quote:Trouwens hebben we hier al over roze usernames gehad
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:40 schreef onetouch het volgende:[..]
beetje zuinig aan eej! nog steeds code rozerood
quote:moete we jou ff tagje geve: fok!homobezoeker?
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:47 schreef Tizmo het volgende:[..]
Trouwens hebben we hier al over roze usernames gehad
?
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:47 schreef onetouch het volgende:
ik ga weg
quote:Ja en geef me gelijk even leesrechten voor elk verborgen forum wil je?
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
moete we jou ff tagje geve: fok!homobezoeker?
.
quote:die heten darkrooms... wil je ze nog lezen nu?
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:49 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ja en geef me gelijk even leesrechten voor elk verborgen forum wil je?
quote:Graag en dan het forum hier.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
die heten darkrooms... wil je ze nog lezen nu?
.
quote:Ja hoooooooooooi
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:53 schreef De21heid het volgende:[..]
quote:'I told you to fasten your seatbelt'
Op woensdag 13 augustus 2003 00:02 schreef DennisMoore het volgende:
Roekie!
quote:Kan je daar foto's in ontwikkelen?
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
die heten darkrooms... wil je ze nog lezen nu?
.
quote:deze wel.
Op woensdag 13 augustus 2003 00:11 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Kan je daar foto's in ontwikkelen?
quote:Oogjes dicht, enzo
Op woensdag 13 augustus 2003 00:20 schreef Waxxer het volgende:
ja en nu een darkroom in zwolle erbij....
welterusten!!!
quote:Het was gewoon een domme ondoordachte opmerking, mijn fout,
Op woensdag 13 augustus 2003 00:28 schreef Tizmo het volgende:
Okay Twoflower ik bied mijn excuses aan.
quote:Nee toch Vlarp?? Ik kon altiijd best wel lachen om je stukjes. Kom gwoon terug!
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga maar weer eens een tijdje kappen met fok denk ik.. mensen de groeten!..
Uit deel 8:
quote:En uit deel 9:
Op donderdag 7 maart 2002 20:19 schreef DennisMoore het volgende:Och. Posten in Centrale Homo topics is gewoon een fase...
quote:
Op vrijdag 8 maart 2002 15:36 schreef DennisMoore het volgende:
Vorige deel: Het Centrale Homo Topic: Part VIIIWordt dit dan eindelijk het laatste deel?
quote:En uit deel 10:
Op woensdag 6 maart 2002 01:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk niet dat dit topic een deel 10 gaat halen.
quote:
Op maandag 13 mei 2002 16:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Goh, het loopt nog steeds goed, dit homo topic
quote:En het loopt nog steeds!
Op maandag 13 mei 2002 17:06 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Hoe komt het dat Great_Fuckface Gellarboy overal loopt af te zeiken? Zit je dildo scheef he he.
quote:ik vraag me alleen af wie er poogt grappig te zijn met ze kloontjes.
Op woensdag 13 augustus 2003 01:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach, sommigen van ons zitten eigenlijk al 475 delen lang te wachten tot het een keer ophoudt.![]()
Uit deel 8:
[..]En uit deel 9:
[..]
[..]En uit deel 10:
[..]
[..]
quote:Die jurreH bedoel je? Goede vraag: user die erg op een andere user lijkt..... Ik ben het in ieder geval niet.
Op woensdag 13 augustus 2003 01:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vraag me alleen af wie er poogt grappig te zijn met ze kloontjes.
ik heb vanavond 2 jongens (gabbers, maar goed) betrapt op dealen,
daarop heb ik de security geroepen, die de jongens naar buiten hebben gehaald. vrienden van hen (ook gabbers) over de zeik, en komen vragen of ik hier iets van af wist, of dat ik ze er aan genaaid had.
wat we moeten doen in zo'n situatie is ontkennen en geen namen gaan zeggen.
even later is een collega even buiten bij de security en die jongens, en ze gaan tegen haar in, en vragen haar of zij het gezien heeft, waarop ze ontkent en roept dat de diskjockey het gezien heeft.
en daar ging het dus fout, en werd ik er dus aangenaaid...
ik krijg die vrienden op bezoek die met me in discussie willen gaan. en nogal bedreigend overkomen op me.
en even later komen de ouders van 1 van de jongens binnen bij mij verhaal halen.
zij zeggen dat die jongen een pepermuntje weggaf, nu heb ik het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat je voor een pepermuntje betaald moet ik eerlijk zeggen. maar goed, die ouders waren gelukkig redelijk rustig (maar wel type: daar wil je geen ruzie mee hebben), en zeggen dat ze de avond erna (woensdagavond "vanavond" dus) terug zullen komen.
even later komen de vrienden weer en maken steeds opmerkingen dat ik die jongens er aan heb genaaid, en komen weer dreigend over.
op een gegeven moment had ik het ff niet meer lekker zitten, en heb ik een vervanger een uurtje laten draaien, tot ik weer wat rustiger was.
het is tenslotte nu een kwestie geworden van mijn woord tegen de rest.
na dat uurtje ben ik voor de laatste 3 kwartier / half uur weer gaan draaien, onder begeleiding van 2 collega's die een oogje in het zeil hielden. dus telkens waneer de vrienden kwamen, sprongen zij steeds erbij om te zorgen dat er niets zou gebeuren.
maar goed, dat was dus afgelopen nacht.
de jongens blijven tot zondag en ik moet dus nog woensdag, donderdag en zaterdag, het worden avonden waar ik erg tegen op zie, aangezien ik toch maar alleen sta, en geen mannetje ben wat eigenlijk iets terug kan doen, tegen een groep jongens die allemaal koppen groter zijn dan mij.
ook tegen het gesprek met de ouders zie ik op.
ik kan ook niet constant onder "bewaking" staan...
heb het echt helemaal gehad nu, en ben dus nu ook slapeloos ervan.
komende dagen, hate it already.
en dat allemaal omdat 1 collega haar mond voorbij praatte door mijn naam te noemen alszijnde getuige
quote:Wat voor werk je precies doet weet ik niet, maar ik zou die collega aanspreken op haar domme gedrag. En toch iets van voorzorgsmaatregelen nemen, om te voorkomen dat je iets wordt aangedaan. Altijd mobieltje ofzo bij de hand houden, niet in je eentje ergens naar toe. Het zou vervelend zijn als je gaat plassen en dan op de WC een van die jongens tegenkomt.
Op woensdag 13 augustus 2003 04:16 schreef Driftwood het volgende:
heb het echt helemaal gehad nu, en ben dus nu ook slapeloos ervan.
en dat allemaal omdat 1 collega haar mond voorbij praatte door mijn naam te noemen alszijnde getuige
Wat ook kan helpen is dat één of meer sterke en gevaarlijke vriendjes die jongens duidelijk maken dat als ze jou ook maar één haar krenken dat ze daar héééééél erg veel spijt van zullen krijgen. Maar dan moet je maar net zulke vriendjes hebben.
En ander werk zoeken.
quote:Misschien is het een optie dat jij een gesprek hebt met je baas. Ik neem aan dat je baas over jou tevreden is, en dat hij zoekt naar een oplossing. Hij heeft jullie opgedragen misstanden te melden bij de security (dat melden van het dealen is okay, want als eigenaar ben je aansprakelijk voor drugs op de dansvloer). Dat jij nu bedreigd wordt door een blunder van je collega is nu ook een probleem van jouw baas. Als jou iets overkomt, omdat jij het gemeld hebt, is hij in mijn ogen daar medeverantwoordelijk voor.
dit was dus gewoon de meest klote avond ooit die ik gewerkt heb,
en de komende dagen zullen erg zwaar voor me worden...<knip>
Misschien valt af te spreken dat jij de komende paar dagen (betaald! - jij deed tenminste gewoon je werk) thuis te zitten totdat dit geluwd is?
[Dit bericht is gewijzigd door fulco- op 13-08-2003 09:47]
*lees lees*
Goh, dat valt onder het motto "van je collega's moet je't hebben"
quote:Rustig, denk aan je bloeddruk! Het is toch wel duidelijk voor iedereen dat het niet dezelfde user als jij (andere manier van schrijven, geen avatar).
Op woensdag 13 augustus 2003 01:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vraag me alleen af wie er poogt grappig te zijn met ze kloontjes.
overigens ken ik irl een Jurre, en die is ouder dan jij - naar mijn weten fokt ie echter niet
quote:Misschien wordt het mode?
Op woensdag 13 augustus 2003 09:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Het zou jammer zijn als dat schattige gezicht op de foto's van een topic terug straks opeens wordt ontsierd met allerlei bloeduitstorten, littekens en blauwe ogen..
quote:Mogguh
Op woensdag 13 augustus 2003 09:57 schreef fulco- het volgende:
@Drift: Staat die Security bij de plek waar jij draait, of lopen ze op het hele terrein rond? Eventueel kunnen die lui (dus de dealende jongens + hun vrienden + ouders) te horen krijgen dat ze niet meer mogen komen waar jij draait. Lijkt me iets wat de security kan bijhouden.
Drift: lijkt me helemaal niet leuk om mee te maken. Belachelijk dat een collega zoiets gezegd heeft. Ze zouden eens een pittig woordje met haar moeten wisselen. Dat kan toch niet? Je kunt op je klompen aanvoelen dat zoiets dan kan gebeuren
quote:Dat heet eigen hachje redden. Zo van "jamaar IK was het niet!!!!" *paniek paniek*
Op woensdag 13 augustus 2003 10:47 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ze zouden eens een pittig woordje met haar moeten wisselen. Dat kan toch niet? Je kunt op je klompen aanvoelen dat zoiets dan kan gebeuren
quote:Wiesda?
Op woensdag 13 augustus 2003 10:56 schreef DennisMoore het volgende:
Zo, da's niet verkeerd..
quote:*aai*
Op woensdag 13 augustus 2003 11:50 schreef onetouch het volgende:
..... sucht
wat is 't jochie?
quote:Hee, we gaan weer niet klef doen, he?
Op woensdag 13 augustus 2003 11:52 schreef Doffy het volgende:[..]
*aai*
quote:Ik mag One2Touch toch wel even aanraken?
Op woensdag 13 augustus 2003 11:55 schreef fulco- het volgende:
Hee, we gaan weer niet klef doen, he?
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 11:52 schreef Doffy het volgende:[..]
*aai*
wat is 't jochie?
quote:say's who!
Op woensdag 13 augustus 2003 11:55 schreef fulco- het volgende:[..]
Hee, we gaan weer niet klef doen, he?
quote:psies! I need it
Op woensdag 13 augustus 2003 11:56 schreef Doffy het volgende:[..]
Ik mag One2Touch toch wel even aanraken?
quote:Dan kom je toch gewoon bij mij solliciteren?
Op woensdag 13 augustus 2003 11:57 schreef onetouch het volgende:baal.... sollicitatiegesprekken met mensen die zich niet laten overtuigen of in ieder geval de moeite nemen in hun kandidaat geïnteresseerd te zijn, zuigen
hoewel... ik zuig ook hoor
quote:lekker hoor, maar ondanks dat is het niet die collega dr schuld, maar ligt die agressieve bedreiging nog altijd bij die kutkinders die hun verantwoordelijkheid niet willen nemen (net zoals de ouders). Als je collega ook beetje in het nauw is gedreven dan kan ik het nog enigzinds begrijpen dat ze die nauwte niet wilt hebben en per ongeluk jouw naam zegt, maar dat maakt het er niet minder irritant op..Ik had het pas geleej met een gestolen laptop, maar da was ook bull!
dit was dus gewoon de meest klote avond ooit die ik gewerkt heb,
en de komende dagen zullen erg zwaar voor me worden...ik heb vanavond 2 jongens (gabbers, maar goed) betrapt op dealen,
daarop heb ik de security geroepen, die de jongens naar buiten hebben gehaald. vrienden van hen (ook gabbers) over de zeik, en komen vragen of ik hier iets van af wist, of dat ik ze er aan genaaid had.
wat we moeten doen in zo'n situatie is ontkennen en geen namen gaan zeggen.even later is een collega even buiten bij de security en die jongens, en ze gaan tegen haar in, en vragen haar of zij het gezien heeft, waarop ze ontkent en roept dat de diskjockey het gezien heeft.
en daar ging het dus fout, en werd ik er dus aangenaaid...
ik krijg die vrienden op bezoek die met me in discussie willen gaan. en nogal bedreigend overkomen op me.
en even later komen de ouders van 1 van de jongens binnen bij mij verhaal halen.
zij zeggen dat die jongen een pepermuntje weggaf, nu heb ik het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat je voor een pepermuntje betaald moet ik eerlijk zeggen. maar goed, die ouders waren gelukkig redelijk rustig (maar wel type: daar wil je geen ruzie mee hebben), en zeggen dat ze de avond erna (woensdagavond "vanavond" dus) terug zullen komen.
even later komen de vrienden weer en maken steeds opmerkingen dat ik die jongens er aan heb genaaid, en komen weer dreigend over.
op een gegeven moment had ik het ff niet meer lekker zitten, en heb ik een vervanger een uurtje laten draaien, tot ik weer wat rustiger was.
het is tenslotte nu een kwestie geworden van mijn woord tegen de rest.
na dat uurtje ben ik voor de laatste 3 kwartier / half uur weer gaan draaien, onder begeleiding van 2 collega's die een oogje in het zeil hielden. dus telkens waneer de vrienden kwamen, sprongen zij steeds erbij om te zorgen dat er niets zou gebeuren.
maar goed, dat was dus afgelopen nacht.
de jongens blijven tot zondag en ik moet dus nog woensdag, donderdag en zaterdag, het worden avonden waar ik erg tegen op zie, aangezien ik toch maar alleen sta, en geen mannetje ben wat eigenlijk iets terug kan doen, tegen een groep jongens die allemaal koppen groter zijn dan mij.
ook tegen het gesprek met de ouders zie ik op.
ik kan ook niet constant onder "bewaking" staan...heb het echt helemaal gehad nu, en ben dus nu ook slapeloos ervan.
probeer je toch beetje te vermannen tegen het klotegevoel, of neem anders een vriend mee die de hele avond beetje in de buurt blijft zodat je iemand in de buurt hebt waarmee je lekker kan kletsen als da nodig is en je met je gedachten nie bij die jongeren bent enzo!
suc6 menneke!
wie werkt hier trouwens achter een proxy enzo?
quote:*knuffel*
Op woensdag 13 augustus 2003 11:57 schreef onetouch het volgende:[..]
baal.... sollicitatiegesprekken met mensen die zich niet laten overtuigen of in ieder geval de moeite nemen in hun kandidaat geïnteresseerd te zijn, zuigen
quote:Nepotisme
Op woensdag 13 augustus 2003 11:59 schreef Doffy het volgende:Dan kom je toch gewoon bij mij solliciteren?
quote:Helemaal niet, want Onetouch is (nog?) helemaal geen nepos, dus zeur niet. Daarbij mag ik zelf weten wie ik zuigaanneem
Op woensdag 13 augustus 2003 12:03 schreef DennisMoore het volgende:
Nepotisme.
quote:Nouja, hij's wel een soort van nichtje natuurlijk
Op woensdag 13 augustus 2003 12:05 schreef Doffy het volgende:Helemaal niet, want Onetouch is (nog?) helemaal geen nepos, dus zeur niet. Daarbij mag ik zelf weten wie ik zuigaanneem
quote:Nog steeds heftig op zoek naar iemand die een kloontje heeft gemaakt en 1 post heeft gemaakt...?
Op woensdag 13 augustus 2003 12:01 schreef Jerruh het volgende:
wie werkt hier trouwens achter een proxy enzo?
quote:Onetouch is een
Op woensdag 13 augustus 2003 12:06 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, hij's wel een soort van nichtje natuurlijk.
quote:neuh
Op woensdag 13 augustus 2003 12:08 schreef KrnKje het volgende:[..]
Nog steeds heftig op zoek naar iemand die een kloontje heeft gemaakt en 1 post heeft gemaakt...?
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 11:58 schreef fulco- het volgende:
Vooruit dan maar.... maar dan 1 keer
quote:Waarom is die proxy dan boeiend?
Op woensdag 13 augustus 2003 12:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
neuh
.
quote:daarom... mocht wel één of andere PI test invullen... daar ga ik misschien maar mee scoren dan
Op woensdag 13 augustus 2003 12:02 schreef KrnKje het volgende:[..]
*knuffel*
Wat vervelend johDan doe je zelf veel moeite ergens voor, zijn ze niet eens geinteresseerd
quote:ik niks IT-erigs
Op woensdag 13 augustus 2003 11:59 schreef Doffy het volgende:[..]
Dan kom je toch gewoon bij mij solliciteren?
ohw dat wel
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:06 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nouja, hij's wel een soort van nichtje natuurlijk
.
quote:Als het nou al zo bot gaat, hoe moet t dan zijn als je er werkt... Dus kan wel begrijpen als je zegt dat je t dan ook niet eens meer zou willen...
Op woensdag 13 augustus 2003 12:12 schreef onetouch het volgende:[..]
daarom... mocht wel één of andere PI test invullen... daar ga ik misschien maar mee scoren dan
en anders wil ik het al niet eens meer
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:09 schreef Doffy het volgende:[..]
Onetouch is een
VENT
Don't mess with the one touch!
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:12 schreef Doffy het volgende:
Jerr, ik ben blont; kan je me helpen?ik wil een twee-regelige sig hebben maar ik weet niet hoe...
![]()
quote:Alles is een kwestie van definitie natuurlijk
Op woensdag 13 augustus 2003 12:09 schreef Doffy het volgende:Onetouch is een
VENT
Don't mess with the one touch!
quote:you definition of onetouch or VENT?
Op woensdag 13 augustus 2003 12:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Alles is een kwestie van definitie natuurlijk
.
quote:werken doe ik er al... (semi) maar ik had altijd gedacht dat het idyllische concept in het management team zou werken
Op woensdag 13 augustus 2003 12:13 schreef KrnKje het volgende:[..]
Als het nou al zo bot gaat, hoe moet t dan zijn als je er werkt... Dus kan wel begrijpen als je zegt dat je t dan ook niet eens meer zou willen...
Maar sterkte enzow iig
quote:Heey! De 'in-ogen-prik'-smilie
Op woensdag 13 augustus 2003 12:13 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:14 schreef Jerruh het volgende:.
zal ik je hare zwart verve?.
met het [br] tagje (geleerd van twoflower)
Dank je kanjer!
quote:As long as it's welldefined,
Op woensdag 13 augustus 2003 12:15 schreef Jerruh het volgende:you definition of onetouch or VENT?
.
quote:je krijgt mij er niet weg mee hoor
Op woensdag 13 augustus 2003 12:16 schreef KrnKje het volgende:[..]
Heey! De 'in-ogen-prik'-smilie
Maar dat zal ik niet doen hoor
quote:Stresstesten is ook niet altijd slecht
Op woensdag 13 augustus 2003 12:15 schreef onetouch het volgende:[..]
werken doe ik er al... (semi) maar ik had altijd gedacht dat het idyllische concept in het management team zou werken
ach wie weet, was het alleen maar een stress test... thanx wel
![]()
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
As long as it's welldefined,
.
quote:the big vocabulaire of DM, now for the price of three harry potter books!
Op woensdag 13 augustus 2003 12:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
As long as it's welldefined,
.
quote:Als ik V. er wel mee weg heb gekregen dan issie een beetje te licht geraakt
Op woensdag 13 augustus 2003 12:17 schreef onetouch het volgende:[..]
je krijgt mij er niet weg mee hoor
quote:Mwoah.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:19 schreef Jerruh het volgende:the big vocabulaire of DM, now for the price of three harry potter books!
buy it!
quote:not materialistic enough?
Op woensdag 13 augustus 2003 12:21 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Mwoah.
quote:of misschien gewoon daarom ineens hoppatee...
Op woensdag 13 augustus 2003 12:21 schreef KrnKje het volgende:[..]
Als ik V. er wel mee weg heb gekregen dan issie een beetje te licht geraakt
Of misschien was hij wel een zwartkijker met mijn vingers in z'n ogen
*zet Dana af en relaxe muziek op*
quote:Ik heb juist geen agressie,dus die moet ook niet komen, lekker ontspannen... *chillll*
Op woensdag 13 augustus 2003 12:22 schreef onetouch het volgende:[..]
of misschien gewoon daarom ineens hoppatee...
dana is relax... ook wil nu, agressie moet weg
quote:'k Ben zelf wel materialistisch, maar m'n wensen niet.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:22 schreef Jerruh het volgende:not materialistic enough?
.
quote:heb je een lounge bank?
Op woensdag 13 augustus 2003 12:23 schreef KrnKje het volgende:[..]
Ik heb juist geen agressie,dus die moet ook niet komen, lekker ontspannen... *chillll*
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:25 schreef Tizmo het volgende:
Ik ben er dus nog eventjes.
ik heb vanacht geen oog dichgedaan met die kolenoven op me rug .
quote:haai! welk schrijfje?
Op woensdag 13 augustus 2003 12:25 schreef Tizmo het volgende:
Mijn schijfje wil eindelijk branden.
quote:Neej helaas niet
Op woensdag 13 augustus 2003 12:25 schreef onetouch het volgende:[..]
heb je een lounge bank?
quote:ik zuig nergens meer aan! ook niet voor een baan
Op woensdag 13 augustus 2003 12:26 schreef KrnKje het volgende:[..]
Neej helaas niet
En ook niet van die coowle zuurstofapparaten
quote:Je hoeft alleen in te ademen
Op woensdag 13 augustus 2003 12:28 schreef onetouch het volgende:[..]
ik zuig nergens meer aan! ook niet voor een baan
quote:Pardon
Op woensdag 13 augustus 2003 12:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
.
pff tssk hmpf.
ik heb vanacht geen oog dichgedaan met die kolenoven op me rug
.
quote:Discworld.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:26 schreef onetouch het volgende:[..]
haai! welk schrijfje?
quote:hmzzz, bij ons in het hotel hadden ze nog iemand nodig voor achter de receptie...
Op woensdag 13 augustus 2003 12:28 schreef onetouch het volgende:[..]
ik zuig nergens meer aan! ook niet voor een baan
quote:If I never feel you in my arms again
Op woensdag 13 augustus 2003 12:29 schreef KrnKje het volgende:[..]
Je hoeft alleen in te ademen
En ergens aan zuigen is niet altijd goed hoor
![]()
en toni braxton zuigt!
quote:hallo. ik ben geen homo!
Op woensdag 13 augustus 2003 12:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
hmzzz, bij ons in het hotel hadden ze nog iemand nodig voor achter de receptie...
.
quote:er werken mooie meiden achter de receptie...
Op woensdag 13 augustus 2003 12:32 schreef onetouch het volgende:[..]
hallo. ik ben geen homo!
quote:KD Lang - The Air That I Breathe
Op woensdag 13 augustus 2003 12:29 schreef KrnKje het volgende:Je hoeft alleen in te ademen
En ergens aan zuigen is niet altijd goed hoor
![]()
quote:als dat hotel nou ergens in de bewoonde wereld had gestaan...
Op woensdag 13 augustus 2003 12:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
er werken mooie meiden achter de receptie...
.
hoef JIJ niet te zuigen.
quote:Damn, van dat nummer krijg ik zin in bier.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:34 schreef DennisMoore het volgende:KD Lang - The Air That I Breathe
(Nu heb ik dat wel met meer nummers...)
quote:wat ie ook doet..
Op woensdag 13 augustus 2003 12:35 schreef onetouch het volgende:[..]
als dat hotel nou ergens in de bewoonde wereld had gestaan...
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:37 schreef Ang3l het volgende:
PAUZE!!
[scandeer mode]Posten, posten, posten, posten![/scandeer mode]
quote:tis maar waar je je mee weet te vermaken
Op woensdag 13 augustus 2003 12:39 schreef Tally het volgende:
Wat een lekkere vent die DM![]()
quote:Glaasje melk doet wonderen.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:39 schreef onetouch het volgende:[..]
onderbreking?
quote:Bron?
Op woensdag 13 augustus 2003 12:39 schreef Tally het volgende:Wat een lekkere vent die DM
![]()
quote:ALs je't boek ook leuk vind heb ik nog een tip:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:42 schreef Tizmo het volgende:
[afbeelding].
quote:Ik vermaak me overal wel mee hoor
Op woensdag 13 augustus 2003 12:40 schreef onetouch het volgende:[..]
tis maar waar je je mee weet te vermaken
quote:plaspauze!
Op woensdag 13 augustus 2003 12:39 schreef Tizmo het volgende:
Wat nou pauze?
quote:Ik zat gewoon je posts te lezen.. En das mijn bron
Op woensdag 13 augustus 2003 12:44 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Bron?
.
quote:Ik heb pas 2 gelezen, nog 20 te gaan ofzo
Op woensdag 13 augustus 2003 12:44 schreef Ang3l het volgende:[..]
ALs je't boek ook leuk vind heb ik nog een tip:
Clive Barker - Weaveworld
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:45 schreef Tally het volgende:[..]
Ik vermaak me overal wel mee hoor
![]()
quote:Ja ik ga zo zwemmen.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:46 schreef Jerruh het volgende:[..]
plaspauze!
zeg jij moest weg![]()
![]()
.
quote:Ow, ehm, thanks
Op woensdag 13 augustus 2003 12:46 schreef Tally het volgende:Ik zat gewoon je posts te lezen.. En das mijn bron
Maar sorry zal ut nooit meer zeggen
quote:ja nu! ik werd gewoon pardoes onderbrokah!
Op woensdag 13 augustus 2003 12:46 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ja ik ga zo zwemmen.
@tally: . you have a good taste
.
quote:Ik wil mee ik wil meeeeeeeeeeeee
Op woensdag 13 augustus 2003 12:46 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ja ik ga zo zwemmen.
quote:Ja doei
Op woensdag 13 augustus 2003 12:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja nu! ik werd gewoon pardoes onderbrokah!
.
oeh!@tally:
. you have a good taste
.
quote:daaahaaaaag
Op woensdag 13 augustus 2003 12:50 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ja doei
.
quote:Ik bennie zo moeilijk
Op woensdag 13 augustus 2003 12:46 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:Hallo jij
Op woensdag 13 augustus 2003 12:53 schreef Tally het volgende:[..]
Ik bennie zo moeilijk
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 13-08-2003 12:53]
quote:*ppprrrrrr*
Op woensdag 13 augustus 2003 12:47 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ow, ehm, thanks
.
*aai*
quote:Niet tegen iedereen vertellen he
Op woensdag 13 augustus 2003 12:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
@tally:. you have a good taste
.
quote:Jij ook hallo
Op woensdag 13 augustus 2003 12:53 schreef Ang3l het volgende:[..]
Hallo jij
![]()
quote:oeh, geheimpje *gniffel*
Op woensdag 13 augustus 2003 12:54 schreef Tally het volgende:[..]
Niet tegen iedereen vertellen he
quote:Geheimpjes zijn goed
Op woensdag 13 augustus 2003 12:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
oeh, geheimpje *gniffel*
quote:open wonden boeken soms ook
Op woensdag 13 augustus 2003 12:56 schreef Tally het volgende:[..]
Geheimpjes zijn goed
anywayz ik peur wat * Ch!pz - Ch!pz In Black (Who You Gonna Call) op, lekker voor de fox kids doelgroep
quote:na een fox kids weekend in zeeland ken ik chips
Op woensdag 13 augustus 2003 12:57 schreef Driftwood het volgende:
moguh,
thx voor de reacties, en ik kijk wat ik vanavond kan doen,
met een beetje geluk sta ik vanavond met z'n tweeen te draaien
en volgensmij staan we vanavond alleen met jongens in de discotheek, dus da's dan ook wel weer wat lekkerder,
mijn fucked up gevoelens zijn (na een leuke droom) in ieder geval een heel stuk minder, die van die jongens zal wel niet
maar goed, de twee dealende, hebben een horeca verbod gekregen, dus het zijn alleen nog de vrienden en ouders waar ik last van zou kunnen krijgen eventueel.
maar goed, ik kijk wat ik kan regelen vanavond, ga ook lekker met de auto
waaaah, dan kan ik niet drinkenanywayz ik peur wat * Ch!pz - Ch!pz In Black (Who You Gonna Call) op, lekker voor de fox kids doelgroep
quote:hehe ik wel ja
Op woensdag 13 augustus 2003 12:58 schreef Jerruh het volgende:[..]
na een fox kids weekend in zeeland ken ik chips
.
maar veel suc6 nogmaals! en anders sla je ze allemaal overhoop.
quote:Je moet nooit alles prijs geven
Op woensdag 13 augustus 2003 12:57 schreef onetouch het volgende:[..]
open wonden boeken soms ook
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:58 schreef DennisMoore het volgende:
Boekenlegger - kip met een afwijking.Nee, die's slecht.
quote:uhuh en anders help ik mee
Op woensdag 13 augustus 2003 13:00 schreef Driftwood het volgende:[..]
hehe ik wel ja
quote:gaan we borstelen
Op woensdag 13 augustus 2003 13:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
uhuh en anders help ik mee
.
quote:name your price sugar
Op woensdag 13 augustus 2003 13:00 schreef Tally het volgende:[..]
Je moet nooit alles prijs geven
quote:Wat moet ik blootleggen?
Op woensdag 13 augustus 2003 13:04 schreef onetouch het volgende:[..]
name your price sugar
quote:Hoi Vlarp..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan het niet latenHoi
quote:ziel? en anders iets fysieks?
Op woensdag 13 augustus 2003 13:05 schreef Tally het volgende:[..]
Wat moet ik blootleggen?
quote:Hai
Op woensdag 13 augustus 2003 13:07 schreef onetouch het volgende:[..]
![]()
Hoe is 't met wan tutsj?
quote:De prijs voor mijn ziel is veeeeeeeeeeel te hoog...
Op woensdag 13 augustus 2003 13:08 schreef onetouch het volgende:[..]
ziel? en anders iets fysieks?
Iets fysieks.. Hmm.. Die prijs is veel te laag
quote:nee, slaan
Op woensdag 13 augustus 2003 13:04 schreef Driftwood het volgende:[..]
gaan we borstelen
quote:heya
Op woensdag 13 augustus 2003 13:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan het niet latenHoi
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hai
Hoe is 't met wan tutsj?
hoest met vlarp?
quote:ja, da's het zelfde
Op woensdag 13 augustus 2003 13:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee, slaan
.
quote:Eej
Op woensdag 13 augustus 2003 13:10 schreef Driftwood het volgende:[..]
heya
Hoe is 't vandaag met drift?
quote:*spaarpot leeg*
Op woensdag 13 augustus 2003 13:09 schreef Tally het volgende:[..]
De prijs voor mijn ziel is veeeeeeeeeeel te hoog...
Iets fysieks.. Hmm.. Die prijs is veel te laag
net genoeg....
quote:Yep,
Op woensdag 13 augustus 2003 13:12 schreef Waxxer het volgende:Is het nu minder warm om ligt dat aan mij...?
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:10 schreef onetouch het volgende:[..]
skip that question plz
hoest met vlarp?
Mja, wel oke. Heb erg lekker gewerkt, eindelijk weer goeie temperaturen ombij te werken. En ik word zenuwachtig van een collegatje die volgens mij aan het ontdekken is dat ie homo is....
quote:jajajaja!!!!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:11 schreef Vlarp het volgende:[..]
Eej
quote:hoooi
Op woensdag 13 augustus 2003 13:12 schreef Waxxer het volgende:
hej!
Is het nu minder warm om ligt dat aan mij...?
quote:Ha!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:12 schreef Waxxer het volgende:
hej!
Is het nu minder warm om ligt dat aan mij...?
Nee, dat is ook zo. 24 graden bij ons achter op het erf..
quote:Weet je wat.. Stop die paar centen maar terug en kom maar met lege handen
Op woensdag 13 augustus 2003 13:12 schreef onetouch het volgende:[..]
*spaarpot leeg*
net genoeg....
quote:mmm, ik ben goede zin aan het kweken met foute muziek
Op woensdag 13 augustus 2003 13:11 schreef Vlarp het volgende:[..]
Eej
quote:Ik kan het niet loslaten
Op woensdag 13 augustus 2003 13:13 schreef Waxxer het volgende:
jajajaja!!!!Zie je wel, dit is toch veeeeeel leuker?
Alles goed met Vlarpje?
quote:Word je daar zenuwachtig van? Valt hij je daarmee lastig?
Op woensdag 13 augustus 2003 13:13 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, wel oke. Heb erg lekker gewerkt, eindelijk weer goeie temperaturen ombij te werken. En ik word zenuwachtig van een collegatje die volgens mij aan het ontdekken is dat ie homo is....
quote:hooooi
Op woensdag 13 augustus 2003 13:13 schreef onetouch het volgende:[..]
hoooi
wat las ik nou allemaal??? Stelletje sukkels maar niks van aantrekken hoor, als ze je niet aannemen krijgen ze daar nog heel, heel erge spijt van
quote:mooi... dan heb ik tenminste handen over.. uhm handsfree
Op woensdag 13 augustus 2003 13:14 schreef Tally het volgende:[..]
Weet je wat.. Stop die paar centen maar terug en kom maar met lege handen
Ook dan ben je welkom
quote:nee gras
Op woensdag 13 augustus 2003 13:13 schreef onetouch het volgende:[..]
hoooi
quote:Wat is foute muziek?
Op woensdag 13 augustus 2003 13:14 schreef Driftwood het volgende:[..]
mmm, ik ben goede zin aan het kweken met foute muziek
verder gaat ie mwaoh, gewoon geen zin in de komende dagen, was het maar vrijdag ofzo
quote:ja idd, dat zou ook heeellll erg gek zijn!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:14 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik kan het niet loslaten
Zie enkele posts hierboven, gaat prima, lekker gewerkt enzo
quote:Nee, maar hij heeft me al een paar keer gevraagd of ik een bepaalde jongen ken, waarvan hij weet dat ie homo is. Hij trekt erg veel naar mij toe op werk. Komt altijd bij me staan en dan zelfs bijna tegen me aan enzo. Niet dat ik dat erg vind, want hij's nog best leuk ook
Op woensdag 13 augustus 2003 13:15 schreef Tally het volgende:[..]
Word je daar zenuwachtig van? Valt hij je daarmee lastig?
quote:Ik tik net het hele verhaal..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja idd, dat zou ook heeellll erg gek zijn!
Enne... waarom word je zenuwachtig van dat collegaatje? Wordt'ie met de dag aanhankelijker?
hahaha
quote:gewoon extreem vrolijke muziek enzo,
Op woensdag 13 augustus 2003 13:15 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wat is foute muziek?
Hmm.. nou ja, 't is is overmorgen al weer vrijdag.. ff doorbijten
quote:*mekker*
Op woensdag 13 augustus 2003 13:19 schreef onetouch het volgende:[..]
beeheeheeeeee
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:15 schreef Waxxer het volgende:[..]
hooooi
![]()
wat las ik nou allemaal??? Stelletje sukkels
maar niks van aantrekken hoor, als ze je niet aannemen krijgen ze daar nog heel, heel erge spijt van
quote:Ik heb volgende week donderdag t/m zaterdag vrij gevraagd, kan ik effe uitrusten voor m'n vakantie naar Kreta
Op woensdag 13 augustus 2003 13:20 schreef Driftwood het volgende:[..]
gewoon extreem vrolijke muziek enzo,
en ja nog 2 dagen
ff lekker een dag vrij
quote:hebben ze daar ook al homo's
Op woensdag 13 augustus 2003 13:21 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb volgende week donderdag t/m zaterdag vrij gevraagd, kan ik effe uitrusten voor m'n vakantie naar Kreta
en rustig inpakken enzo...
quote:ik wil ook een kusje van je
Op woensdag 13 augustus 2003 13:19 schreef onetouch het volgende:[..]
beeheeheeeeee
quote:Die zal je nodig hebben...
Op woensdag 13 augustus 2003 13:15 schreef onetouch het volgende:[..]
mooi... dan heb ik tenminste handen over.. uhm handsfree
quote:durf je er zelf naar te vragen? Zo van, wat vind je van homo's, of als je het weeeerrr aan moet horen zeg je "hahaha ben je het zelf ofzo?" en dan zo het gesprek sturen. Dan is het hoge woord eruit
Op woensdag 13 augustus 2003 13:19 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik tik net het hele verhaal..
Nou ja, volgens mij wil ie wat van me.. zeg maarMaar als ie dat dan gewoon es zegt als ik alleen met hem meefiets ofzo, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker
quote:Misschien moet je hem juist helpen.. Misschien wil die wel dat je hem helpt..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nee, maar hij heeft me al een paar keer gevraagd of ik een bepaalde jongen ken, waarvan hij weet dat ie homo is. Hij trekt erg veel naar mij toe op werk. Komt altijd bij me staan en dan zelfs bijna tegen me aan enzo. Niet dat ik dat erg vind, want hij's nog best leuk ook
Maar wel erg onzeker. Hij wordt ook best wel gepest bij ons, hij praat alleen maar over wijven, maar paar andere collega's die schelden um regelmatig uit voor homo en dan weet ie niks te zeggen. Ik herken het van toen ik nog 'gezellig' in de kast zat.
quote:'t zou leuk zijn
Op woensdag 13 augustus 2003 13:21 schreef Driftwood het volgende:[..]
hebben ze daar ook al homo's
quote:freeeze, i'm Ma Baker, put your hands in the air and give me all your money!!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:20 schreef Driftwood het volgende:[..]
gewoon extreem vrolijke muziek enzo,
en ja nog 2 dagen
ff lekker een dag vrij
quote:anders smokkel je er een paar mee
Op woensdag 13 augustus 2003 13:23 schreef Vlarp het volgende:[..]
't zou leuk zijn
*op zoek ga naar ontbijt*
quote:zeg eens wat liefs dan!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:22 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik wil ook een kusje van je
.
quote:full throttle... vroooom vroooom
Op woensdag 13 augustus 2003 13:22 schreef Tally het volgende:[..]
Die zal je nodig hebben...
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:20 schreef onetouch het volgende:[..]
*telefoonboek pak om die mensen te bellen en mij er enorm mee ga bemoeien*
quote:Oe jij bent ook verlegen..
Ik tik net het hele verhaal..
Nou ja, volgens mij wil ie wat van me.. zeg maarMaar als ie dat dan gewoon es zegt als ik alleen met hem meefiets ofzo, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker
quote:nou gaat dat wel erg ver Waxxer
Op woensdag 13 augustus 2003 13:24 schreef Waxxer het volgende:[..]
freeeze, i'm Ma Baker, put your hands in the air and give me all your money!!
![]()
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:23 schreef Waxxer het volgende:
durf je er zelf naar te vragen? Zo van, wat vind je van homo's, of als je het weeeerrr aan moet horen zeg je "hahaha ben je het zelf ofzo?" en dan zo het gesprek sturen. Dan is het hoge woord eruit
quote:Ik ga er niet zelf naar vragen, ik ben bang dat ik het daar voor hem alleen maar moeilijk mee maak. Hij weet dat ik homo ben, en ik ben van de jongere post'ers 1 van de weinige die gewoon normaal met hem omgaat.
Op woensdag 13 augustus 2003 13:23 schreef Tally het volgende:
Misschien moet je hem juist helpen.. Misschien wil die wel dat je hem helpt..
quote:Volle kracht vooruit
Op woensdag 13 augustus 2003 13:25 schreef onetouch het volgende:[..]
full throttle... vroooom vroooom
Hmm.. Moet je iets liefs zeggen om een kusje van je te krijgen??
Ben ik de hele tijd al meebezig maar waar blijf dat kusje dan??
quote:Ik ga al met 3 homo's op vakantie
Op woensdag 13 augustus 2003 13:24 schreef Driftwood het volgende:[..]
anders smokkel je er een paar mee
*op zoek ga naar ontbijt*
quote:Boney M!!!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:24 schreef Waxxer het volgende:[..]
freeeze, i'm Ma Baker, put your hands in the air and give me all your money!!
![]()
*Back to the 70s luister*
quote:En waar baseer je dat op?
Op woensdag 13 augustus 2003 13:26 schreef Tally het volgende:[..]
Oe jij bent ook verlegen..
quote:owh dan !
Op woensdag 13 augustus 2003 13:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ga al met 3 homo's op vakantie
quote:ik ben altijd lief tegen je..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:25 schreef onetouch het volgende:[..]
zeg eens wat liefs dan!
quote:Have fun
Op woensdag 13 augustus 2003 13:29 schreef Driftwood het volgende:[..]
owh dan !
nou, nu ben ik echt ff ontbijten/douchen enzo,
niet teveel posten, anders moet ik zoveel terug lezen!
quote:ow
Op woensdag 13 augustus 2003 13:26 schreef Driftwood het volgende:[..]
nou gaat dat wel erg ver Waxxer
Shake shake shake...
shake shake shake...
Shake that booty
tadadadadadaa.....
die?
quote:uhm... let't say you did and now don't
Op woensdag 13 augustus 2003 13:26 schreef Waxxer het volgende:[..]
*telefoonboek pak om die mensen te bellen en mij er enorm mee ga bemoeien*
quote:Het klinkt als een oud nummer.. welke is het?
Op woensdag 13 augustus 2003 13:30 schreef Waxxer het volgende:[..]
ow
Shake shake shake...
shake shake shake...
Shake that booty
tadadadadadaa.....die?
quote:van voooooor naar achter
Op woensdag 13 augustus 2003 13:27 schreef Tally het volgende:[..]
Volle kracht vooruit
Hmm.. Moet je iets liefs zeggen om een kusje van je te krijgen??
Ben ik de hele tijd al meebezig maar waar blijf dat kusje dan??
niet eenkennig ben daarin
quote:"Shake that booty".
Op woensdag 13 augustus 2003 13:30 schreef Vlarp het volgende:Het klinkt als een oud nummer.. welke is het?
quote:da's waar
Op woensdag 13 augustus 2003 13:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ben altijd lief tegen je..
. toch?
smiliepost
quote:Heb ik (nog) niet...
Op woensdag 13 augustus 2003 13:31 schreef DennisMoore het volgende:[..]
"Shake that booty".
quote:Ja misschien beter om het via msn te vragen.. Lekker direct maar toch ook weer niet.. Maar omgang via internet kan ook een hoop fout doen he.. Maaruh suk6 der mee
Op woensdag 13 augustus 2003 13:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
[..]Ik ga er niet zelf naar vragen, ik ben bang dat ik het daar voor hem alleen maar moeilijk mee maak. Hij weet dat ik homo ben, en ik ben van de jongere post'ers 1 van de weinige die gewoon normaal met hem omgaat.
Wat het ook wat moeilijker voor hem maakt is denk ik dat ie op voetbal zit (macho sfeer enzo). Ik ga z'n msn adres vragen, hij zat gisteren te hengelen toen ik vertelde dat ik een andere collega veel op msn sprak. Vroeg ie meteen of ik veel op msn zat.. maar ja, hij vroeg weer niet naar m'n adres. Mannetje is zo onzeker..
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:30 schreef onetouch het volgende:[..]
uhm... let't say you did and now don't
![]()
ff zien....
duiiiiiiivennnnn..... *met vinger langs de namen gaat*
ik durf toch niet
quote:nou dan, kom op meej die kus..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:32 schreef onetouch het volgende:[..]
da's waar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
smiliepost
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
En waar baseer je dat op?
quote:Daar uit
Maar als ie dat dan gewoon es zegt als ik alleen met hem meefiets ofzo, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker
quote:Ik ga het ook op msn niet direct vragen. Ik ben goed in subtiel bepaald dingetjes ontfrutselen...
Op woensdag 13 augustus 2003 13:32 schreef Tally het volgende:[..]
Ja misschien beter om het via msn te vragen.. Lekker direct maar toch ook weer niet.. Maar omgang via internet kan ook een hoop fout doen he.. Maaruh suk6 der mee
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:30 schreef Vlarp het volgende:[..]
Het klinkt als een oud nummer.. welke is het?
KC & The Sunshine Band - Shake Your Booty
had ik net nou that gezegd? dan is dat dus verkeerd...
quote:Ahhw.. ze is een schijterd
Op woensdag 13 augustus 2003 13:33 schreef Waxxer het volgende:
ik durf toch niet
quote:Subtiel is overrated.
Op woensdag 13 augustus 2003 13:34 schreef Vlarp het volgende:Ik ga het ook op msn niet direct vragen. Ik ben goed in subtiel bepaald dingetjes ontfrutselen...
quote:Ik ben daar ook niet eenkennig in..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:31 schreef onetouch het volgende:[..]
van voooooor naar achter
van links naar rechts
![]()
![]()
niet eenkennig ben daarin
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
nou dan, kom op meej die kus..
.
quote:Ik zoek um wel een keer op
Op woensdag 13 augustus 2003 13:35 schreef Waxxer het volgende:
KC & The Sunshine Band - Shake Your Bootyhad ik net nou that gezegd?
dan is dat dus verkeerd...
quote:Whatever..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Subtiel is overrated.
quote:Geeft niet hoor, da's een schattige eigenschap
Op woensdag 13 augustus 2003 13:37 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:O direct vragen kan ook geen kwaad hoor..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ga het ook op msn niet direct vragen. Ik ben goed in subtiel bepaald dingetjes ontfrutselen...
quote:Zoals ik het zeg
Op woensdag 13 augustus 2003 13:38 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hoe bedoel je dat?
.
,,Ooohhh het wordt een heejle gekke avond, ik voel het!!!"
Ik ga maar eens boodschappen doen en alles, voor ik weer moet werken...
Dus tot zooo!!
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Subtiel is overrated.
quote:Misschien moet je wat directer zijn.
Op woensdag 13 augustus 2003 13:38 schreef Vlarp het volgende:Zoals ik het zeg
En die jongen kun je 't idd gewoon vragen op MSN. .
quote:Haha.. ik doe het als ik weet dat het kan. Bij die jongen is dta gewoon niet slim denk ik... vandaar
Op woensdag 13 augustus 2003 13:38 schreef Tally het volgende:[..]
O direct vragen kan ook geen kwaad hoor..
Doe ik vaak genoeg... Maar laat maarIk bemoei me met dingen waar ik me eigenlijk niet mee zou moeten bemoeien
quote:om je vingers bij af te likken
Op woensdag 13 augustus 2003 13:36 schreef Tally het volgende:[..]
Ik ben daar ook niet eenkennig in..
quote:Ja voor mij ook.. Ik ga vanavond een fles wijn in mn uppie leeg zuipen..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:39 schreef Waxxer het volgende:
citaat:,,Ooohhh het wordt een heejle gekke avond, ik voel het!!!"
Dus tot zooo!!
En waarom.. HEB IK ZIN IN niet alleen in wijn
quote:ohhhh jee, ben je echt zo'n kenau waar niet mee valt te sollen?
Op woensdag 13 augustus 2003 13:38 schreef Tally het volgende:[..]
O direct vragen kan ook geen kwaad hoor..
Doe ik vaak genoeg... Maar laat maarIk bemoei me met dingen waar ik me eigenlijk niet mee zou moeten bemoeien
quote:Veel plezier
Op woensdag 13 augustus 2003 13:39 schreef Waxxer het volgende:
citaat:,,Ooohhh het wordt een heejle gekke avond, ik voel het!!!"
Dus tot zooo!!
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:39 schreef Tally het volgende:
Hoezo vroegtie aan jou meteen of je wilde neuken?
Subtiel .
quote:OKe..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:39 schreef Vlarp het volgende:[..]
Haha.. ik doe het als ik weet dat het kan. Bij die jongen is dta gewoon niet slim denk ik... vandaar
quote:Ik lik wat af met dit weer
Op woensdag 13 augustus 2003 13:39 schreef onetouch het volgende:[..]
om je vingers bij af te likken
ohnee dat doe je al
quote:ik doe mee vanavond... zuipen
Op woensdag 13 augustus 2003 13:40 schreef Tally het volgende:[..]
Ja voor mij ook.. Ik ga vanavond een fles wijn in mn uppie leeg zuipen..
En waarom.. HEB IK ZIN IN
niet alleen in wijn
![]()
quote:Je bent een eikel!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:39 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Misschien moet je wat directer zijn.
.
En die jongen kun je 't idd gewoon vragen op MSN.
.
Zo goed?
quote:wil je voor mij vanillekwark meenemen als je toch naar de AH
Op woensdag 13 augustus 2003 13:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
ohhhh jee, ben je echt zo'n kenau waar niet mee valt te sollen?
![]()
nu echt weg baai baai!
quote:Dat valt best mee als je me leert kennen
Op woensdag 13 augustus 2003 13:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
ohhhh jee, ben je echt zo'n kenau waar niet mee valt te sollen?
![]()
quote:Dan neem ik ook wel wat mee, er ligt nog genoeg in de 'wijnkelder'
Op woensdag 13 augustus 2003 13:43 schreef Waxxer het volgende:
ik heb ook nog een fles staan en dit is allemaal wel heel inspirerend....doe ik mee en dan openen we een zuip-topic vanavond!
nu echt weg baai baai!
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:42 schreef Vlarp het volgende:Je bent hebt een eikel!
Zo goed?
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:41 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Subtiel
.
quote:neuken?
Op woensdag 13 augustus 2003 13:44 schreef Tally het volgende:[..]
Dat valt best mee als je me leert kennen
Ik ben gewoon vrij direct en niet iedereen kan daar tegen
quote:HAHAHAHA!!!!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:43 schreef onetouch het volgende:[..]
wil je voor mij vanillekwark meenemen als je toch naar de AH
en dan eet Rambo alles zomaar ineens op zonder dat hij dat mag...
Nou das goed, krijg jij van mij allemaal vanillekwark! Dat combineert ook fan-tas-tisch met wijn!!
*opschrijf en op fiets spring want geen Tigra heb*
quote:Ja ik ben toch in zo`n alles kan de kolere krijgen bui..
Op woensdag 13 augustus 2003 13:42 schreef onetouch het volgende:[..]
ik doe mee vanavond... zuipen
quote:Graag.. Nu? Hier? Uhm.. op de vloer graag
Op woensdag 13 augustus 2003 13:45 schreef onetouch het volgende:[..]
neuken?
quote:likewise....
Op woensdag 13 augustus 2003 13:45 schreef Tally het volgende:[..]
Ja ik ben toch in zo`n alles kan de kolere krijgen bui..
Dus mn werk ook
Gewoon omdat IK daar ZIN in heb
quote:en met name hard... keihard.
Op woensdag 13 augustus 2003 13:47 schreef Tally het volgende:[..]
Graag.. Nu? Hier? Uhm.. op de vloer graag
quote:En als klapper op de vuurpijl.. SEX!!!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:48 schreef onetouch het volgende:[..]
likewise....
zuipen en schelden, klinkt als een heerlijke avond
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:49 schreef onetouch het volgende:[..]
en met name hard... keihard.
quote:klap op de vuurpijl....
Op woensdag 13 augustus 2003 13:51 schreef Tally het volgende:[..]
En als klapper op de vuurpijl.. SEX!!!
Sex aan het einde van de avond.. En als mn vent geen zin heeft zoek ik wel iemand anders.. Maar neuken zal ik![]()
quote:Nou een vrouw...
Op woensdag 13 augustus 2003 13:53 schreef onetouch het volgende:[..]
klap op de vuurpijl....
hit me with your rythm stick
als afsluiting van de avond perfect en als mijn vrouw geen zin heeft zoek ik ook wel een vent
quote:met z'n 4en nog meer fun toch!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:55 schreef Tally het volgende:[..]
Nou een vrouw...
Zullen we ruilen??
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 14:00 schreef onetouch het volgende:met z'n 4en nog meer fun toch!
quote:hmm... Ja eigenlijk wel he...
Op woensdag 13 augustus 2003 14:00 schreef onetouch het volgende:[..]
met z'n 4en nog meer fun toch!
quote:Ik doe normaal geen wijn.. Ben meer een whiskey-tiepje..
Op woensdag 13 augustus 2003 14:16 schreef onetouch het volgende:
ik doe geen wijn trouwens, heb al afgesproken voor wodka te gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |