quote:MTA Crashed door de trainers die sommige *** gebruiken. De ontwikkelaars van MTA zijn de geheugenbanken aan het zoeken (en vinden) die dat veroorzaken, en vervolgens eruit halen.
Op maandag 18 augustus 2003 22:50 schreef -Mzraki- het volgende:
dat MTA crashed is niet gek hoor, het is nog maar een mod in de eerste versie. En het is zeker geen game waar jaren is aan gewerkt, wen er maar aan
LETWEL: het is nog n beta
check http://multitheftauto.com
Zo was ik in het begin ook al mijn revolver met iets van 300 kogels kwijt omdat Lance aardig dacht te zijn en mij een gun te geven met 34 kogels.
Voor de rest is het wel een heel goed spel. Alleen wil ik alle unieke auto's, maar welke dat allemaal zijn zou ik niet weten. Ik heb iig die limo van Candy en die lijkenwagen. En verder Love Fist. Maar ik weet niet of die uniek is. Heeft er niet iemand een complete lijst van unieke auto's?
quote:Kijk es naar het bestand: handling.cfg. In de map DATA geloof ik. Daar staan ALLE auto's in. Openen in notepad o.i.d.
Op dinsdag 19 augustus 2003 07:57 schreef Heintje het volgende:
Dat je van elke soort wapens er maar 1 kan hebben OK. Maar waarom moet ik nou in een missie voor phil een of ander machine geweer oppakken met 200 kogels terwijl ik een minigun met unlimed ammo heb.Zo was ik in het begin ook al mijn revolver met iets van 300 kogels kwijt omdat Lance aardig dacht te zijn en mij een gun te geven met 34 kogels.
Voor de rest is het wel een heel goed spel. Alleen wil ik alle unieke auto's, maar welke dat allemaal zijn zou ik niet weten. Ik heb iig die limo van Candy en die lijkenwagen. En verder Love Fist. Maar ik weet niet of die uniek is. Heeft er niet iemand een complete lijst van unieke auto's?
quote:Eh..... ja.
Op donderdag 21 augustus 2003 01:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Wisten jullie dat je een burnout kan doen met de auto's en motoren?
V.
quote:Ik wist het nog niet..........
gewoon naar voren EN naar achnteren tegelijk indrukken en als je het goed doet gaat het wiel spinnen.
bij de motoren en scooters kan je dan naar rechts of naar links om een rondje te draaien.
wat dan weer NIET kan is op een stopeje burnen. da's wel jammer vind ik.
quote:je kan met auto`s ook rondjes, een stoepje op of op een stoepje kan ook hoor
gewoon naar voren EN naar achnteren tegelijk indrukken en als je het goed doet gaat het wiel spinnen.
bij de motoren en scooters kan je dan naar rechts of naar links om een rondje te draaien.
wat dan weer NIET kan is op een stopeje burnen. da's wel jammer vind ik.
quote:mwah of gewoon een keer een avondje dat iemand host en dat er 2 teams gemaakt worden waar je je van tevoren kunt aanmelden, 1 team verdedigt, en een team valt aan. Moet je ook ff afspreken wie welke wapens mag gebruiken ed. En hoeveel per team etc. etc.
Op vrijdag 22 augustus 2003 03:35 schreef Shyte het volgende:
Wordt het nu niet eens tijd om een Fok! MTA Vice City Clan te formeren en dan met zn allen de mansion te bestormen? Of streetraces te organiseren? Ik noem maar een zijweg......
quote:oh, ik had dat alleen met de motor geprobeerd.
Op donderdag 21 augustus 2003 19:13 schreef flippie_flink het volgende:[..]
je kan met auto`s ook rondjes, een stoepje op of op een stoepje kan ook hoor
mijn excuses..
maar ik dacht dat het nieuw was en dat ik de enige was die op het toetsenbord liep te rammen voor leuke stunts.
kunnen we trouwens geen appache VS appache battle houden ofzo?
quote:meteen na de start links af gaan, dan heb je een lang recht stuk, ga niet te hard, is zonde van je afstand, en probeer dan bij de boulevard te komen, neem ruime bochten en zoek de lang stukken op
Op maandag 25 augustus 2003 10:51 schreef Alter_Ego het volgende:
wat is de beste manier om de laatste Love fist missie te doen, die met die limo en de bom?
quote:Over de snelwegrijden en bij de haven en hele snellen bocht maken
wat is de beste manier om de laatste Love fist missie te doen, die met die limo en de bom?
quote:De leukste is, zo snel mogelijk little havana op te zoeken, en al die bochtjes en palen te ontwijken
de dff en txd files die ik wil vervangen zijn schijnbaar te groot.
de originele is denk ik 100 K of minder en de Nieuwe is dan soms meer dan 1 MB. waarom kan ik deze er niet overheenschrijven?
edit: File is too big to replace banshee.dff
Ik word er gek van, die klotevliegtuigjes zijn gewoon NIET te besturen
V.
quote:Makkelijk!
Op woensdag 27 augustus 2003 17:01 schreef Verbal het volgende:
Iemand enig idee hoe je die kutmissie doet met die RC-vliegtuigjes en dan die drugsboten bombarderen?Ik word er gek van, die klotevliegtuigjes zijn gewoon NIET te besturen
V.
quote:Daar ben ik mee geholpen, hoor...
Op woensdag 27 augustus 2003 17:44 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Makkelijk!
V.
quote:Niet teveel aan het sturenn denken. Alleen concenteren op die boten. Je moet wel een beetje de controls tweaken naar een relaxte combo, want default zuigt ie.
Op woensdag 27 augustus 2003 17:01 schreef Verbal het volgende:
Iemand enig idee hoe je die kutmissie doet met die RC-vliegtuigjes en dan die drugsboten bombarderen?Ik word er gek van, die klotevliegtuigjes zijn gewoon NIET te besturen
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |