abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13356242
is er geen nederlandse uitleg hierover ?
ik begrijp er helemaal niets van welke file's ik nu moet vervangen.
en waarom moet ik file's vervangen ? ik wil geen auto;s vervangen maar
ik wil er een paar auto;s bij !
heeft iemand dit vaker gedaan?
want ik kom er niet uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Frank_Kadett op 22-09-2003 12:46]

pi_13366779
quote:
Op maandag 22 september 2003 12:40 schreef Frank_Kadett het volgende:
is er geen nederlandse uitleg hierover ?
ik begrijp er helemaal niets van welke file's ik nu moet vervangen.
en waarom moet ik file's vervangen ? ik wil geen auto;s vervangen maar
ik wil er een paar auto;s bij !
heeft iemand dit vaker gedaan?
want ik kom er niet uit.
er kunnen geen auto`s bij alleen vervangen, en op gta3.net is wel een gedeelte van vice city en je moet idd gewoon scheit hebben aan wat ze zeggen (waarom maken ze anders een gedeelte voor vc), als je ze wil vervagen heb je een img tool nodig die de dff en de txd filetjes kan vervangen, tevens op gta3.net te vinden onder tools
pi_13382728
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:48 schreef Seal_force het volgende:
heeft iemand foto van deze auto in vice city (Stretch)
stretch is gewoon de limousine die naast je huis spawned.
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:23:28 #229
32139 bosbanaan
Merces Letifer
pi_13387557
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:38 schreef DigiJasper het volgende:

[..]

Ik weet nogsteeds niet waar Fort Daxter is

Het is Fort Baxter vriend,
En ken je de Pizzakeet in Little Haiti,
Daar is een straat dichtbij waar de vuilnisbelt aan het eind ligt,
met een heli daarheen en dan recht naar voren, je ziet dan ergens aan de rand allemaal kotsgele muren, en als je het niet kan vinden pak je een heli, ga je naar een zo'n lange verticale landings/opstijg baan waar er twee van naast elkaar liggen. Daar vlieg je overheen en gewoon die richting aanhouden naar het noorden, dan zie je op een gegeven moment een aantal wachttorens, en als je te ver doorvliegt kom je bij het Stadion. Succes!
  maandag 29 september 2003 @ 15:50:33 #230
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_13522382
Zou iemand nog effe die files kunnen linken om je FPS een beetje op te krikken..

Zo'n particle patch enzo..

THX

The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_13646111
weet iemand of je een (force feedback) stuur kan gebruiken in dit spel?
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 23:51:52 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13656200
quote:
chaos missie

1. Zorg dat je armor en health vol zitten.
2. Zorg dat je een shotgun bij hebt, en nog wat ander wapentuig.
3. Ga buiten staan en krijg 3 politiesterren, zo snel mogelijk.
4. Als chopper komt op dakje gaan staan (waar ook ergens je Skumole Shack te vinden is).
5. Op chopper gaan schieten met je shotgun, en je balkje raakt in mum van tijd vol.
6. Als balkje nog niet vol is en chopper stort al neer, weer naar beneden gaan en her en daar wat politie-tuig neerschieten.

Dit stond er in de eerste post.. maar dit is onzin.. In zoverre als je een auto parkeert en je schiet er op.. en ook al ontploft hij.. door blijven schieten.. Dan ben je ook klaar.
The truth was in here.
  zondag 5 oktober 2003 @ 11:11:25 #233
62182 Georges
That's the shit
pi_13659975
Het zal ongetwijfeld al wel in een eerder topic staan, maar geen idee welke dus als iemand mij wil/kan helpen: hoe steel je die tank uit die colonne?

En hoe configureer ik de controls om het helicoptertje in de bommissie makkelijker te kunnen besturen. In het controlmenu staat niks over een helicopter.

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 5 oktober 2003 @ 11:49:43 #234
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_13660417
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:11 schreef Georges het volgende:
En hoe configureer ik de controls om het helicoptertje in de bommissie makkelijker te kunnen besturen. In het controlmenu staat niks over een helicopter.
En in de handleiding?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 5 oktober 2003 @ 11:59:31 #235
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_13660539
Volgens mij was dit topic er nog niet, met dank aan Steve-O voor de openingspost.

WTF, ik heb die halve openingspost geschreven en hij alle eer op zich nemen.
(ik kom nog uit de oudere generatie Vice City topics)

Voulez-vous faire du chill avec moi?
  zondag 5 oktober 2003 @ 12:00:22 #236
62182 Georges
That's the shit
pi_13660552
In de handleiding staat hetzelfde menu als in het spel.
Is het trouwens te voorkomen dat die self detonation sequence start van die tank? Ik haal het iedere keer niet. Hoe kun je de loop achteruit laten wijzen?
  zondag 5 oktober 2003 @ 12:06:45 #237
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_13660666
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 12:00 schreef Georges het volgende:
In de handleiding staat hetzelfde menu als in het spel.
Is het trouwens te voorkomen dat die self detonation sequence start van die tank? Ik haal het iedere keer niet. Hoe kun je de loop achteruit laten wijzen?
Je moet gewoon gassen naar die garage als je een beetje doorrijd heb je nog je halve tijd over , en voor die loop heb je een stel aparte toetsen moet je even kijken bij controls. (ik dacht: look richt en look left of het was: turn dodo richt, turn dodo left)
Voulez-vous faire du chill avec moi?
  zondag 5 oktober 2003 @ 16:53:09 #238
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_13667590
GTA 3
----------

In Portland zit ik vast bij de missie: "Salvatore's called a meeting" heb wat rondgezocht en daar zie ik overal dat je de limo kogelvrij en al moet gaan maken op een ander eiland en zo Is er geen andere manier?

"Salvatore's called a meeting" is dus de missie waarbij je eerst enkele mannetjes moet ophalen in een limo en ze daarna naar Salvatore brengen maar onderweg wordt je gehindert door busjes en de ingang van het huis van Salvatore is ook geblokkeerd.

pi_13693837
Heeft iemand voor mij een save file, waar je de missies van Cortez 'Guardian Angels', van Avery 'Demoliton Man' hebt gehaald? Want ik kan die 2 missies echt niet halen. Bedankt.
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
pi_13693999
En waarom worden mijn skins altijd verneukt? Die armen zien er bijv. niet uit.
  maandag 6 oktober 2003 @ 18:47:13 #241
62182 Georges
That's the shit
pi_13695321
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:37 schreef Niwa het volgende:
Heeft iemand voor mij een save file, waar je de missies van Cortez 'Guardian Angels', van Avery 'Demoliton Man' hebt gehaald? Want ik kan die 2 missies echt niet halen. Bedankt.
Die zijn toch niet zo moeilijk? Wat ik zelf de moeilijkste vind zijn Chaos meter en die met die helicopter en die 4 bommen.
Ik kan helaas geen save file plaatsen.
  maandag 6 oktober 2003 @ 18:48:43 #242
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13695365
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 18:47 schreef Georges het volgende:

[..]

Die zijn toch niet zo moeilijk? Wat ik zelf de moeilijkste vind zijn Chaos meter

Zie post van mij eerder op deze pagina.
The truth was in here.
pi_13695486
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 18:47 schreef Georges het volgende:

[..]

Die zijn toch niet zo moeilijk? Wat ik zelf de moeilijkste vind zijn Chaos meter en die met die helicopter en die 4 bommen.
Ik kan helaas geen save file plaatsen.

Demolition man IS die met die bommen. Je kan geen save file plaatsen, je hebt er dus wel een?
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:59:47 #244
62182 Georges
That's the shit
pi_13698647
Nee, ik kan helaas geen save file plaatsen.
Vraagje voor wie het weet. Ik moet die rockband vervoeren in een auto die explodeert als ie te langzaam gaat. Hoe lang duurt die missie en waar moet ik naar toe?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 09:28:36 #245
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13706722
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:59 schreef Georges het volgende:
Nee, ik kan helaas geen save file plaatsen.
Vraagje voor wie het weet. Ik moet die rockband vervoeren in een auto die explodeert als ie te langzaam gaat. Hoe lang duurt die missie en waar moet ik naar toe?
Duurt een paar minuten. Je moet gewoon maken dat je wegkomt met die wagen. Vanaf de studio ga je zuidelijk richting de pizzaria. Die bocht naar links is makkelijk te halen. De volgende is wat lastiger. Je moet rechtsaf, zodat je op de hoofdweg langs het water komt zeg maar. Je kunt misschien beter 1 kruising oversteken (bij het politiebureau), en zodra je bij het gras komt, rechtsaf (snelheid houd je dan) achter die biker-bar langs, en richting haven. Zolang je alles blijft ontwijken is er niets aan de hand, en haal je het makkelijk. Na een paar minuten is de bom onschadelijk gemaakt, en keer je terug naar de studio (of weet ik veel waar ook weer heen)

succes!

pi_13713117
Demolition man moet je gewoon een paar keer proberen, ik heb 'm pas in 5 of 6 keer gehaald. Eerst oefenen met vliegen, en als je botst iets anders gaan doen. Bij de volgende poging de mannetjes uitschakelen, en daarna de bommen plaatsen. Als je een paar pogingen hebt gedaan weet je waar je naartoe moet vliegen, en lukt het wel. Ik had zelf nog geen seconde meer over.....
pi_13713882
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:58 schreef barkingstar het volgende:
Demolition man moet je gewoon een paar keer proberen, ik heb 'm pas in 5 of 6 keer gehaald. Eerst oefenen met vliegen, en als je botst iets anders gaan doen. Bij de volgende poging de mannetjes uitschakelen, en daarna de bommen plaatsen. Als je een paar pogingen hebt gedaan weet je waar je naartoe moet vliegen, en lukt het wel. Ik had zelf nog geen seconde meer over.....
Mannetjes .
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:43:34 #248
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13714433
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:24 schreef Niwa het volgende:

[..]

Mannetjes .

Die stijgerbouwers (sarry) die op je af komen met hamers enzo... Helemaal bovenin zit trouwens nog een bewaker, met pistool, maar je moet gewoon tegen hem aanvliegen en het is over met zijn armzalige leventje...

Ik haal hem nu steeds in 1 keer, met nog 2 minuten over ofzo... Is op den duur vet simpel!

pi_13715131
beneden loopt ook een bewaker, maak 'm af voordat hij schiet, anders is je helicopter te snel stuk.
Als je op de mannetjes af vliegt 'chop' je ze tegen de vlakte.......
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:01:58 #250
32139 bosbanaan
Merces Letifer
pi_13716622
VCMM (Een programma waarmee je makkelijk een boel mods, cars en motors en dingen kon downloaden en met een dubbelklik kon installeren) ligt voorgoed plat!!
De hostende websites hebben hun deuren gesloten,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')