abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12417145
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:02 schreef tum_tum het volgende:

maar ik ben wel een beetje onzeker geworden over het feit dat de kans op borstkanker op latere leeftijd groter is...

niet doen, de risico neemt toe, maar dat wil niet zeggen dat je het daadwerklijk ook krijgt.
pi_12418209
Apart, toen ik 12 was had ik ook zo'n cyste in mn borst. Had je ook zo'n enorme bult onder je borst? Ik had in begin echt enorme pijn in 1 been, daar bleek dus ook een cyste te zitten. Kon ook nauwelijks meer lopen.
Dus na aanraden van de huisarts ging ik met mn moeder naar het ziekenhuis voor rontgenfoto's. En daar zagen we dus ook die gezwellen.
Dat was idd wel even schrikken, ook omdat ze niet wisten of het goed of kwaadaardig was.
Ik was binnen 1 maand opgenomen, allebei de cystes zijn weggesneden en werden voor onderzoek opgestuurd naar Leiden. Gelukkig bleek het goedaardig te zijn.
Ik heb geloof ik 10 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Het is vervelend omdat je niet weet of het goed of kwaadaardig is, maar je moet gewoon positief blijven denken.

Sterkte!

enjoy life!
  donderdag 14 augustus 2003 @ 00:17:18 #28
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12418486
Mijn zus heeft (toen ze 15 was ofzo) ook een cyste in de borst gehad. Dit is polyklinisch verwijderd en ze heeft er geen problemen meer mee gehad. Ze heeft later ook zonder problemen borstvoeding gegeven.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_12456452
quote:
Apart, toen ik 12 was had ik ook zo'n cyste in mn borst. Had je ook zo'n enorme bult onder je borst?
ik voel wel iets zitten maar om nou te zeggen dat het een enorme bult is....dat ook weer niet. maar het meeste wat ik merk is de pijn. met lopen, rennen enzovoorts. zelfs als ik me eigen was doet het pijn.
pi_12458453
Ik heb in allebij de borsten vrij grote cystes zitten. In het begin heel veel last van gehad maar het word steeds minder.
Ti voglio bene!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')