quote:haha, grappenmaker
Op donderdag 14 augustus 2003 16:23 schreef Midioot het volgende:[..]
Omdat andere mensen te hard rijden wordt ook ik gecontroleerd op snelheid.
Ik hou me keurig aan de regels toch ontkom ik er niet aan, helaas voor mij...........helaas voor je vriend.
quote:Wat ik bedoel te zeggen is dat je er niet onderuit zult komen dat de goede het gaan bezuren door de daden van de slechte.......dat hou je niet tegen.......
Op donderdag 14 augustus 2003 16:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:Beetje idiote vergelijking: iemand controleren vs iemand uitsluiten....
quote:In die discriminerende mate dat "bezuren" hier voorgesteld wordt, zal voorlopig echt nog wel tegengehouden worden.
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:23 schreef Midioot het volgende:[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat je er niet onderuit zult komen dat de goede het gaan bezuren door de daden van de slechte.......dat hou je niet tegen.......
quote:Het is vastgesteld dat witteboordencriminaliteit vooral door blanken word gepleegd.
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:23 schreef Midioot het volgende:[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat je er niet onderuit zult komen dat de goede het gaan bezuren door de daden van de slechte.......dat hou je niet tegen.......
Het is vastgesteld dat buitenlanderhaten op het internet op nederlandstalige sites voornamelijk door blanken worden gedaan.
Je komt er niet onder uit dat de goeden het gaan bezuren ......jammer dan ......alle blanke mensen weren van fora als Fok.
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:23 schreef Waringin het volgende:Het is vastgesteld dat je uit je nek lult
quote:Jeetje, een rondetafelconferentie. Van pure repressie rechtstreeks naar het Cohen-model, da's nog eens een ommezwaai!
Op donderdag 14 augustus 2003 16:21 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Update
[..]Bron: http://www.standaard.be/nieuws/binnenland/index.asp?ArticleID=NFLJ14082003_001&Snel=1
quote:Wat een sukkel zeg die gast............een mening of nee toch maar niet, ik vraag me af wat ie gedaan zou hebben als ie meer bijjval had gekregen............nah eigenlijk maar een woord voor over..........mietje.
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:36 schreef Kozzmic het volgende:
Jeetje, een rondetafelconferentie. Van pure repressie rechtstreeks naar het Cohen-model, da's nog eens een ommezwaai!
quote:Het hoefijzermodel klopt dus: extreem-rechts en extreem-links staan dichter bij elkaar dan ze denken....
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:36 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Jeetje, een rondetafelconferentie. Van pure repressie rechtstreeks naar het Cohen-model, da's nog eens een ommezwaai!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |