Zij had een blauwe bult op haar hoofd, ik een spuitende lul in mijn hand.
quote:das echt klote...
Op maandag 8 december 2003 16:55 schreef Spooky4u het volgende:
Kom ik van een niet zo geslaagde stapavond een keer vroeg thuis.
Maak de achterdeur open en zie mijn vader in zijn odnerbroek iets in de ijskast zoeken.
HUH... jij al thuis.
Ja er was niet veel aan. Ik pak een pilsje en loop naar boven terwijl mijn vader nog beneden was.
Boven aangekomen kom ik eerst langs de slaapkamer van mijn ouders... zie ik daar mijn moeder.....wijdbeens......
Goeieavond mam, trustte mam.....
Heel de nacht niet geslapen en nog regelmatig langs , de inmiddels dichte, deur gelopen om nog maar een pilsje te gaan halen om het zo snel mogelijk te vergeten.
je weet dat je ouders t ook doen maar je wil t gewoon niet weten (struisvogelpolitiek zegma)
anyway
ik lag eergisternacht op me bed een gitaarfoldertje te lezen, met me deur open.. hoor ik dus vanaf me ouders' slaapkamer een ritmisch geluid kome en daarna allemaal gekreun enzow
komt me vader zo naar beneje om ff naar de wc te gaan.. "he? slaap je nog niet? "
trauma..... :|
quote:Holy shit! Ik zou na zoiets therapie nodig hebben!
Op maandag 8 december 2003 16:55 schreef Spooky4u het volgende:
Kom ik van een niet zo geslaagde stapavond een keer vroeg thuis.
Maak de achterdeur open en zie mijn vader in zijn odnerbroek iets in de ijskast zoeken.
HUH... jij al thuis.
Ja er was niet veel aan. Ik pak een pilsje en loop naar boven terwijl mijn vader nog beneden was.
Boven aangekomen kom ik eerst langs de slaapkamer van mijn ouders... zie ik daar mijn moeder.....wijdbeens......
Goeieavond mam, trustte mam.....
Heel de nacht niet geslapen en nog regelmatig langs , de inmiddels dichte, deur gelopen om nog maar een pilsje te gaan halen om het zo snel mogelijk te vergeten.
quote:Ook leuk, je ligt met een neef nog wat te kletsen voor je gaat slapen, en der komen zulke geluiden uit de slaapkamer naast de jouwe. Kijk, dat jij het moet horen is ronduit klote, maar dat je neef er dan ook mee geconfronteerd word... Ik had zin om gewoon aan te kloppen, en te eisen dat ze de kamer beter lieten isoleren
Op maandag 8 december 2003 17:35 schreef Mtijn het volgende:[..]
Holy shit! Ik zou na zoiets therapie nodig hebben!
Alhoewel.... dat heb ik zowiezo al nodig
*POK*
stoot je me je kop tegen de muur, ik versuft om me heen kijken wat er gebeurd was en me vriendin gewoon heel hard mij uitlachen...
ik ben daar nooit meer geweest
quote:Vreemd
Op dinsdag 9 december 2003 23:49 schreef VioLenT het volgende:
Je gaat voor het eerst met je vriendin naar bed, toen je samen met haar op haar oppas adres bleef slapen. spannend natuurlijk, helemaal omdat het een vreemde omgeving is. je valt tevreden in slaap en je word de volgende ochtend wakker door 2 kleine kinderen die met de condoom die jij ff weg zou gooien aan het spelen warenik ben daar nooit meer geweest
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:49 schreef VioLenT het volgende:
Je gaat voor het eerst met je vriendin naar bed, toen je samen met haar op haar oppas adres bleef slapen. spannend natuurlijk, helemaal omdat het een vreemde omgeving is. je valt tevreden in slaap en je word de volgende ochtend wakker door 2 kleine kinderen die met de condoom die jij ff weg zou gooien aan het spelen warenik ben daar nooit meer geweest
OMFG HILARIEUS!!!
Deze was met een ex van mij. haar moeder was niet thuis. En in de middag waren wij allebei toch redelijk geil. Dus hup de keukentafel. Het was al half 4 en kwart voor 4 komt meestal haar moeder thuis. Dus aan de slag.
Sta ik op het punt te komen horen we beide de sleutel in de deur en de deur opengaan. Dus ik schrik me het apelazerus, ik eruit.Loop half te druipen. Spieren lopen te spannen en ontspannen (je kent het wel) en mijn vriendin (ex) rent naar de deur van de gang en zegt: mam niet binnenkomen" Dat was echt klote. Gelukkig was de moeder van mijn ex heel redelijk. Dus we hebben het er nooit over gehad.
Heb ooit eens een tshirtje dat ik als "afveegdoek" gebruikt had, de volgende dag perongeluk en niet oplettend aangetrokken en de huiskamer mee ingebanjert.
Geloof dat ik daar ook nog wel een minuut of 5 gezeten heb voordat ik zelf omlaag keek en dus allemaal dubieus hardgeworden vlekken zag. Ben geloof ik nog nooit zo snel teruggehobbelt naar mijn kamer om toch maar een schone te gaan zoeken. Er zaten wel een paar vrouwelijke huisgenoten, maar heb er nooit meer wat over gehoord dus die zullen de link wel niet gelegd hebben. Gelukkig maar. Ben wel blij dat er geen mannen zaten, was ik denkik niet zo makkelijk weggekomen
Ik had geen ene bal te doen en besloot om langs een maat te gaan,
ik die gozer bellen of hij thuis was (hoorde op de achtergrond wel wat geluiden van zijn vriendin maarjah boeie).
Ik was dus al in de buurt dus ik was er binnen 2 min.
Het lieftallige zusje doet open en laat me binnen en vertelt dat hij nog boven zit, ik dus naar boven, deur staat wagen wijd open en ik zie daar die maat op zijn rug met zijn vriendin er boven op
Ik denk van ik laat ze maar lekker hun gang gaan en ga lekker beneed zitten.
Komt die gozer naar beneed ik ben een extreeeem brede greins hem aan kijken. Hij wist meteen hoe laat het was en hij gelijk een rooie kop, nou bleek dus toen k belde dacht hij van voor dat die hier is duurt dat nog wel een halfuurtje
dus hij dacht snel ffe mn vriendin erm afwerken
btw zusje wist het maar stuurde me expres naar boven omdat ze nogal luid bezig waren en haar stoorde tijdens het leeren
die gozer krijgt nogsteeds een rooie kop als hij er aan denkt
hij heeft btw wel een slot op zijn deur gezet
quote:Doet me aan iets van mezelf denken... Ik had een keer magere yoghurt (echt waar! t was echt yoghurt!) op mn -zwarte- broek gemorst, en dat merkte ik dus niet. Ik ga bij een vriend langs... Ik sta zo voor die deur, van: "hoi! ik dacht ik kom eens langs!" en dan begintie te roepen: "ouwe wat heb jij gedaan" en daarna lachte hij zich kapot. De hele f***ing straat kon t horen!
Op woensdag 10 december 2003 11:58 schreef Unitz het volgende:
Geniale topicserie, heb veel lol gehad om het allemaal te lezen.
Heb zelf ook nog eentje:Heb ooit eens een tshirtje dat ik als "afveegdoek" gebruikt had, de volgende dag perongeluk en niet oplettend aangetrokken en de huiskamer mee ingebanjert.
Geloof dat ik daar ook nog wel een minuut of 5 gezeten heb voordat ik zelf omlaag keek en dus allemaal dubieus hardgeworden vlekken zag. Ben geloof ik nog nooit zo snel teruggehobbelt naar mijn kamer om toch maar een schone te gaan zoeken.Er zaten wel een paar vrouwelijke huisgenoten, maar heb er nooit meer wat over gehoord dus die zullen de link wel niet gelegd hebben. Gelukkig maar. Ben wel blij dat er geen mannen zaten, was ik denkik niet zo makkelijk weggekomen
Als netwerkbeheerder kreeg je dus een sleutel voor alle sloten op heel de school. Ik had niets te doen en ik raakt aan de praat met een stagiaire engels / Nederlands (talen dus). nou dat klikte dus eik van af het begin. Een paar keer uit geweest, en ja hoor een paar weekjes later begon het echt wat te worden. Wij zaten dus in een nogal erm opgewonden bui op het kantoor (zit daar met een collega maar die was ffe weg) wij dus een beetje vozen. komt die gozer terug, wij van oei snel weg. Ik denken van hee ik heb een sleutel van alle lokalen dusse ffe een leeg lokaal uitgezocht. en jah wij staan daar dus flink te vozen en van alles, gaat in eens de deur open staat daar een complete klas.
Bleek dat dus een klas te zijn waar dat grietje ook les aan gaf. Ze heeft het voor elkaar gekregen dat er geen namen genoemd werden bij het verhaal dat natuurlijk meteen de hele school wist maar heeft het nog wel een school jaar aan moeten horen van die klas. En mijn collega had dikke lol want die had die klas naar dat lokaal gestuurd. Zo van . Oooow die is net even naar dat lokaal gegaan.:(
Voortaan maar geen lokaaltjes daar meer voor gebruikt. Er waren niet echt veel ruimtes waar alleen de netwerkbeheerders bij kunnen eigenlijk alleen de server ruimtes
niet echt jah romantisch maar wel lekker rustig
daar heb ik het btw ook de eerste keer gedaan
Ontmaagd worden in een serverhok, geniaal
quote:Ontmaagd neen dat was bij haar thuis op dr kamer
Op donderdag 11 december 2003 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
* Sjoewe mompelt iets over nerds en tweakers![]()
Ontmaagd worden in een serverhok, geniaal
Btw zij stelde het voor dat server hok dan he.
een van de servers die naast de tafel stond waar het om het zo maar te zeggen gebeurde viel dus uit en kreeg dus na 20 min een smsje van colega of ik even naar dat hok wou loopen om hem te resetten.
quote:Echt niet
Op donderdag 11 december 2003 23:56 schreef Hephaistos het volgende:
gelul
quote:Midden in een restaurant!?? Jij staat vast op de site van "priceless"
Op donderdag 11 december 2003 23:52 schreef Mr-Mackey het volgende:
Een blunder is het niet echt, maar vooruit...
Mijn toenmalige vriendin (inmiddels al 12 jaar Mrs. Mackey) en ondergetekende gingen lekker uit eten in een goed restaurant in de hoofdstad.
Enfin, je kent het wel: 4 gangen, lekker luxe eten en een prachtige Pomerol erbij van een mijer of twee (destijds). Zitten we aan de koffie (met cognac, je bent tenslotte uit eten) en zij zegt: Dit is helemaal geweldig!
Jaaa, zeg ik, het enige dat eraan ontbreekt is een goeie wip!
Bluf! roept zij. Ik dacht het niet zeg ik, waarop zij zegt: komt maar dan!
Enfin, ik schuif de koffiekopjes opzij, en zi (nog immer denkend dat ik dát toch echt niet zal flikken) gaat op het tafelhoofd zitten. Ik maak m'n gulp los, schuif haar rok omhoog, etc.
We zijn nog geen 10 seconden bezig, of her en der zie ik flitsen van fototoestellen afgaan en een seconde of 20 later staat er een hoogst ongemakkelijk kijkende ober naast ons, met het verzoek of we alsjeblieft willen vertrekken.
Geef me nog een paar minuten zeg ik. Hij weg, en in no-time terug met z'n chef én onze jassen.
Ze waren nét iets te vroeg, helaas. (Maar het scheeltde me wel een paar honderd gulden.... en gelachen dat we hebben!)
etentje 200,-
drinken 50,-
[foto]
2 vreemde mensen die midden in een restaurant liggen te krikken "priceless"
quote:Dit geloof ik dus echt niet he
Op donderdag 11 december 2003 23:52 schreef Mr-Mackey het volgende:
Een blunder is het niet echt, maar vooruit...
Mijn toenmalige vriendin (inmiddels al 12 jaar Mrs. Mackey) en ondergetekende gingen lekker uit eten in een goed restaurant in de hoofdstad.
Enfin, je kent het wel: 4 gangen, lekker luxe eten en een prachtige Pomerol erbij van een mijer of twee (destijds). Zitten we aan de koffie (met cognac, je bent tenslotte uit eten) en zij zegt: Dit is helemaal geweldig!
Jaaa, zeg ik, het enige dat eraan ontbreekt is een goeie wip!
Bluf! roept zij. Ik dacht het niet zeg ik, waarop zij zegt: komt maar dan!
Enfin, ik schuif de koffiekopjes opzij, en zi (nog immer denkend dat ik dát toch echt niet zal flikken) gaat op het tafelhoofd zitten. Ik maak m'n gulp los, schuif haar rok omhoog, etc.
We zijn nog geen 10 seconden bezig, of her en der zie ik flitsen van fototoestellen afgaan en een seconde of 20 later staat er een hoogst ongemakkelijk kijkende ober naast ons, met het verzoek of we alsjeblieft willen vertrekken.
Geef me nog een paar minuten zeg ik. Hij weg, en in no-time terug met z'n chef én onze jassen.
Ze waren nét iets te vroeg, helaas. (Maar het scheeltde me wel een paar honderd gulden.... en gelachen dat we hebben!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |