quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:10 schreef Bastard het volgende:
Ik ga de creche maar verlaten
Och zo oud ben je nog niet hoor
quote:jij ook
Op woensdag 13 augustus 2003 12:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:ik heb je trouwens gemist.. waar ben je altijd savonds
Op woensdag 13 augustus 2003 12:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Ik ben jaloers, wil ook een meisje zijn.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:10 schreef Nadientje het volgende:[..]
jij bent gewoon jaloers
Och zo oud ben je nog niet hoor
Grrrrrrrrr
quote:Hahaha.. daar zijn operaties voor bastard
Op woensdag 13 augustus 2003 12:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik ben jaloers, wil ook een meisje zijn.
quote:Ben bezig met wat voorbereidingen enzo,......... maar ik las dat jij je tegenwoordig op laat geilen door ChOas..... hoef ik dat niet meer te doen
Op woensdag 13 augustus 2003 12:11 schreef Nadientje het volgende:[..]
ik heb je trouwens gemist.. waar ben je altijd savonds
![]()
quote:Nee tuurlijk niet!... Zoals ik het zie had tie geen keus.. Of dat echt zo is zoeken die mensen van de pliesie maar uit
Op woensdag 13 augustus 2003 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit. Had die fucking agent zich moeten laten steken dan![]()
![]()
Grrrrrrrrr
quote:das wel een serieus probleem.. zal ik je alvast even komen helpen dan
Op woensdag 13 augustus 2003 12:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik ben jaloers, wil ook een meisje zijn.
quote:en ja ik ben jaloers ja voordat je daarmee komt
Op woensdag 13 augustus 2003 12:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben bezig met wat voorbereidingen enzo,......... maar ik las dat jij je tegenwoordig op laat geilen door ChOas..... hoef ik dat niet meer te doen
quote:Nee Gijs.. een Nederlander zou ook doodgeschoten worden..
Ik kan er nog steeds niet over uit. Had die fucking agent zich moeten laten steken dan![]()
![]()
Grrrrrrrrr
Ik zeg het, in Marokko was dit ook gebeurt, en niemand die het vreemd had gevonden. Dit is uitlokking van hun zijde, een kloof maken in de integratie, zorgen dat het oorlog word.
quote:och ja... die agent heeft het prima gedaan, misschien denken ze nu es een keer na voordat ze iets doen.. waarschijnlijk niet hoor, van mij morgen ze allemaal weg hier ...
![]()
Grrrrrrrrr
quote:Ik kan wel zien hoe Choas reageert...
Op woensdag 13 augustus 2003 12:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
en ja ik ben jaloers ja voordat je daarmee komt
quote:Duidelijke mening
Op woensdag 13 augustus 2003 12:15 schreef Nadientje het volgende:[..]
och ja... die agent heeft het prima gedaan, misschien denken ze nu es een keer na voordat ze iets doen.. waarschijnlijk niet hoor, van mij morgen ze allemaal weg hier ...
quote:Waarom dan meteen uiten als haat naar buitenlanders. Beseffen ze niet dat ze hiermee juist de rustige nette Nederlander woest mee kunnen maken. Doe zo mijn best en om het minste geringste ben je meteen weer een racist.......... ik spuug op ze.... FUCK um
Op woensdag 13 augustus 2003 12:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee Gijs.. een Nederlander zou ook doodgeschoten worden..
Weet je nog in Den Bosch met die proleet die met een mes begon te zwaaien in zn huis? Die werd door de deur heen nog doodgeschoten.
Het altijd maar gooien op etnische minderheden en racisme,.... please Ik snap het niet.......
quote:ja zover moet het nog komen hier, dat we oorlog krijgen met die k*tmensen
Ik zeg het, in Marokko was dit ook gebeurt, en niemand die het vreemd had gevonden. Dit is uitlokking van hun zijde, een kloof maken in de integratie, zorgen dat het oorlog word.
quote:Dan ben je niet de enige
Op woensdag 13 augustus 2003 12:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waarom dan meteen uiten als haat naar buitenlanders. Beseffen ze niet dat ze hiermee juist de rustige nette Nederlander woest mee kunnen maken. Doe zo mijn best en om het minste geringste ben je meteen weer een racist.......... ik spuug op ze.... FUCK um
Ben het zat !
Het altijd maar gooien op etnische minderheden en racisme,.... please
Ik snap het niet.......
quote:*inschrijft voor het front*
zorgen dat het oorlog word.
quote:*plekje in schuilkelder zoekt*
Op woensdag 13 augustus 2003 12:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
*inschrijft voor het front*
quote:Als het ff meezit verpesten ze het voor hun eigen as Zaterdag en is het begin van een burgeroorlog begonnen. Of denk je dat ik doem denk?
Op woensdag 13 augustus 2003 12:17 schreef Nadientje het volgende:[..]
ja zover moet het nog komen hier, dat we oorlog krijgen met die k*tmensen
quote:Het is niet slim van ze... je zult zien dat er rellen komen.. Ze willen er geen pliesie bij..drie keer raden wie er wel bij zullen zijn om de orde te bewaren.. De binnenstad zal wel weer voor de helft verwoest worden
Op woensdag 13 augustus 2003 12:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Als het ff meezit verpesten ze het voor hun eigen as Zaterdag en is het begin van een burgeroorlog begonnen. Of denk je dat ik doem denk?
quote:De Nederlander breekt een keer. Het geduld is eens op !
Op woensdag 13 augustus 2003 12:20 schreef Hakkert het volgende:[..]
Het is niet slim van ze... je zult zien dat er rellen komen.. Ze willen er geen pliesie bij..drie keer raden wie er wel bij zullen zijn om de orde te bewaren.. De binnenstad zal wel weer voor de helft verwoest worden
quote:Tja het geduld is hier al wel op hoor...
Op woensdag 13 augustus 2003 12:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
De Nederlander breekt een keer. Het geduld is eens op !
quote:Als "hun" een dodenherdenking kunnen verstoren op de dam, dan zijn er ook vast wel Nederlanders die dat andersom gaan doen.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:20 schreef Hakkert het volgende:[..]
Het is niet slim van ze... je zult zien dat er rellen komen.. Ze willen er geen pliesie bij..drie keer raden wie er wel bij zullen zijn om de orde te bewaren.. De binnenstad zal wel weer voor de helft verwoest worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |