quote:Ik ook, maar waar heb jij nou die fok!king motor die je op topic 15 liet zien vandaan, die ging daar 336 ofzo met een wheelie.
Op zaterdag 6 september 2003 16:06 schreef Steve-O het volgende:[..]
ik shift...
GTA VC topic deel 15 <---
quote:[offtopic] Nee Strollie ik probeer niet te flooden sorry [/offtopic]
Op maandag 8 september 2003 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Weet iemand waar ik de savegames kan vinden om er een backup van te maken?
in Start / Documents / My Documents, of C:\My Documents of whatever.
In ieder geval in jouw documenten map, en dan is het
"Gta Vice City User Files"
quote:Die m3 is te nieuw, dat staat gek. Ik zoek meer naar wagens die in de tijdgeest passen zoals:
Op zondag 7 september 2003 17:07 schreef flippie_flink het volgende:
dies wel erg cool waar heb je hem vandaan, de bmw m3 is erg mooi en de ferari f40 is ook erg mooi, ergens in de vorige delen staan links
quote:Thanks a LOT, mijn broertje morgen weer helemaal heppie
Op woensdag 10 september 2003 07:27 schreef bosbanaan het volgende:[..]
[offtopic] Nee Strollie ik probeer niet te flooden sorry [/offtopic]
in Start / Documents / My Documents, of C:\My Documents of whatever.
In ieder geval in jouw documenten map, en dan is het
"Gta Vice City User Files"
/Edit: gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 13-09-2003 20:19]
quote:Okeej, Graag gedaan!
Op woensdag 10 september 2003 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Thanks a LOT, mijn broertje morgen weer helemaal heppie
Kheb een paar winkels overvallen maar verdwijnen dus niet als al gepakte winkels, wat moet ik eigenlijk doen??
quote:Alle ramen boven en beneden kapot schieten
Op maandag 15 september 2003 16:09 schreef Bass_Boy het volgende:
Ok, kben tot dusver langs Diaz (tenminste hijs is "dead and buried"), nu is zijn huis van mij maar nu krijg ik een missie (van mezelf daadwerkelijk) om winkels te overvallen ofzo of neerknallen van gasten achter de counter??? Tis tenminste de missie shakedown...
Kheb een paar winkels overvallen maar verdwijnen dus niet als al gepakte winkels, wat moet ik eigenlijk doen??
quote:Nu moet je voor de 100% completion gaan!
Op woensdag 17 september 2003 16:04 schreef Rahl het volgende:
ik krijg geen missies meer, ik heb alle bedrijven, alle missies gedaan die ik kon (laatste was cop land geloof ik) behalve die van mr. whoopee en kaufman.
quote:Blijkbaar niet. Blijkbaar werkt de beveiliging. En blijkbaar ben jij niet op de hoogte van het feit dat je dit soort illegale vragen niet mag stellen op Fok!
Op woensdag 17 september 2003 16:49 schreef Spuit het volgende:
Hoe kan dit, want de twee cd's zijn geheel identiek..
V.
quote:50, maar hij meldt het niet zomaar, maar als je na 50 deals uitstapt geeft 'ie pas bericht.
Op woensdag 17 september 2003 14:18 schreef Mister_T het volgende:
Met die Mr.Whoopy missie......Moet je nou 150 deals doen of 50 deals achter elkaar
ZIjn er trouwens mensen die die dirtbike-track in het stadion hebben gehaald? Mij lukt het niet.
En vliegen schiet ook niet op, dus ik hang bij de vliegmissie van de filmstudio en die van Auntie Poulet. Voor de rest heb ik alle vaste missies gedaan.
V.
quote:kan me vergissen maar kopie voor thuisgebruik is legaal, net zoals iets opnemen van TV en later met al je huisgenoten nog eens kijken.......
Op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef Verbal het volgende:[..]
Blijkbaar niet. Blijkbaar werkt de beveiliging. En blijkbaar ben jij niet op de hoogte van het feit dat je dit soort illegale vragen niet mag stellen op Fok!
V.
quote:uhh de vraag is sowieso niet illegaal..... maar ook hetgeen de vraag overgaat niet. Het is namelijk voor een LAN, kennen we tegen elkaar spelen, niet illegaal dus. Maar dan zel de beveiliging wel werken. Iemand een idee hoe te omzeilen?
Op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef Verbal het volgende:[..]
Blijkbaar niet. Blijkbaar werkt de beveiliging. En blijkbaar ben jij niet op de hoogte van het feit dat je dit soort illegale vragen niet mag stellen op Fok!
V.
quote:Het is zeker wel illegaal.
Op woensdag 17 september 2003 17:05 schreef Spuit het volgende:[..]
uhh de vraag is sowieso niet illegaal..... maar ook hetgeen de vraag overgaat niet. Het is namelijk voor een LAN, kennen we tegen elkaar spelen, niet illegaal dus. Maar dan zel de beveiliging wel werken. Iemand een idee hoe te omzeilen?
Meneer EA wil dat je voor elke speler een spel koopt...
quote:Onder 'kopie voor thuisgebruik' wordt niet verstaan 'kopiėren voor een ander'. Punt.
Op woensdag 17 september 2003 17:02 schreef Retuobak het volgende:kan me vergissen maar kopie voor thuisgebruik is legaal
quote:Nee. En daarom hebben ze er een beveiligin op zitten
Op woensdag 17 september 2003 17:05 schreef Spuit het volgende:
Het is namelijk voor een LAN, kennen we tegen elkaar spelen, niet illegaal dus.
quote:Stom zeg, ze zijn zeker vergeten dat Spuit een kopietje wilde trekken.
Maar dan zel de beveiliging wel werken.
quote:En die vraag mag dus niet. Wie in jouw gezin heeft vandaag de familiehersencel in gebruik
Iemand een idee hoe te omzeilen?
V.
quote:ben je ongesteld ofzo?
Op woensdag 17 september 2003 17:20 schreef Verbal het volgende:[..]
Onder 'kopie voor thuisgebruik' wordt niet verstaan 'kopiėren voor een ander'. Punt.
[..]Nee. En daarom hebben ze er een beveiligin op zitten
![]()
[..]Stom zeg, ze zijn zeker vergeten dat Spuit een kopietje wilde trekken.
[..]En die vraag mag dus niet. Wie in jouw gezin heeft vandaag de familiehersencel in gebruik
V.
quote:Ja, nou. PMS 24/7.
Op woensdag 17 september 2003 18:16 schreef Spuit het volgende:[..]
ben je ongesteld ofzo?
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |