abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12410044
Hé, ben ik weer, kennen jullie een paar gitaarmagazines? het liefst voor accoustische gitaar?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 17:53:33 #3
29429 Dissection
King of all kings
  woensdag 13 augustus 2003 @ 17:54:38 #4
29429 Dissection
King of all kings
pi_12410167
nadeel is wel, dat al die magazines meer volstaan met reclame dan met nuttige dingen
pi_12410182
Hmm, ik weet de naam even niet, maar toen ik nog gitaarles had kon ik daar ook iedere maand een gratis magazine over gitaren en drums meenemen, wat best interessant was om te lezen altijd... Ik weet de naam alleen even niet.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12410281
'Gitarist' is eigenlijk voornamelijk interessant als je veel recensies over nieuwe gear wilt lezen en interviews met bekende gitaristen, het lesmateriaal dat er in staat is meestal nogal beperkt. Zelf koop ik liever af en toe eens een Guitar World of een 'Guitar for the Practicing Musician' in de losse verkoop. Al is het aanbod aan oefeningen daar de laatste jaren ook steeds minder interessant geworden, beetje te weinig leerzame dingen en te veel "speel net als de gitarist van Korn of Limp Bizkit"-artikeltjes.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_12425548
GitaarPLUS (erg te vergelijke met Gitarist, omdat een voormalig redacteur van Gitarist dit magazine heeft opgezet).
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_12564349
Bestaat Total Guitar eigenlijk nog? Dat kocht ik vroeger vaak, een Brits magazine met een CD erbij, altijd met best goede lessen/workshops en nummers.
Unox, the worst operating system.
pi_14952764
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:13 schreef Schorpioen het volgende:
Bestaat Total Guitar eigenlijk nog? Dat kocht ik vroeger vaak, een Brits magazine met een CD erbij, altijd met best goede lessen/workshops en nummers.
Total Guitar bestaat nog altijd, maar ik vind het wat magertjes geworden, tegenwoordig. Vanaf nummer 6 in 1995 kocht ik er om de zoveel tijd één, toen ik net begon met spelen. Volgens mij was de kwantiteit toen ondergeschikt aan de kwaliteit, wat nu omgedraaid lijkt te zijn.

Ik ben geabonneerd op zowel Gitarist als Guitar World. De eerste is eigenlijk een tikje saai. Guitar World is m'n favoriet, tenzij het ding volstaat met Linkin Park, Staind en dat soort shit.

Verder heb je o.a. ook nog GuitarTechniques wat ook een geinig blad is, en van GuitarOne heb ik er ook nog een paar liggen. Ook dat blad bestaat nog steeds.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')