Af en toe even schudden. Waar zou je zoiets kunnen kopen of kun je het zelf maken?
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 00:30 schreef Furby het volgende:
begin eerst maar vast namen te verzinnen dude.
die heet jan
die heet uier
die heet yvonne
en die dikke daar dat is Danny
Termietencolony in die film dan, maar ala.
Men neme 2 glazen platen en meer spul.......
Het was wel leuk om te zien: je zag echt allemaal gangetjes en holletjes die ze gegraven hadden
quote:Haha dus ze hebben een koningin die zegt dat ze moeten eten en als er geen koninging is gaan ze niet uit eigen initiatief eten?
Op woensdag 13 augustus 2003 02:07 schreef Courtney het volgende:
HEY wat grappig. Mijn broer was vroeger ook heel erg met mieren bezig, en toen heeft mijn vader voor hem zo'n dun glazen 'terrarium' gemaakt. Alleen het probleem is dat je ook een koninginnetje moet vangen, want anders gaan alle mieren dood, maar komen er geen nieuwe bij. Bij hem dus uiteindelijk niet zo'n succes omdat hij geen koningin had gevangen.Het was wel leuk om te zien: je zag echt allemaal gangetjes en holletjes die ze gegraven hadden
hoe ver uit elkaar zou je die glasplaten moeten zetten? en dan wat aarde erbij? en af en toe een suikerklontje er in gooien?
en dan ga ik ze op dieet zetten door ze alleen groente te geven
en namen ga ik ze ook geven dan spuit ik ze in een paar kleuren zodat ik ze kan herkennen
en af en toe wat waterrampen etc. hmmm dan schop ik Sim City 4000 de deur uit en begin ik Ant City
quote:Aardbeving is makkelijk na te bootsen
Op woensdag 13 augustus 2003 02:16 schreef 60000 het volgende:
die koningin heb je nodig om nieuwe miertjes te laten maken..
hoe ver uit elkaar zou je die glasplaten moeten zetten? en dan wat aarde erbij? en af en toe een suikerklontje er in gooien?en dan ga ik ze op dieet zetten door ze alleen groente te geven
en namen ga ik ze ook geven dan spuit ik ze in een paar kleuren zodat ik ze kan herkennen
en af en toe wat waterrampen etc.
hmmm dan schop ik Sim City 4000 de deur uit en begin ik Ant City
quote:Thx
Op woensdag 13 augustus 2003 02:19 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Aardbeving is makkelijk na te bootsen
Hebben die dieren nog meer zwakke plekken etc.
quote:Hey, dat wou ik ook allemaal precies zo zeggen.
Op woensdag 13 augustus 2003 02:16 schreef 60000 het volgende:
die koningin heb je nodig om nieuwe miertjes te laten maken..
hoe ver uit elkaar zou je die glasplaten moeten zetten? en dan wat aarde erbij? en af en toe een suikerklontje er in gooien?en dan ga ik ze op dieet zetten door ze alleen groente te geven
en af en toe wat waterrampen etc.
hmmm dan schop ik Sim City 4000 de deur uit en begin ik Ant City
quote:Ga weg.
Op woensdag 13 augustus 2003 19:11 schreef Coolgoza het volgende:
Jongens, jullie zijn jong he?
quote:Geinig. Maar ik wil dus niet zo'n speelgoedding..
Op donderdag 14 augustus 2003 19:05 schreef CTRL-Z het volgende:
Online antfarm verkoopSorry maar: "Does NOT include ants."
Omdat dan iedereen een miere-boerderij boven de deur had hangen.
Handleiding voor het bouwen: http://www.antcam.com/antfarm/howtobuild/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |