quote:Goh, wat ben ik jaloers dat je, naar eigen zeggen, het verschil kunt proeven tussen merkloos en niet (wat ik echt niet geloof, zeker niet in alle gevallen). Ga je het ook op je CV zetten? Waarom denkt u geschikt te zijn voor deze baan? Nou, meneer, ik kan met mijn onfeilbare smaak- en reukzin River Ice-tea uit duzenden herkennen...
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:48 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Waar slaat dit nou in godsnaam op? Als je mij een glas ijsthee van de Aldi voorzet dan merk ik het verschil heel goed, net zoals met mineraalwater en kraanwater. Mijn reuk en smaak zijn sterk ontwikkeld, dus ik begrijp niet waar je het over hebt, het lijkt wel jaloezie.
dream on boy...
quote:Hehe, ben het hier roerend mee eens. Is altijd lachen bij ons in de zaak. Mensen met horecabedrijven, die er dus een beetje verstand van hebben. Dan een vergelijkend onderzoek met 3 merken. Whehe altijd lachen. Meestal komt het merkloze spul er trouwens als lekkerste uit als men niet weet wat voor etiket erop zit. Zodra ze dat weten trekken ze ineens een zure muil
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:31 schreef DrFonk het volgende:[..]
Goh, wat ben ik jaloers dat je, naar eigen zeggen, het verschil kunt proeven tussen merkloos en niet (wat ik echt niet geloof, zeker niet in alle gevallen). Ga je het ook op je CV zetten? Waarom denkt u geschikt te zijn voor deze baan? Nou, meneer, ik kan met mijn onfeilbare smaak- en reukzin River Ice-tea uit duzenden herkennen...
dream on boy...
Maargoed who cares anyway.
quote:Je argument slaat totaal nergens op, omdat jij nu genoegen neemt met ijsthee van de Aldi en er iemand is die daarin van mening verschilt, betekent dat nog niet dat je jaloers in het wilde weg wat hoeft te gaan roepen, wat ook nog eens totaal niet klopt.
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:31 schreef DrFonk het volgende:[..]
Goh, wat ben ik jaloers dat je, naar eigen zeggen, het verschil kunt proeven tussen merkloos en niet (wat ik echt niet geloof, zeker niet in alle gevallen). Ga je het ook op je CV zetten? Waarom denkt u geschikt te zijn voor deze baan? Nou, meneer, ik kan met mijn onfeilbare smaak- en reukzin River Ice-tea uit duzenden herkennen...
dream on boy...
quote:Joh, eerst was ik jaloers, nu heb ik geen fatsoen. Jij weet de innerlijke mens wel bloot te leggen hoor. Zeer knap, zeker gezien het feit dat je daar 8 regeltjes voor nodig hebt gehad.
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:38 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Je argument slaat totaal nergens op, omdat jij nu genoegen neemt met ijsthee van de Aldi en er iemand is die daarin van mening verschilt, betekent dat nog niet dat je jaloers in het wilde weg wat hoeft te gaan roepen, wat ook nog eens totaal niet klopt.
Het zal wel met fatsoen te maken hebben.
Alleen het zinnetje: Dat jij genoegen neemt met ijsthee van de aldi, geeft al aan dat het je alleen om het imago van het drankje, dan wel de winkel waar je het drankje koopt, gaat. Beetje zielig en het getuigd m.i. van behoorlijke dosis kortzichtigheid. Jammer hoor.
quote:Nee hoor, wie is er nou kortzichtig? Wie zegt dat ik alleen geen ijsthee van de Aldi zou drinken om het pak? Wie weet merk ik een duidelijk kwaliteitsverschil? Daar kijk je niet naar.
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:48 schreef DrFonk het volgende:[..]
Alleen het zinnetje: Dat jij genoegen neemt met ijsthee van de aldi, geeft al aan dat het je alleen om het imago van het drankje, dan wel de winkel waar je het drankje koopt, gaat. Beetje zielig en het getuigd m.i. van behoorlijke dosis kortzichtigheid. Jammer hoor.
quote:Wie weet? jij mag ik aannemen naar aanleiding van je eerdere posts? Nu ga je er al over twijfelen! nee, ik raak niet overtuigd
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:02 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Nee hoor, wie is er nou kortzichtig? Wie zegt dat ik alleen geen ijsthee van de Aldi zou drinken om het pak? Wie weet merk ik een duidelijk kwaliteitsverschil? Daar kijk je niet naar.
quote:Kwaliteitsverschil... Er zijn trouwens maar 2 echt grote fabrikanten van ijsthee. Dat word dan in 10tallen "merken" verdeeld. Maargoed, wie geloofd word zalig enzo
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:02 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Nee hoor, wie is er nou kortzichtig? Wie zegt dat ik alleen geen ijsthee van de Aldi zou drinken om het pak? Wie weet merk ik een duidelijk kwaliteitsverschil? Daar kijk je niet naar.
quote:Dan zijn River en Lipton van verschillende fabrikanten. Ik heb volgens mij geen superieure geur en smaak ontwikkeling, maar ik proef wel dat ranzige smaakje aan de River ijsthee. Dat is namelijk hetzelfde ranzige smaakje dat ook in River cola zit.
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:58 schreef Grayburn het volgende:[..]
Kwaliteitsverschil... Er zijn trouwens maar 2 echt grote fabrikanten van ijsthee. Dat word dan in 10tallen "merken" verdeeld. Maargoed, wie geloofd word zalig enzo
.
En het is niet zo dat ik merkgevoelig ben, want River Iso Light (jaja in de blauwe fles met gele dop) vind ik wel erg lekker.
Nog zo'n verschil: De light varianten van de albert heijn huismerk sinas en 7-up vind ik ook niet te zuipen, terwijl de suiker versie beter smaakt dan 'echte' sisi en 7-up...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |