quote:Omdat ze een beetje in het niet vallen vergeleken met de rest..
Op zaterdag 20 september 2003 18:41 schreef Elefes het volgende:[..]
De onderste vind ik erg mooi!
Maar waarom?
quote:Dat vind ik reuze meevallen hoor, echt mooi desktop wallpaper materiaal.
Op zaterdag 20 september 2003 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Omdat ze een beetje in het niet vallen vergeleken met de rest..
.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 14:51 schreef DexXx het volgende:
Ben naar de Kijkshop geweest maar dat statief was er niet meer...
Pff daar baal ik echt zoo van!! Had me al helemaal dingen voorgenomen om te gaan doen...
Bedankt voor de tip!!
quote:Ik heb deze als wallpaper..
Op zaterdag 20 september 2003 22:48 schreef MaxiTitan het volgende:[..]
Dat vind ik reuze meevallen hoor, echt mooi desktop wallpaper materiaal.
quote:issut een btje een stevig en goed statief?
Op zondag 21 september 2003 00:17 schreef ChRiZz het volgende:[..]
Bedankt voor de tip!!
Nu wou ik de Canon a60 of de canon a70 hiervoor gaan halen, maar ik vroeg mijn af of deze camera daar wel geschikt voor is??
quote:gebouwen:
Op maandag 22 september 2003 21:50 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik zoek een camera waar ik vooral gebouwen en landschappen kan fotograferen en eventueel af en toe nog een macro van een insect.Nu wou ik de Canon a60 of de canon a70 hiervoor gaan halen, maar ik vroeg mijn af of deze camera daar wel geschikt voor is??
Landschap:
Macro:
Oordeel zelf
uiteraard zijn deze plaatjes enorm geresized om het dataverkeer iets te beperken.
A70
quote:De landschapsfoto is niet zo geweldig maar ik heb er nog niet zoveel landschappen mee gedaan. Deze is erg klein en ook met een moeilijke zon gemaakt.
Op dinsdag 23 september 2003 08:53 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik vind die macro foto wel erg mooi
Als je nog niet precies weet welke cam je wilt kan je misschien beter posten / kijken in Het Grote Ik Zoek Een Digitale Camera Topic deel 5 of een van de voorgaande delen. Daar worden ook andere merken besproken. In dit topic zitten vooral Canonliefhebbers zoals ik en de A60/70 is uitstekend voor wat je wil maar misschien vind je het handig om ook andere merken te overwegen.
quote:Hier zitten idd eigelijk alleen maar mensen die bevooroordeeld zijn
Op dinsdag 23 september 2003 12:34 schreef rique het volgende:[..]
De landschapsfoto is niet zo geweldig maar ik heb er nog niet zoveel landschappen mee gedaan. Deze is erg klein en ook met een moeilijke zon gemaakt.
Als je nog niet precies weet welke cam je wilt kan je misschien beter posten / kijken in Het Grote Ik Zoek Een Digitale Camera Topic deel 5 of een van de voorgaande delen. Daar worden ook andere merken besproken. In dit topic zitten vooral Canonliefhebbers zoals ik en de A60/70 is uitstekend voor wat je wil maar misschien vind je het handig om ook andere merken te overwegen.
quote:het dingetje mag op zijn minst extreem geil genoemd worden.
Op dinsdag 23 september 2003 12:41 schreef DexXx het volgende:[..]
Hier zitten idd eigelijk alleen maar mensen die bevooroordeeld zijn
![]()
Maar tis dan ook wel een leukdingetje
quote:Ja maar dan vertel je die jongen ook gelijk dat je bezeten bent van dat ding en dat schrikt um dan misschien wel af
Op dinsdag 23 september 2003 13:49 schreef rique het volgende:[..]
het dingetje mag op zijn minst extreem geil genoemd worden.
quote:rechargeable is altijd 1.2 volt.
Op dinsdag 23 september 2003 17:46 schreef Marvin het volgende:
Even een snel vraagje:
Heb net bij de HEMA de alom geprezen 2100 mAH rechargeable batterijen gekocht. Deze zijn 1,2 volt. Echter ik heb nu 1,5 volt batterijen in mn A60 zitten. Kunnen deze 1,2 volt batterijen er ook in of heeft dat nog enig effect? (defecten, geheugenverlies, minder capaciteit)
werkt gewoon hoor. (als het goed is)
Vroegah gaf dat problemen toen de rechargeables net bestonden, tegenwoordig nooit meer.
quote:Goede keus! Veel plezier ermee!! En wel even wat foto's uploaden he
Op woensdag 24 september 2003 13:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb een A60 gekocht.
Allebei van precies dezelfde locatie gemaakt.
Op foto 1 en 2 is het uitzicht te zien vanuit mijn zolderraam, je ziet de lichten van flatgebouwen in de verte op foto 1. Door de kracht van de flits is dit op foto 2 niet meer te zien..
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:21 schreef Marvin het volgende:[..]
Goede keus! Veel plezier ermee!! En wel even wat foto's uploaden he
quote:Ik weet niet of er A70 specifieke plaatjes al te vinden zijn maar op http://www.photozone.de/bindex3.html kan je bijvoorbeeld de verschillen tussen de verschillende brandpuntsafstanden zien (klik op "focal length")
Op vrijdag 26 september 2003 17:57 schreef woutf het volgende:
Heeft iemand een link naar sample pictures van de verschillende opzet lenzen die verkrijgbaar zijn? Dus het verschil, tussen tussen een bepaalde foto met een std. A70 en met een bepaalde lens
quote:Stevig genoeg om de A70 in bedwang te houden
Op zondag 21 september 2003 20:51 schreef DexXx het volgende:
[..]
issut een btje een stevig en goed statief?
(foto's zonder statief) Ben nog niet in de gelegenheid geweest om ding te gebruiken
Licht ontstaan door de flitser af te dekken met wijsvinger
wij waren opzoek (vader en ik) naar een digitale camera, en nu viel ons oog direct op deze..., goeie specs, met goeie ervavringen over de geschoten foto's.
nou hadden we hiervoor een batterij slurpende canon (echt 10 foto's met flits en je batterijen waren leeg ) das natuurlijk niet alles. Nou wouden we gewoon een camera waarmee je normale foto's kon nemen. maar is het verschil nou echt het geld waar tussen de A60 en A70? die filmpjes in 640x480 zijn opzich leuk, maar heeft het ook nut? en over het batterij gebruik, is het hinderlijk, is het gewoon veel, of valt het wel mee allemaal?
bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |