abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:47:18 #251
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_13717991
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:11 schreef Georges het volgende:
Het zal ongetwijfeld al wel in een eerder topic staan, maar geen idee welke dus als iemand mij wil/kan helpen: hoe steel je die tank uit die colonne?
je pakt je chopper-machine-geweer (geen id hoe die heet, die grote), je parkeert een auto op de weg en dan start je gewoon met schieten, als je het goed doet hou je best wat gezondheid over daarna sla je wat op de deksel van de tank en gaat de bestuurder ervandoor, dan ff racen naar de garage
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 16:53 schreef Little_Meanie het volgende:
GTA 3
----------

In Portland zit ik vast bij de missie: "Salvatore's called a meeting" heb wat rondgezocht en daar zie ik overal dat je de limo kogelvrij en al moet gaan maken op een ander eiland en zo Is er geen andere manier?

"Salvatore's called a meeting" is dus de missie waarbij je eerst enkele mannetjes moet ophalen in een limo en ze daarna naar Salvatore brengen maar onderweg wordt je gehindert door busjes en de ingang van het huis van Salvatore is ook geblokkeerd.

je rijdt met je limo dwars door die busjes heen (ok, tussendoor dan) en dan parkeer je in de garage, done
daaaaaaaaaaaaaaag
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:35:40 #252
62182 Georges
That's the shit
pi_13720846
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:28 schreef Zuip het volgende:

[..]

Duurt een paar minuten. Je moet gewoon maken dat je wegkomt met die wagen. Vanaf de studio ga je zuidelijk richting de pizzaria. Die bocht naar links is makkelijk te halen. De volgende is wat lastiger. Je moet rechtsaf, zodat je op de hoofdweg langs het water komt zeg maar. Je kunt misschien beter 1 kruising oversteken (bij het politiebureau), en zodra je bij het gras komt, rechtsaf (snelheid houd je dan) achter die biker-bar langs, en richting haven. Zolang je alles blijft ontwijken is er niets aan de hand, en haal je het makkelijk. Na een paar minuten is de bom onschadelijk gemaakt, en keer je terug naar de studio (of weet ik veel waar ook weer heen)

succes!

Thanks
Ik ga het zo meteen proberen. Die missie met dat vliegtuigje is trouwens erg irritant. Ding wil niet fatsoenlijk opstijgen en als ie eindelijk in de lucht is dan ligt ie zo in het water als je ff iets verkeerd doet

Ik heb deze 2 missies dus te gaan en voor de cubans op de hoek in dat cafe kan ik ff niks doen. Voor de rest geen andere aan het verhaal gerelateerde missies die open staan dacht ik.
Weet iemand hoeveel missies ik nog ongeveer te gaan heb?

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_13722498
met gta 3 is mijn record met het vliegtuigje 1 minuut en met gta vc kan ik de hele tijd blijven vliegen. verheugd zich al als de nieuwere uit komt:Y
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:38:15 #254
62182 Georges
That's the shit
pi_13724366
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:29 schreef sebabje het volgende:
met gta 3 is mijn record met het vliegtuigje 1 minuut en met gta vc kan ik de hele tijd blijven vliegen. verheugd zich al als de nieuwere uit komt:Y
Erg leuk, maar ik zou graag wat tips krijgen, ik kan deze missie gewoon niet halen
Dat vliegtuigje vliegt zwaar kut en die bom landt er vaker naast dan erop.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:40:19 #255
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_13724411
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:38 schreef Georges het volgende:

[..]

Erg leuk, maar ik zou graag wat tips krijgen, ik kan deze missie gewoon niet halen
Dat vliegtuigje vliegt zwaar kut en die bom landt er vaker naast dan erop.

Oefenen.
Heb er zelf ook mee lopen kloten.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:42:32 #256
62182 Georges
That's the shit
pi_13724473
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:40 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Oefenen.
Heb er zelf ook mee lopen kloten.

Is het de bedoeling dat alle drie de bommen raak zijn of krijg je drie kansen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')