Het is echt zeer goed te drinken.
Ik heb in een half uur al 3 halve liter flesjes op. Morgen maar weer naar de aldi om m'n voorraad aan te vullen.
quote:Tis beter dan de River Cola, niet te zuipen die troep. Maar de sinas en 7-up is wel ok
Op woensdag 13 augustus 2003 17:37 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Dat spul van de aldi, kennen jullie dat?Het is echt zeer goed te drinken.
Ik heb in een half uur al 3 halve liter flesjes op. Morgen maar weer naar de aldi om m'n voorraad aan te vullen.
En inderdaad die cola van de aldi is mega ranzig
quote:de Jan linders verkoopt ook Clinton, die wij ook altijd kopen...
Op woensdag 13 augustus 2003 18:37 schreef Marliesjuh het volgende:
tjsa.. tis wel te drinken. keb nu ice tea van de c1000 -> die is lekker! Clinton ofzow.En inderdaad die cola van de aldi is mega ranzig
Zeer goeie spul dus!
de ice tea is
quote:Rooibos is mijn favoriet momenteel, echt heerlijk.
Op donderdag 14 augustus 2003 12:11 schreef Tunerd het volgende:
pickwick ice tea
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 18:36 schreef Marliesjuh het volgende:
Dat vind ik nou echt mega ranzig!! Rooibos!! Tis net een of ander hoestdrankje van de dokter. Maar ja, als je er van houdt.....
quote:die 1.5 liter pakken zijn idd jum jum
Op woensdag 13 augustus 2003 17:46 schreef Koen0s het volgende:
die zijn goorzitten van die vieze bubbeltjes in.. hoe meer je er drinkt hoe smeriger.. serieus die grote 1,5 liter pakken zijn veel lekkerder.. tenminste die uit duitsland
quote:Altijd mooi om bij deze mensen (ja, ik generaliseer voor het gemak even) een glas met merkloze zooi voor te zetten en dan te merken dat ze niet proeven dat ze merkloos drinken. Het gaat ze dus puur om het etiket.
Op woensdag 13 augustus 2003 20:00 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik heb het niet zo op merkloze spullen, ook niet als het om eten of drinken gaat. Ik heb dacht ik 1 keer een glas van River cola op en dat hoeft geen 2e keer te gebeuren. Ik ben bang dat de ice tea niet veel beter zal zijn.
ontopic>> die Té Glacé (zoiets schrijf je dat toch?) in die 1,5 liter pakken van de Aldi is de bomb!
quote:Waar slaat dit nou in godsnaam op? Als je mij een glas ijsthee van de Aldi voorzet dan merk ik het verschil heel goed, net zoals met mineraalwater en kraanwater. Mijn reuk en smaak zijn sterk ontwikkeld, dus ik begrijp niet waar je het over hebt, het lijkt wel jaloezie.
Op vrijdag 15 augustus 2003 08:45 schreef DrFonk het volgende:[..]
Altijd mooi om bij deze mensen (ja, ik generaliseer voor het gemak even) een glas met merkloze zooi voor te zetten en dan te merken dat ze niet proeven dat ze merkloos drinken. Het gaat ze dus puur om het etiket.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |