geitje

Mijn moeder en zusje zijn Steenbokken, nou, aan mijn zusje is dat zeker te merken structureel, gedisciplineerd, kan heel zakelijk zijn enz.

Enne... jij bent ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken toch? Jerruh en soft is als Zuid-Spanje en koud

pi_12415872
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:29 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik ben Tweelingen, met alle gevolgen van dien

en ga vannacht toch lekker door tot je weer weg moet mag wel voor een keertje

woensdag 13 augustus 2003 @ 22:32:40 #49
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12415875
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:29 schreef Vlarp het volgende:

[..]

als ik echt eerlijk ben, zeg ik da er dingen kloppen, zoals de ene keer denken da je de wereld aankan en de andere keer juist nie, en da ik me omgeving hoger zie dan mijzelf..
ik ben er mee aan het werken dus er zit progressie in, maar ik herken het wel..
put
your
clothes
on!
pi_12415912
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:32 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Een nachtje doorhalen? Kom jij me opdwijlen morgen na m'n werk dan? Nou ja, ik ben toch al om 10:30 klaar als het goed is. En we heb de folder van de PABO morgen, dus dat wordt over een weke of 2 weer veel 'discrete' pakketjes bezorgen... "Veel plezier er mee meneer!"
Huh!?
pi_12415916
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:16 schreef Great_Expectations:

[..]
zijn visie op het verhaal

Klopt, ga ik ook zeker doen. Ik hoop alleen dat hij het niet eenzijdig belicht. De oude manager die een andere baan heeft gevonden, keek alleen naar de cijfers en luisterde niet naar het excuus. Was van het type "cijfers liegen niet"...
pi_12415935
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:32 schreef Jerruh het volgende:

[..]

als ik echt eerlijk ben, zeg ik da er dingen kloppen, zoals de ene keer denken da je de wereld aankan en de andere keer juist nie, en da ik me omgeving hoger zie dan mijzelf..
ik ben er mee aan het werken dus er zit progressie in, maar ik herken het wel..

Mja, ik ben ook koppig, soms best dominant, een doorzetter (behalve met school ), dus dat klopt wel...
Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 22:36:22 #53
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12415960
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:32 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Welke gevolgen ?
pi_12415966
Steenbok: 22 december - 19 januari
U bent conservatief en u bent bang om risico's te nemen. U ligt het liefst de hele dag in bed. U bent lui. Er is nog nooit een belangrijke steenbok geweest. Op feestjes bent u niet weg te branden. Steenbokken zijn nog saaier dan Maagden.

.

woensdag 13 augustus 2003 @ 22:37:56 #55
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12416003
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:36 schreef DennisMoore het volgende:
U bent conservatief en u bent bang om risico's te nemen. U ligt het liefst de hele dag in bed. U bent lui. Er is nog nooit een belangrijke steenbok geweest. Op feestjes bent u niet weg te branden. Steenbokken zijn nog saaier dan Maagden.

.

Jezus is toch een steenbok ?
pi_12416004
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:36 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Welke gevolgen ?

wisselende buien ik hoef mijn kont maar te keren en mijn stemming slaat om Heb jij dat niet dan, oh gij zevenjunietje?
pi_12416012
LEEUW 22/07-22/08
U beschouwt uzelf als een geboren leider. Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van seks met een partner.

Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 22:38:19 #58
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12416015
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:37 schreef Waxxer het volgende:

[..]

wisselende buien ik hoef mijn kont maar te keren en mijn stemming slaat om Heb jij dat niet dan, oh gij zevenjunietje?

Jawel, heel vaak .
pi_12416023
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:37 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Jezus is toch een steenbok ?

Yep, schijnt ook behoorlijk koppig in elkaar te steken en zo zakelijk ook
pi_12416026
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:37 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Mijn stemming wisselt ook zo, maar ik ben toch echt een leeuw
Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 22:39:44 #61
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12416041
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:36 schreef DennisMoore het volgende:

.

DM!!!! ik mis de drop nog en dan zou het compleet zijn! .
put
your
clothes
on!
pi_12416047
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:38 schreef Vlarp het volgende:
LEEUW 22/07-22/08
U beschouwt uzelf als een geboren leider. Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van seks met een partner.

waar haal je dat in de godesnaam dan weer vandaan...?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 22:40:07 #63
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12416056
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:38 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Yep, schijnt ook behoorlijk koppig in elkaar te steken en zo zakelijk ook

Ah dan klopt het wel .
Heeft iemand de beschrijving van tweelingen ?
pi_12416073
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:38 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Jawel, heel vaak .

hmpf

zie je wel, daar heb je het al

pi_12416084
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

waar haal je dat in de godesnaam dan weer vandaan...?

Ooit een heel mailtje met van die achtelijke sterrenbeeld beschrijvingen gehad

TWEELINGEN 20/05-20/06
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent.

Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 22:43:43 #66
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12416146
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:41 schreef Vlarp het volgende:

[..]

TWEELINGEN 20/05-20/06
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent.

.
pi_12416149
quote:

[..]

TWEELINGEN 20/05-20/06

dan ben ik een doorgeslagen Tweelingen

pi_12416189
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:43 schreef Waxxer het volgende:

[..]

dan ben ik een doorgeslagen Tweelingen

Er staat ook niet dat die beschrijvingen waar zijn
Huh!?
pi_12416200
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:43 schreef Tizmo het volgende:

[..]

.

Hij klopt helemaal met hoe jij bent?
Huh!?
pi_12416263
Nu weet ik opeens weer waarom ik mijn verjaardag geheim hou. .
pi_12416300
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Huh!?
pi_12416374
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
hmmz, wie zijn de 'schichtigen'? ik zit te zoeken naar een beschrijvingssite maar kan er maar geen vinden...
pi_12416424
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:53 schreef Waxxer het volgende:

[..]

hmmz, wie zijn de 'schichtigen'? ik zit te zoeken naar een beschrijvingssite maar kan er maar geen vinden...

Hmm.. je hebt een nieuwe citroen...
Huh!?
pi_12416476
ja ik snap daar dus niks van... Op mijn fotoboek zie je die halve, ik zie op MIJN comp op het forum een hele, en bij mijn ouders weer een halve... Ik vind die hele persoonlijk mooier maargoed, een citroen is een citroen en hij is iig niet bedorven
pi_12416516
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:57 schreef Waxxer het volgende:
ja ik snap daar dus niks van... Op mijn fotoboek zie je die halve, ik zie op MIJN comp op het forum een hele, en bij mijn ouders weer een halve... Ik vind die hele persoonlijk mooier maargoed, een citroen is een citroen en hij is iig niet bedorven
Die hele is je web-icon op fok! en de halve heb je geupload naar fok en is je user-icon. Je kunt bij Opties Webicons inschakelen, als je die uitschakelt zie je het geuploade plaatje
Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 22:59:59 #76
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_12416541
quote:
[sub]De Stier-Taurus.

21 April t/m 20 Mei.

De Stier is gekoppeld aan de planeet Venus,heeft een vast kruis en het element is Aarde.Huis 2.

De Stier is behoudend,loyaal en betrouwbaar,geduld en vasthoudend zijn echte Stier eigenschappen.Over het algemeen zijn ze
prakties en productief ingesteld,
maar ook rustig en artistiek.

De negatieve kant van de Stier zijn,dat hij soms traag en fantasieloos is.Hij is erg conservatief,speelt meestal op zeker,is
materialistisch en goedgelovig.

De kleuren van de Stier zijn:groen tot citroengeel.
De geur van seringen vindt hij aangenaam.
De lichaamsdelen zijn:hals,nek en keel.

Algemene conclusie:de Stier is beherend en erg bezitterig.

Venus heerser van Stier en Weegschaal.[/su]

en we nemen er nog één
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:01:12 #77
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12416576
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:59 schreef onetouch het volgende:

[..]

[afbeelding]
en we nemen er nog één

zuupze schat .
put
your
clothes
on!
pi_12416629
quote:

[..]

[afbeelding]
en we nemen er nog één

Da's beter dan bier!... *hik*
Huh!?
pi_12416630
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:59 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Die hele is je web-icon op fok! en de halve heb je geupload naar fok en is je user-icon. Je kunt bij Opties Webicons inschakelen, als je die uitschakelt zie je het geuploade plaatje

welke heb je liever?

dat bedoel ik nou, met die verschillende persoonlijkheden van Tweelingen

pi_12416638
quote:

[..]

[afbeelding]
en we nemen er nog één

Wat een onzin allemaal. .
pi_12416645
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:03 schreef Waxxer het volgende:

[..]

welke heb je liever?

Ik heb liever een hele persoonlijkheid ook
Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:04:30 #82
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_12416654
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:01 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zuupze schat .

de fles is half vol leeg nu
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:04:57 #83
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_12416658
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

eens met betreffende stier user
pi_12416664
quote:

[..]

[afbeelding]
en we nemen er nog één

zzat betekenz zzat vij nied metze metze zweejuh *hik* alduzz ze poozte aan ze zwaletzeur
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:05:18 #85
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12416673
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:46 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hij klopt helemaal met hoe jij bent?

Niet helemaal .
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:05:44 #86
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_12416684
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:03 schreef Waxxer het volgende:

[..]

welke heb je liever?

quote:
De negatieve kanten van de van de Tweelingen zijn ,dat ze nogal vlinderig en oppervlakkig zijn.Ze zijn soms rusteloos.
waxxer jij bent toch niet heel erg vlinderig?
pi_12416700
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:04 schreef onetouch het volgende:

[..]

de fles is half vol leeg nu

de rest is voor R mbo
pi_12416705
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Index / Onzin voor je leven! / [HOMO] 484 - Zal ik het maar doen dan?
Huh!?
pi_12416735
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:06 schreef Waxxer het volgende:

[..]

de rest is voor R mbo

Ik denk dat ie gaat stuiteren dan
Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:07:24 #90
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_12416737
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:06 schreef Waxxer het volgende:

[..]

de rest is voor R mbo

ik ga mun hond toch geen vodka geven moet hem nog wel uitlaten zo
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:07:54 #91
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12416756
Commandment van Jerruh: Onetouch moet online komen.
pi_12416764
quote:
De Stier-Taurus.

De lichaamsdelen zijn:hals,nek en keel.

Hmpf... En verder hebben stieren geen lichaamsdelen? Terwijl ik bij een stier toch als eerste aan stierenballen denk. . Bovendien zijn hals en nek toch hetzelfde?

Grmbl... Sterrebeelden... grmbl...

pi_12416770
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:05 schreef onetouch het volgende:

[..]

[..]

waxxer jij bent toch niet heel erg vlinderig?

Nee hoor, absoluut niet, en oppervlakkig... tja... vinden jullie mij oppervlakkig?

ik kan wel blij zijn, dan boodschappen doen, en ik kom chag weer thuis. Of juist andersom het eerste vooral als mijn fiets stuk gaat...

pi_12416797
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:07 schreef onetouch het volgende:

[..]

ok... ehm... pas je op met vijvers?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:09:52 #95
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_12416810
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:07 schreef Tizmo het volgende:
Commandment van Jerruh: Onetouch moet online komen.
command and conquer.... ik heb er geen zin in en ga zo ook weer snel weg van pc
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:10:27 #96
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_12416827
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Hmpf... En verder hebben stieren geen lichaamsdelen? Terwijl ik bij een stier toch als eerste aan stierenballen denk. . Bovendien zijn hals en nek toch hetzelfde?

hals en nek hetzelfde

[Dit bericht is gewijzigd door onetouch op 13-08-2003 23:11]

pi_12416838
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:08 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nee hoor, absoluut niet, en oppervlakkig... tja... vinden jullie mij oppervlakkig?

ik kan wel blij zijn, dan boodschappen doen, en ik kom chag weer thuis. Of juist andersom het eerste vooral als mijn fiets stuk gaat...

Wordt niet iedereen die dat overkomt chago? Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die vrolijk verder zou huppelen naar de supermarkt

Ik denk eerder aan iets als: "<piep> die <piep> fiets, ik heb <piep> haast en dan krijg je <piep> dit. Het is een <piep> <piep> zooi."

Huh!?
pi_12416843
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:06 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Index / Onzin voor je leven! / [HOMO] 484 - Zal ik het maar doen dan?

Ja, maar, sterrebeelden en horoscopen die hebben toch altijd een onvermijdelijke aura van serieuzerigheid om zich heen. Alsof er tóch, ergens een kern van waarheid in zit. .
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:10:51 #99
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12416845
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:09 schreef onetouch het volgende:

[..]

command and conquer.... ik heb er geen zin in en ga zo ook weer snel weg van pc

Zeg dat maar tegen jerruh.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:10:58 #100
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_12416849
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:08 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ook niet rusteloos dusssss
pi_12416858
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

ik geloof dat je haast op medisch voorschrift aan seks toe bent...
pi_12416893
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:10 schreef onetouch het volgende:

[..]

hals en nek hetzelfde

Wat is dan het verschil? .

Als het kan met foto's toelichten graag

woensdag 13 augustus 2003 @ 23:12:27 #103
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12416894
Ohja OT, jij vindt mijn avatar ook wel . he?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:12:28 #104
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12416895
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:07 schreef onetouch het volgende:

[..]

de onz eheeft vandaag motten uit de lucht gehapt .
en vervolgens issie aan de dunne .
put
your
clothes
on!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:12:33 #105
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_12416898
ik ga ff buiten hangen..... en de fles gaat mee

"dat" zeg tegen jerruh

pi_12416933
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

de onz eheeft vandaag motten uit de lucht gehapt .
en vervolgens issie aan de dunne .

Leuk zeg
Huh!?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:14:06 #107
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12416947
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:12 schreef onetouch het volgende:
ik ga ff buiten hangen..... en de fles gaat mee

"dat" zeg tegen jerruh

?
.
put
your
clothes
on!
pi_12416967
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:11 schreef Waxxer het volgende:

[..]

.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:15:01 #109
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12416981
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:13 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Leuk zeg

nee, nu mot da beest 6 keer per dag uitgelaten worden .
3 keer is leuk met een rauwdauwerke maar de 6de keer zou je eht liefst ze diaree eruit willen persen .
put
your
clothes
on!
pi_12416987
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:10 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wordt niet iedereen die dat overkomt chago? Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die vrolijk verder zou huppelen naar de supermarkt

Ik denk eerder aan iets als: "<piep> die <piep> fiets, ik heb <piep> haast en dan krijg je <piep> dit. Het is een <piep> <piep> zooi."

ja maar het kan zelfs zijn, dat ik heel actief op mijn kamer zit, dan de trap af naar de brievenbus om hem te legen, ik ben weer op mijn kamer en na vijf minuten heb ik nergens zin in en hang voor de tv of achter de pc te fokken... Maargoed, kijk, dat doet natuurlijk niemand, maar als je op al mijn reacties zou letten, kun je dan al min of meer merken hoe ik me voel. Bijvoorbeeld nu typo ik veel en ben ik hyper. Zometeen komt Sponge Bob weer op tv en daar ga ik naar kijken en dan KAN ik opeens heel korte antwoorden geven, terwijl ik nu alles toch echt wel heel uitgebreid verwoord. Dat hangt dan echt van mijn stemming af, die kan zomaar omslaan, bij wijze van spreken als ik een wind laat of me even uitrek, als iemand aanklopt en ik sta hem of haar te woord, dan opeens, hoppa, kan het omslaan. Weet je.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:15:48 #111
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12417009
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:14 schreef Jerruh het volgende:

[..]

?
.

Zie pagina terug.
pi_12417013
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:15 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nee, nu mot da beest 6 keer per dag uitgelaten worden .
3 keer is leuk met een rauwdauwerke maar de 6de keer zou je eht liefst ze diaree eruit willen persen .

Da's zielig!!!
Huh!?
pi_12417056
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:11 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Als ik nou naar de huisarts toega, zou ik dan een receptje/doorverwijzing kunnen krijgen om me te laten behandelen door een stel schattige blonde verplegers?
pi_12417077
*sponge bob kijk en strax weer terug ben*

pi_12417113
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:15 schreef Waxxer het volgende:
<knip>

Weet je.

Ja, soms heb je ook wel eens zo'n moment dat de rook van je toetsenbord af komt omdat je zo snel aan het tikken bent om zo veel mogelijk nutteloze informatie in het invoerveld van het forum of welk ander programma dan ook te dumpen. Sja, en soms dan uhm.. heb je dat niet. Dat heeft met stemming te maken ja, en gelukkig wisselen ook niet-tweelingen van stemming. Anders zou ik fulltime chago zijn, wat niet bevorderlijk zou zijn voor de thuis situatie en eventueel sociaal onderonsje met vrienden. Overigens zouden ze in het laatste geval dan niet eens mijn vrienden zijn, omdat ik altijd chago zou zijn. ...
Huh!?
pi_12417162
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Als ik nou naar de huisarts toega, zou ik dan een receptje/doorverwijzing kunnen krijgen om me te laten behandelen door een stel schattige blonde verplegers?

Huh!?
pi_12417317
Kijkt iedereen Sponge Bob Squarepants...?
Huh!?
pi_12417360
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:26 schreef Vlarp het volgende:
Kijkt iedereen Sponge Bob Squarepants...?
Ik weet niet eens wie of wat dat is. .
pi_12417377
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wie of wat dat is. .

Is nu op Nickelodeon
Huh!?
pi_12417645
En het is nu afgelopen en ik ga ook vreselijk slapen nu...

truste lieve mensen..

Huh!?
pi_12417810
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:39 schreef Vlarp het volgende:
En het is nu afgelopen en ik ga ook vreselijk slapen nu...

truste lieve mensen..

aaawwwww nou slaap lekker en tot morgen en succes!!!
pi_12417998
tralalalalalaaaaa...

is er nog wel iemand? hai? hallo? bonsoir? Iemand????

pi_12418726
niet dusch
  donderdag 14 augustus 2003 @ 02:31:46 #124
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_12420736
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:28 schreef Waxxer het volgende:
niet dusch
Jawel
*deur op slot doet*
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_12422254
quote:

[..]

TWEELINGEN 20/05-20/06

Is wel waar

Goedemorgen mannen...

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 09:27:58 #126
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_12422478
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 09:05 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen mannen...
Mogguh vrouw!

* Doffy fietste vanochtend door het Vondelpark en reed bijna een joggende Boris Dittrich overhoop... eerlijk gezegd, dat is niet de leukste kop om te zien als je net wakker bent...

'Nuff said
pi_12422497
goedenmorgen mensen van het goeden leven
pi_12422573
Goeiemorgen!

Zo, dat was leuk wakker worden zeg. Zat ik met mijn duffe kop in de keuken mijn broodje te eten. Kwam het vriendje van een ganggenote binnenlopen met ontbloot bovenlijf...DAMN. Die jongen is echt mooi gespierd, hij heeft een leuke kop, hij is Frans...pfff, ik was gelijk klaarwakker

pi_12422674
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 09:34 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen!

Zo, dat was leuk wakker worden zeg. Zat ik met mijn duffe kop in de keuken mijn broodje te eten. Kwam het vriendje van een ganggenote binnenlopen met ontbloot bovenlijf...DAMN. Die jongen is echt mooi gespierd, hij heeft een leuke kop, hij is Frans...pfff, ik was gelijk klaarwakker

sooo heeey heb je niet sneaky een foto gemaakt
pi_12423199
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 09:40 schreef Riann het volgende:

[..]

sooo heeey heb je niet sneaky een foto gemaakt

nee, ik heb geen camera
pi_12423926
Ik heb zo'n zin om de boel hier eens flink te gaan vernielen
pi_12423934
Hoi

Ik ben al weer terug van m'n werk. Morgen heb ik dezelfde dienst, dan ben ik NOG vroeger klaar, want dan zitten er geen folders bij Vandaag hadden we de Pabo folder, zullen we over een paar weken wel weer veel 'dicreet' verstuurde pakketten krijgen

Huh!?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 10:55:23 #133
27698 Doffy
pi_12423995
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 10:50 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb zo'n zin om de boel hier eens flink te gaan vernielen
*aai*
'Nuff said
  donderdag 14 augustus 2003 @ 10:55:56 #134
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12424006
mogguh mensuh! . .
iedreen die moet werke, veel suc6, de rest vrijhebzuh!
put
your
clothes
on!
pi_12424024
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 10:55 schreef Jerruh het volgende:
mogguh mensuh! . .
iedreen die moet werke, veel suc6, de rest vrijhebzuh!
euj jer!

Dankje
Moe jij werken vandaag?

Huh!?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:03:04 #136
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12424180
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 10:56 schreef Vlarp het volgende:

[..]

euj jer!

Dankje
Moe jij werken vandaag?

nee, ff drie daagjes vrij en dan het weekend weer .
en volgende week introfeesten .
jij al klaar of ben je vrij?
put
your
clothes
on!
pi_12424205
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nee, ff drie daagjes vrij en dan het weekend weer .
en volgende week introfeesten .
jij al klaar of ben je vrij?

Zie boven ik ben al weer klaar

*Blikje red bull leeglurk*

Huh!?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:12:53 #138
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12424364
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:04 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zie boven ik ben al weer klaar

*Blikje red bull leeglurk*

pff lekker hoor! .
ik heb helemaal geen zin in school .
put
your
clothes
on!
pi_12424391
Zo dat was weer een vergadering
En wat heb ik weer een werk aan over gehouden
Ach ja.. Is voor een goed doel
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:15:50 #140
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12424419
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:14 schreef Tally het volgende:
Zo dat was weer een vergadering
En wat heb ik weer een werk aan over gehouden
Ach ja.. Is voor een goed doel
het goede doel is jouw portemonnee? .
put
your
clothes
on!
pi_12424470
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:15 schreef Jerruh het volgende:

[..]

het goede doel is jouw portemonnee? .

Als ik het project goed afrond krijg ik weer een loonsverhoging..
Mn derde in 3 maanden tijd
pi_12424496
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

pff lekker hoor! .
ik heb helemaal geen zin in school .

Daarom ben ik er ook mee gekapt. Lekker werken. Leuk restaurant of café zoeken waar ik kan werken. Er gaat hier een (pool)café sluiten en heel misschien als een paar vrienden het rond krijgen kopen zij het, als het iets lijkt wat interessant is dan ga ik daar maybe wel werken.
Huh!?
pi_12424507
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:18 schreef Tally het volgende:

[..]

Huh!?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:20:56 #144
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12424516
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:18 schreef Tally het volgende:

[..]

ik heb het ook gehad, nadat ik eerst was beschuldigd van diefstal... maar ja, als je laat zien dat je al 4,5 jaar ijskoud de beste bent, vind ik het wel terecht als ze hun excuses een beetje aanbieden!
put
your
clothes
on!
pi_12424523
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:20 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ja ja dat sletten is nog ergens goed voor
pi_12424529
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:20 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik heb het ook gehad, nadat ik eerst was beschuldigd van diefstal... maar ja, als je laat zien dat je al 4,5 jaar ijskoud de beste bent, vind ik het wel terecht als ze hun excuses een beetje aanbieden!

Een beetje? Dan moeten ze gewoon heel erg hun excuses aanbieden!
Huh!?
pi_12424564
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:20 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik heb er alleen voor moeten werken.. Tussen t Fokken door
Ik mag nu een internetsite gaan bouwen.. Wanneer ik een opzetje hiervoor heb ben ik eigenlijk al klaar
Mag ik weer gaan werken aan iets wat ik leuk vind
pi_12424624
Ik ga me maar es douchen... anders hang ik straks de hele dag op m'n kamer rond...
Huh!?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:31:11 #149
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12424726
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:21 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Een beetje? Dan moeten ze gewoon heel erg hun excuses aanbieden!

ze hebben geweten dat ik boos was, ik werd indirect beschuldigd, nietrechtstreeks hoor, t viel wel mee, maar hun vertrouwen was opeens weg en da hebben ze geweten van mijn kant..
put
your
clothes
on!
pi_12424936
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:31 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ze hebben geweten dat ik boos was, ik werd indirect beschuldigd, nietrechtstreeks hoor, t viel wel mee, maar hun vertrouwen was opeens weg en da hebben ze geweten van mijn kant..

T slaat gewoon helemaal nergens op...
Je werkt er nog steeds?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:41:20 #151
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12424960
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:40 schreef Tally het volgende:

[..]

T slaat gewoon helemaal nergens op...
Je werkt er nog steeds?

ja...
dr stonden veel mensen achter me, de mensen waarmee ik moet werken gelukkig! .
put
your
clothes
on!
pi_12425193
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja...
dr stonden veel mensen achter me, de mensen waarmee ik moet werken gelukkig! .

Dat is dan wel weer mooi.. Je zou der maar moeten werken met mensen die ook maar ff hebben gedacht dat je het wel had gehad
  donderdag 14 augustus 2003 @ 13:38:47 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_12427590
Jah, daar zijn we weer
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_12427622
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Jah, daar zijn we weer
Der zijn der nog maar weinig hoor vandaag
  donderdag 14 augustus 2003 @ 13:43:54 #155
27698 Doffy
pi_12427765
Ah, als Ang3l eindelijk gearriveerd is, kan het feest beginnen!
'Nuff said
  donderdag 14 augustus 2003 @ 13:45:24 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_12427809
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:43 schreef Doffy het volgende:
Ah, als Ang3l eindelijk gearriveerd is, kan het feest beginnen!
Is dat sarcasme?
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 augustus 2003 @ 13:47:04 #157
27698 Doffy
pi_12427857
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Is dat sarcasme?
Nee, tuurlijk niet! Als iemand een feestelijke uitstraling heeft, ben jij het!
'Nuff said
  donderdag 14 augustus 2003 @ 13:55:40 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_12428090
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:47 schreef Doffy het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet! Als iemand een feestelijke uitstraling heeft, ben jij het!

L'Amour menaçant:
pi_12428360
Hooi

Ik heb het gevoel dat ik een klotedag ga krijgen Ik ben nl nog niet buiten geweest, maar ik moet mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker die ik niet vertrouw (veeeeellll te duur), en dan mijn werk vanavond ik ga me denk ik ongelo-ve-lijk kut voelen vanavond, ben benieuwd wat er gaat gebeuren....

pi_12428433
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Hooi

Ik heb het gevoel dat ik een klotedag ga krijgen Ik ben nl nog niet buiten geweest, maar ik moet mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker die ik niet vertrouw (veeeeellll te duur), en dan mijn werk vanavond ik ga me denk ik ongelo-ve-lijk kut voelen vanavond, ben benieuwd wat er gaat gebeuren....

Joh maak je niet druk.. Alles komt goed *KNUF*
  donderdag 14 augustus 2003 @ 14:11:15 #161
27698 Doffy
pi_12428572
quote:
Hooi

Hey Waxx, kop op, man! Het komt allemaal heus wel goed. Het eerste is maar geld, het tweede is maar een betekenisloos bijbaantje! Voor hun 10 anderen hoor!
'Nuff said
pi_12428761
quote:
Hooi

Hey wax!

Niet zo down joh! Zal best wel goedkomen op je werk. En ach, gaat die manager je compleet afzeiken om de cijfers, leg het lekker naast je neer.

Huh!?
pi_12428817
mja dat is ook wel weer zo, dankjulliewel Maar ik wil er toch op een normale manier weg, niet dat ze nu zeggen "ga nu maar weg" of "je hoeft vlg week niet meer weer te komen". Staat ook niet echt leuk op mijn CV... en het kost me 80 euro per week maarja dat ga ik sowieso missen als ik na de vakantie alleen bij de Rabo en de krant werk (of misschien is dat vanaf morgen al wel zo...). Maargoed, mijn zus zei ook al dat zoiets niks voorstelt. Oke, het is Unive en dat lijkt interessant, maar in principe stelt het weinig voor. Enne... managers geloven je niet snel als je zegt dat het onbewust zo gebeurt. *zucht* *snif* kon ik het maar ongedaan maken, en was ik nou maar zelfstandig genoeg geweest om aan het werk te gaan.
En toch: wat zouden jullie dan doen, als je manager (die vrouw dus) blijft kletsen en e-mailtjes bekijken en verhalen aan je vertelt...??
pi_12428956
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:18 schreef Waxxer het volgende:
mja dat is ook wel weer zo, dankjulliewel Maar ik wil er toch op een normale manier weg, niet dat ze nu zeggen "ga nu maar weg" of "je hoeft vlg week niet meer weer te komen". Staat ook niet echt leuk op mijn CV... en het kost me 80 euro per week maarja dat ga ik sowieso missen als ik na de vakantie alleen bij de Rabo en de krant werk (of misschien is dat vanaf morgen al wel zo...). Maargoed, mijn zus zei ook al dat zoiets niks voorstelt. Oke, het is Unive en dat lijkt interessant, maar in principe stelt het weinig voor. Enne... managers geloven je niet snel als je zegt dat het onbewust zo gebeurt. *zucht* *snif* kon ik het maar ongedaan maken, en was ik nou maar zelfstandig genoeg geweest om aan het werk te gaan.
En toch: wat zouden jullie dan doen, als je manager (die vrouw dus) blijft kletsen en e-mailtjes bekijken en verhalen aan je vertelt...??
Ik had waarschijnlijk niets anders gedaan dan jij. Als ik dan zo'n gesprek zou krijgen zou ik gewoon eerlijk zijn over hoe de vork in de steel zit en als ze daar niet mee kunnen leven, jammer dan. Ik zou dan maar gewoon ander werk zoeken. Meer kun je niet doen, en je eigen vreselijk druk maken om zoiets heeft ook geen zin joh Oke, 80 euro per week mislopen is wel behoorlijk rot.
Huh!?
pi_12428969
goeiemoguh
okay
ofzo
pi_12429058
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:23 schreef Driftwood het volgende:
goeiemoguh
Mogguh drijf

Hoe was werk gisteren? Nog overleefd?

Huh!?
pi_12429225
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:25 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mogguh drijf

Hoe was werk gisteren? Nog overleefd?

ja, ik heb het zowaar zelfs nog gezellig gehad,

die ouders zijn meteen naar de security gegaan,
verder is er 1 iemand naar mij gekomen die wou praten over de vorige avond, maar die heb ik naar de security gestuurd (dat was afgesproken).
vrienden van de jongens zijn nog binnen geweest, hebben zich keurig gedragen, en ik heb zelfs gehoord, waar ze eerst 100% achter de jongens stonden, ze nu ook twijfelen of ze het gedaan hebben.
verder kwam de security, mijn baas, en een collega regelmatig controleren hoe het was, dus ik kan er weer lekker tegen aan

okay
ofzo
pi_12429233
Ik werk nu wel bijna twee jaar daar he... en ik ben er al eens eerder over aangesproken, maargoed, ik zie wel... Ik voel het ook meer als een schande over mezelf, dan dat ik me rot zou voelen om het ontslag zelf (als dat gebeurt). Ik wil het gewoon goed afronden en niet dat ik op een klotemanier wg moet. Ik ga zo maar eens naar het uitzendbureau om er eens over te praten, kijken wat zij zeggen...
pi_12429337
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik werk nu wel bijna twee jaar daar he... en ik ben er al eens eerder over aangesproken, maargoed, ik zie wel... Ik voel het ook meer als een schande over mezelf, dan dat ik me rot zou voelen om het ontslag zelf (als dat gebeurt). Ik wil het gewoon goed afronden en niet dat ik op een klotemanier wg moet. Ik ga zo maar eens naar het uitzendbureau om er eens over te praten, kijken wat zij zeggen...
Schande over jezelf? Vind ik wel erg heftig klinken hoor. Nou ja, 't probleem is gewoon dat mensen tegenwoordig machines schijnen te moeten zijn om zoveel mogelijk werk gedaan te krijgen. En gezelligheid en sfeer op de werkvloer schijnt niet meer belangrijk te zijn...

Succes op 't uitzendbureau

Huh!?
pi_12429372
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:30 schreef Driftwood het volgende:

[..]

ja, ik heb het zowaar zelfs nog gezellig gehad,

die ouders zijn meteen naar de security gegaan,
verder is er 1 iemand naar mij gekomen die wou praten over de vorige avond, maar die heb ik naar de security gestuurd (dat was afgesproken).
vrienden van de jongens zijn nog binnen geweest, hebben zich keurig gedragen, en ik heb zelfs gehoord, waar ze eerst 100% achter de jongens stonden, ze nu ook twijfelen of ze het gedaan hebben.
verder kwam de security, mijn baas, en een collega regelmatig controleren hoe het was, dus ik kan er weer lekker tegen aan

Hmm, ik moet teruglezen geloof ik, maar ik heb gemist wat er dan gebeurd is..
Huh!?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 14:37:20 #171
27698 Doffy
pi_12429444
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:18 schreef Waxxer het volgende:
Och, over je CV zou ik me niet zo druk maken; je hoeft er niet bij te zeggen dat je ontslagen bent (*als* dat zou gebeuren). Daarbij, als dat werk toch binnenkort ophoudt, lijkt het me sterk als het management jou er nu uit zou gooien; ze zullen heus geen nieuw iemand gaan inwerken voor die laatste tijd.
'Nuff said
pi_12429482
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Schande over jezelf? Vind ik wel erg heftig klinken hoor. Nou ja, 't probleem is gewoon dat mensen tegenwoordig machines schijnen te moeten zijn om zoveel mogelijk werk gedaan te krijgen. En gezelligheid en sfeer op de werkvloer schijnt niet meer belangrijk te zijn...

Succes op 't uitzendbureau

ja nou, een blamage is het zeker. Zou toch... he ik hou ook op hier te zeuren. Ik ga ff naar de overkant dan nu maar. En daarna mijn fiets ophalen. En dan terug. En boodschappen doen. En werken. En dan.....?

Nou doeg!

donderdag 14 augustus 2003 @ 14:38:36 #173
27698 Doffy
pi_12429487
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik zou niet naar het uitzendburo gaan, eerst maar 'ns afwachten of en wat er vanavond gebeurt! Geen slapende honden, de huid van de beer, je kent het wel...
'Nuff said
pi_12429556
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:34 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hmm, ik moet teruglezen geloof ik, maar ik heb gemist wat er dan gebeurd is..

waren wat problemen op mijn werk, waar ik de dupe van dreigde te worden, maar het valt allemaal nu wel mee
okay
ofzo
pi_12429565
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:38 schreef Doffy het volgende:

[..]

Ik zou niet naar het uitzendburo gaan, eerst maar 'ns afwachten of en wat er vanavond gebeurt! Geen slapende honden, de huid van de beer, je kent het wel...

ja idd, de huid van de beer is lekker zacht elke keer... en dan ben ik al zo remi in dit godvergeten Zwolle... Morgen Stratenfestival dus dat wordt dan wel weer gezellig... Maar ik ga dan mijn werkbriefjhe van de rabo inleveren en als ze naar unive vragen dan zeg ik wat er aan de hand is.

Nu echt weg, bye bye!

pi_12429688
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:40 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nu echt weg, bye bye!

laterz !
okay
ofzo
pi_12430203
En 't is gelijk stil
Huh!?
pi_12430655
zooo STIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLL in dit topic
okay
ofzo
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:25:06 #179
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12430726
jah!
put
your
clothes
on!
pi_12430750

Ik ga zo wel boodschappen doen. Misschien ga'k wel aardappel anders maken vanavond. Heb zin in lekker eten...

Huh!?
pi_12430777
ik eet vanaaf gevulde paprika, en vis, en aardappels....
hmmm
gevulde parpika... it scares me
okay
ofzo
pi_12430843
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:27 schreef Driftwood het volgende:
ik eet vanaaf gevulde paprika, en vis, en aardappels....
hmmm
gevulde parpika... it scares me
Ik vind paparika alleen lekker als smaakversterker in roerbakschotels enzo, nou ja, gewoon overal bij. Maar teveel vind ik niet lekker meer.
Huh!?
pi_12430893
Hmm.. Ik lul teveel
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:33:40 #184
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12430921
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:32 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Ik lul teveel
nee!
ik vind je lief!
put
your
clothes
on!
pi_12430933
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:33 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nee!
ik vind je lief!

Bedoelde ook op mn werk

Je bent een schatje

pi_12431003
Ik ben boodschappen doen..
Huh!?
pi_12431025
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben boodschappen doen..
boodschap doe ze (ik heb ze net opgeruimd)
okay
ofzo
pi_12431783
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:38 schreef Driftwood het volgende:

[..]

boodschap doe ze (ik heb ze net opgeruimd)

Het wordt dus aardappelanders vanavond. En we gaan nog een beetje creatief doen daar wat extra ui toe te voegen en we gooien er nog wat champignons bovenop enzo
Huh!?
pi_12431804
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:07 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het wordt dus aardappelanders vanavond. En we gaan nog een beetje creatief doen daar wat extra ui toe te voegen en we gooien er nog wat champignons bovenop enzo

aardappels anders a la cas spijkers!
okay
ofzo
pi_12431843
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:08 schreef Driftwood het volgende:

[..]

aardappels anders a la cas spijkers!

Zoiets.. zo'n standaard potje is ook maar zo standaard, dus een beetje creatief doen is dan best leuk. Hmm.. kan er ook nog een paprika in reepjes opleggen..
Huh!?
pi_12431865
Nou heb het er toch over gehad bij het uitzendbureau...

Ze zeiden dat ze zoooo tevreden over mij zijn geweest de laatste twee jaar, dat ze me echt niet om een maand slecht werk kunnen ontslaan, en al is dat het geval, ik heb nog werk en ik wil sowieso stoppen. "Jij kunt daar echt wel een potje breken hoor. Sterker nog, al maak je een heel servies kapot, dan kan dat nog" en dat ze zeiden, als ze nieuwe mensen zoeken dat ze dan wel mensen zoals ik willen (dat ze dat aangeven). Naja het zal, maar je weet maar nooit hoe ze na een MAAND slecht werk reageren. En ik haal met offertes nabellen echt niet de target van 68 bp per 3,5 uur (4 - half uur totaal pauze). Ik ben benieuwd, over een uur is het zover

En die godvergeten fietsenmaker vraagt 40 euro voor een nieuwe buitenband, een nieuwe binnenband en wat spaakjes maken en m'n wiel rechtzetten. 22 euro werkloon

pi_12431949
oh ja en als ik referenties nodig had, moest ik randstad opgeven omdat zij mijn werkgevers zijn en dat ze dan echt wel een goed woord voor mij doen. Ik zei nl dat ik idd weg wil, maar dan wel graag op een normale manier en niet als ontslagen persoon....

Maar ja, ik haat moeilijke gesprekken, ik hoop dat mijn manager inziet dat het werk door al die toestand bij unive gewoon heel anders is...

pi_12431964
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:10 schreef Waxxer het volgende:
Nou heb het er toch over gehad bij het uitzendbureau...

Ze zeiden dat ze zoooo tevreden over mij zijn geweest de laatste twee jaar, dat ze me echt niet om een maand slecht werk kunnen ontslaan, en al is dat het geval, ik heb nog werk en ik wil sowieso stoppen. "Jij kunt daar echt wel een potje breken hoor. Sterker nog, al maak je een heel servies kapot, dan kan dat nog" en dat ze zeiden, als ze nieuwe mensen zoeken dat ze dan wel mensen zoals ik willen (dat ze dat aangeven). Naja het zal, maar je weet maar nooit hoe ze na een MAAND slecht werk reageren. En ik haal met offertes nabellen echt niet de target van 68 bp per 3,5 uur (4 - half uur totaal pauze). Ik ben benieuwd, over een uur is het zover

God, je bent ook wel een druktemaker heh? Heb er nou gewoon rust van joh. En laat het over je heen komen, en ga dan eventueel daarna piekeren...
quote:
En die godvergeten fietsenmaker vraagt 40 euro voor een nieuwe buitenband, een nieuwe binnenband en wat spaakjes maken en m'n wiel rechtzetten. 22 euro werkloon
Is wel erg duur ja Nou ja, weet niet wat onze fietsenmaker vraagt (tot een jaar of 3 terug kwam Geani Romme daar altijd z'n schaatsen laten slijpen ) maar die is geen afzetter in ieder geval.
Huh!?
pi_12431999
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:09 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zoiets.. zo'n standaard potje is ook maar zo standaard, dus een beetje creatief doen is dan best leuk. Hmm.. kan er ook nog een paprika in reepjes opleggen..

ziet het er veel beter uit !
okay
ofzo
pi_12432003
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:12 schreef Waxxer het volgende:
oh ja en als ik referenties nodig had, moest ik randstad opgeven omdat zij mijn werkgevers zijn en dat ze dan echt wel een goed woord voor mij doen. Ik zei nl dat ik idd weg wil, maar dan wel graag op een normale manier en niet als ontslagen persoon....

Maar ja, ik haat moeilijke gesprekken, ik hoop dat mijn manager inziet dat het werk door al die toestand bij unive gewoon heel anders is...

Mja.. op je CV moet je ook gewoon Randstad dan neerzetten. En eventueel waar je dan gewerkt hebt voor randstad.
Huh!?
pi_12432019
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:12 schreef Waxxer het volgende:
*verhaaltje*
En nu lekker relaxen en je niet zo druk maken..
pi_12432032
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:14 schreef Driftwood het volgende:

[..]

ziet het er veel beter uit !

Mja, fleurig eten is leuk
Huh!?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:17:17 #198
17983 drraven
What? No hug?
pi_12432078
heho allemaal even vrije tijd tussen de intro
"Will, I told you. You live with a hetero long enough, you're going to catch it. "
pi_12432101
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:15 schreef Tally het volgende:

[..]

En nu lekker relaxen en je niet zo druk maken..

hhhnnnnnnnngggggggg..........

hummmm

hummmm..............

pi_12432126
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:17 schreef Waxxer het volgende:

hummmm

hummmm..............

Wat ik al zei: druktemakertje
Huh!?
pi_12432128
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:17 schreef drraven het volgende:
hai

nog een boy meegenomen voor de pauze?

pi_12432149
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:17 schreef Waxxer het volgende:

[..]

hummmm

hummmm..............

Moet je nog werken vandaag? Of kan je lekker een biertje ofzo gaan drinken?
pi_12432151
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:18 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wat ik al zei: druktemakertje

ja nou

(...)

pi_12432172
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:17 schreef drraven het volgende:
Hai!
Huh!?
pi_12432187
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:19 schreef Tally het volgende:

[..]

Moet je nog werken vandaag? Of kan je lekker een biertje ofzo gaan drinken?

ja ik moet vanavond dus gaan praten met de manager over die resultaten *bibber* peper het er nog eens in... Nog drie kwartier en ik zit er al.... ik haat dat soort gesprekken
pi_12432221
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:19 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ja nou

(...)

Da's niet erg hoor.. hoef je niet gelijk zo verdrietig te kijken Nah ja, ik ken het wel. M'n moeder is ook zo, die moet ik zo vaak moraal even omhoog schoppen als ze weer een kut dag had op 'r werk. Ik geloof dat ik wel gezegend ben als Leeuw Ik maak me hoe moeilijk echt druk om dingen...
Huh!?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:22:37 #207
17983 drraven
What? No hug?
pi_12432243
nee geen boy

Maar zijn wel genoeg leuke gasten hoor, we hebben het erg naar ons zin...en brakheid valt nog mee

"Will, I told you. You live with a hetero long enough, you're going to catch it. "
pi_12432250
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:21 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Da's niet erg hoor.. hoef je niet gelijk zo verdrietig te kijken Nah ja, ik ken het wel. M'n moeder is ook zo, die moet ik zo vaak moraal even omhoog schoppen als ze weer een kut dag had op 'r werk. Ik geloof dat ik wel gezegend ben als Leeuw Ik maak me hoe moeilijk echt druk om dingen...

en brul je dan ook?

pi_12432264
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:20 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ja ik moet vanavond dus gaan praten met de manager over die resultaten *bibber* peper het er nog eens in... Nog drie kwartier en ik zit er al.... ik haat dat soort gesprekken

God, 't is dat je niet hier zit anders had ik je even een flinke morele oppepper gegeven . Ik ben goed in mensen voorbereiden op een vervelend iets. Ach, en zo vervelend zal het niet zijn. Maar probeer het gewoon over je heen te laten komen, piekeren erover heeft verder toch geen zin..
Huh!?
pi_12432281
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:20 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Joh wat zei ik nou.. Relax man.. Komt goed.. Geloof me *KNUF*
pi_12432292
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:22 schreef drraven het volgende:
nee geen boy

Maar zijn wel genoeg leuke gasten hoor, we hebben het erg naar ons zin...en brakheid valt nog mee

Nou nog een leuke binnenkomer vanavond in de kroeg:

"Hey, wat kijk jij ont-zet-tend homoseksueel uit je ogen"

nou en dan heb je bingo!

pi_12432327
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:22 schreef Waxxer het volgende:

[..]

en brul je dan ook?

Ik ben al niet zo'n indrukwekkende verschijning en brullen maakt het alleen maar lachwekkender ben ik bang

Nou ja, ik kan wel een onwijs grote bek hebben, als ik onterecht van iets word beschuldigd ofzo. Ik kan dan zelfs ruzie krijgen... hmm, mja, ik kan best opgefokt zijn ook weer Leeuw eigen

Huh!?
pi_12432336
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:24 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nou en dan heb je bingo!

Kan dat ook bij bi-sexuelen ?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:25:43 #214
17983 drraven
What? No hug?
pi_12432338
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:24 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nou en dan heb je bingo!

sfeer is goed, alle kids zijn erg open minded enzo...geen problemen gehad eigenlijk
pi_12432349
Yinnnnn Yanggggggg

hummmmmmm.......

en ik heb zin om vanavond ontzettend te gaan zuipen in de kroeg, maar er is dus geen hond in Zwolle verder met wie ik echt superdepuper kan opschieten, en in de jongerenavond van het coc heb ik geen zin in....

naja morgen weer dan moet ik achter de bar werken bij het coc

pi_12432357
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:25 schreef drraven het volgende:

[..]

sfeer is goed, alle kids zijn erg open minded enzo...geen problemen gehad eigenlijk

Je bent inmiddels al hun homo-papa?
Huh!?
pi_12432381
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Kan dat ook bij bi-sexuelen ?

mja gewoon ff woord vervangen he
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:27:23 #218
17983 drraven
What? No hug?
pi_12432383
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:26 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je bent inmiddels al hun homo-papa?

Ja Maarja we hebben alleen maar jongens en hun 'ouders' zijn ook beide jongens dus ja dan krijg je dat he
pi_12432391
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:26 schreef Waxxer het volgende:
Yinnnnn Yanggggggg

hummmmmmm.......

en ik heb zin om vanavond ontzettend te gaan zuipen in de kroeg, maar er is dus geen hond in Zwolle verder met wie ik echt superdepuper kan opschieten, en in de jongerenavond van het coc heb ik geen zin in....

naja morgen weer dan moet ik achter de bar werken bij het coc

Mag je achter de bar drinken dan? Daar staat in de Regenboog namelijk z'n beetje de doodstraf op tenzij je het van een klant aangebode krijgt. Ik peuter dus altijd drank los van vrienden als ik moet werken
Huh!?
pi_12432415
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:27 schreef drraven het volgende:

[..]

Ja Maarja we hebben alleen maar jongens en hun 'ouders' zijn ook beide jongens dus ja dan krijg je dat he

Toch geen vunzige praktijken heh?
Huh!?
pi_12432426
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:25 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik ben al niet zo'n indrukwekkende verschijning en brullen maakt het alleen maar lachwekkender ben ik bang

Nou ja, ik kan wel een onwijs grote bek hebben, als ik onterecht van iets word beschuldigd ofzo. Ik kan dan zelfs ruzie krijgen... hmm, mja, ik kan best opgefokt zijn ook weer Leeuw eigen

staat je dakraampje open, de buren lezen de Telegraaf met een kopje thee erbij en dan opeens RRRROOOOAAAARRRRR uit het leeuwtje van de buren
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:29:24 #222
17983 drraven
What? No hug?
pi_12432454
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:28 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Toch geen vunzige praktijken heh?

Tuurlijk niet is allemaal heel netjes hoor
pi_12432455
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:28 schreef Waxxer het volgende:
staat je dakraampje open, de buren lezen de Telegraaf met een kopje thee erbij en dan opeens RRRROOOOAAAARRRRR uit het leeuwtje van de buren
Hooguit en harde JOEEHHOOOEEEE *wapper*
Huh!?
pi_12432466
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:27 schreef Waxxer het volgende:

[..]

mja gewoon ff woord vervangen he

Eens onthouden dan

Weet niet waarvoor maar ja

pi_12432483
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:29 schreef drraven het volgende:

[..]

Tuurlijk niet is allemaal heel netjes hoor

Dan is 't goed. Al heb ik wel verhalen gehoord van een andere vader (inmiddels doet ie 't niet meer geloof ik) dat het er behoorlijk heftig aan toe kan gaan met de intro in +kut
Huh!?
pi_12432485
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:27 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mag je achter de bar drinken dan? Daar staat in de Regenboog namelijk z'n beetje de doodstraf op tenzij je het van een klant aangebode krijgt. Ik peuter dus altijd drank los van vrienden als ik moet werken

ja hoor ik kan gewoon drinken, frisdrank of bier 4 gratis en de rest zelf betalen
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:30:59 #227
17983 drraven
What? No hug?
pi_12432508
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:30 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dan is 't goed. Al heb ik wel verhalen gehoord van een andere vader (inmiddels doet ie 't niet meer geloof ik) dat het er behoorlijk heftig aan toe kan gaan met de intro in +kut

heftig wel maar wel netjes
pi_12432518
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:30 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ja hoor ik kan gewoon drinken, frisdrank of bier 4 gratis en de rest zelf betalen

Belachelijk.. nah ja, ik mag in de regenboog wel gratis frisdrank pakken.. (onbeperkt)
Huh!?
pi_12432534
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:29 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hooguit en harde JOEEHHOOOEEEE *wapper*

JOEEHHOOOEEEE rooibosthee graag! Hierboven mammie mammie!!! Voor je lieve zonie ponie!!!!!!

zoiets?

pi_12432573
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:32 schreef Waxxer het volgende:

[..]

JOEEHHOOOEEEE rooibosthee graag! Hierboven mammie mammie!!! Voor je lieve zonie ponie!!!!!!

zoiets?

ZOOOO extreem ben ik dan ook weer niet En rooibosthee drink ik echt niet Earl Grey
Huh!?
pi_12432581
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:31 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Belachelijk.. nah ja, ik mag in de regenboog wel gratis frisdrank pakken.. (onbeperkt)

ow naja, kijk, je kan natuurlijk niet aangeschoten achter de bar gaan staan en meestal ben je zo druk, dan kom je niet eens aan de vier toe... En morgen is pas de derde keer voor mij, maar heb 't allemaal al wel door, gelukkig. Nog een half uur.
pi_12432590
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:30 schreef drraven het volgende:

[..]

En lichamelijk zwaar vermoeiend...
Huh!?
pi_12432610
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

ZOOOO extreem ben ik dan ook weer niet En rooibosthee drink ik echt niet Earl Grey

JOEEHHHOOOEEEE thee graag mammie!!!!!

Welkeee? Perzik??

Neeeee joh, RRRRLLL GRRRREY dat weet je toch???

pi_12432615
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:33 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ow naja, kijk, je kan natuurlijk niet aangeschoten achter de bar gaan staan en meestal ben je zo druk, dan kom je niet eens aan de vier toe... En morgen is pas de derde keer voor mij, maar heb 't allemaal al wel door, gelukkig. Nog een half uur.

Denk nou eens aan iets anders!!!
Huh!?
pi_12432630
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:34 schreef Waxxer het volgende:

[..]

JOEEHHHOOOEEEE thee graag mammie!!!!!

Welkeee? Perzik??

Neeeee joh, RRRRLLL GRRRREY dat weet je toch???

Je maakt me belachelijk
Huh!?
pi_12432675
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:30 schreef drraven het volgende:

[..]

ik heb gisteren nog de moeder van een jongen gesproken die ging studeren aan de UT in Enschede misschien is hij er nu ook wel hij had wel een heel lieve moeder en dan praat ze zo kinderlijk over hem terwijl hij zich nu klem zuipt en allemaal spelletjes doet in de buitenlucht en blij is dat hij op kamers zit
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:37:44 #237
17983 drraven
What? No hug?
pi_12432699
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

En lichamelijk zwaar vermoeiend...

De stats:

Maandag 2:30
Dinsdag 5:30
Woensdag 4:30

4 centimeter bier op de teller (400)
rond de 1000 euro pot erdoorheen.

pi_12432708
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:37 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ik heb gisteren nog de moeder van een jongen gesproken die ging studeren aan de UT in Enschede misschien is hij er nu ook wel hij had wel een heel lieve moeder en dan praat ze zo kinderlijk over hem terwijl hij zich nu klem zuipt en allemaal spelletjes doet in de buitenlucht en blij is dat hij op kamers zit

Moeders kunnen beter in het ongewisse blijven van alles wat er buiten hen om gebeurt
Huh!?
pi_12432709
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:34 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Denk nou eens aan iets anders!!!

over 10 min ben ik weg dan ben je van m'n gezeur af

pi_12432760
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:35 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je maakt me belachelijk

sssssshhhhh tis niet persoonlijk maar ik stel me gewoon zo'n leuk buurtje voor met jouw hoofdje door het dakraampje en alles en dan stel je allemaal vragen terwijl jouw moeder dan heel rustig is en dan klepper jij maar door en dan zo'n buurman die er maar zo grrrmbl zit

pi_12432786
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:38 schreef Waxxer het volgende:

[..]

over 10 min ben ik weg dan ben je van m'n gezeur af

Eindelijk!

Whehe, nee, dat meen ik niet hoor. Maar je blijft een druktemakertje

Huh!?
pi_12432797
Wat een gezellige miepen hier
pi_12432800
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:37 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Moeders kunnen beter in het ongewisse blijven van alles wat er buiten hen om gebeurt

jamaar als zij dan zo praat dan heb ik ook gelijk een gevoel bij die jongens hahaha, of als ik ze zelf spreek en dan zeggen ze u tegen mij terwijl ze als ze op hun scooter zitten een gote bek hebben
pi_12432827
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

sssssshhhhh tis niet persoonlijk maar ik stel me gewoon zo'n leuk buurtje voor met jouw hoofdje door het dakraampje en alles en dan stel je allemaal vragen terwijl jouw moeder dan heel rustig is en dan klepper jij maar door en dan zo'n buurman die er maar zo grrrmbl zit

Ik heb geen dakraam, gewoon een raam aan de voorkant van het huis. En ik hang nooit uit het raam om met moeders te praten, maar dus een detail
Huh!?
pi_12432854
nou.... dan...... pak..... ik mijn spullen maar en dan wandel ik naar Unive....

d... doeg en dankje voor jullie lieve woorden

pi_12432868
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:40 schreef Waxxer het volgende:

[..]

jamaar als zij dan zo praat dan heb ik ook gelijk een gevoel bij die jongens hahaha, of als ik ze zelf spreek en dan zeggen ze u tegen mij terwijl ze als ze op hun scooter zitten een gote bek hebben

Da's omdat ze aardig moeten zijn tegen van die opdringerige telefoonverkopers
Huh!?
pi_12432869
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:42 schreef Waxxer het volgende:

Doei
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:43:18 #248
17983 drraven
What? No hug?
pi_12432871
quote:

doeideoi
pi_12432881
quote:

succes
Huh!?
pi_12432891
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:41 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik heb geen dakraam, gewoon een raam aan de voorkant van het huis. En ik hang nooit uit het raam om met moeders te praten, maar dus een detail

nou, weg illusie

maar bye bye!!

pi_12433395
Ik ga kokerellen
Huh!?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 17:09:28 #252
17983 drraven
What? No hug?
pi_12433580
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga kokerellen
eetze vlarpie ik ga weer intro'en
  donderdag 14 augustus 2003 @ 17:14:27 #253
27698 Doffy
pi_12433690
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga kokerellen
Het wordt ook wel steeds erger met jou, Vlarp...
'Nuff said
pi_12434947
kokkerelnichten !
okay
ofzo
pi_12435100
Hij is bijna dicht. .
  donderdag 14 augustus 2003 @ 18:24:42 #256
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12435128
quote: