quote:...niet uithou anders om ik klaar?
Op woensdag 13 augustus 2003 19:07 schreef ik_moe_plassuh het volgende:[..]
Nee, want hij moet dus stoppen omdat ik het echt niet uithou anders.
heb je sowieso ooit eens geprobeerd te verkennen wat er gebeurd als je hem toch verder laat gaan?
Misschien zeik je zijn bek vol, of misschien kom je klaar, of je weet het niet...
Probeer maar, eerst in de badkamer onder de duche of zo.
Laat je vriend dan niet direct je klit likken, maar de schaamlippen eromheen. En dan moet hij ervoor zorgen dat die schaamlippen wel tegen je klit schuiven. Ook met vingeren moet'ie dat doen, dus niet direct met z'n lompe/gevoelige tong/vingers wrijven, maar met een schaamlip ertussen...
Als je benen gaan trillen, dan kan dat wel zeker een voorbode zijn van een orgasme, maar het kan ook dat je het gewoon lekker vindt, ook al komt er geen orgasme.
edit: dit lijkt wel zo'n Erodome antwoord
dus, is niet zo vaag.
veel plezier met oefenen
quote:moet je hem gewoon voorzichtiger laten likke joh het kan ook heel zachtjes en vooral een beetje mee wrijven helpt ook met een beetje oefenen lukt het altijd wel
Op woensdag 13 augustus 2003 19:05 schreef ik_moe_plassuh het volgende:
Misschien iets heel geks, maar ik kom dus nooit klaar tijdens het beffen. Ik merk dat mijn clitoris heel erg gevoelig is. Wanneer mijn vriend te hard likt of ik er de douchestraal op zet dan schiet ik zowat de lucht in, zo gevoelig is heten dan moet hij dus stoppen met likken.
Ik ben dus nog nooit klaargekomen tijdens de seks, maar ik merk wel dat mijn benen gaan trillen als mijn vriend het goed doet. Is dit het voorportaal van een orgasme?
Wat doe ik fout en bestaat er inderdaad zoiets als een overgevoelige clitoris?
quote:Jammer hé dat geen een vrouw het zelfde is
Op woensdag 13 augustus 2003 19:05 schreef ik_moe_plassuh het volgende:
Misschien iets heel geks, maar ik kom dus nooit klaar tijdens het beffen. Ik merk dat mijn clitoris heel erg gevoelig is. Wanneer mijn vriend te hard likt of ik er de douchestraal op zet dan schiet ik zowat de lucht in, zo gevoelig is heten dan moet hij dus stoppen met likken.
Ik ben dus nog nooit klaargekomen tijdens de seks, maar ik merk wel dat mijn benen gaan trillen als mijn vriend het goed doet. Is dit het voorportaal van een orgasme?
Wat doe ik fout en bestaat er inderdaad zoiets als een overgevoelige clitoris?
Als je een hele gevoelige clitoris heb kan dat ook een voordeel zijn.
Maar, de man moet daar wel mee weten om te gaan. Het "kan" zijn
als hij je, net met het puntje van z'n tong je heel zachtjes/aanrakend
kietelt, dat je het wel plezierig vind. En veel speeksel is noodzakelijk.
Wie weet !!! Hoop voor je dat je lover ook openstaat voor suggesties
en niet alleen maar denkt dat je een waterijsje in hebt down there.
groeten Bas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |